Sig farvel til langsom, uacceptabel software

Skift over til LiveAgent & migrer dine data fra Dashly i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Flytter du fra Dashly til LiveAgent?

Migrer fra Dashly til LiveAgent og få adgang til et fuldt udstyret multi-kanal helpdesk-system. Vi understøtter også et stort antal integrationer, og du kan kontakte os når som helst, fordi vi er tilgængelige 24/7.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Dashly vs LiveAgent sammenligning

Funktioner Liveagent Dashly
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Dashly tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Dashly tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Dashly tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Dashly tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Dashly tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Dashly tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Dashly tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Dashly offers a Viber integration.
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
Dashly tilbyder en WhatsApp-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Dashly tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Dashly tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Dashly tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Dashly tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Dashly tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Dashly tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Dashly tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Dashly tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Dashly tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Dashly tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Dashly tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Dashly tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan med brugerdefineret prisfastsættelse .
Data migration from one solution to another

Migrer til en fantastisk løsning

LiveAgent tilbyder et fantastisk billetsystem, der kan understøtte e-mail, live chat, callcenter, kundeportal med vidensbase og sociale medier – Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp og Viber. 

Vil du selv klare det?

Vi har i øjeblikket ikke et Dashly migration plugin tilgængeligt, så al datamigrering skal udføres manuelt. Er du interesseret i plugin’et? Sig bare til, så føjer vil det til vores liste. 

Migrate data to LiveAgent on your own

Hvilken slags data kan jeg migrere fra Dashly?

Mennesker

Migrer agenter, administratorer, slutbrugere og kunder med lethed.

Tags

Migrer alle dine afdelings- og billet tags.

Billetter

Migrer billetter, vedhæftede filer, brugerfelter og billetfelter.

Klar til at migrere fra Dashly til LiveAgent?

Se nogle frynsegoder, du får, når du skifter over til LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Fremragende kundeservice

24/7 support fra vores agenter. Vi er der, når du har brug for os.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultimativ helpdesk-løsning

Nyttige værktøjer, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer. Vi har alt, hvad du har brug for.

Person collecting papers into the net

Øg besparelser og ROI

Få LiveAgent gratis for evigt, eller vælg en af ​​vores tre betalte planer.

Woman overflowing with ideas

Vælg en af ​​43 forskellige oversættelser. LiveAgent understøtter også sprogtilpasselige widgets.

Migrer dine data fra Dashly i dag

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Slut dig til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for at yde support i verdensklasse til dine kunder.

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Dashly migration
Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen.

VIPTel

Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen.

Tag en telefon med dine kolleger og løs hurtigt problemer via interne opkald. Interne opkald er en nem og bekvem måde at oprette forbindelse på.

Interne opkald

LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder forskellige kundesupport-løsninger, herunder en supportportal, bemandet chat og messaging-support. Deres multikanals helpdesk-løsning inkluderer proaktiv chat-invitationer og mulighed for at overvåge sociale medier. Virksomheder som eFortuna, TrustPay og Covomo har haft positive oplevelser og rapporterer hurtigere responstider, øget konverteringsrate og mere effektiv support. LiveAgent tilbyder også værktøjer til rapportering og kategorisering af billetter.

For at give bedre support er det nødvendigt at have mere information om kunderne. Få mere at vide om kundeoplysninger.

Kundeinformation

Effektiv datamanagement og beskyttelse af følsomme data er vigtigt for virksomheders succes. LiveAgent tilbyder løsninger til kundesupport og samarbejde med VoIP-partnere.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent Akadami

Kundeservice er blevet mere avanceret med brug af e-mails, kundefeedback og automatisering. Stærk projektledelse og supportsoftware er vigtige.

Et help center (også kaldet vidensbase/kundeportal) er et websted, der er designet af virksomheden for at hjælpe kunder med de problemer, de står over for.

Help center

LiveAgent er en helpdesk-platform, der forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheden ved at administrere kundeservice og support på én centraliseret platform. Med integration til forskellige kommunikationskanaler som chat, opkald og kontaktformularer, er det et godt valg for virksomheder. (162 characters)

LiveAgent kan give dig en gratis konto for at hjælpe dig med at yde kundeservice. Se fordele og ulemper ved en gratis helpdesk-software.

Funktionsrig gratis helpdesk-software.

Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo