Tænke du på at skifte fra osTicket til en anden løsning ? LiveAgent er her til at hjælpe dig med at passe på dine kundeservice henvendelser effektivt. Skift til en Multi-channel ticketing løsning og migrere din data i dag. Giv bedre kundesupport med en fuldt udrustet help desk løsning. Få tilgang til et ticketing system som behandler emails, live chat, call center, sociale medier, and kunde portal
Her er 3 hovedfordele ved at bruge LiveAgent.
Pålidelig kunde service software betyder bedre workflow, gladere kunder og forøget konvertering af muligheder.
LiveAgent tilbyder en omfattende pakke til en overkommelig pris, og det er det, der gør det til et uovertruffet kundeservicesoftware
Giv den bedste kunder service og forvandle dine website besøgere og potentiale kunder til betalende klienter
Funktioner | Liveagent
Prøv den bedste kundeservice alternativ gratis ! Intet kreditkort nødvendigt.
|
osTicket
|
---|---|---|
Ticketing
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeservice anmodninger.
|
LiveAgent tilbyder adgang til et ticket system I en Ticket plan for $15/ per agent/ per måned.
|
osTicket tilbyder adgang til et ticket system for $9/ per agent/ per måned.
|
Live Chat
En realtid chat widget som du kan indsætte på hvilken som helst webside.
|
LiveAgent tilbyder live chat.
|
osTicket offererer ikke live chat.
|
Call Center
Et call center some kan bruges til at fortage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
osTicket tilbyder ikke Call Center.
|
Self-Service
En function som gør det muligt at bygge en kunde portal som dine kunder can bruge til at få adgang til deres support billeter og videnbase inhold.
|
LiveAgent tilbyder en selfbetjenings portal I vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
osTicket tilbyder en selfbetjenings portal I deres plan for $9/per agent/per måned.
|
Facebook
En Facebook integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra help desk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook integration.
|
osTicket tilbyder ikke en Facebook integration.
|
Twitter
En Twitter integration som henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter integration.
|
osTicket tilbyder ikke en Twitter integration.
|
Instagram
En Instagram integration som henter alle kommentarer og bemærkninger og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og bemærkninger fra help desk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram integration.
|
osTicket tilbyder ikke en Instagram integration.
|
Viber
En Viber integration som henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra help desk softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber integration.
|
osTicket tilbyder ikke en Viber integration.
|
Knowledge Base
Et videnslager, der indeholder betydningsfulde oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
">LiveAgent tilbyder en videnbase med Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
osTicket tilbyder en videnbase i deres plan for $9/per agent/per måned.
|
Kunde Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder der ligger direkte inden i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder et kunde diskussionsforum med Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
osTicket tilbyder et kunde diskussionsforum i deres plan for $9/per agent/per måned.
|
Automation and Rules
Arbejdsprocesser som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
osTicket tilbyder automatisering og regler i deres plan for $9/per agent/per måned.
|
osTicket tilbyder automatisering og regler i deres plan for $9/per agent/per måned.
|
API
Et sæt funktioner der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API funktioner i Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
osTicket tilbyder API funktioner i deres plan for $9/per agent/per måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for opringene opkaldere at navigere et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR funktioner.
|
osTicket tilbyder ikke IVR funktioner.
|
Video opkald
Et opkald som indeholder video, lignende til Skype, Zoom eller Facetime opkald.
|
LiveAgent tilbyder video opkald.
|
osTicket tilbyder ikke video opkald.
|
Ubegrænset fortegnelse
Billetter udløber eller slettes ikke. Du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset fortegnelse.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænset fortegnelse.
|
Ubegrænset Websider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset websider.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænset websider.
|
Ubegrænset Chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websider.
|
LiveAgent tilbyder et ubegrænset antal chatkanpper.
|
osTicket tilbyder ikke et ubegrænset antal chatkanpper.
|
Ubegrænset Tickets/E-Mails
Du kan motage et ubegrænset antal E-mails og tickets.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i Ticket plan for $15/per agent/per måned.
|
osTicket tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i Ticket plan for $9/per agent/per måned.
|
Ubegrænset opkaldoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldoptagelse.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænset opkaldoptagelse.
|
Ubgrænset 24/7 Support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
osTicket tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Migrere alt, hvad du har brug for, så du kan begynde at løse kundens problemer med det samme. Begynde at lære at kende LiveAgent.
Hvis du støder på problemer eller vil lære noget nyt, skal du bare kontakte os. Vores kundesupportteam er tilgængeligt døgnet rundt for alle spørgsmål, du måske har om LiveAgent.
Kig på hvad du får når du beslutter dig for at migrere til LiveAgent
E-mails, live chat, call center, kunde portal, Facebook, Instagram, Twitter og Viber
Betal for det du har brug for og intet andet. Tilføj funktioner til din plan når du har brug for dem
Hvert værktøj bakkes op med produktivitetsfunktioner der hjælper dig med at automatisere og lette din arbejdsgang
Integrer apps med vores plugins der hjælper dig med at holde fokus og skifte mindre mellem vinduer
Når du migrerer kan du se frem til at udvide din rækkevidde og dække flere kommunikationskanaler end før. Håndter E-mail, tickets, live chat, callcenter, kundeportal, Facebook, Twitter, Instagram og Viber. Lær at kende dit nye værktøjssæt mens vi migrerer dine data og lær, hvordan du yder support på tværs af alle vigtige kommunikationskanaler.
Start din gratis 14-dages prøveperiode, og lær at kende LiveAgent. Når du beslutter dig for at migrere dine data kan du ringe til os eller efterlade os en besked via live chat eller E-mail. Vi diskuterer din datamigrering og sørger for at du får alle din data fra osTicket til LiveAgent.
Vil du finde ud af mere først? Tag en video tur eller gennemse funktioner, integrationer eller andre sider for at få mere at vide om LiveAgent.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team