Den rigtige løsning til din helpdesk

Forbedre din kundeservice med den rigtige helpdesk-software

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
helpdesk software animation
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Helpdesk-software, der vil overbevise dine kunder

Få de bedste værktøjer til dine kundeserviceteams og gør dine kunder glade. LiveAgent er en af ​​de bedste helpdesk-løsninger på markedet, takket være dens nemme billethåndtering. Udnyt vores brede vifte af funktioner, integrationer samt fremragende multi-kanal support til nemme kundesamtaler.

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Helpdesk-løsninger

Hvad er help desk software?

Help desk-software samler typisk al din indkommende kommunikation fra kunder og omdanner den til billetter for lettere administration. Dine kunder bruger alle mulige måder at kontakte dig på, f.eks. e-mail, telefon, messenger eller live chat, så at have al kommunikation ét sted hjælper dine kundeservicemedarbejdere med at forstå problemet bedre og svare hurtigere.

  • Forbedre din effektivitet med en flerkanalsløsning

  • Administrer al din kundekommunikation fra ét sted
     
who-utilizes-help-desk

Brugervenlighed

Hvem bruger help desk software?

Enhver virksomhed, der tilbyder kundesupport eller kundeservice, kan bruge helpdesk-software til nem håndtering af kundeforespørgsler. Ansvaret ligger hos kundesupportteams, som er de primære brugere af helpdesk-software. Men helpdesk-systemer kommer ofte med avancerede funktioner for at udvide deres anvendelighed til andre afdelinger. Et salgsteam kan drage fordel af call center-funktioner eller live chat, mens en IT-servicedesk kan bruge e-mails og kundeportalen med en videnbase.  Ved at bruge gratis videnbasesoftware kan dine agenter bruge mindre tid på at besvare gentagne spørgsmål og mere tid på at fokusere på kritiske spørgsmål.


Hvad består helpdesk-software
af?

En fremragende helpdesk-software tilbyder en række værktøjer for nemmere kundesupport-interaktioner.

Billetteringssystem

LiveAgents billetsystem er en afgørende del af helpdesk-administrationssoftware. Den samler kundebeskeder og omdanner dem til helpdesk-billetter i en universel indbakke, der understøttes af avancerede funktioner.

  • Strømline al kundekommunikation ét sted

  • Få en organiseret oversigt over alle kundeforespørgsler

Replaces
LiveAgent's ticketing system explained
LiveAgent's live chat

Live chat

Lever fantastisk kundeservice ved hjælp af vores hurtige live chat-widget. Vores livechat-funktion understøttes af væsentlige funktioner såsom standardsvar, indtastningsvisning i realtid og mere.

  • Giv en hurtig kundeservice til hver kunde

  • Nem at bruge og implementere på alle dine websteder

Replaces

Call center

Opret et callcenter og giv en personlig kundeoplevelse via telefonopkald. Vores kundeservicesoftware håndterer indgående eller udgående opkald for nem kundeinteraktion eller løsning af indgående billetter.

  • Giv support på et mere personligt plan med opkald

  • Håndter indgående opkald og se forhåndsvisning af kundedata ét sted

Replaces
LiveAgent's call center software
LiveAgent - social media help desk software

Sociale medier

Vores integration af sociale medier er populære funktioner til at skabe loyale og tilfredse kunder. Dit kundesupportteam kan engagere sig med din kundebase på sociale medier fra vores billetsystem.

  • Vis dine kunder nem support på sociale medier

  • Spred budskabet om dit brand og få flere kundeemner

Integrates

Vidensbase

Levere nyttig viden med vores vidensbase for nem selvhjælp. Del den bedste forretningspraksis, informative artikler, vejledninger og mere med vores kraftfulde videnbaseværktøj.

  • Del alle typer viden via artikler til selvhjælp

  • Byg flere vidensbaser og intern videnbase

Replaces

Funktioner, du har brug for til dit webbaserede helpdesk-software

Tag et kig på nogle af de mest fremtrædende funktioner i vores helpdesk-værktøj og få et fuldstændigt billede af LiveAgent-brugeroplevelsen.

Opgavestyring

Arbejdsflow automatisering

Slip for alle trivielle og gentagne opgaver med vores regel-funktion. Opsæt enkle automatiseringer for at automatisere grundlæggende helpdesk-funktioner og fokusere på det, der er vigtigt. Brug regler til at overføre eller løse billetter, tilføje specifikke tags og mere. LiveAgents automatiseringsfunktioner er en ideel tidsbesparelse – de kan hjælpe agenter med at udføre mere meningsfuldt arbejde og reducere omkostningerne til helpdesk-administration.

  • Udnyt opgaveautomatiseringen med regler

  • Automatiser gentagne eller trivielle opgaver

LiveAgent's automation feature

Flersproget support

Fuldt ud flersproget

Vores software taler dit sprog. Vælg det sprog, du ønsker, og tilpas LiveAgent til dine præferencer. LiveAgent understøtter i øjeblikket 43 sprog, og vi arbejder konstant på at tilføje nye sprog med jævne mellemrum. Udnyt sprogtilpasselige widgets og tal dine kunders sprog. Indstil blot sproget i indstillingerne for individuelle widgets, og så er du godt i gang.

Rapporter

Omfattende analyser

LiveAgent måler data i dit helpdesk-system og opretter omfattende rapporter, der er let tilgængelige fra dit dashboard. Mål individuelle eller overordnede agentpræstationer, kanalpræstationer, løste billetter, igangværende chats, agentbedømmelser og mere. Vælg, hvordan du vil visualisere data, og brug det til at forbedre din helpdesk-ydeevne i alle aspekter.

LiveAgent CRM integrations

Relationship management

CRM integrationer

LiveAgent arbejder sammen med flere partnere for at give kunderne mulighed for at indarbejde en platform til administration af kunderelationer. Ved at integrere CRM vil dine agenter være i stand til at få adgang til kundedata hurtigt og effektivt. Løs hver kundeforespørgsel effektivt og skab langvarige kunderelationer samtidigt. LiveAgent tilbyder også grundlæggende CRM-funktioner til dem, der ikke bruger en tredjeparts CRM-løsning.

Smartphone apps

Mobil helpdesk-programmer

Ønsker du at yde kundesupport og besvare forespørgsler på farten? LiveAgent har indbyggede applikationer til Android og iOS, så du kan svare, mens du er væk fra din computer. Begge apps giver dig mulighed for at håndtere enhver form for anmodning – e-mails, opkald, live chats og anmodninger på sociale medier. Apps er gratis for alle LiveAgent-brugere, så du kan downloade dem når som helst.

Mobile help desk software

Hvordan kan helpdesk-software hjælpe din virksomhed?

Gratis support

24/7 kundesupport

Help desk-software giver dig mulighed for at hjælpe kunder 24/7. Hvordan? Simpelthen ved at skabe en dybdegående vidensbase. Ifølge vores undersøgelse foretrækker næsten 70 % af kunderne en selvbetjeningsmulighed. Selvbetjening er hurtig, bekvem og kan give din virksomhed en fordel i forhold til dine konkurrenter. Dette kan nemt implementeres ved hjælp af en robust vidensbasesoftware.

Multikanalfunktioner

Multikanal support

Du skal ikke spilde mere tid på at skifte mellem platforme for at besvare kundehenvendelser. Se dine kundeinteraktioner forbedret med det samme ved at forbinde blandt andet din e-mail, live chat, telefonopkald og sociale medier i LiveAgent.

Analyseværktøjer

Performance indsigt

Hold dig altid orienteret om agentens ydeevne for at forbedre det dagligt. Teampræstationsdataene i LiveAgent kan give din virksomhed handlingsorienteret indsigt i din kundeservice. Som et resultat kan du afgøre, om der er behov for yderligere træning, eller hvordan du kan forbedre kundetilfredsheden.

Servicestyring

Forbedret CX

En måde at forbedre kundeoplevelsen på er ved at kontakte kunderne gennem deres browseroplevelse. Kundeservicesoftware giver dine kundeservicemedarbejdere mulighed for at kontakte via proaktive chatinvitationer. På den måde, kan dine agenter forhindre en høj afvisningsprocent, forbedre CX og i sidste ende øge kundeloyaliteten.

Brugertilpassede workflows

Opgaveautomatisering

For at skabe en fantastisk kundeserviceoplevelse skal dine agenter være hurtige og effektive. Men at håndtere gentagne opgaver kan optage meget af deres tid. Automatisering af opgaver og oprettelse af e-mail-skabeloner/dåsesvar gennem billetsystemet giver agenter mulighed for at tildele deres tid til kunder i nød.

Task automation by LiveAgent's help desk software

Samarbejdsværktøjer

Problemfrit teamwork

Help desk-systemet giver dine kolleger mulighed for at samarbejde på flere måder. Kundeserviceteamet kan kommunikere lige inde i kundesupportbilletterne og løse kundeproblemer meget hurtigt. Desuden kan kundeserviceteamet også chatte uden for helpdesk-billetterne. Effektivt teamwork vil tage din kundeservice til et professionelt niveau, hvilket vil resultere i tilfredse kunder.

Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid

Hvad er fordelene ved helpdesk software?

En helpdesk-løsning kan hjælpe dine kundeservicemedarbejdere med at håndtere kundesupportproblemer, håndtere indkommende forespørgsler hurtigere og få bedre kundefeedback.

Slip for sene svar til dine kunder

Lever pålidelig kundeservice på tværs af alle kanaler med hurtigere svartider. Brug SLA’er til at prioritere kunde-e-mails.

Organiser dit team med samarbejdsværktøjer

Kundeserviceteams kan bruge en samarbejdsorienteret-indbakke og andre værktøjer for tæt integration.

Mål ydeevne med tilpassede rapporter

Få vigtige data, brug dem til at forbedre og yde en fantastisk kundeservice takket være analyser fra brugerdefinerede rapporter.

Alsidig løsning

LiveAgent tilpasser sig til din virksomhed

LiveAgent som helpdesk-software tilpasser sig hurtigt til behovene i forskellige forretningsmodeller. Se, hvordan det kan hjælpe din virksomhed med kundesupport.

Virksomhedsløsninger

Start-ups & SMBs Enterprise Regering Edu & NGO ...og andre

Industriløsninger

E-handel og tjenester Rejser og hoteller Marketing og Telco Underholdning ...og andre

Almindelige grunde til, at virksomheder skifter over til helpdesk-software

Tag et kig på nogle af de mest gavnlige grunde til, at virksomheder skifter over til helpdesk-software.

Kundeloyalitet

Brand loyalitet er lig med en konstant strøm af loyale kunder, der er villige til at støtte din virksomhed. Næsten alle kunder betragter fremragende kundeservice som en væsentlig faktor for at skabe loyalitet over for deres yndlings brands.

  • Forbedre brand loyalitet med god Få gentagne salg, og hav tilfredse kunder
Chart

96 %

af kunder foretrækker god service

At have de rigtige helpdesk-løsninger kan hjælpe dig med at opnå loyalitet hos et flertal af dine kunder ved at levere fremragende kundeservice.

Øget omsætning

Et stort flertal af kunderne er villige til at bruge flere penge, hvis de får hurtig, pålidelig og effektiv kundeservice fra deres yndlingsvirksomheder. Bedre kundeoplevelse betyder, at du tjener mere.

  • Få respekt fra kunderne, og øg din indtjening
  • Sænk priserne forladt indkøbskurv med god service
Chart

86 %

af kunder betaler for god service

Vind dine kunders respekt og øg din indtjening med den rigtige helpdesk-software.

Hurtig support

Næsten halvdelen af ​​kunderne forventer et hurtigt svar på deres henvendelser. LiveAgent tilbyder en af ​​de hurtigste live chat-widgets på markedet, så du kan give svar med en enestående hastighed til enhver besøgende på webstedet.

  • Lever hurtigere og mere effektiv service
  • Overgå kundernes forventninger
Chart

46%

af kunder forventer et hurtigt svar

Mange kunder forventer, at en virksomhed svarer inden for fire timer. Vind deres tillid og giv ultrahurtige svar med LiveAgent.

Udtalelser

Få LiveAgent
og slut dig til 7000 tilfredse kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

Mest værdi for pengene

Vi har nøje udvalgt funktioner i vores prisplaner, så du kan vælge den mest overkommelige plan med den bedste værdi. Betal kun for det, du bruger uden at sprænge banken.

14 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

En komplet guide til den bedste helpdesk-software

Vi ved alle, at det er en nødvendighed at levere fantastisk kundeservice. Men, digital transformation går hånd i hånd med større efterspørgsel efter hurtig, effektiv og hjælpsom support fra virksomheder. Den gode nyhed er, at selv i disse hektiske tider vil en pålidelig helpdesk-softwareplatform give dig mulighed for at skabe den bedste oplevelse for dine kunder. Forskning viser, at 84% af virksomheder, der forsøger at forbedre deres kundeoplevelse, oplever en stigning i deres omsætning.

Så er der ikke andet tilbage end at diskutere, hvordan du kan bruge det til at drive en succesfuld virksomhed.

Hvordan fungerer helpdesk-software?

Hvis du nogensinde har kontaktet en virksomhed, er det muligt, at du allerede har haft kontakt med helpdesk-software.

Men hvordan fungerer det egentlig?

Selvom de indviklede processer, der foregår bag kulisserne, kan være forskellige for forskellige helpdesk-softwareudbydere, forbliver deres kerne den samme.

Når en kunde kontakter en virksomhed via e-mail, live chat, sociale medier besked eller andre kommunikationskanaler, oprettes en helpdesk-billet. Billetten indeholder ofte information som den kanal, interaktionen kommer fra, en besked fra kunden, SLA, kundeoplysninger og andre, afhængigt af den service desk-software, du bruger, og hvordan du konfigurerer den.

Når billetten er oprettet, bliver den leveret til en indbakke. Derfra tildeles det en agent, der håndterer yderligere kommunikation med kunden og forsøger at løse problemet efter bedste evne.

Hvis den første kundeservicemedarbejder ikke kan løse det aktuelle problem, kan billetten eskaleres til en anden repræsentant, afdeling eller niveau, der er bedre rustet til at håndtere mere komplekse problemer. Denne proces omtales som en escalation path.

Udfordringer forbundet med helpdesk-software

Selvom helpdesk-administrationssoftware er et fantastisk værktøj, der giver dig mulighed for at støtte mange kunder over hele verden, kommer det også med nogle udfordringer. Lad os se på nogle af dem og diskutere mulige løsninger.

Lav løsningshastighed for første kontakt

Selvom det kan virke som en simpel præstationsmåling, er det ikke tilfældet. I kontaktcentre er, første kontaktløsning en vigtig målestok for kundetilfredshed, og om deres forventninger bliver opfyldt. Du kan støde på denne udfordring på grund af utilstrækkelig agentuddannelse eller et overvældende antal helpdesk-forespørgsler, blandt andre faktorer.

Solution: Forbered dit personale på at håndtere endnu mere komplekse kundeproblemer, analysere rapporter og data for at bestemme den bedste fremgangsmåde og udvikle en effektiv eskaleringsprocedure.

Mangel på selvbetjeningsmuligheder

Selv kontaktcentre med et stort antal agenter, som er korrekt uddannet, kan blive overvældet af antallet af spørgsmål, der kan forhindres.

Solution: Udvikle og derefter henvise kunder til en pålidelig og informativ selvbetjenings- portal med en vidensbase. Vær sikker på, at din indbakke ikke er fyldt med spørgsmål, som kunderne nemt selv kan besvare. Forskning viser, at så meget som 91% af respondenter ville bruge en videnbase, hvis den var tilgængelig og skræddersyet til deres behov.

Bruger ikke de rigtige værktøjer

Alle virksomheder er forskellige. Derfor har de brug for forskellige helpdesk-softwareløsninger, der omfatter forskellige funktioner.

Løsning: Lav en gennemgribende undersøgelse af det billetterings-software, du vil bruge, og sørg for, at den tilbyder alt, hvad din virksomhed har brug for for at få succes. Undersøg alle de rapporter og analyser , du kan få fingrene i. Det siges, at viden er magt, så sørg for at forstå alle ins og outs i din helpdesk-software operationer.

Forældede systemer

Vidste du, at så meget som 42% af agenterne ikke kan løse kundeforespørgsler på grund af forældede eller afbrudte systemer?

Løsning: Hold altid styr på det, når det kommer til patches, opdateringer og innovationer.

Tidskrævende gentagne opgaver

Mange problemer kan stamme fra denne udfordring alene. Hvis dine agenter bruger timer på at udføre gentagne opgaver, er de mindre engagerede og mindre produktive, og der er en større chance for, at dit kontaktcenter vil opleve en høj agentudskiftning.

Løsning: Brug kunstig intelligens og automatiseringsfunktioner. Når det er sagt, så vær forsigtig med implementeringen. Du skal ikke miste det “menneskelige præg”, der gør kundesupport til en venlig og behagelig oplevelse.

Typer af help desk software

Servicedesk-applikationsløsninger omfatter forskellige funktioner og funktionaliteter, der er skræddersyet til en bred vifte af kunder.

Følgende er de mest almindelige typer af helpdesk-softwareløsninger.

  • Intern helpdesk-software – Giver interne brugere mulighed for hurtigt og effektivt at spore og løse interne billetter og problemer. li>
  • Ekstern helpdesk-software – En betalende kunde understøttes af leverandørens kundeserviceteams.
  • Web helpdesk-software – Med cloud-baseret helpdesk-software gemmes alle oplysninger på host servere. Det betales normalt via et abonnement, og host yder normalt teknisk support.
  • On-premise helpdesk-software – Al hardware er placeret on-premise, og kunden er ansvarlig for, at den fungerer problemfrit.
  • Open source-software – Dette er en type software, hvor enhver kan få adgang til og ændre dens kode uden behov for tilladelse fra dens producent. Normalt er open source-løsninger enten gratis eller finansieret af donationer.
  • Closed-source – Dette er det modsatte af en open source-model. Den er beskyttet af intellektuelle rettigheder og er ikke tilgængelig for offentligheden.

Funktioner i helpdesk-software

Når du søger efter den bedste helpdesk-software til din virksomhed, vil du støde på mange populære funktioner, muligheder og integrationer, som forskellige løsninger byder på. Dette er dog de 10 vigtigste, som du først bør afkrydse på enhver funktionsliste.

  • Kontakt kanaler – Det er den måde, dine kunder kontakter dig på. Disse kontaktpunkter kan omfatte e-mailsupport, live chat, callcenter, sociale medier, fællesskabsforum, og mere.
  • Billetadministration – Det er kernesystemet, der organiserer kundesupportinteraktioner og registrerer dem som billetter. Ikke kun det, men det giver også mulighed for yderligere billetsporing, som kan hjælpe med at undersøge, løse og forhindre eventuelle flaskehalse.
  • Selvbetjeningsportal – En selvbetjeningsportal giver dine kunder mulighed for at være uafhængige. Vidste du, at så meget som 66 % af kunderne forsøger at løse deres problemer på egen hånd, før de kontakter kundesupportteams?
  • Vidensbase – Intet effektivt kontaktcenter eksisterer uden en videnbase. Denne funktion giver dine kunder mulighed for at løse deres problemer 24/7 uden at skulle have en agent til stede. Ydermere er en intern vidensbase en afgørende del af dine agenters daglige aktiviteter, fordi den gemmer alle kundeoplysninger, billethistorik , og meget mere.
  • Intuitiv brugergrænseflade – Selv den mest robuste og funktionsrige helpdesk-software vil ikke hjælpe dig, hvis den er svær at bruge. En intuitiv brugergrænseflade er kerneområdet for gnidningsløse kontaktcenteroperationer.
  • Rapportering og analyser – At studere rapporter og analyser giver dig en dybere indsigt i driften af ​​dit kontaktcenter og virksomheden som helhed. Sørg for, at dit helpdesk-værktøj kan give dig tilstrækkelig information.
  • SLA-administration – En smart helpdesk-løsning giver dig mulighed for at administrere og opretholde flere serviceniveauaftaler ad gangen.
  • Automatisering – Automatisering af daglige opgaver er et must, for det meste hos store virksomheder med mange kunder.
  • Dashboards – Denne funktion giver agenter mulighed for at få et hurtigt overblik over de vigtigste data, når de logger på systemet. Kontaktcenterledere bruger også dashboards til at overvåge nøglemålinger.
  • TagsAt tagge dine billetter og kundeinteraktioner er absolut nødvendigt, hvis du vil have, at dit kontaktcenter skal funktionere problemfrit og effektivt. Tags hjælper ikke kun med at kategorisere kundesupportbilletter, men giver også agenter mulighed for hurtigt at hente kundeoplysninger og bedre navigere i store billetmængder.

Sådan vælger du den bedste helpdesk-software

Først og fremmest anbefaler vi at lave en liste over alle de krav, du har til din nye online helpdesk-software.

Hvis du ikke selv kan finde på alle behovene i dit kontaktcenter, så tal med dine medarbejdere. De har indsigt i kontaktcentrets daglige drift, så de er den bedste kilde til information, du kan få, når du vælger den software, de i sidste ende ender med at bruge.

For at hjælpe dig og dine medarbejdere med at vælge den bedste virksomhedssoftware er der nedenfor nogle strategier, der skal inkluderes i beslutningstagningen.

Support

Selvom ingen kan lide tanken om, at noget kan gå galt, er det vigtigt at huske på, at det er afgørende at have support let tilgængelig, hvis du ønsker, at alt skal køre på skinner. Ingen kan lide at vente i timevis eller endda dage på et svar fra kundeserviceteams, så sørg for at undersøge kvaliteten af ​​leverandørens kundesupport, før du træffer endelige beslutninger.

Mulighed for at skalere op/ned

De fleste virksomhedsejere har deres virksomhedsvækst øverst på deres prioritetslister. Glem dog ikke, at dit kontaktcenter også skal følge med. Ligeledes kan den helpdesk-software, du bruger, også skaleres op eller ned. Når du vælger en helpdesk-softwareløsning, du vil købe, skal du altid tjekke, hvor nemt det er at skalere begge veje.

Softwarebegrænsninger

Uanset hvor fantastisk den software, du bruger, er, er der altid nogle restriktioner og begrænsninger undervejs. Giv dig tid til at studere mulighederne i den software, du overvejer at få, og beslut dig for, hvilke funktioner du kan og ikke kan leve uden.

Samarbejdsmuligheder

I et kontaktcentermiljø er teamwork navnet på spillet. Håndtering af flere problemer på én gang, give chatsupport, mens du er midt i en samtale, og få en omtale på sociale medier er ikke et job for en enspænder. Vælg helpdesk-software, der giver dit team mulighed for at samarbejde problemfrit. Det vil gøre deres job nemmere samt forbedre virksomhedens overordnede produktivitet.

Integrationer

Sørg for, at din helpdesk-software kan oprette forbindelse til forskellige websteder og applikationer. Det gør ikke kun dine produkter og tjenester mere tilgængelige, men giver også en fremragende samlet kundeoplevelse over hele linjen.

Top 15 udbydere af helpdesk-software

LiveAgent

LiveAgent helpdesk software hjemmeside

Bedste helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at yde den bedste kundesupport til kunder over hele verden.

LiveAgent er en helpdesk-softwareløsning med over 150 integrationer og mange avancerede funktioner. Mere end 40.000 kunder er afhængige af denne software for at levere fremragende kundeservice til deres kunder.

Nøglefunktioner:

Fordele:

  • Intuitiv grænseflade
  • Pålidelig og hjælpsom kundesupport
  • Omnichannel oplevelse

Ulemper:

  • Forældet UI design
  • Kan ikke logge ind på to browsere med én konto på samme tid
  • Teknisk support er tilgængelig 24 /7, men den er placeret i EU

Spiceworks helpdesk software hjemmeside

Fordele:

  • Prisbilligt
  • Avancerede muligheder for hændelseshåndtering
  • Mange konfigurationsmuligheder

Ulemper:

  • Tilføjelser i appen
  • Lejlighedsvise forsinkelser
  • Problemer med routing mellem afdelinger

Priser

Du kan bruge Spiceworks helt gratis.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. Spiceworks sammenligning

Help Scout

Help Scout helpdesk softwarehjemmeside

Bedste helpdesk-software til små og store virksomheder, der stræber efter at levere fantastisk kundeservice.

Help Scout er betroet af mere end 12.000 virksomheder på tværs af alle brancher. Med sine mange integrationer vil dine kunder aldrig gå glip af en mulighed for at kontakte din virksomhed.

Nøglefunktioner:

  • Billettering
  • TTredjepartsintegrationer
  • SLAs
  • Selvbetjeningsportal
  • Multikanalkommunikation

Fordele:

  • Pålidelig kundesupport
  • Nem at konfigurere og bruge
  • Meget ansvarsbevidst

Ulemer:

  • Utilstrækkelig rapporttilpasning
  • Workflowautomatisering er svær at konfigurere
  • Brugergrænsefladen er lidt gammeldags

Help Scouts kunder

Nogle af de virksomheder, der bruger Help Scout omfatter OkCupid, Trello, og Honey.

Priser

Help Scout tilbyder et tre-niveaudelt abonnement på deres software inklusive $20, $35, og $60 pr. bruger pr. måned, der faktureres årligt.

For at prøve Help Scouts funktioner, før du forpligter dig til en betalt plan, kan du tilmelde dig en 15-dages gratis prøveperiode.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs.Help Scout sammenligning

Zoho Desk

Zoho Desk helpdesk software homepage

Bedste helpdesk software til mellemstore og store virksomheder med store mængder af daglige kundeinteraktioner.

Mere end 50.000 virksomheder over hele verden bruger Zoho Desks helpdesk-platform til deres daglige kontaktcenteraktiviteter.

Key features:

  • Ticketing
  • Customer relationship management værktøj (CRM)
  • Sporing af kundeklager
  • Tredjepartsintegrationer
  • SLA’er

Fordele:

  • Nem at tilpasse
  • Fantastisk brugerportal
  • Nem SLA-administration

Ulemper:

  • Mangler advarsler, når billetter sendes mellem afdelinger
  • Brugergrænsefladen kan til tider være langsom
  • Skalering kan være kompliceret

Zoho Desks kunder

Zoho Desks kundebase omfatter virksomheder som Daimler, Land Rover, og Essilor.

Priser

Du kan bruge Zoho Desks gratis version med dens grundlæggende egenskaber. Men hvis du gerne vil udnytte det fulde potentiale af denne erhvervssoftware, kan du vælge en af ​​prisplanerne fra €14, €23 eller €40 pr. agent pr. måned.

Du kan først prøve det ved at tilmelde dig en 15-dages gratis prøveperiode.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. Zoho Desk sammenligning

Jira Service Management

Jira helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til større virksomheder inden for IT, udvikling, drift og mere, der ønsker at yde den bedste support.

Jira Service Management fra Atlassian giver udviklere, IT-operationer og andre afdelinger mulighed for at samarbejde problemfrit.

Nøglefunktioner:

  • Billettering
  • Hændelsesstyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Rapportering i realtid
  • Workflowstyring

Fordele:

  • Nem at integrere med mange ITSM-administrationsværktøjer
  • Fleksibilitet
  • Gode sporingsevner

Ulemper:

  • Migrering af ændringer fra dev til produktion kan være vanskelig
  • Kompliceret brugergrænseflade
  • Stejl indlæringskurve

Jira Service Managements kunder

Jira Service Management bruges i vid udstrækning i virksomheder som Toast, Lucid Motors og Solarisbank.

Priser

Grundlæggende funktioner Jira Service Management IT helpdesk-softwaretilbud er gratis tilgængelige. For at få adgang til mere avancerede muligheder kan du vælge deres Standard $20 eller Premium $40 pr. agent pr. måned-plan, med årlig fakturering. De tilbyder også en Enterprise-plan for virksomheder med mere end 201 agenter. Det koster $128.000 om året.

For at prøve det, før du forpligter dig til et betalt abonnement, kan du tilmelde dig en 7-dages gratis prøveperiode

LiveAgent vs. Jira Service Management sammenligning

Freshservice

Freshservice helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til virksomheder inden for finansielle tjenesteydelser, uddannelse og statslige organisationer.

Freshservice er en servicedesk-software, der bringer smart automation tættere på deres kunder og hjælper dem med at levere fremragende kundeservice.

Nøglefunktioner:

  • Billetautomatisering
  • Hændelsesstyring
  • Samarbejdsværktøjer
  • Problemsporing
  • Multi-channel support

Fordele:

  • Brugervenlig grænseflade
  • Arbejdsgange er nemme at konfigurere
  • Nem at implementere og tilpasse

Ulemper:

  • Mangelfuld rapportering
  • Indledende konfiguration kan være lidt skræmmende
  • Mangelfuld dashboard

Freshservices kunder

Blandt virksomheder, der bruger Freshservice, er der VICE Media, TaylorMade Golf, og Chargebee.

Priser

For at få adgang til Freshservices funktioner, skal du kan abonnere på $15, $40, $75 eller $95 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.

Før du beslutter dig for den bedste plan for din virksomhed, kan du prøve Freshservice ved at tilmelde dig til deres 21-dages gratis plan.

Freshdesk

Freshdesk helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til alle virksomheder, der forsøger at opbygge langvarige relationer med deres kunder.

Med over 50.000 kunder over hele verden vil Freshdesk ikke skuffe nogen kundecentreret virksomhed.

Key features:

  • Ticketing
  • Livechatværktøj
  • Call center administration
  • Samarbejdsværktøjer
  • Dashboard

Fordele:

  • Veltilrettelagt brugergrænseflade
  • Automatiske muligheder
  • Pålidelig livechatfunktion

Fordele:

  • Billetter kan gå tabt under overførsel mellem teams
  • Begrænsede redigeringsværktøjer
  • Mangelfuld rapportering

Freshdesks kunder

Nogle af Freshdesks loyale kunder omfatter Decathlon, Aramex og Bridgestone.

Priser

Hvis du har op til 10 agenter, kan du bruge denne servicedesk-supportsoftware gratis. Du kan dog også vælge €15, €49 eller €79 pr. agent pr. måned abonnementsplaner, med årlig fakturering.

Hvis du gerne vil teste det først, kan du bruge deres 21-dages gratis prøveperiode.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. Freshdesk sammenligning

Zendesk

Zendesk helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til virksomheder i vækst, der stræber efter at levere fantastisk kundeservice.

Mere end 160.000 virksomheder stoler på Zendesk til at hjælpe med at afslutte handler og tage sig af deres kunder:

  • Billettering
  • Multikanalkommunikation
  • CRM
  • Dashboard
  • Rapportering

Fordele:

  • 100+ integrationer
  • Billetter kan nemt spores
  • Stor oppetid

Fordele:

  • Svært at kommunikere med kundesupport
  • Dashboards er vanskelige at oprette
  • Mangelfuld analytiske værktøjer

Zendesks kunder

Blandt Zendesks tilfredse kunder er der Polaris, Modsy, og BoxyCharm.

Priser

Deres prisplan starter ved €19 pr. agent om måneden og fortsætter med €49 og €99 muligheder. Alle faktureres årligt.

Før du foretager et køb, kan du tilmelde dig en 30-dages gratis prøveperiode og stifte bekendtskab med denne servicedesk-platform.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. Zendesk sammenligning

Gorgias

Gorgias helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til virksomheder i alle størrelser inden for e-handel og mange andre områder.

Gorgias hjælper mere end 9000 virksomheder med at øge deres omsætning og give gode kundeoplevelser med deres app, der er specielt designet til Shopify.

Nøglefunktioner:

  • Billettering
  • Tredjepartsintegrationer
  • Kundedatabase
  • Aktivitets-dashboard
  • Multikanalkommunikation

Fordele:

  • Integrationer til sociale medier
  • Nem at bruge
  • Brugergrænsefladen er nem at konfigurere

Ulemper:

  • Svært at tilpasse
  • Kundesupport er nogle gange svær at komme i kontakt med
  • Mangler indbygget spamkontrol

Gorgias kunder

Nogle af de brands, der er afhængige af Gorgias, omfatter Steve Madden, Bokksu, og Marine Layer.

Priser

Du kan begynde at bruge Gorgias’ servicedesk-software ved at abonnere på en af ​​deres følgende planer: $50, $300 eller $750 pr. måned. Hvis du gerne vil have en tilpasset prisplan, kan du kontakte Gorgias’ team.

Før du forpligter dig til en betalt version, kan du prøve Gorgias ved at tilmelde dig en gratis prøveperiode.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. Gorgias sammenligning

Salesforce Service Cloud

Salesforce helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til virksomheder i alle størrelser på tværs af forskellige områder.

Salesforce Service Cloud giver dig mulighed for at levere holistisk kundeservice ved hjælp af kunstig intelligens og ved at integrere populære supportkanaler.

Nøglefunktioner:

  • Billettering
  • AI
  • Selvbetjeningsportal
  • Samarbejdsværktøjer
  • Multikanalkommunikation

Fordele:

  • Automatiseringsmuligheder
  • Nem at konfigurere og bruge
  • Mange tilpasningsmuligheder

Ulemper:

  • Platformen kan til tider være langsom
  • Lejlighedsvis nedetid
  • Lagerbegrænsninger

Salesforce Service Clouds kunder

Blandt Salesforce Service Clouds kunder er der IBM, Mercedes-Benz, og NBCUniversal.

Priser

Salesforce Service Cloud tilbyder fire prismuligheder, herunder $25, $75, $150 og $300 pr. bruger pr. måned, der faktureres årligt.

Hvis du gerne vil prøve det først, kan du tilmelde dig deres 14-dages gratis prøveperiode.

SysAid

SysAid helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til virksomheder i alle størrelser, indenfor alle brancher.

Takket være SysAids mange automatiseringsmuligheder kan deres kunder administrere hver billet og kundeinteraktion med den opmærksomhed, den fortjener.

Nøglefunktioner:

  • Billettering
  • Automation
  • Selvbetjeningsportal
  • Konfiguration af arbejdsgange
  • Rapportering og analyser

    li>

Fordele:

  • Automatiseringsmuligheder
  • Fleksibelt design
  • Tilpasningsmuligheder

Ulemper:

  • Kræver grundlæggende kendskab til HTML
  • Mangelfuld chatkonsol
  • Stejl indlæringskurve

SysAids kunder

SysAid er betroet af velkendte virksomheder, herunder The Guardian, Bacardi og Fuji Xerox.

Priser

For at finde ud, hvad SysAids priser er, skal du kontakte deres team for at få en plan, der passer til dine behov.

Hvis du gerne vil prøve det uden betingelser, kan du tilmelde dig en 30-dages gratis prøveperiode.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. SysAid sammenligning

Hiver

Hiver helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til virksomheder, der bruger Gmail eller Google Apps til deres kundesupport.

Hiver er en imponerende servicedesk-platform bygget til Google Workspace. Det hjælper mere end 1500 virksomheder med at drive deres kontaktcentre inde fra Gmail uden afbrydelser.

Nøglefunktioner:

  • Billettering
  • Administration af arbejdsgange
  • Selvbetjeningsportal

  • Performanceparametre
  • Samarbejdsværktøjer

Fordele:

  • Nem integration med G Suite
  • Én praktisk delt indbakke
  • Nem at bruge

Ulemper:

  • Analyseværktøjet er ikke altid nøjagtigt
  • Notifikationer kan til tider være laggy
  • Det kan være vanskeligt at filtrere billetter
  • li>

Hivers kunder

Hiver er betroet af mange virksomheder som Course Hero, Upwork, og AppsFlyer.

Priser

Du kan begynde at bruge Hivers egenskaber og funktioner for $15, $39 eller $59 pr. bruger pr. måned.

Hiver tilbyder også en mulighed for at prøve deres helpdesk-software gratis, hvis du tilmelder dig en 7-dages gratis prøveperiode.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. Hiver sammenligning

Front

Front helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software til alle de virksomheder, der ønsker at opnå større driftseffektivitet.

Front bruges af mere end 7500 virksomheder på tværs af alle brancher takket være dets fantastiske samarbejdsværktøjer og muligheder for workflowoptimering.

Nøglefunktioner:

  • Billettering
  • Aktivitetsdashboard
  • Selvbetjeningsportal
  • Rapportering og analyse
  • Samarbejdsværktøjer

Fordele:

  • Interne beskeder i e-mails
  • Fantastiske samarbejdende chatværktøjer
  • Avanceret søgefunktion

Ulemper:

  • Begrænsede sprogmuligheder
  • Underretninger kan til tider være laggy
  • UI kan være laggy

Fronts kunder

Virkningsfulde teams i forskellige virksomheder bruger Front, herunder Instructure, Culture Amp, og Morningside.

Priser

Du kan vælge mellem Fronts tre prismuligheder inklusive $19, $49 eller $99 pr. person pr. måned.

Der er også mulighed for at tilmelde dig en 7-dages gratis prøveperiode for at teste det, før du foretager et køb.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. Front comparison

HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub software homepage

Bedste helpdesk-software til virksomheder på tværs af alle brancher, der er fast besluttet på at give den bedste kundeoplevelse.

HubSpot Service Hub opererer i mere end 120 lande og betjener mere end 100.000 tilfredse og glade kunder.

Nøglefunktioner:

  • Interaktions-sporing
  • Multikanalkommunikation
  • Selvbetjeningsportal
  • Tilpassede rapporter
  • Samarbejdsværktøjer

Fordele:

  • Robuste rapporteringsmuligheder
  • Nem at konfigurere og bruge
  • Tilpasset videnbase

Ulemper:

  • Begrænsede billetmuligheder
  • På den dyre side
  • Den gratis plan mangler adgang til teknisk support
  • ul>

HubSpot Service Hubs kunder

HubSpot Service Hubs helpdesk-platform kan prale af en stor kundebase, herunder virksomheder som SoundCloud, GoFundMe og ResellerRatings.

Priser

Nogle af HubSpot Service Hubs værktøjer er gratis. Men for fuldt ud at opleve potentialet i denne software kan du vælge mellem tre prisplaner, herunder €41, €414 eller €1104 pr. måned.

Udover disse muligheder kan du tilmelde dig en gratis prøveperiode for at beslutte, om det er den rigtige teknologiinvestering for dig.

Detaljeret sammenligning

LiveAgent vs. HubSpot Service Hub sammenligning

TeamSupport

TeamSupport helpdesk software homepage

Bedste helpdesk-software for virksomheder, der håndterer billetter med lavere volume, men højere kompleksitet.

Denne B2B-fokuserede helpdesk-softwaremulighed hjælper sine kunder med at levere den bedst mulige kundepleje.

Nøglefunktioner:
  • Billettering
  • SLA’er
  • Vidensbase
  • Performancemålinger
  • Tilpasset branding

Fordele:

  • Intuitiv brugerflade
  • Tilpasning af felter
  • Nem at konfigurere

Ulemper:

  • Uintuitiv rapporteringsfunktionalitet
  • Kan nogle gange være laggy
  • Svært at administrere store datasæt i større partier

TeamSupports kunder

Blandt virksomheder, der bruger TeamSupports servicedesk-platform, kan du finde Comcast, Teladoc Health, og Fujifilm.

Priser

For at begynde at bruge denne software kan du beslutte at vælge en af ​​følgende abonnementsordninger: $49, $69 eller $119 pr. agent pr. måned.

Detaljeret sammenligning.

LiveAgent vs. TeamSupport sammenligning

Hvad er den bedste helpdesk-software?

Vi kan blive enige om, at der er mange muligheder at vælge imellem, men bare rolig, vi har udvalgt de 5 bedste, som du kan sammenligne.

  • LiveAgent – Med en Capterra-bedømmelse på 4,7 er dette den bedste mulighed for alle dem, der søger en helpdesk-løsning, der er overkommelig og har et alsidigt repertoire af funktioner. En anden grund til, at LiveAgent er den bedste helpdesk-software for din virksomhed, er, at den hjælper med at øge konverteringer, øge salget og skabe den bedste holistiske kundeoplevelse uanset den branche, du er i.
  • TeamSupport – Hvis du forsøger at levere komplekse og kundefokuserede tjenester, er TeamSupport måske lige løsningen for dig. Med en Capterra-bedømmelse på 4,5 kan du være sikker på, at denne helpdesk-software ikke skuffer.
  • Salesforce Service Cloud – Det har aldrig været nemmere at bringe kunstig intelligens og automatisering til din kundeservice. Salesforce Service Cloud har en vurdering på 4,5 på Capterra, så du ved, at du investerer i software af den bedste kvalitet.
  • Zendesk – Med en kundebase på mere end 160 000 virksomheder og en 4,4 Capterra-bedømmelse er Zendesk en fantastisk mulighed for enhver virksomhed, der forsøger at opbygge relationer med deres kunder gennem engagement og god kundesupport.
  • Jira Service Management – Med en bedømmelse på 4,4 på Capterra vil Jira Service Management gøre implementering af den agile metode i din virksomhed til ren barnemad.

Top 5 helpdesk-software sammenlignet

Help Desk software LiveAgent
Prøv den bedste helpdesk-software gratis! Intet kreditkort kræves.
Zendesk Jira Service Management TeamSupport Salesforce Service Cloud
Capterra rating
Samlede softwarevurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
4.7
(approx. 1k reviews)
4.4
(approx. 2k+ reviews)
4.4
(approx. 300+ reviews)
4.5
(approx. 800 reviews)
4.4
(approx. 500 reviews)
Web-based
Gratis version
LiveAgent tilbyder gratis version.
Zendesk tilbyder ikke gratis version.
Jira Service Management tilbyder gratis version.
TeamSupport tilbyder ikke gratis version.
Salesforce Service Cloud tilbyder ikke gratis version.
Gratis prøveversion
LiveAgent tilbyder gratis prøveversion.
Zendesk tilbyder gratis prøveversion.
Jira Service Management tilbyder gratis prøveversion.
TeamSupport tilbyder ikke gratis prøveversion.
Salesforce Service Cloud tilbyder gratis prøveversion.
Start pris
$9/agent/måned LiveAgent priser for helpdesk-software starter ved $9 /agent/måned.
$19/agent/måned Zendesk priser på helpdesk-software starter ved $19/agent/måned.
$20/agent/måned Jira Service Management's priser på helpdesk-software starter ved 20 USD/agent/måned.
$49/agent/måned TeamSupport priser på helpdesk-software starter ved $49/agent/måned.
$25/agent/måned Salesforce Service Cloud help desk software priserne starter ved $25/agent/måned.

Fejl man skal undgå, når man køber en helpdesk-software

  • Utilstrækkelig uddannelse af personalet – Du kan investere i den bedste og mest pålidelige funktionsrige helpdesk-software, men hvis dit team ikke er i stand til at udnytte det til sit fulde potentiale, vil det ikke gavne dig. Sørg for, at kundeservicemedarbejderne og andre medarbejdere er korrekt uddannet og kan interagere med software. Du kan gøre dette ved at hyre en autoriseret coach, holde seminarer eller endda ved at studere og diskutere tilgængelig dokumentation.
  • Ikke-nødvendige funktioner – Du skal ikke skynde dig, når du vælger den software, du vil købe. Undersøg de funktioner, det tilbyder. Tilbyder den alt, hvad du har brug for? Er der nogen begrænsninger, der er en deal-breaker for dig? Stil spørgsmål og vær kritisk, før du køber. Du skal jo ikke finde ud af, at din helpdesk-softwareløsning ikke har nok funktioner til, at du kan få succes.
  • Ikke udnytte prøveperioden fuldt ud – Hvis den udbyder, du beslutter dig for at bruge, tilbyder en prøveperiode, skal du bruge det fuldt ud. Prøv alt hvad du kan, studere softwaren, lav fejl og lær af dem. Det er det, den gratis prøveperiode handler om. Sørg for, at du noterer dig alle funktionerne og kraftfulde funktioner samt de særheder, som software uundgåeligt kommer med.
  • Rabathandel – Lad os være ærlige, vi kan alle godt lide det, når vi kan forhandle os til en god pris. Men i et produkt, der er så dybt forankret i dine daglige kontaktcenteraktiviteter, skal du være forsigtig og være opmærksom på, hvad der er værd at betale en højere pris for.
  • Tænker ikke fremad – At drive et succesfuldt kontaktcenter er et maraton, ikke en sprint. Se ind i fremtiden. Beslut dig for den online helpdesk-software, der ikke kun vil tjene dig nu, men blive en værdifuld del af din virksomhed i fremtiden baseret på dine planer for senere udvidelse.

Hvad skal man spørge om på et demo-opkald om helpdesk-software og virksomheden

Nogle af de mest almindelige spørgsmål, der stilles ved demo-opkald i forbindelse med helpdesk-software, er:

  • Hvorfor er din løsning bedre end dine konkurrenters?
  • Hvad er forskellen mellem dig og andre?
  • Hvordan fungerer din fakturering?
  • Hvor mange agenter kan jeg tildele en afdeling?
  • Kan jeg oprette en tilpasset agentrolle?
  • Er der mulighed for at have en agent på en anden plan?
  • Hvordan kan jeg undgå selektiv udvælgelser?
  • Hvor kan jeg se agentstatistikker?
  • Er der nogen grænse for antallet af tilknyttede e-mail-konti?
  • Kan jeg samle en billet?
  • Kan jeg opdele en billet?
  • Er det muligt at udsætte en billet?
  • Hvor længe gemmes dataene?
  • Implementering af helpdesk-software

    Implementeringen af ​​LiveAgents helpdesk-software kan generelt gøres ret hurtigt.

    Her er de trin, du skal tage for at få alt op at køre.

    • Identificer alle kommunikationskanaler, som du vil bruge
    • Udarbejd hvilke afdelinger, statusser og billetstrømme, du skal bruge
    • Bestil et demo-opkald eller konsultation med helpdesk-softwareudbyderen for at forstå, hvordan værktøjet kan passe til din brugssituation
    • Opret en gratis prøvekonto
    • Tilføj testagenter
    • Opret kanaler: Forbind e-mails, opret chatknapper, tilslut VoIP-numre osv. li>
    • Opret en kundeportal
    • Konfigurer automatisering for billetkategorisering og routing

    Konklusion

    Den bedste alt-i-én helpdesk-software

    Selvom det er lidt vanskeligt at bestemme den bedste altomfattende kundeservicesoftware for hver virksomhed, er den, du kan stole mest på, LiveAgent helpdesk-software. Det tilbyder ikke kun en stor mængde essentielle og avancerede funktioner, men det har også mere end 150 integrationer, så du ved, at du kan skabe en samlet oplevelse for dine kunder og booste kundefastholdelse.

    Den bedste helpdesk-software med indbygget billettering, livechat og callcenter

    LiveAgent er en klar vinder i denne kategori. Det tilbyder en virkelig omnichannel-oplevelse med dens indbyggede billetsoftware, hurtigste chat-widget på markedet og et enestående opkald centerløsning.

    Den bedste funktionsrige helpdesk-software

    Forskellige virksomheder har forskellige krav. LiveAgent online helpdesk-software er dog den bedste baseret på både kvantiteten og kvaliteten af ​​dens funktioner. Det vil hjælpe dig med at forøge agentproduktiviteten og samtidig holde kunden i centrum af din virksomhedsdrift.

    Den bedste værdi for pris for helpdesk-software

    Igen skinner LiveAgent her. Dens gratis mulighed er virkelig tilgængelig for alle, uanset om du driver en lille startup eller en multinational virksomhed. Du kan endda skalere op eller ned baseret på dine behov, så du kan være sikker på, at du altid får præcis, hvad du har brug for.

    Den højest vurderede helpdesk-software

    LiveAgent kan konsekvent prale af høje vurderinger på websteder som Capterra, TrustRadius og G2. Fællesskabet nyder godt af dets brede udvalg af funktioner og integrationer til en overkommelig pris.

    Den nemmeste helpdesk-software at konfigurere & bruge og integrere

    Hvis du leder efter helpdesk-software, der er let at konfigurere, er LiveAgent lige for for dig. Du behøver ikke bekymre dig om at involvere din IT-afdeling, og du behøver heller ikke at vide, hvordan man koder. Denne helpdesk-løsning er let tilgængelig for alle, inklusive dem, der ikke anser sig selv for at være særligt teknologikyndige.

    Ofte stillede spørgsmål

    Hvad er kundeservice helpdesk?

    En kundeservice-helpdesk er en software, der hjælper kundeserviceteams med at administrere indkommende forespørgsler og anmodninger.

    Hvem bruger helpdesk-software?

    Help desk-softwareløsninger bruges primært af kundesupportafdelinger, kundeserviceafdelinger eller endda IT-supportafdelinger. Disse teams strømliner også ofte andre forretningsaktiviteter og giver backup til andre teams i svære tider.

    Hvordan integreres IT helpdesk-løsningen med kommunikationskanaler?

    Du kan forbinde din helpdesk-administrationssoftware med forskellige kommunikationskanaler ved hjælp af en indbygget integration eller via API-integration.

    Hvordan er helpdesk-softwaretyper forskellige?

    Der er cloud-baserede helpdeske, der fungerer som SaaS-applikationer. Disse hostes på leverandørens server og kan tilgås via browsere eller som en app på din enhed. Selvhostede helpdesk fungerer som en almindelig softwarelicens . Denne licens kan købes og softwaren installeres på en enhed for en pris. Open source helpdesk-software er let at få adgang til for tredjepartsudviklere, som kan ændre og opdatere koden. Enterprise helpdesk-software er beregnet til brug af store virksomheder og giver ofte yderligere funktioner.

    Hvordan måler helpdesk-software kundetilfredshed?

    Help desk-software måler kundetilfredshedsdata gennem feedback- og forslagsfunktioner og analysefunktioner. Feedback og forslag kommer direkte fra kunder eller klienter. Kunder giver nyttige kritikker, ideer til forbedringer og tips til fremtidige opdateringer eller justeringer. Agenter kan se analysedata, som fortæller dem, hvor lang tid det tager at løse billetter, og hvor mange der er blevet løst. Disse data kan afsløre, om agenter yder tilstrækkelig og rettidig support.

    Er der nogen kundesupportprocesser, der kan automatiseres gennem helpdesk-software?

    Ja, der er. Du kan automatisere mange opgaver lige fra opsætning af standardsvar til at kombinere IVR med intelligent routing og AI-drevne chatbots. Mange forskellige helpdesk-softwareudbydere tilbyder forskellige niveauer af helpdesk-automatisering, så du kan beslutte, hvilke automatiseringsmuligheder der passer bedst til dit kontaktcenter og din virksomhed. Ved at bruge den rigtige supportbilletsoftware kan automatisering opnås med minimal indsats.

    Er du i stand til at støtte klienter mere effektivt, hvis du bruger helpdesk-software?

    Helt klart ja - supportbilletsoftware vil forbedre dine muligheder. I dag er det ikke holdbart for selv mindre virksomheder ikke at bruge en form for helpdesk-software. De dage, hvor ét Excel-ark før kunne indeholde alle dine kundeoplysninger, er for længst ovre. Hvis du ikke er sikker på, hvor robust og kompleks din helpdesk-softwareløsning skal være, kan du altid tilmelde dig en gratis prøveperiode og teste den, inden du foretager et køb.

    Hvad er fordelene ved helpdesk software?

    Help desk-softwareløsninger tilbyder væsentlige funktioner, der gør kundekommunikation hurtigere og nemmere. Forbedret kundekommunikation resulterer i forbedret kundeloyalitet, kundefastholdelse og kundeglæde. Helpdesk-software tilbyder ofte selvbetjeningsmuligheder, som gør det nemt for en kunde at finde svar på problemer på egen hånd, hvilket sparer virksomheden penge i det lange løb.

    Du vil være i gode hænder!

    Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

    Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
    Related Articles to Help desk software
    Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

    Billetterings- software

    Denne tekst præsenterer tre forskellige helpdesk-billetsystemer: LiveAgent, JitBit, og Jira Service Desk. Alle tre systemer tilbyder forskellige nøglefunktioner, men en prøveversion er vigtig for at finde det rigtige system til dit firma. Det er også vigtigt at undgå fejl som ikke at uddanne dit personale, at overbetale for funktioner, du ikke vil bruge, og ikke at tænke på fremtidig udvidelse. Priserne for disse systemer varierer, men en prøveperiode eller demo kan gives på forespørgsel.

    Help Desk Software er her for at administrere kundeforhold. Det er en online platform, hvor dine agenter kan løse kundernes problemer.

    Help desk software

    Help desk software er en software, der understøtter driften af kundeserviceteamet ved at integrere alle agenter i ét rum og give adgang til e-mail, live chat, opkald, kontaktformularer og kundedata samt muligheden for samarbejde og rapportering. Nødvendige funktioner i teknisk supportsoftware inkluderer adgang til flere kommunikationskanaler, en intuitiv brugerflade og integration med andre værktøjer. LiveAgent tilbyder avanceret teknisk supportsoftware med multi-kanal funktionalitet, adgang til rapporter og aktivitetshistorik samt yderligere funktioner til teamets forbedring.

    Hos LiveAgent kan agenter og kunderepræsentanter med administratorroller også tjekke og konfigurere systemet. Læs om brugertyper og mere.

    Agenter

    LiveAgent er en kundeserviceløsning, der tilbyder funktioner som brugerdefinerede agentroller og svarskabeloner. Platformen har også en agentgrænseflade og understøtter datatransfer og systemstatusovervågning. LiveAgent har forskellige prispakker og præsenterer sig som en alternativ løsning til andre kundeservicetjenester. Kunder kan også få adgang til en supportportal og webinars. LiveAgent teamet arbejder på at opsætte brugerens dashboard og sender loginoplysninger via e-mail efter processen er fuldført.

    Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

    Helpdesk-software ordforklaringsliste

    En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.

    Helpdesk eller teknisk support er et informations- og kommunikationssystem, der primært arbejder på at tackle informationsteknologi. Klik for mere.

    Helpdesk portal

    En helpdesk-portal fungerer som en støtte- og kommunikationskanal mellem kunder og serviceudbydere. Den tilbyder en platform, hvor kunder kan finde svar på deres spørgsmål om produkter og tjenester, selv når kundeservice er offline. LiveAgent tilbyder en helpdesk-portal, der kan tilpasses efter virksomhedens og kundernes behov, og den kan oprettes gratis. Helpdesk-software kan forbedre kundeservice og reducere omkostninger ved at eliminere behovet for flere værktøjer.

    LiveAgent er et fuldt udstyret system til håndtering af kundeklager. Det giver en alt-i-en helpdesk-løsning, der effektiviserer dine kommunikationskanaler.

    Kunde klager -håndteringssystem

    Helpdesk-software er nyttigt til at håndtere kundeklager og kan forbinde flere platforme for nem overvågning. De tre trin til at behandle en klage er at lytte, undskylde og give hjælp eller oplysninger. Åbenhed er nøglen til behandling af klager.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

    ×
    Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

    Vi er tilgængelige på adskillige datoer

    Planlæg en demo