Tag en rundtur i
LiveAgent

Udforsk og se, hvad det er der gør
LiveAgent til den rigtige helpdesk
software til din virksomhed.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bedre kundeoplevelse med LiveAgent

LiveAgent kan hjælpe dig med at opbygge bedre kundeforhold og hjælpe dit kundeserviceteam med at levere en bedre service i enhver henseende. Forbedre dine billetløsningstider og få bedre kundesamtaler uden helt at tømme dit kreditkort.

LiveAgents billetteringssystem software tilbyder et multi-kanalværktøjssæt, der hjælper dig med at yde support via alle populære kundeservicekanaler. Brug mere end 130 funktioner og 200+ integrationer, der kan hjælpe dig hvert skridt på vejen. Kom i gang med vores gratis 30-dages prøveperiode og begynd at forbedre din kundekommunikation i dag!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Alle supportkanaler under ét tag

LiveAgent kan administrere al din startkundekommunikation effektivt.

LiveAgent - multichannel help desk
LiveAgent multichannel help desk software

Tjek vores store udvalg af værktøjer og funktioner

Se, hvordan vores værktøjssæt kan hjælpe dig med at forbedre dine kommunikationsfunktioner.

Help Desk Software

LiveAgent har alt, der kræves af en moderne helpdesk. Vores avancerede software er fyldt med effektivitets-funktioner, der hjælper dig med at ændre hver billetstatus fra åben til løst på ingen tid.

Oplev helpdesk-løsningen

Billettering

LiveAgent bygger på et avanceret billetteringssystem, der kan administrere og organisere din kundekommunikation.

Oplev billettering

Sociale medier

Tilbyd praktisk support og håndter anmodninger med Facebook, Twitter, Instagram, Viber og WhatsApp.

Oplev sociale medier<

Live Chat

En af de hurtigst tilgængelige livechats er fyldt med funktioner, der kan hjælpe dig med at sælge mere og svare hurtigere.

Oplev live chat

Vidensbase

Opret en kundeportal med en vidensbase fyldt med nyttige artikler, vejledninger, forum eller endda svar på ofte stillede spørgsmål.

Udforsk en vidensbase

Call Center

LiveAgent call center kan håndtere indgående og udgående opkald, og det har funktioner som IVR og tilbagekald.

Oplev call center

LiveAgent passer ind i enhver virksomhed

LiveAgent-værktøjer og -funktioner er velegnede til brug i mange slags virksomheder i enhver branche.

LiveAgent can fit into any type of business
Erhvervs- løsninger

LiveAgent passer til enhver niche og enhver slags virksomhed. Se, hvad det kan gøre for forskellige slags virksomheder, og hvordan det kan hjælpe dig med at udvikle dig.

Industry solutions
Branche løsninger

Hvis du leder efter det rigtige helpdesk-system til din startup, er du kommet til det rigtige sted. Se hvorfor du skal vælge LiveAgent.

Use cases
Brugstilfælde

LiveAgent er med til at skabe positive forandringer for mange virksomheder verden over. Læs historier om vores kunder og se, hvordan de forbedrede deres forretning med LiveAgent.

Se brugstilfælde

Over 190 CMS & PaymentGateways integrationermed LiveAgent

Integrer, automatiser, innovere

Få flere oplysninger med LiveAgent

LiveAgent er mere end blot en servicedesk-software. Vi hjælper virksomheder med at lære, og vi leverer løsninger til kundesupportteams gratis.

Historien bag LiveAgent

Få flere oplysninger om teamet bag LiveAgent helpdesk-software og vores succes.

Om os

LiveAgent-teamet

Vores team tager specifikt sigte på at skabe overkommelig og effektiv helpdesk-software til enhver slags virksomhed. Vi mener, at levering af fremragende kundeservice bør være standardpraksis, uanset virksomhedens størrelse eller niche. Hos LiveAgent gør vi vores bedste for at være innovativ og udvikle vores løsninger. Vi stræber efter at hjælpe kundesupportteams over hele verden med at udføre deres bedste arbejde og skabe glade kunder.

Mød LiveAgent-teamet

Priser

Vores succes

Alle medlemmer af vores team er stolte over at forbedre vores produkt hvert år, og alle gør deres bedste for at få succes. LiveAgent har modtaget adskillige priser fra de mest populære softwareanmeldelseswebsteder i flere kategorier. Vi blev en af branchens førende og på hinanden følgende vindere af flere priskategorier. 

  • Vinder af flere priser fra populære anmeldelseswebsteder
  • Vinder af prisen for hurtigste implementeringssoftware

Langsigtede fordele

Hvorfor virksomheder stoler på
LiveAgent

LiveAgent helpdesk software benyttes af kundeserviceafdelinger over hele verden. Forbedre din helpdesk med hurtig servicelevering, nem kommunikation via flere kanaler og meget mere.

Forretningsmæssige fordele

  • Flere svartider
  • Multi-channel kommunikation
  • Automations- og organisationsfunktioner
  • Nemmere arbejdsgange med funktioner og integrationer

Positiv effekt

  • Tilfredse og gladere kunder
  • Bedre kundevurderinger
  • Bedre kundeloyalitet
  • Hurtigere kommunikation og tilfredshed

Over 30.000 virksomheder kan ikke tage fejl

Tjek vores succeshistorier og anmeldelser for at se, hvordan LiveAgent kan booste din kundesupport og øge glæden hos dine forretningspartnere.

“Tag et kig på vores succeshistorier og anmeldelser og se, hvordan LiveAgent kan booste din kundesupport.”

Lad dig inspirere af vores succeshistorier

Gennemsigtig og fair prisfastsættelse

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer, kun månedlig fakturering. Fuldt ud gennemsigtige priser, faktureres kun for den reelle brug hver måned. Vælg den rigtige plan og begynd at yde den bedste kundesupport.

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Related Articles to Virtuel rundvisning

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x