Sig farveltil langsom software

Skift over til LiveAgent & migrer dine data fra LivePerson i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrere fra LivePerson?

Hvis du ønsker at overføre din billetliste, vidensbase, live chat og mere fra LivePerson til LiveAgent, er du kommet til det rigtige sted. Udnyt vores avancerede billetsystem og forbedre din kundesupport med en fuldt udstyret løsning. 

 

Hvilken slags data kan du migrere med vores helpdesk-migreringstjeneste?

Mennesker

Overfør flere personer, agentprofiler og kundekontakter. 

Billetter

Overfør billetter sammen med billetoplysninger og billethistorik.

Tags

Migrer tags og afdelinger. 

Sammenligning af LivePerson vs LiveAgent

Funktioner Liveagent LivePerson
Ticketing
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
LiveAgent tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside..
LiveAgent tilbyder Live Chat.
LivePerson tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
LivePerson tilbyder ikke Call Center.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder Selvbetjeningsportal.
LivePerson tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integrationt">.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
LivePerson tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
LivePerson tilbyder en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
LivePerson tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
LivePerson tilbyder vidensbase.
Customer Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
LivePerson tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
LivePerson tilbyder ikke IVR-funktioner.
Video Calls
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
LivePerson tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
LivePerson tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
LivePerson tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
LivePerson tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
LivePerson tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Unlimited Call Recording
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
LivePerson tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
LivePerson tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Maximum queue time

Gratis LivePerson-migrering

Vi kan godt forstå, at ikke alle kundesupportsoftware passer til alle, selvom LivePerson gør et godt stykke arbejde. Migrer fra LivePerson helpdesk til LiveAgent. Du kan beholde dine data og yde god kundeservice med en anderledes softwareløsning. Bliv på målet med LiveAgent. 

Fordele ved fuld migrering fra LivePerson til LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Gode kundeoplevelser

Vores support fungerer ikke kun i flere timer, men 24/7. Vi er der for dig, når du har brug for os. 

Web helpdesk icon

Ultimativ helpdesk-software

Billet, live chat, vidensbase, callcenter eller support på sociale medier? Vi har det hele, så du kan yde bedre kundesupport.

Reports

Spar mere og tjen mere

Forøg dit renteafkast og spar penge ved at vælge den rigtige enterprise-plan. 

Sandbox

Flere understøttede sprog

Det er bedre, når din helpdesk-software taler dit sprog og dine kunders sprog. 

Se på LiveAgents funktionalitet

Yde fremragende kundeservice

Din helpdesk bør have alle de værktøjer, du har brug for, så du kan fokusere på at yde god kundesupport og give en god kundeoplevelse. Opgrader din kundeservice med pålideliglivechat, callcenter, vidensbase, support på sociale medier (selv Instagram) og meget mere.

Endvidere gør vi vores bedste for at fremstå som et godt eksempel og yde den bedste kundesupport til vores kunder. Vi tilbyder dig en 24/7 kundesupport. Kontakt os når som helst du har brug for det, så er vi der for at hjælpe dig. 

get inspired

Hvordan er LiveAgents kundeoplevelse?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

increase availability

Er du parat til at migrere fra LivePerson til LiveAgent?

Hvis du vil give os en chance, så gå videre og klik på knappen nedenfor og migrér dine data i dag.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to LivePerson-migrering

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

Billetterings- software

LiveAgent er en fantastisk billetsoftware, der hjælper virksomheder med at forbedre deres kundeservice, øge salget og opnå høj kundetilfredshed.

Service management software er et program, som virksomheder bruger til at administrere serviceydelser til deres kunder. Service management software er en fantastisk måde at optimere virksomhedens teknologi på.

Service management software

Service management software hjælper virksomheder med at administrere og imødekomme kundens behov, samt minimere omkostninger og spare tid. LiveAgent tilbyder forskellige funktioner som chat, opkald og kontaktformularer.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.

LiveAgent kan give dig en gratis konto for at hjælpe dig med at yde kundeservice. Se fordele og ulemper ved en gratis helpdesk-software.

Funktionsrig gratis helpdesk-software.

Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.

Flytter du dine data fra Front til en anden platform? Tag et kig på LiveAgent og se dets fordele. Start din prøveperiode i dag.

Flytter du fra Front?

Opret en GRATIS konto hos LiveAgent og flyt dine agentprofiler, kontakter, supportsager, tags og feedback fra Front til din nye teamindbakke. Få en nem og gratis flytning, og yd kundesupport på den bedste måde.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo