Få de bedste værktøjer til dine kundeserviceteams og gør dine kunder glade. LiveAgent er en af de bedste helpdesk-løsninger på markedet, takket være dens nemme billethåndtering. Udnyt vores brede vifte af funktioner, integrationer samt fremragende multi-kanal support til nemme kundesamtaler.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Helpdesk-løsninger
Help desk-software samler typisk al din indkommende kommunikation fra kunder og omdanner den til billetter for lettere administration. Dine kunder bruger alle mulige måder at kontakte dig på, f.eks. e-mail, telefon, messenger eller live chat, så at have al kommunikation ét sted hjælper dine kundeservicemedarbejdere med at forstå problemet bedre og svare hurtigere.
Forbedre din effektivitet med en flerkanalsløsning
Brugervenlighed
Enhver virksomhed, der tilbyder kundesupport eller kundeservice, kan bruge helpdesk-software til nem håndtering af kundeforespørgsler. Ansvaret ligger hos kundesupportteams, som er de primære brugere af helpdesk-software. Men helpdesk-systemer kommer ofte med avancerede funktioner for at udvide deres anvendelighed til andre afdelinger. Et salgsteam kan drage fordel af call center-funktioner eller live chat, mens en IT-servicedesk kan bruge e-mails og kundeportalen med en videnbase. Ved at bruge gratis videnbasesoftware kan dine agenter bruge mindre tid på at besvare gentagne spørgsmål og mere tid på at fokusere på kritiske spørgsmål.
En fremragende helpdesk-software tilbyder en række værktøjer for nemmere kundesupport-interaktioner.
LiveAgents billetsystem er en afgørende del af helpdesk-administrationssoftware. Den samler kundebeskeder og omdanner dem til helpdesk-billetter i en universel indbakke, der understøttes af avancerede funktioner.
Strømline al kundekommunikation ét sted
Få en organiseret oversigt over alle kundeforespørgsler
Lever fantastisk kundeservice ved hjælp af vores hurtige live chat-widget. Vores livechat-funktion understøttes af væsentlige funktioner såsom standardsvar, indtastningsvisning i realtid og mere.
Giv en hurtig kundeservice til hver kunde
Nem at bruge og implementere på alle dine websteder
Opret et callcenter og giv en personlig kundeoplevelse via telefonopkald. Vores kundeservicesoftware håndterer indgående eller udgående opkald for nem kundeinteraktion eller løsning af indgående billetter.
Giv support på et mere personligt plan med opkald
Håndter indgående opkald og se forhåndsvisning af kundedata ét sted
Vores integration af sociale medier er populære funktioner til at skabe loyale og tilfredse kunder. Dit kundesupportteam kan engagere sig med din kundebase på sociale medier fra vores billetsystem.
Vis dine kunder nem support på sociale medier
Spred budskabet om dit brand og få flere kundeemner
Levere nyttig viden med vores vidensbase for nem selvhjælp. Del den bedste forretningspraksis, informative artikler, vejledninger og mere med vores kraftfulde videnbaseværktøj.
Del alle typer viden via artikler til selvhjælp
Byg flere vidensbaser og intern videnbase
Tag et kig på nogle af de mest fremtrædende funktioner i vores helpdesk-værktøj og få et fuldstændigt billede af LiveAgent-brugeroplevelsen.
Opgavestyring
Slip for alle trivielle og gentagne opgaver med vores regel-funktion. Opsæt enkle automatiseringer for at automatisere grundlæggende helpdesk-funktioner og fokusere på det, der er vigtigt. Brug regler til at overføre eller løse billetter, tilføje specifikke tags og mere. LiveAgents automatiseringsfunktioner er en ideel tidsbesparelse – de kan hjælpe agenter med at udføre mere meningsfuldt arbejde og reducere omkostningerne til helpdesk-administration.
Udnyt opgaveautomatiseringen med regler
Automatiser gentagne eller trivielle opgaver
Flersproget support
Vores software taler dit sprog. Vælg det sprog, du ønsker, og tilpas LiveAgent til dine præferencer. LiveAgent understøtter i øjeblikket 43 sprog, og vi arbejder konstant på at tilføje nye sprog med jævne mellemrum. Udnyt sprogtilpasselige widgets og tal dine kunders sprog. Indstil blot sproget i indstillingerne for individuelle widgets, og så er du godt i gang.
Rapporter
LiveAgent måler data i dit helpdesk-system og opretter omfattende rapporter, der er let tilgængelige fra dit dashboard. Mål individuelle eller overordnede agentpræstationer, kanalpræstationer, løste billetter, igangværende chats, agentbedømmelser og mere. Vælg, hvordan du vil visualisere data, og brug det til at forbedre din helpdesk-ydeevne i alle aspekter.
Relationship management
LiveAgent arbejder sammen med flere partnere for at give kunderne mulighed for at indarbejde en platform til administration af kunderelationer. Ved at integrere CRM vil dine agenter være i stand til at få adgang til kundedata hurtigt og effektivt. Løs hver kundeforespørgsel effektivt og skab langvarige kunderelationer samtidigt. LiveAgent tilbyder også grundlæggende CRM-funktioner til dem, der ikke bruger en tredjeparts CRM-løsning.
Smartphone apps
Ønsker du at yde kundesupport og besvare forespørgsler på farten? LiveAgent har indbyggede applikationer til Android og iOS, så du kan svare, mens du er væk fra din computer. Begge apps giver dig mulighed for at håndtere enhver form for anmodning – e-mails, opkald, live chats og anmodninger på sociale medier. Apps er gratis for alle LiveAgent-brugere, så du kan downloade dem når som helst.
Gratis support
Help desk-software giver dig mulighed for at hjælpe kunder 24/7. Hvordan? Simpelthen ved at skabe en dybdegående vidensbase. Ifølge vores undersøgelse foretrækker næsten 70 % af kunderne en selvbetjeningsmulighed. Selvbetjening er hurtig, bekvem og kan give din virksomhed en fordel i forhold til dine konkurrenter. Dette kan nemt implementeres ved hjælp af en robust vidensbasesoftware.
Multikanalfunktioner
Du skal ikke spilde mere tid på at skifte mellem platforme for at besvare kundehenvendelser. Se dine kundeinteraktioner forbedret med det samme ved at forbinde blandt andet din e-mail, live chat, telefonopkald og sociale medier i LiveAgent.
Analyseværktøjer
Hold dig altid orienteret om agentens ydeevne for at forbedre det dagligt. Teampræstationsdataene i LiveAgent kan give din virksomhed handlingsorienteret indsigt i din kundeservice. Som et resultat kan du afgøre, om der er behov for yderligere træning, eller hvordan du kan forbedre kundetilfredsheden.
Servicestyring
En måde at forbedre kundeoplevelsen på er ved at kontakte kunderne gennem deres browseroplevelse. Kundeservicesoftware giver dine kundeservicemedarbejdere mulighed for at kontakte via proaktive chatinvitationer. På den måde, kan dine agenter forhindre en høj afvisningsprocent, forbedre CX og i sidste ende øge kundeloyaliteten.
Brugertilpassede workflows
For at skabe en fantastisk kundeserviceoplevelse skal dine agenter være hurtige og effektive. Men at håndtere gentagne opgaver kan optage meget af deres tid. Automatisering af opgaver og oprettelse af e-mail-skabeloner/dåsesvar gennem billetsystemet giver agenter mulighed for at tildele deres tid til kunder i nød.
Samarbejdsværktøjer
Help desk-systemet giver dine kolleger mulighed for at samarbejde på flere måder. Kundeserviceteamet kan kommunikere lige inde i kundesupportbilletterne og løse kundeproblemer meget hurtigt. Desuden kan kundeserviceteamet også chatte uden for helpdesk-billetterne. Effektivt teamwork vil tage din kundeservice til et professionelt niveau, hvilket vil resultere i tilfredse kunder.
Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 14-dages prøveperiode
En helpdesk-løsning kan hjælpe dine kundeservicemedarbejdere med at håndtere kundesupportproblemer, håndtere indkommende forespørgsler hurtigere og få bedre kundefeedback.
Lever pålidelig kundeservice på tværs af alle kanaler med hurtigere svartider. Brug SLA’er til at prioritere kunde-e-mails.
Kundeserviceteams kan bruge en samarbejdsorienteret-indbakke og andre værktøjer for tæt integration.
Få vigtige data, brug dem til at forbedre og yde en fantastisk kundeservice takket være analyser fra brugerdefinerede rapporter.
Alsidig løsning
LiveAgent som helpdesk-software tilpasser sig hurtigt til behovene i forskellige forretningsmodeller. Se, hvordan det kan hjælpe din virksomhed med kundesupport.
Tag et kig på nogle af de mest gavnlige grunde til, at virksomheder skifter over til helpdesk-software.
Kundeloyalitet
Brand loyalitet er lig med en konstant strøm af loyale kunder, der er villige til at støtte din virksomhed. Næsten alle kunder betragter fremragende kundeservice som en væsentlig faktor for at skabe loyalitet over for deres yndlings brands.
96 %
af kunder foretrækker god service
At have de rigtige helpdesk-løsninger kan hjælpe dig med at opnå loyalitet hos et flertal af dine kunder ved at levere fremragende kundeservice.
Øget omsætning
Et stort flertal af kunderne er villige til at bruge flere penge, hvis de får hurtig, pålidelig og effektiv kundeservice fra deres yndlingsvirksomheder. Bedre kundeoplevelse betyder, at du tjener mere.
86 %
af kunder betaler for god service
Vind dine kunders respekt og øg din indtjening med den rigtige helpdesk-software.
Hurtig support
Næsten halvdelen af kunderne forventer et hurtigt svar på deres henvendelser. LiveAgent tilbyder en af de hurtigste live chat-widgets på markedet, så du kan give svar med en enestående hastighed til enhver besøgende på webstedet.
46%
af kunder forventer et hurtigt svar
Mange kunder forventer, at en virksomhed svarer inden for fire timer. Vind deres tillid og giv ultrahurtige svar med LiveAgent.
Vi har nøje udvalgt funktioner i vores prisplaner, så du kan vælge den mest overkommelige plan med den bedste værdi. Betal kun for det, du bruger uden at sprænge banken.
Most Popular
Vi ved alle, at det er en nødvendighed at levere fantastisk kundeservice. Men, digital transformation går hånd i hånd med større efterspørgsel efter hurtig, effektiv og hjælpsom support fra virksomheder. Den gode nyhed er, at selv i disse hektiske tider vil en pålidelig helpdesk-softwareplatform give dig mulighed for at skabe den bedste oplevelse for dine kunder. Forskning viser, at 84% af virksomheder, der forsøger at forbedre deres kundeoplevelse, oplever en stigning i deres omsætning.
Så er der ikke andet tilbage end at diskutere, hvordan du kan bruge det til at drive en succesfuld virksomhed.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Hvis du nogensinde har kontaktet en virksomhed, er det muligt, at du allerede har haft kontakt med helpdesk-software.
Men hvordan fungerer det egentlig?
Selvom de indviklede processer, der foregår bag kulisserne, kan være forskellige for forskellige helpdesk-softwareudbydere, forbliver deres kerne den samme.
Når en kunde kontakter en virksomhed via e-mail, live chat, sociale medier besked eller andre kommunikationskanaler, oprettes en helpdesk-billet. Billetten indeholder ofte information som den kanal, interaktionen kommer fra, en besked fra kunden, SLA, kundeoplysninger og andre, afhængigt af den service desk-software, du bruger, og hvordan du konfigurerer den.
Når billetten er oprettet, bliver den leveret til en indbakke. Derfra tildeles det en agent, der håndterer yderligere kommunikation med kunden og forsøger at løse problemet efter bedste evne.
Hvis den første kundeservicemedarbejder ikke kan løse det aktuelle problem, kan billetten eskaleres til en anden repræsentant, afdeling eller niveau, der er bedre rustet til at håndtere mere komplekse problemer. Denne proces omtales som en escalation path.
Selvom helpdesk-administrationssoftware er et fantastisk værktøj, der giver dig mulighed for at støtte mange kunder over hele verden, kommer det også med nogle udfordringer. Lad os se på nogle af dem og diskutere mulige løsninger.
Selvom det kan virke som en simpel præstationsmåling, er det ikke tilfældet. I kontaktcentre er, første kontaktløsning en vigtig målestok for kundetilfredshed, og om deres forventninger bliver opfyldt. Du kan støde på denne udfordring på grund af utilstrækkelig agentuddannelse eller et overvældende antal helpdesk-forespørgsler, blandt andre faktorer.
Solution: Forbered dit personale på at håndtere endnu mere komplekse kundeproblemer, analysere rapporter og data for at bestemme den bedste fremgangsmåde og udvikle en effektiv eskaleringsprocedure.
Selv kontaktcentre med et stort antal agenter, som er korrekt uddannet, kan blive overvældet af antallet af spørgsmål, der kan forhindres.
Solution: Udvikle og derefter henvise kunder til en pålidelig og informativ selvbetjenings- portal med en vidensbase. Vær sikker på, at din indbakke ikke er fyldt med spørgsmål, som kunderne nemt selv kan besvare. Forskning viser, at så meget som 91% af respondenter ville bruge en videnbase, hvis den var tilgængelig og skræddersyet til deres behov.
Alle virksomheder er forskellige. Derfor har de brug for forskellige helpdesk-softwareløsninger, der omfatter forskellige funktioner.
Løsning: Lav en gennemgribende undersøgelse af det billetterings-software, du vil bruge, og sørg for, at den tilbyder alt, hvad din virksomhed har brug for for at få succes. Undersøg alle de rapporter og analyser , du kan få fingrene i. Det siges, at viden er magt, så sørg for at forstå alle ins og outs i din helpdesk-software operationer.
Vidste du, at så meget som 42% af agenterne ikke kan løse kundeforespørgsler på grund af forældede eller afbrudte systemer?
Løsning: Hold altid styr på det, når det kommer til patches, opdateringer og innovationer.
Mange problemer kan stamme fra denne udfordring alene. Hvis dine agenter bruger timer på at udføre gentagne opgaver, er de mindre engagerede og mindre produktive, og der er en større chance for, at dit kontaktcenter vil opleve en høj agentudskiftning.
Løsning: Brug kunstig intelligens og automatiseringsfunktioner. Når det er sagt, så vær forsigtig med implementeringen. Du skal ikke miste det “menneskelige præg”, der gør kundesupport til en venlig og behagelig oplevelse.
Servicedesk-applikationsløsninger omfatter forskellige funktioner og funktionaliteter, der er skræddersyet til en bred vifte af kunder.
Følgende er de mest almindelige typer af helpdesk-softwareløsninger.
Når du søger efter den bedste helpdesk-software til din virksomhed, vil du støde på mange populære funktioner, muligheder og integrationer, som forskellige løsninger byder på. Dette er dog de 10 vigtigste, som du først bør afkrydse på enhver funktionsliste.
Først og fremmest anbefaler vi at lave en liste over alle de krav, du har til din nye online helpdesk-software.
Hvis du ikke selv kan finde på alle behovene i dit kontaktcenter, så tal med dine medarbejdere. De har indsigt i kontaktcentrets daglige drift, så de er den bedste kilde til information, du kan få, når du vælger den software, de i sidste ende ender med at bruge.
For at hjælpe dig og dine medarbejdere med at vælge den bedste virksomhedssoftware er der nedenfor nogle strategier, der skal inkluderes i beslutningstagningen.
Selvom ingen kan lide tanken om, at noget kan gå galt, er det vigtigt at huske på, at det er afgørende at have support let tilgængelig, hvis du ønsker, at alt skal køre på skinner. Ingen kan lide at vente i timevis eller endda dage på et svar fra kundeserviceteams, så sørg for at undersøge kvaliteten af leverandørens kundesupport, før du træffer endelige beslutninger.
De fleste virksomhedsejere har deres virksomhedsvækst øverst på deres prioritetslister. Glem dog ikke, at dit kontaktcenter også skal følge med. Ligeledes kan den helpdesk-software, du bruger, også skaleres op eller ned. Når du vælger en helpdesk-softwareløsning, du vil købe, skal du altid tjekke, hvor nemt det er at skalere begge veje.
Uanset hvor fantastisk den software, du bruger, er, er der altid nogle restriktioner og begrænsninger undervejs. Giv dig tid til at studere mulighederne i den software, du overvejer at få, og beslut dig for, hvilke funktioner du kan og ikke kan leve uden.
I et kontaktcentermiljø er teamwork navnet på spillet. Håndtering af flere problemer på én gang, give chatsupport, mens du er midt i en samtale, og få en omtale på sociale medier er ikke et job for en enspænder. Vælg helpdesk-software, der giver dit team mulighed for at samarbejde problemfrit. Det vil gøre deres job nemmere samt forbedre virksomhedens overordnede produktivitet.
Sørg for, at din helpdesk-software kan oprette forbindelse til forskellige websteder og applikationer. Det gør ikke kun dine produkter og tjenester mere tilgængelige, men giver også en fremragende samlet kundeoplevelse over hele linjen.
Bedste helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at yde den bedste kundesupport til kunder over hele verden.
LiveAgent er en helpdesk-softwareløsning med over 150 integrationer og mange avancerede funktioner. Mere end 40.000 kunder er afhængige af denne software for at levere fremragende kundeservice til deres kunder.
Du kan bruge Spiceworks helt gratis.
LiveAgent vs. Spiceworks sammenligning
Bedste helpdesk-software til små og store virksomheder, der stræber efter at levere fantastisk kundeservice.
Help Scout er betroet af mere end 12.000 virksomheder på tværs af alle brancher. Med sine mange integrationer vil dine kunder aldrig gå glip af en mulighed for at kontakte din virksomhed.
Nogle af de virksomheder, der bruger Help Scout omfatter OkCupid, Trello, og Honey.
Help Scout tilbyder et tre-niveaudelt abonnement på deres software inklusive $20, $35, og $60 pr. bruger pr. måned, der faktureres årligt.
For at prøve Help Scouts funktioner, før du forpligter dig til en betalt plan, kan du tilmelde dig en 15-dages gratis prøveperiode.
LiveAgent vs.Help Scout sammenligning
Bedste helpdesk software til mellemstore og store virksomheder med store mængder af daglige kundeinteraktioner.
Mere end 50.000 virksomheder over hele verden bruger Zoho Desks helpdesk-platform til deres daglige kontaktcenteraktiviteter.
Zoho Desks kundebase omfatter virksomheder som Daimler, Land Rover, og Essilor.
Du kan bruge Zoho Desks gratis version med dens grundlæggende egenskaber. Men hvis du gerne vil udnytte det fulde potentiale af denne erhvervssoftware, kan du vælge en af prisplanerne fra €14, €23 eller €40 pr. agent pr. måned.
Du kan først prøve det ved at tilmelde dig en 15-dages gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. Zoho Desk sammenligning
Bedste helpdesk-software til større virksomheder inden for IT, udvikling, drift og mere, der ønsker at yde den bedste support.
Jira Service Management fra Atlassian giver udviklere, IT-operationer og andre afdelinger mulighed for at samarbejde problemfrit.
Jira Service Management bruges i vid udstrækning i virksomheder som Toast, Lucid Motors og Solarisbank.
Grundlæggende funktioner Jira Service Management IT helpdesk-softwaretilbud er gratis tilgængelige. For at få adgang til mere avancerede muligheder kan du vælge deres Standard $20 eller Premium $40 pr. agent pr. måned-plan, med årlig fakturering. De tilbyder også en Enterprise-plan for virksomheder med mere end 201 agenter. Det koster $128.000 om året.
For at prøve det, før du forpligter dig til et betalt abonnement, kan du tilmelde dig en 7-dages gratis prøveperiode
LiveAgent vs. Jira Service Management sammenligning
Bedste helpdesk-software til virksomheder inden for finansielle tjenesteydelser, uddannelse og statslige organisationer.
Freshservice er en servicedesk-software, der bringer smart automation tættere på deres kunder og hjælper dem med at levere fremragende kundeservice.
Blandt virksomheder, der bruger Freshservice, er der VICE Media, TaylorMade Golf, og Chargebee.
For at få adgang til Freshservices funktioner, skal du kan abonnere på $15, $40, $75 eller $95 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Før du beslutter dig for den bedste plan for din virksomhed, kan du prøve Freshservice ved at tilmelde dig til deres 21-dages gratis plan.
Bedste helpdesk-software til alle virksomheder, der forsøger at opbygge langvarige relationer med deres kunder.
Med over 50.000 kunder over hele verden vil Freshdesk ikke skuffe nogen kundecentreret virksomhed.
Nogle af Freshdesks loyale kunder omfatter Decathlon, Aramex og Bridgestone.
Hvis du har op til 10 agenter, kan du bruge denne servicedesk-supportsoftware gratis. Du kan dog også vælge €15, €49 eller €79 pr. agent pr. måned abonnementsplaner, med årlig fakturering.
Hvis du gerne vil teste det først, kan du bruge deres 21-dages gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. Freshdesk sammenligning
Bedste helpdesk-software til virksomheder i vækst, der stræber efter at levere fantastisk kundeservice.
Mere end 160.000 virksomheder stoler på Zendesk til at hjælpe med at afslutte handler og tage sig af deres kunder:
Blandt Zendesks tilfredse kunder er der Polaris, Modsy, og BoxyCharm.
Deres prisplan starter ved €19 pr. agent om måneden og fortsætter med €49 og €99 muligheder. Alle faktureres årligt.
Før du foretager et køb, kan du tilmelde dig en 30-dages gratis prøveperiode og stifte bekendtskab med denne servicedesk-platform.
LiveAgent vs. Zendesk sammenligning
Bedste helpdesk-software til virksomheder i alle størrelser inden for e-handel og mange andre områder.
Gorgias hjælper mere end 9000 virksomheder med at øge deres omsætning og give gode kundeoplevelser med deres app, der er specielt designet til Shopify.
Nogle af de brands, der er afhængige af Gorgias, omfatter Steve Madden, Bokksu, og Marine Layer.
Du kan begynde at bruge Gorgias’ servicedesk-software ved at abonnere på en af deres følgende planer: $50, $300 eller $750 pr. måned. Hvis du gerne vil have en tilpasset prisplan, kan du kontakte Gorgias’ team.
Før du forpligter dig til en betalt version, kan du prøve Gorgias ved at tilmelde dig en gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. Gorgias sammenligning
Bedste helpdesk-software til virksomheder i alle størrelser på tværs af forskellige områder.
Salesforce Service Cloud giver dig mulighed for at levere holistisk kundeservice ved hjælp af kunstig intelligens og ved at integrere populære supportkanaler.
Blandt Salesforce Service Clouds kunder er der IBM, Mercedes-Benz, og NBCUniversal.
Salesforce Service Cloud tilbyder fire prismuligheder, herunder $25, $75, $150 og $300 pr. bruger pr. måned, der faktureres årligt.
Hvis du gerne vil prøve det først, kan du tilmelde dig deres 14-dages gratis prøveperiode.
Bedste helpdesk-software til virksomheder i alle størrelser, indenfor alle brancher.
Takket være SysAids mange automatiseringsmuligheder kan deres kunder administrere hver billet og kundeinteraktion med den opmærksomhed, den fortjener.
li>
SysAid er betroet af velkendte virksomheder, herunder The Guardian, Bacardi og Fuji Xerox.
For at finde ud, hvad SysAids priser er, skal du kontakte deres team for at få en plan, der passer til dine behov.
Hvis du gerne vil prøve det uden betingelser, kan du tilmelde dig en 30-dages gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. SysAid sammenligning
Bedste helpdesk-software til virksomheder, der bruger Gmail eller Google Apps til deres kundesupport.
Hiver er en imponerende servicedesk-platform bygget til Google Workspace. Det hjælper mere end 1500 virksomheder med at drive deres kontaktcentre inde fra Gmail uden afbrydelser.
Selvbetjeningsportal
li>
Hiver er betroet af mange virksomheder som Course Hero, Upwork, og AppsFlyer.
Du kan begynde at bruge Hivers egenskaber og funktioner for $15, $39 eller $59 pr. bruger pr. måned.
Hiver tilbyder også en mulighed for at prøve deres helpdesk-software gratis, hvis du tilmelder dig en 7-dages gratis prøveperiode.
LiveAgent vs. Hiver sammenligning
Bedste helpdesk-software til alle de virksomheder, der ønsker at opnå større driftseffektivitet.
Front bruges af mere end 7500 virksomheder på tværs af alle brancher takket være dets fantastiske samarbejdsværktøjer og muligheder for workflowoptimering.
Virkningsfulde teams i forskellige virksomheder bruger Front, herunder Instructure, Culture Amp, og Morningside.
Du kan vælge mellem Fronts tre prismuligheder inklusive $19, $49 eller $99 pr. person pr. måned.
Der er også mulighed for at tilmelde dig en 7-dages gratis prøveperiode for at teste det, før du foretager et køb.
LiveAgent vs. Front comparison
Bedste helpdesk-software til virksomheder på tværs af alle brancher, der er fast besluttet på at give den bedste kundeoplevelse.
HubSpot Service Hub opererer i mere end 120 lande og betjener mere end 100.000 tilfredse og glade kunder.
ul>
HubSpot Service Hubs helpdesk-platform kan prale af en stor kundebase, herunder virksomheder som SoundCloud, GoFundMe og ResellerRatings.
Nogle af HubSpot Service Hubs værktøjer er gratis. Men for fuldt ud at opleve potentialet i denne software kan du vælge mellem tre prisplaner, herunder €41, €414 eller €1104 pr. måned.
Udover disse muligheder kan du tilmelde dig en gratis prøveperiode for at beslutte, om det er den rigtige teknologiinvestering for dig.
LiveAgent vs. HubSpot Service Hub sammenligning
Bedste helpdesk-software for virksomheder, der håndterer billetter med lavere volume, men højere kompleksitet.
Denne B2B-fokuserede helpdesk-softwaremulighed hjælper sine kunder med at levere den bedst mulige kundepleje.
Blandt virksomheder, der bruger TeamSupports servicedesk-platform, kan du finde Comcast, Teladoc Health, og Fujifilm.
For at begynde at bruge denne software kan du beslutte at vælge en af følgende abonnementsordninger: $49, $69 eller $119 pr. agent pr. måned.
LiveAgent vs. TeamSupport sammenligning
Vi kan blive enige om, at der er mange muligheder at vælge imellem, men bare rolig, vi har udvalgt de 5 bedste, som du kan sammenligne.
Help Desk software | LiveAgent
Prøv den bedste helpdesk-software gratis! Intet kreditkort kræves.
|
Zendesk | Jira Service Management | TeamSupport | Salesforce Service Cloud |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating
Samlede softwarevurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
|
4.7
(approx. 1k reviews)
|
4.4
(approx. 2k+ reviews)
|
4.4
(approx. 300+ reviews)
|
4.5
(approx. 800 reviews)
|
4.4
(approx. 500 reviews)
|
Web-based |
|
|
|
|
|
Gratis version |
LiveAgent tilbyder gratis version.
|
Zendesk tilbyder ikke gratis version.
|
Jira Service Management tilbyder gratis version.
|
TeamSupport tilbyder ikke gratis version.
|
Salesforce Service Cloud tilbyder ikke gratis version.
|
Gratis prøveversion |
LiveAgent tilbyder gratis prøveversion.
|
Zendesk tilbyder gratis prøveversion.
|
Jira Service Management tilbyder gratis prøveversion.
|
TeamSupport tilbyder ikke gratis prøveversion.
|
Salesforce Service Cloud tilbyder gratis prøveversion.
|
Start pris |
$9/agent/måned
LiveAgent priser for helpdesk-software starter ved $9 /agent/måned.
|
$19/agent/måned
Zendesk priser på helpdesk-software starter ved $19/agent/måned.
|
$20/agent/måned
Jira Service Management's priser på helpdesk-software starter ved 20 USD/agent/måned.
|
$49/agent/måned
TeamSupport priser på helpdesk-software starter ved $49/agent/måned.
|
$25/agent/måned
Salesforce Service Cloud help desk software priserne starter ved $25/agent/måned.
|
Nogle af de mest almindelige spørgsmål, der stilles ved demo-opkald i forbindelse med helpdesk-software, er:
Implementeringen af LiveAgents helpdesk-software kan generelt gøres ret hurtigt.
Her er de trin, du skal tage for at få alt op at køre.
Selvom det er lidt vanskeligt at bestemme den bedste altomfattende kundeservicesoftware for hver virksomhed, er den, du kan stole mest på, LiveAgent helpdesk-software. Det tilbyder ikke kun en stor mængde essentielle og avancerede funktioner, men det har også mere end 150 integrationer, så du ved, at du kan skabe en samlet oplevelse for dine kunder og booste kundefastholdelse.
LiveAgent er en klar vinder i denne kategori. Det tilbyder en virkelig omnichannel-oplevelse med dens indbyggede billetsoftware, hurtigste chat-widget på markedet og et enestående opkald centerløsning.
Forskellige virksomheder har forskellige krav. LiveAgent online helpdesk-software er dog den bedste baseret på både kvantiteten og kvaliteten af dens funktioner. Det vil hjælpe dig med at forøge agentproduktiviteten og samtidig holde kunden i centrum af din virksomhedsdrift.
Igen skinner LiveAgent her. Dens gratis mulighed er virkelig tilgængelig for alle, uanset om du driver en lille startup eller en multinational virksomhed. Du kan endda skalere op eller ned baseret på dine behov, så du kan være sikker på, at du altid får præcis, hvad du har brug for.
LiveAgent kan konsekvent prale af høje vurderinger på websteder som Capterra, TrustRadius og G2. Fællesskabet nyder godt af dets brede udvalg af funktioner og integrationer til en overkommelig pris.
Hvis du leder efter helpdesk-software, der er let at konfigurere, er LiveAgent lige for for dig. Du behøver ikke bekymre dig om at involvere din IT-afdeling, og du behøver heller ikke at vide, hvordan man koder. Denne helpdesk-løsning er let tilgængelig for alle, inklusive dem, der ikke anser sig selv for at være særligt teknologikyndige.
En kundeservice-helpdesk er en software, der hjælper kundeserviceteams med at administrere indkommende forespørgsler og anmodninger.
Help desk-softwareløsninger bruges primært af kundesupportafdelinger, kundeserviceafdelinger eller endda IT-supportafdelinger. Disse teams strømliner også ofte andre forretningsaktiviteter og giver backup til andre teams i svære tider.
Du kan forbinde din helpdesk-administrationssoftware med forskellige kommunikationskanaler ved hjælp af en indbygget integration eller via API-integration.
Der er cloud-baserede helpdeske, der fungerer som SaaS-applikationer. Disse hostes på leverandørens server og kan tilgås via browsere eller som en app på din enhed. Selvhostede helpdesk fungerer som en almindelig softwarelicens . Denne licens kan købes og softwaren installeres på en enhed for en pris. Open source helpdesk-software er let at få adgang til for tredjepartsudviklere, som kan ændre og opdatere koden. Enterprise helpdesk-software er beregnet til brug af store virksomheder og giver ofte yderligere funktioner.
Help desk-software måler kundetilfredshedsdata gennem feedback- og forslagsfunktioner og analysefunktioner. Feedback og forslag kommer direkte fra kunder eller klienter. Kunder giver nyttige kritikker, ideer til forbedringer og tips til fremtidige opdateringer eller justeringer. Agenter kan se analysedata, som fortæller dem, hvor lang tid det tager at løse billetter, og hvor mange der er blevet løst. Disse data kan afsløre, om agenter yder tilstrækkelig og rettidig support.
Ja, der er. Du kan automatisere mange opgaver lige fra opsætning af standardsvar til at kombinere IVR med intelligent routing og AI-drevne chatbots. Mange forskellige helpdesk-softwareudbydere tilbyder forskellige niveauer af helpdesk-automatisering, så du kan beslutte, hvilke automatiseringsmuligheder der passer bedst til dit kontaktcenter og din virksomhed. Ved at bruge den rigtige supportbilletsoftware kan automatisering opnås med minimal indsats.
Helt klart ja - supportbilletsoftware vil forbedre dine muligheder. I dag er det ikke holdbart for selv mindre virksomheder ikke at bruge en form for helpdesk-software. De dage, hvor ét Excel-ark før kunne indeholde alle dine kundeoplysninger, er for længst ovre. Hvis du ikke er sikker på, hvor robust og kompleks din helpdesk-softwareløsning skal være, kan du altid tilmelde dig en gratis prøveperiode og teste den, inden du foretager et køb.
Help desk-softwareløsninger tilbyder væsentlige funktioner, der gør kundekommunikation hurtigere og nemmere. Forbedret kundekommunikation resulterer i forbedret kundeloyalitet, kundefastholdelse og kundeglæde. Helpdesk-software tilbyder ofte selvbetjeningsmuligheder, som gør det nemt for en kunde at finde svar på problemer på egen hånd, hvilket sparer virksomheden penge i det lange løb.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Denne tekst præsenterer tre forskellige helpdesk-billetsystemer: LiveAgent, JitBit, og Jira Service Desk. Alle tre systemer tilbyder forskellige nøglefunktioner, men en prøveversion er vigtig for at finde det rigtige system til dit firma. Det er også vigtigt at undgå fejl som ikke at uddanne dit personale, at overbetale for funktioner, du ikke vil bruge, og ikke at tænke på fremtidig udvidelse. Priserne for disse systemer varierer, men en prøveperiode eller demo kan gives på forespørgsel.
Help desk software er en software, der understøtter driften af kundeserviceteamet ved at integrere alle agenter i ét rum og give adgang til e-mail, live chat, opkald, kontaktformularer og kundedata samt muligheden for samarbejde og rapportering. Nødvendige funktioner i teknisk supportsoftware inkluderer adgang til flere kommunikationskanaler, en intuitiv brugerflade og integration med andre værktøjer. LiveAgent tilbyder avanceret teknisk supportsoftware med multi-kanal funktionalitet, adgang til rapporter og aktivitetshistorik samt yderligere funktioner til teamets forbedring.
LiveAgent er en kundeserviceløsning, der tilbyder funktioner som brugerdefinerede agentroller og svarskabeloner. Platformen har også en agentgrænseflade og understøtter datatransfer og systemstatusovervågning. LiveAgent har forskellige prispakker og præsenterer sig som en alternativ løsning til andre kundeservicetjenester. Kunder kan også få adgang til en supportportal og webinars. LiveAgent teamet arbejder på at opsætte brugerens dashboard og sender loginoplysninger via e-mail efter processen er fuldført.
Helpdesk-software ordforklaringsliste
En liste over kundeservice terminologi, som kan være nyttig for dem, der arbejder med helpdesk-software eller generelt i kundeservice. Listen indeholder ordforklaringer fra A til V, herunder helpdesk, billetteringssystem, ventetid, warm calling, ACD, agentgrupper, chat software, CRM, kundeservice manager, og meget mere.
En helpdesk-portal fungerer som en støtte- og kommunikationskanal mellem kunder og serviceudbydere. Den tilbyder en platform, hvor kunder kan finde svar på deres spørgsmål om produkter og tjenester, selv når kundeservice er offline. LiveAgent tilbyder en helpdesk-portal, der kan tilpasses efter virksomhedens og kundernes behov, og den kan oprettes gratis. Helpdesk-software kan forbedre kundeservice og reducere omkostninger ved at eliminere behovet for flere værktøjer.
Kunde klager -håndteringssystem
Helpdesk-software er nyttigt til at håndtere kundeklager og kan forbinde flere platforme for nem overvågning. De tre trin til at behandle en klage er at lytte, undskylde og give hjælp eller oplysninger. Åbenhed er nøglen til behandling af klager.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer