Migrer nemt fra Freshcaller til LiveAgent. Vores supportteam er klar til at hjælpe dig med, hvad end du har brug for, og vi vil migrere dine data – gratis!
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste selvbetjenings-supportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Konkurrent
|
---|---|---|
Samlet vurdering
Samlede softwarevurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.7
Modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra.
|
4.5
Modtog en samlet vurdering på 4,5 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra.
|
Brugervenlighed
Brugervenlighedsvurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.6
Bedømt 4,6 ud af 5 for brugervenlighed for verificerede brugere på Capterra.
|
4.5
Bedømt 4,5 ud af 5 for brugervenlighed for verificerede brugere på Capterra.
|
Kunde service
Kundesupportvurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.7
Bedømt 4,7 ud af 5 for kundesupport af verificerede brugere på Capterra.
|
4.6
Bedømt 4,6 ud af 5 for kundesupport af verificerede brugere på Capterra.
|
Valuta for pengene
Pris til værdi vurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.7
Bedømt 4,7 ud af 5 for produktværdi i forhold til pris af verificerede brugere på Capterra.
|
4.4
Bedømt 4,4 ud af 5 for produktværdi i forhold til pris af verificerede brugere på Capterra.
|
Pris
Softwarepris i USD pr. agent pr. måned.
|
$9/måned/agent
Pris i USD pr. agent pr. måned.
|
$19/måned/agent
Pris i USD pr. agent pr. måned.
|
Varsling / eskaleringer
Varsling og eskaleringer for billetter og SLA'er baseret på prioritet og foruddefinerede betingelser.
|
Tilbyder varsling og eskaleringer.
|
Tilbyder varsling og eskaleringer.
|
Automatiseret routing
Automatiseret billet routing til specifikke afdelinger og agenter baseret på foruddefinerede betingelser.
|
Tilbyder automatisk routing.
|
Tilbyder automatisk routing.
|
Styring af opkaldscentre
Et centraliseret dashboard til at foretage, modtage og administrere opkald.
|
Tilbyder styring af opkaldscentre.
|
Tilbyder styring af opkaldscentre.
|
Køstyring
Et system, der bruges til at styre opkaldskøer.
|
Tilbyder køstyring.
|
Tilbyder køstyring.
|
Styring af e-mail
Muligheden for at forbinde billetsoftwaren med flere e-mailadresser for at modtage, besvare og skrive e-mails direkte fra softwaren.
|
Tilbyder styring af e-mail.
|
Tilbyder styring af e-mail.
|
Performanceparametre
Spor din hjemmesides besøgendes adfærd. Se, hvor længe de browser på dit websted, eller hvilket websted de er på.
|
Tilbyder performanceparametre.
|
Tilbyder performanceparametre.
|
Videnbaseret styring
En funktion, der giver brugerne mulighed for at oprette og administrere omfattende videnlagre.
|
Tilbyder videnbaseret styring.
|
Tilbyder videnbaseret styring.
|
Multi-kanal kommunikation
Opretter forbindelse til flere kommunikationslinjer (såsom e-mail, live chat, et callcenter eller sociale medier) for at strømline alle beskeder og give brugerne mulighed for at svare på dem fra billetsoftwaren.
|
Tilbyder multi-kanal kommunikation.
|
Tilbyder multi-kanal kommunikation.
|
Chat i realtid
En indbygget live chat-widget, der kan implementeres på dit websted og bruges til realtidskommunikation med dine besøgende på webstedet.
|
Tilbyder chat i realtid.
|
Tilbyder chat i realtid.
|
Rapportering/Analyse
Et analyse-dashboard, der gør det muligt for brugere at generere præstationsrapporter.
|
Tilbyder rapportering/analyse.
|
Tilbyder ikke rapportering/analyse.
|
Selvbetjeningsportal
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
Tilbyder en selvbetjeningsportal.
|
Tilbyder en selvbetjeningsportal.
|
Styring af Serviceleveranceaftale (SLA)
En funktion, der giver dig mulighed for at administrere og overvåge SLA-logfiler, SLA-overholdelse og mere.
|
Tilbyder Styring af Serviceleveranceaftale (SLA).
|
Tilbyder Styring af Serviceleveranceaftale (SLA).
|
Integration af sociale medier
Integrationer med populære sociale netværk såsom Facebook.
|
Tilbyder integration af sociale medier.
|
Tilbyder integration af sociale medier.
|
Styring af billetter
Administrer billetter med billetoverførsler, sammenlægning af billetter, opdeling, markering som spam, snoozing og mere.
|
Tilbyder styring af billetter.
|
Tilbyder styring af billetter.
|
Styring af arbejdsgange
Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser.
|
Tilbyder styring af arbejdsgange.
|
Tilbyder styring af arbejdsgange.
|
Vores supportservicemedlemmer er klar til at hjælpe dig med hvad end du har brug for, så kontakt os gerne! Mens vi overfører dine data, kan du tage en pause og vente, indtil du kan bruge din nye LiveAgent-konto og yde den bedste support til dine kunder.
Vi tilbyder i øjeblikket et migreringsplugin til Freshcaller, som hjælper dig med at importere dine billetter. Klik her for at få flere oplysninger.
Migrer agenter, administratorer, slutbrugere og kunder med lethed.
Migrer alle dine afdelings- og billet tags.
Se nogle af de fordele, du får, når du skifter over til LiveAgent
24/7 support fra vores agenter. Vi er der, når du har brug for os.
Nyttige værktøjer, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer. Vi har alt, hvad du har brug for.
Få LiveAgent gratis for evigt, eller vælg en af vores tre betalte planer.
Vælg en af 43 forskellige oversættelser. LiveAgent understøtter også sprogtilpasselige widgets.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1-vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Slut dig til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for at yde support i verdensklasse til dine kunder.
Most Popular
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Migrer dine data fra en af nedenstående udbydere af callcenterløsninger gratis. Skift over i dag. Vi har dig dækket.
Lær alt om LiveAgent med webinarer
LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.
Flytte fra Tawk til LiveAgent?
Migrer dine data til LiveAgent i dag og tilbyd support i verdensklasse til dine kunder. Vurderet som den bedste helpdesk-software til SMB i 2023. Gratis prøveperiode og fleksible planer.
Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent
Optimér dit websted til konverteringer ved at genoverveje tilbud, sænke priser, forbedre funktionalitet og tilføje incitamenter.
Migrerer dine data fra Zoho Desk?
Vores LiveAgent helpdesk-software tilbyder omfattende funktioner og understøtter mange sprog. Vi er kendt for vores fremragende kundeservice og har tilfredse kunder som Huawei og BMW. Priser starter fra $9 om måneden.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer