Say goodbye to slow, subpar software

Skift over til LiveAgent & vi migrerer dine data fra Pure Chat gratis.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Flytter du fra Pure Chat til LiveAgent?

Støt din helpdesk på flere måder med LiveAgent, en multikanals kundeservicesoftware. Vores kundesupportløsning er fuldt udstyret. Der er en række integrationer og 24/7 kundeservice tilgængelig. Skift over til LiveAgent i dag og se fordelene for dig selv. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Pure Chat vs vs LiveAgent sammenligning

Funktioner Liveagent Pure Chat
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Pure Chat tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent otilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Pure Chat tilbyder Live Chat i planen for $49/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Pure Chat tilbyder ikke Call Center.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan bruge i PureChat til at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Pure Chat tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Pure Chat tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Pure Chat tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Pure Chat tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Pure Chat tilbyder ikke en Viber-integration.
Knowledge Base
En videnbase, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler..
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Pure Chat tilbyder ikke vidensbase.
Customer Forum
Online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Pure Chat tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Pure Chat tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Pure Chat ilbyder API-funktioner i en plan for $49/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Pure Chat tilbyder ikke IVR-funktioner.
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Pure Chat tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder ubegrænset historie i planen for $49/måned.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder ubegrænsede websteder i planen for $99/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Pure Chat tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder ubegrænsede billetter/mails i planen for $49/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Pure Chat tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $49/måned.
server - illustration

Overfør dine data i dag

Få adgang til en løsning, der kan mere end at chatte. Vores billetsystem understøtter e-mail, den hurtigste live chat-widget på markedet, callcenter, sociale medier og kundeportal med vidensbase. Prøv det i dag og se, hvordan det kan gavne dig. 

Vil du klare det selv?

Vi arbejder i øjeblikket på et Pure Chat-migreringsplugin til LiveAgent. Hold øje efter flere oplysninger.

monitor plug in - illustration

Hvilken slags data kan jeg migrere fra Pure Chat?

Mennesker

Du kan nemt migrere agenter, administratorer, slutbrugere og kunder. 

Billetter

Migrer billetter, vedhæftede filer, brugerfelter og billetfelter.

Tags

Migrer alle dine afdelings- og billettags.

Er du parat til at migrere fra Pure Chat til LiveAgent?

Se nogle fordele, du får, når du skifter over til LiveAgent

Fremragende kundeservice

24/7 support fra vores agenter. Vi er der, når du har brug for os. 

Ultimativ helpdesk-løsning

Nyttige værktøjer, mere end 175 funktioner og over 40 integrationer. Vi har alt, hvad du har brug for.

Vælg dit sprog

Vælg mellem én af ​​43 forskellige oversættelser. LiveAgent understøtter også sprogtilpasselige widgets.

Brug LiveAgent til...

LiveAgent tilpasser sig din virksomheds størrelse og branche. Vi har hjulpet organisationer af alle størrelser og typer. Tjek hvad deres erfaringer er med at bruge vores løsning.

 

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Pure Chat-migrering

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Inddel dine kunder i deres virksomheder og hold styr på, hvad hvert enkelt virksomhedsmedlem efterspørger med lethed.

Virksomheder

LiveAgent er en effektiv helpdesk-løsning, der hjælper virksomheder med at organisere kontakter og forbedre kundeservice. Det tilbyder en række funktioner og muligheder for at tilpasse virksomhedsprofiler.

Udforsk et udvalg af den bedste live chat-software på markedet. Vælg den ideelle live chat-software til din hjemmeside og hæve dit niveau af kundeservice.

Live chat software

Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.

For at give bedre support er det nødvendigt at have mere information om kunderne. Få mere at vide om kundeoplysninger.

Kundeinformation

Effektiv datamanagement og beskyttelse af følsomme data er vigtigt for virksomheders succes. LiveAgent tilbyder løsninger til kundesupport og samarbejde med VoIP-partnere.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent Akadami

Kundeservice er blevet mere avanceret med brug af e-mails, kundefeedback og automatisering. Stærk projektledelse og supportsoftware er vigtige.

Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen.

VIPTel

Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder ved hjælp af LiveAgent. Skab bedre kundeoplevelse takket være omnichannel-løsningen.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo