Sig farvel til langsom, uacceptabel software

Skift over til LiveAgent & migrer dine data fra Channels i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vil du migrere fra Channels til LiveAgent?

Migrér til LiveAgent og oplev et fantastisk helpdesk-billetsystem, der kan understøtte e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, vidensbase og sociale medier til en rimelig pris. Migrer til LiveAgent i dag, eller start din gratis prøveperiode.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Channels vs LiveAgent sammenligning

Funktioner Liveagent Channels
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Channels tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Channels tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
Channels tilbyder Call Center i plan for omkring $10/agent/måned.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Channels tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Channels tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Channels tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Channels tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Channels tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Channels tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Channels tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver..
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Channels tilbyder automatisering og regler i plan for omkring $10/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde./span>
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Channels tilbyder API-funktioner i plan for omkring $10/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Channels tilbyder IVR-funktioner i plan for omkring $10/agent/måned.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald..
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Channels tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Channels tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Channels tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Channels tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Channels tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Channels tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Channels tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for omkring $10/agent/måned.
Data migration from one solution to another

Overfør dine data til LiveAgent i dag

Eksporter dine data til en løsning, der kan håndtere enhver kundeanmodning. LiveAgent er fuldt udstyret og understøtter alle vigtige kommunikationskanaler. Vi tilbyder også et stort antal integrationer og 24/7 kundesupport til hver kunde.

Kunne du tænke dig at migrere på egen hånd?

i har i øjeblikket ikke et migreringsplugin tilgængeligt til Channels. Hvis du er interesseret, så send os en besked, så tilføjer vi den til vores opgaveliste. 

Migrate data to LiveAgent on your own

Hvilken slags data kan jeg migrere fra Channels?

Personer

Migrer agenter, administratorer, slutbrugere og kunder med lethed.

Tags

Migrer alle dine afdelings- og billet tags.

Billetter

Migrer billetter, vedhæftede filer, brugerfelter og billetfelter.

Klar til at migrere fra Channels til LiveAgent?

Se nogle af fordele, du får, når du skifter over til LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Fremragende kundeservice

24/7 support fra vores agenter. Vi er der, når du har brug for os.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultimativ helpdesk-løsning

Nyttige værktøjer, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer. Vi har alt, hvad du har brug for.

Person collecting papers into the net

Øg besparelser og ROI

Få LiveAgent gratis, for evigt, eller vælg en af ​​vores tre betalte planer.

Woman overflowing with ideas

Vælg mellem en af ​​43 forskellige oversættelser. LiveAgent understøtter også sprogtilpasselige widgets.

Migrer dine data fra Channels i dag

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Slut dig til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University for at yde support i verdensklasse til dine kunder.

Package Name

Alt inklusive

Passer til små virksomheder, bureauer og endda store virksomheder

$49 /mo

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan kan du migrere fra Channels til LiveAgent?

Channelsdata kan kun importeres manuelt på nuværende tidspunkt. Sig til, hvis du er interesseret i et migreringsplugin og så tilføjer vi det til vores liste.

Hvilke data kan du migrere fra Channels til LiveAgent?

Din virksomhed kan migrere data såsom billetter, administratorer, agenter, kundeoplysninger, tags, vedhæftede filer og mere fra Channels til LiveAgent.

Related Articles to Channels migration
LiveAgent er den #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2019 og 2020. Vil du flytte fra Vision til LiveAgent? Vi har dig!

Migrere fra Vision til LiveAgent?

LiveAgent er en ultimativ helpdesk-løsning med fremragende kundeservice og 24/7 support fra agenter. Platformen har mere end 175 funktioner og over 40 integrationer og kan tilpasses på 43 forskellige sprog. LiveAgent understøtter også sprogtilpasselige widgets. Dine billetter, afdelings- og billetmærker kan nemt migreres til LiveAgent.

LiveAgent tilbyder en gratis migrering af dine data fra Kayako til LiveAgent. Tag et kig på detaljerne og få din gratis migrering i dag.

Flytter du fra Kayako?

Denne tekst beskriver en software, der er bedømt positivt af brugere på Capterra, og som tilbyder forskellige funktioner såsom advarsler og eskaleringer, automatisk billet routing og et centraliseret instrumentpanel til call center management. Softwaren tilbyder også styring af arbejdsstrømme, selvbetjeningsportaler og måling af ydelse. Prisen for softwaren er $15/måned/agent. Brugervenlighed og kundesupport er også blevet rost af brugerne på Capterra.

Ønsker du at migrere dine data fra Drift til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Drift til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte helpdesk-software til SMB i 2020 og er designet til at yde support i verdensklasse til dine kunder. Der er forskellige betalingsplaner tilgængelige for virksomheder i forskellige størrelser, og migrering af data fra Drift er mulig. Der leveres også en gratis prøveperiode med begrænsede funktioner tilgængelige i hver betalingsplan.

Vil du migrere dine data fra Samange til en anden løsning? Tjek lige LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Overføre fra Samanage til LiveAgent?

LiveAgent tilbyder en ultimativ helpdesk-løsning med over 175 funktioner og 40 integrationer samt muligheden for at vælge mellem 43 forskellige oversættelser. Virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University benytter sig af LiveAgent for at yde support i verdensklasse til deres kunder. Migrering af data fra Samanage er også muligt. Priser starter fra $9 per måned.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere kanaler i én grænseflade. Migrer fra Chaport til LiveAgent og begynd at få forretningsfordele.

Flytte fra Chaport til LiveAgent?

LiveAgent og Chaport er helpdesk-software med forskellige funktioner og priser. LiveAgent tilbyder integrationer med Facebook, Twitter, Instagram og Viber, samt en vidensbase, et kundeforum og automatisering og regler. De har også API-funktioner, Interactive Voice Response (IVR), videoopkald og ubegrænset historie, websteder, chatknapper, billetter/mails og optagelse af telefonopkald. De har også Live Chat og Call Center. Chaport tilbyder ikke alle disse funktioner, men har stadig integrationer og en chat-widget i realtid.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til smb i 2020. Tilslut dig topfirmaer som Huawei og Yamaha i at yde god support.

Flytter du fra LiveHelpNow til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede help desk software til SMB i 2020. Virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University bruger LiveAgent til at yde support i verdensklasse til deres kunder. LiveAgent tilbyder forskellige planer, der passer til virksomhedens størrelse og behov. Dens menneskelige og automatiske supportfunktioner gør det til en pålidelig løsning til at yde support til dine kunder. Prøv LiveAgent helt gratis og uden brug af kreditkort.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo