Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sig farveltil langsom software

Skift til LiveAgent, og vi migrerer dine data gratis fra SpiceWorks.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migrerer du fra SpiceWorks?

Migrer fra SpiceWorks til LiveAgent, og overfør dine helpdeskbilletter til en ny kundesupportløsning. LiveAgent tilbyder alt hvad du behøver for at begynde at levere den bedste kundesupport og nå ud til flere mennesker via vigtige kommunikationskanaler.

Vores supportteam kan hjælpe dig med at migrere alle dine data gratis til LiveAgent. Fortsæt med at læse og find ud af, hvad der er fordelene ved at skifte til LiveAgent, eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

SpiceWorks vs LiveAgent sammenligning

Funktioner Liveagent SpiceWorks
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
SpiceWorks tilbyder billettering.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Livechat.
SpiceWorks tilbyder ikke Livechat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
SpiceWorks tilbyder ikke callcenter.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
SpiceWorks tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
SpiceWorks tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
SpiceWorks tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
SpiceWorks tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
SpiceWorks tilbyder ikke en Viber-integration.
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
SpiceWorks tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
SpiceWorks tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
SpiceWorks tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
SpiceWorks tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
SpiceWorks tilbyder ikke IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
SpiceWorks tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
SpiceWorks tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
SpiceWorks tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
SpiceWorks tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
SpiceWorks tilbyder ikke ubegrænset support døgnet rundt.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Få en gratis migration fra os

At flytte til en anden helpdesk -software behøver ikke at være en kedelig proces, når du får support fra de rigtige mennesker. Vores kundesupportteam sikrer dig en problemfri migrationsoplevelse. Vi sørger for at flytte alt, herunder agentprofiler, kontaktlister, helpdesk-billetter, tags og feedback.

Hvilken slags data kan vi migrere?

Vi sørger for at indsamle og overføre alle de helpdesk-oplysninger, du har brug for

ticket thread

Supportsager

Al din kundekommunikation

SpiceWorks-migration

Mennesker

Fulde kontaktlister og agentdata

Tags

Tags

Etiketter og noter vil ikke blive efterladt

customer feedback satisfaction rewards

Feedback

Kundernes feedback og bedømmelser

Skab en fornøjelig oplevelse for alle

Vores billetsystem håndterer alle vigtige kundekommunikationskanaler. E-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber eller sociale medierFacebook, Instagram og Twitter. Du kan vælge, hvad du vil bruge til at kommunikere med dine kunder og håndtere tingene på din måde.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Løs helpdesk-billetter fra flere kanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

En helpdesk-software, der understøtter dig

Hvert værktøj i LiveAgent understøttes af over 125 funktioner, som du kan bruge til at oprette problemfrie arbejdsgange og lette din belastning. Filtering, tagging, intelligent sortering – alt er der. Du kan også forbinde apps, du bruger takket være over 140 integrationer. Se på hele listen over funktioner og integrationer.

Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2021 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.

SpiceWorks-migration
30%

Generer flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Migrer til din nye helpdesk i dag

Start din gratis 14-dages LiveAgent-prøveperiode i dag, og bliv fortrolig med vores kundesupportløsning. Når du er klar, lad os vide det, så sørger vi for at migrere alle de data, du har brug for, og fortsat levere den bedste support til dine kunder.

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du, hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til fælles? Du gættede rigtigt… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Kan jeg migrere data fra SpiceWorks?

LiveAgent -supportteam kan hjælpe dig med at migrere dine data til din nye helpdesk -løsning. Vi kan overføre alt, hvad du har brug for, inklusive alle kundebilletter, kontakter, agentprofiler, tags og feedback.

Hvordan migrerer jeg billetterne fra SpiceWorks?

Billetter kan migreres manuelt eller med hjælp fra LiveAgent supportteam. Kontakt os og diskuter migreringen af dine data til LiveAgent i dag.

Hvad er fordelene ved at migrere dine data til LiveAgent?

Den største fordel er multi-channel billetsystemet, der dækker e-mails, live chat, callcenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram. Dine kunder kan nå dig overalt, og du kan give dem den bedste kundeoplevelse.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo