By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Kustomer |
---|---|---|
Billetter
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billetsalg. | Kustomer tilbyder ikke billetsalg. |
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted. | LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned. | Kustomer tilbyder Live Chat i plan for $89/agent/måned. |
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | Kustomer tilbyder ikke Call Center. |
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $89/agent/måned. |
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer. | Kustomer tilbyder en Facebook-integration i plan for $89/agent/måned. |
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer. | Kustomer tilbyder en Twitter-integration i plan for $89/agent/måned. |
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration i billetplan mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden yderligere gebyrer. | Kustomer tilbyder en Instagram-integration i plan for $89/agent/måned. |
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter.Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Kustomer tilbyder ikke en Viber-integration. |
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlige oplysninger, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler. | LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder videnbase i plan for $89/agent/måned. |
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Kustomer tilbyder ikke kundeforum. |
Automation og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder automatisering og regler i plan for $89/agent/måned. |
API
Et sæt funktioner, der tillader forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder API-funktioner i plan for $139/måned. |
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Kustomer tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Kustomer tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historik
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder ubegrænset historik i planen for $89/agent/måned. |
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | Kustomer tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $89/agent/måned. |
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned. | Kustomer tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $89/agent/måned. |
Ubegrænset antal billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplanen for $15/agent/måned. | Kustomer tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $89/agent/måned. |
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald. | Kustomer tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald. |
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Kustomer tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support. |
Vi gør vores bedste for at give den bedst mulige kundeoplevelse for at hjælpe dig med at udføre dit bedste arbejde. Få adgang til vores fantastiske billetsystem, der kan håndtere alle vigtige kundekanaler. Det understøttes af en række funktioner og integrationer. Vi tilbyder også 24/7 kundesupport til alle.
Kontakter, kontaktgrupper og agent profiler
Tags der hjælper dig med at holde ting organiseret
Skab kundetilfredshed og øg agentens produktivitet med de rigtige værktøjer, der bakker dig op. Tilføj vidensbaser og Viber ind i dit supportsystem, og begynd at dække de mest anvendte kommunikationskanaler.
Hver eneste af dem er bakket op af produktivitetsfunktioner, der gør dit job lettere. Endnu videre kan LiveAgent blive integreret med over 140 applikationer. Opret en samlet arbejdsgang, og spar dig selv fra at skifte mellem flere apps.
Vi forstår, at tilgængelighed hos kunder er et vigtigt aspekt af en god helpdesk.Derfor er vores supportteam til rådighed 24/7, for at hjælpe dig eller give vigtige informationer om dit produkt. Kontakt os når som helst gennem email, live-chat eller giv os et kald. Vi vil gøre vores bedste for at løse dit problem eller hvad end du har brug for.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
LiveAgent kombinerer fantastisk live-chat, support og automatisering der tillader dig at yde enestående support til dine kunder.
Peter Komornik, CEO
Tilslut dig LiveAgent i dag og diskuter din brugerdefineret migration med os. Start din gratis 14-dages prøveperiode i dag, eller vælg en af vores overkommelige prisplaner. De er velegnede til virksomheder i de fleste størrelser, og vi lover, at de ikke ødelægger dit budget.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Overføre fra Samanage til LiveAgent?
Migrer agenter, administratorer, slutbrugere og kunder, samt billetter, tags og sprog til LiveAgent. Få enestående kundeservice og support 24/7.
Flytte fra Chaport til LiveAgent?
Migreer dine data fra Chaport til Premium helpdesk-softwaren LiveAgent, som er ideel til små og mellemstore virksomheder. Prøveperiode tilgængelig.
Flytter du fra Smartsupp til LiveAgent?
Få enestående kundeservice 24/7 med LiveAgent. Ultimativ helpdesk-løsning med over 175 funktioner og 40 integrationer. Vælg dit sprog blandt 43 oversættelser. Migrer fra Smartsupp til LiveAgent for fordelene.
Ønsker du at flytte fra LiveChat til LiveAgent?
Få support i verdensklasse med LiveAgent. Vælg mellem forskellige planer til små, mellemstore og store virksomheder. Prøv det gratis i 7 dage.
Flytter du fra LiveHelpNow til LiveAgent?
Oxford University laver verdensklasse support til kunder. LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede help desk software til SMB i 2020.
Migrere fra Zendesk til LiveAgent?
LiveAgent er den mest anmeldte helpdesk-software til små og store virksomheder. Få support i verdensklasse med chat, e-mail og API integration.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer