Kunde klager -håndteringssystem

Imponer dine kunder og øg deres tilfredshed.
  • ✓ Intet opsætningsgebyr   
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Ingen kreditkort nødvendigt    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Header animation
Helpdesk software

Den bedste software til håndtering af klager

Håndter kundeklager let og hurtigt.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst


Kom godt i gang | 14 dage gratis


Se det i aktion

Brugt af

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

ticketing software animation
Ticketing software

Hvorfor bruge et kunde klage -styringssystem?

Klager fra kunder er en stor udfordring for kundeservice, som enhver virksomhed skal stå over for. Fordi kundeinteraktioner involverer rapportering af problemer og andre smertepunkter, er nøglen til succes at vide, hvordan man håndterer dem.

Virksomheder kan (og bør) behandle kundeklager ved hjælp af en struktureret problemløsningsproces. Hvis du formår at håndtere klager korrekt, kan de blive til en forretningsmulighed. Ved at håndtere klager usædvanligt godt kan du vinde din kundes tillid tilbage og fortsætte med at sælge til dem. Desuden kan du med det rigtige sæt værktøjer forvandle kundens smertepunkter til en fordel. For eksempel kan du begynde at spore problemer til deres “grundårsag” og udvikle trin til at fjerne dem i fremtiden.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

image person 3

Har du brug for et kunde klage -styringssystem?

LiveAgent er et fuldt udstyret system til håndtering af kundeklager, der gør det muligt for dit team at håndtere udfordrende situationer effektivt og professionelt. Det giver en alt-i-en help desk løsning der strømliner alle dine kommunikationskanaler – e -mail, live chat, opkald og sociale medier – til en delt virksomhedens indbakke.

Start gratis prøveperiode

Betydningen af ​​klager

Hvis en kundeklage håndteres korrekt, skaber det positive resultat en stærk følelsesmæssig forbindelse med en virksomhed eller et brand – og får kunden tilbage. En interessant statistik der bakker op om denne påstand er, at folk er næsten dobbelt så tilbøjelige til at tale med andre om en dårlig oplevelse end en god. Desuden yderligere forskning afslører at det kræver 12 positive oplevelser at gøre op med en enkelt dårlig oplevelse.

At være i stand til at vende en potentielt frustrerende situation til en positiv kundeinteraktion er en kritisk del af kundeservice. Derfor er det vigtigt at udstyre dine medarbejdere med alle de værktøjer, de har brug for for at udmærke sig i kundeservice.

sad face emoji
woman mapping out process on three posters

Brug et kunde klage -styringssystem

Klagestyringssoftware bruges til let at håndtere kundespørgsmål. Det lader kundeservicemedarbejdere føre log over kundeklager og gør dem i stand til at kategorisere og spore klager fra start til slut. 

Softwaren anvender en række forskellige kriterier til at prioritere klager, advare teammedlemmer og allokere ressourcer til problemløsning. Det hjælper også med at føre registre til fremtidig undersøgelse og yderligere analyse.

Prøv det i dag

Nøglefunktioner på et øjeblik

Det kan være en tidskrævende opgave at vælge et system til håndtering af kundeklager, der passer til din virksomheds behov. Forskellige serviceleverandører kan tilbyde helt forskellige sæt funktioner og forskellige servicemodeller, der gemmer sig bag lignende meddelelser. Hvordan finder du hurtigt den rigtige løsning?

Der er et par vigtige ting at undersøge om klagestyringssystemet, inden man træffer en beslutning. For nemheds skyld har vi samlet en liste over de vigtigste online klagesystemfunktioner, som god software skal have.

Group 370 icon

Multi-kanals løsning

Den rigtige klagebehandlingsløsning bør give dig mulighed for at levere problemfri og konsekvent support på tværs af alle kanaler (telefon, live chat, e -mail og sociale medier)

Email icon

Kategoriser & amp; Prioriter

For at sikre, at supportagenter effektivt kan behandle en stor mængde kundeforespørgsler uden at gå på kompromis med kvaliteten og opløsningshastigheden, bruger avancerede moderne systemer automatiseret distribution og prioritering baseret på en række parametre (kilde, emne, kategori og andet)

Statistic icon

Centraliseret ledelse

For at levere en problemfri kundeserviceoplevelse er det vigtigt at have alle dine kundeoptegnelser ét sted med mulighed for at se og administrere alle kundedata og kommunikation

Vores funktioner

Yderligere fordele

Brug af den rigtige løsning til håndtering af klager kan medføre yderligere fordele. Nogle af dem, såsom øget opløsningshastighed, kan have næsten øjeblikkelig betydelig indflydelse på medarbejdernes arbejdsgang og produktivitet. Andre – såsom praktisk indsigt og positivt brand image – kan betragtes som langsigtede fordele, der adresserer en virksomheds strategiske bekymringer.

cartoon woman holding two shopping bags
woman and man mapping out solution on board

Øget opløsningshastighed

Hvis kunderne skal gentage oplysninger om deres problemer, når de flyttes mellem kommunikationskanaler, kan de blive frustrerede. Men hvis din supportafdeling har samlet alle kundedata og kommunikation ét sted, er de godt rustet til at løse kundens problemer.

Med klagehåndteringssoftware får kundeservicemedarbejdere en langt bredere forståelse af kundeklagen og nærmer sig problemet fra den rigtige vinkel. Ved at have alle oplysninger lige ved hånden kan de vide den nøjagtige årsag til problemet og straks tjekke dets fremskridt/status, før kunden deler detaljer.

Effektivt samarbejde

At give alle involverede adgang til en reklameløsning, gør det lettere for mennesker fra forskellige teams at samarbejde med hinanden. Ved at holde alle på samme side og lade personalet arbejde sammen hen imod problemløsningen, sikrer klagestyringssoftware, at kommunikation er centraliseret, og information er tilgængelig hurtigt og nemt.

Close More
undraw report mx0a

Funktionel & amp; praktisk indsigt

Sammen med produktivitetsforøgelsen, der følger af brugen af ​​et klagestyringssystem, bør løsningen levere en komplet rapporterings- og analysepakke. Med disse funktioner får du et overblik over din kundesupportydelse og lærer også din virksomheds smertepunkter at kende. Du kan kortlægge forbedringsprocesserne og identificere vigtige serviceforbrugsmønstre.

Stærkere virksomhedsimage

Vellykket løsning af kundeklager fører til brandloyalitet og gentagne forretninger. Men endnu vigtigere, effektiv kundekommunikation skaber følelsesmæssige forbindelser, der varer og fremmer et positivt image af virksomheden, dets mærker og produkter. I denne forstand resulterer investering i et klagestyringssystem i et mere troværdigt omdømme, øget kundefastholdelse og flere mund-til-mund-henvisninger, der er afgørende for en virksomheds langsigtede succes.

Forretningsfordele
undraw stand out 1oag
man and woman receiving awards

Vi gør klagebehandling let

LiveAgent tilbyder en fuldt udstyret løsning, der er designet til effektivt at løse kundeklager. Med LiveAgent er dit team godt rustet til professionelt at håndtere udfordrende situationer gennem en smidig og hurtig proces, der forbedres af banebrydende kommunikationsteknologi.

Hvis du leder efter den bedste klagebehandlingssoftware til at bygge og vedligeholde det bedste kundeservicemiljø i din organisation, skal du prøve LiveAgent. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2020. Nyd din gratis 14 dages prøveversion af LiveAgent i dag, og hold selv de mest krævende kunder loyale og glade. Intet kreditkort kræves.

Start gratis prøveperiode
Peter Komornik

LiveAgent kombinere fremragende live chat, billettering og automatisering, der tillader os at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO

logo slido black

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Online Complaint System FAQ

Hvad er et kundeklagestyringssystem?

Et system til håndtering af kundeklager er en helpdesk -software, der hjælper dine kunderepræsentanter effektivt med at håndtere spørgsmål om kundeforespørgsler. Desuden gør softwaren det muligt for dine agenter at besvare forespørgsler fra flere kanaler fra en grænseflade, hvilket reducerer svartiden.

Hvordan holder du styr på kundeklager?

Helpdesk -software kombinerer og forbinder flere platforme. Således kan du nemt holde styr på kundeklager. For eksempel kan du ved at forbinde Twitter med din help desk -løsning få en billet, når din virksomhed omtales i et nyt tweet.

Hvad er de tre trin til at behandle en klage?

Det første og mest afgørende trin er at lytte. Afbryd ikke kunden, og sørg for at de bliver hørt. Næste trin er at undskylde ulejligheden og bliv enige om hvis kunden har ret. Prøv ikke at lyve. Åbenhed er nøglen til behandling af klager. Det tredje trin er at lade dem vide, at du vil hjælpe dem. Selvom du tror, ​​at du ikke kan hjælpe dem, kan du stadig give dem de nødvendige oplysninger, overføre dem til den korrekte afdeling eller finde en alternativ løsning. Alle disse muligheder er nyttige.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Customer preferences

Virksomheder bør besvare kundernes e-mails inden for en time, da 70% af kunder er mere positivt indstillede på brands, der tilbyder proaktiv kundeservice. Statistikker angående nødvendigheden af self-service, social media service, call center brug, customer service, help desk usage og live chat er også tilgængelige på LiveAgent. Derudover tilbyder LiveAgent supportportaler, dataoverførsel og ændringslogfunktioner, samt blog, ordliste, skabeloner og webinarer. Der er flere prissætningsmuligheder og planlægning af demo er tilgængelig på LiveAgent's hjemmeside.

Kundetilfredshedsbedømmelse er en fantastisk måde at se effektiviteten af dine agenter på. Det er kun kunder, der kan give vurderingen. Med LiveAgent er kunderne glade.

Kundetilfredshedsbedømmelse

Artiklen omhandler vigtigheden af respons på feedback fra kunder i form af anmeldelser på Google eller Facebook, mails, chat eller telefon. En god respons kan styrke kundens værdi og loyale adfærd. Opdatering af færdigheder, teknologi og viden er også afgørende for fortsat positive tilbagemeldinger. Teksten introducerer desuden LiveAgent, en platform for kundeservice, og opfordrer til at tilmelde sig en demo.

Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

Billetterings- software

Denne tekst præsenterer tre forskellige helpdesk-billetsystemer: LiveAgent, JitBit, og Jira Service Desk. Alle tre systemer tilbyder forskellige nøglefunktioner, men en prøveversion er vigtig for at finde det rigtige system til dit firma. Det er også vigtigt at undgå fejl som ikke at uddanne dit personale, at overbetale for funktioner, du ikke vil bruge, og ikke at tænke på fremtidig udvidelse. Priserne for disse systemer varierer, men en prøveperiode eller demo kan gives på forespørgsel.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo