Partnere
Hvad er Modulus?
Modulus er et privatejet telekommunikationsselskab med hovedkontor i Grækenland, som har været i drift siden 2007. Ydermere leverer Voice over Internet Protocol (VoIP) tjenester.


Modulus integration i LiveAgent:
Implementer dit Modulus VoIP-nummer i LiveAgent med denne nemme guide:
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Følg instruktionerne på skærmbilledet:

3. Søg efter Modulus
4. Tilføj your VoIP-nummer
5. Brug med det samme
Omkostninger ved at integrere Modulus:
Modulus og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. Modulus opkræver dog betaling for sine tjenester, da virksomhederne drives hver for sig.
Fordele ved Modulus:
- tilgængelighed
- besparelser
- fleksible opgraderinger
- bred vifte af enhedskompatibilitet
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently asked questions
Hvad er Modulus?
Modulus er en græsk telekommunikationstjenestevirksomhed, der har været i drift i hele Europa siden 2007, og som leverer tjenester som Voice over Internet Protocol (VoIP).
Hvor meget koster det at integrere Modulus med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret Modulus indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at Modulus opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et Modulus VoIP-nummer i LiveAgent?
Som tidligere nævnt, er Modulus allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge vejledningen nedenfor:
1. Naviger til Konfigurationer > Ring til > Numre > Modulus
2. Tilføj VoIP-nummeret og brug det med det samme
Multibrand tillader administrering af flere brands på samme tid og er en add-on til kundeservicesoftware. Hvert brand har sine egne funktioner som helpdesk, support-mailadresser og sociale medieplatforme. Fordelene inkluderer multibrand-support mailadresser, oprettelse af hjælpecentre samt understøttelse af flere brands på ét sted. LiveAgent tillader brug af multibrand-funktionen, som giver mulighed for multi-channel service og administration af forskellige brands på ét sted.
LiveAgent er et virksomhedsløsningsprogram, der tilbyder support, dataoverførsel, systemstatus og ændringslog. Virksomheden tilbyder også samarbejde med VoIP-partnere og tilknyttede programmer. LiveAgent har en blog, ordliste, akademi og skabeloner. Der er også webinars og en omkostningsberegner til rådighed. Der er oplysninger om salgskontakter og nyhedsbrev-abonnementer. Der er også en LiveAgent-installationsproces i gang. LiveAgent-brugere kan kontakte virksomheden via kontaktformular, messenger eller live-chat.
Én helpdesk-løsning til forskellige brancher
LiveAgent tilbyder en række forskellige værktøjer, der kan anvendes på tværs af forskellige industrier såsom Forex, Sundhedsvæsen, HR & Rekruttering, Marketing & TelCo, Fast ejendom, Detailhandel, SaaS, Software & Internet, Rejse & Indkvartering, og Webhosting. Med LiveAgent kan du identificere potentielle kunder i realtid ved at analysere kundeadfærd og data samt kommunikere med dine kunder via forskellige kanaler såsom e-mail og live chat. LiveAgent tilbyder desuden avancerede funktioner såsom live chat, interaktiv voice response-teknologi og unik CRM-indsigt for at give smartere kundesupport. LiveAgent kan også bruge kundeoplysninger til at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser.