Leder du efter en bedre helpdesk-software?
LiveAgent er et fantastisk helpdesk-system med funktioner som kontaktformularer, live chat, integration med sociale netværk og god mobilstøtte. Brugere har prøvet forskellige systemer som Zendesk og Freshdesk, men har fundet LiveAgent til at være en bedre løsning. LiveAgent bruges af store virksomheder som Huawei, BMW og Yamaha og kan prøves gratis.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Brugere skifter fra Zendesk til LiveAgent på grund af overkommelige priser, god funktionalitet, fantastisk kundesupport og avancerede automatiseringsniveauer. LiveAgent fungerer også stabilt på mobile platforme og har en god mængde integrationer. Brugere kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue og vedhæfte filer til e-mails. LiveAgent er let at bruge, har god support og hjælp til installationen.
Én helpdesk-løsning til forskellige brancher
LiveAgent tilbyder en række forskellige værktøjer, der kan anvendes på tværs af forskellige industrier såsom Forex, Sundhedsvæsen, HR & Rekruttering, Marketing & TelCo, Fast ejendom, Detailhandel, SaaS, Software & Internet, Rejse & Indkvartering, og Webhosting. Med LiveAgent kan du identificere potentielle kunder i realtid ved at analysere kundeadfærd og data samt kommunikere med dine kunder via forskellige kanaler såsom e-mail og live chat. LiveAgent tilbyder desuden avancerede funktioner såsom live chat, interaktiv voice response-teknologi og unik CRM-indsigt for at give smartere kundesupport. LiveAgent kan også bruge kundeoplysninger til at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser.
Leder du efter et Front alternativ?
LiveAgent er blevet rost af flere kunder, der har oplevet fantastisk funktionalitet og stabilitet, selv på mobile platforme. Kunder har også bemærket, at LiveAgent har bedre priser end konkurrenter som Zendesk og Freshdesk, og de har ros til LiveAgent's supportteam og deres avancerede automatiseringsniveau.
The LiveAgent support portal offers a wide range of features for customer support, including a ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The portal includes resources such as technical support, video tutorials, customization options, and billing and payment information. Popular articles cover REST calls, external forwarding, API references, Facebook integration, and creating chat buttons. LiveAgent is accessible from anywhere in the cloud with SSL safety, and offers a free trial.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer