Partnere
Hvad er Modulus?
Modulus er et privatejet telekommunikationsselskab med hovedkontor i Grækenland, som har været i drift siden 2007. Ydermere leverer Voice over Internet Protocol (VoIP) tjenester.


Modulus integration i LiveAgent:
Implementer dit Modulus VoIP-nummer i LiveAgent med denne nemme guide:
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Følg instruktionerne på skærmbilledet:

3. Søg efter Modulus
4. Tilføj your VoIP-nummer
5. Brug med det samme
Omkostninger ved at integrere Modulus:
Modulus og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. Modulus opkræver dog betaling for sine tjenester, da virksomhederne drives hver for sig.
Fordele ved Modulus:
- tilgængelighed
- omkostningsbesparende
- fleksible opgraderinger
- et bredt udvalg af enhedskompatibilitet
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Ainda não tem o LiveAgent?
Sem problemas! O LiveAgent oferece uma avaliação gratuita de 30 dias, onde você pode testar a integração gratuita do Modulus!
Frequently Asked Questions
Hvad er Modulus?
Modulus er en græsk telekommunikationstjeneste-virksomhed, der har været i drift overalt i Europa siden 2007, og som leverer tjenester som Voice over Internet Protocol (VoIP).
Hvor meget koster det at integrere Modulus med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret Modulus indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at Modulus opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et Modulus VoIP-nummer i LiveAgent?
Som tidligere nævnt, er Modulus allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge denne vejledning: Gå til Indstillinger > Ring til > Numre > Modulus. Tilføj VoIP-nummer og brug med det samme.
LiveAgent blev grundlagt i 2004 af Andrej Harsani og Viktor Zeman som en løsning til at støtte deres Post Affiliate Pro-kunder i realtid. I 2006 lancerede de deres live chat-software, og i 2011 udvidede de deres funktionalitet med en multi-channel help desk software. I 2014 begyndte de at tilbyde cloud-baserede planer, og i 2017 åbnede de et nyt kontor i Kiev. I 2019 åbnede de et kontor i New York og blev i 2020 anerkendt som den bedste software i live chat, vidensbase, helpdesk, billettering og callcenter-kategorierne af G2 og Capterra. De har nu over 30.000 kunder.