Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Sig farvel til osTicket

Skift til LiveAgent og vi overfører din data gratis

  • ✓ Ingen setup gebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Ingen kreditkort nødvendigt    
  • ✓ Annuller enhver tid
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
osTicket system migration
Migration background

Interesseret i at migrere fra osTicket?

Tænke du på at skifte fra osTicket til en anden løsning ? LiveAgent er her til at hjælpe dig med at passe på dine kundeservice henvendelser effektivt. Skift til en Multi-channel ticketing løsning og migrere din data i dag. Giv bedre kundesupport med en fuldt udrustet help desk løsning.

Få tilgang til et ticketing system som behandler emails, live chatcall centersociale medier, and kunde portal

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Hvorfor skal du migrere til LiveAgent

Her er 3 hovedfordele ved at bruge LiveAgent.

Stars

Forhøjet tilfredshed

Pålidelig kunde service software betyder bedre workflow, gladere kunder og forøget konvertering af muligheder.

Clock icon

Spar tid og penge

LiveAgent tilbyder en omfattende pakke til en overkommelig pris, og det er det, der gør det til et uovertruffet kundeservicesoftware

Increase icon

Forøget konvertering af muligheder

Giv den bedste kunder service og forvandle dine website besøgere og potentiale kunder til betalende klienter

osTicket vs LiveAgent sammenligning

Funktioner Liveagent osTicket
Ticketing
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeservice anmodninger.
LiveAgent tilbyder adgang til et ticket system I en Ticket plan for $15/ per agent/ per måned.
osTicket tilbyder adgang til et ticket system for $9/ per agent/ per måned.
Live Chat
En realtid chat widget som du kan indsætte på hvilken som helst webside.
LiveAgent tilbyder live chat.
osTicket offererer ikke live chat.
Call Center
Et call center some kan bruges til at fortage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Call Center.
osTicket tilbyder ikke Call Center.
Self-Service
En function som gør det muligt at bygge en kunde portal som dine kunder can bruge til at få adgang til deres support billeter og videnbase inhold.
LiveAgent tilbyder en selfbetjenings portal I vores Ticket plan for $15/per agent/per måned.
osTicket tilbyder en selfbetjenings portal I deres plan for $9/per agent/per måned.
Facebook
En Facebook integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra help desk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook integration.
osTicket tilbyder ikke en Facebook integration.
Twitter
En Twitter integration som henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter integration.
osTicket tilbyder ikke en Twitter integration.
Instagram
En Instagram integration som henter alle kommentarer og bemærkninger og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og bemærkninger fra help desk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram integration.
osTicket tilbyder ikke en Instagram integration.
Viber
En Viber integration som henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber beskeder direkte fra help desk softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber integration.
osTicket tilbyder ikke en Viber integration.
Knowledge Base
Et videnslager, der indeholder betydningsfulde oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
">LiveAgent tilbyder en videnbase med Ticket plan for $15/per agent/per måned.
osTicket tilbyder en videnbase i deres plan for $9/per agent/per måned.
Kunde Forum
Et online diskussionsforum til dine kunder der ligger direkte inden i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder et kunde diskussionsforum med Ticket plan for $15/per agent/per måned.
osTicket tilbyder et kunde diskussionsforum i deres plan for $9/per agent/per måned.
Automation and Rules
Arbejdsprocesser som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
osTicket tilbyder automatisering og regler i deres plan for $9/per agent/per måned.
osTicket tilbyder automatisering og regler i deres plan for $9/per agent/per måned.
API
Et sæt funktioner der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API funktioner i Ticket plan for $15/per agent/per måned.
osTicket tilbyder API funktioner i deres plan for $9/per agent/per måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for opringene opkaldere at navigere et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR funktioner.
osTicket tilbyder ikke IVR funktioner.
Video opkald
Et opkald som indeholder video, lignende til Skype, Zoom eller Facetime opkald.
LiveAgent tilbyder video opkald.
osTicket tilbyder ikke video opkald.
Ubegrænset fortegnelse
Billetter udløber eller slettes ikke. Du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset fortegnelse.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset fortegnelse.
Ubegrænset Websider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websider.
LiveAgent tilbyder ubegrænset websider.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset websider.
Ubegrænset Chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websider.
LiveAgent tilbyder et ubegrænset antal chatkanpper.
osTicket tilbyder ikke et ubegrænset antal chatkanpper.
Ubegrænset Tickets/E-Mails
Du kan motage et ubegrænset antal E-mails og tickets.
LiveAgent tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i Ticket plan for $15/per agent/per måned.
osTicket tilbyder ubegrænset tickets/E-mails i Ticket plan for $9/per agent/per måned.
Ubegrænset opkaldoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldoptagelse.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset opkaldoptagelse.
Ubgrænset 24/7 Support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
osTicket tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Vi hjælper dig med at migrere og tilpasse dig

Lad os hjælpe dig med at migrere alle de vigtige ticket data, du har brug for for at fortsætte dit storartet arbejde. Vi migrerer alt, hvad du har brug for, så du kan begynde at løse kundens problemer med det samme. I mellemtiden kan du tage en pause og slappe af eller begynde at lære at kende LiveAgent.

Hvis du støder på problemer eller vil lære noget nyt, skal du bare kontakte os. Vores kundesupportteam er tilgængeligt døgnet rundt for alle spørgsmål, du måske har om LiveAgent.

Fordele ved at migrere til LiveAgent

Kig på hvad du får når du beslutter dig for at migrere til LiveAgent

ticket thread

Multi-channel ticketing system

E-mails, live chat, call center, kunde portal, Facebook, Instagram, Twitter og Viber

money 1

Omkostningseffektiv help desk

Betal for det du har brug for og intet andet. Tilføj funktioner til din plan når du har brug for dem

On time resolution

Øget effektivitet med funktioner

Hvert værktøj bakkes op med produktivitetsfunktioner der hjælper dig med at automatisere og lette din arbejdsgang

Extension puzzle piece

Integration med mere end 140 apps

Integrer apps med vores plugins der hjælper dig med at holde fokus og skifte mindre mellem vinduer

Få adgang til vores multi-channel ticketing system

Når du migrerer kan du se frem til at udvide din rækkevidde og dække flere kommunikationskanaler end før. Håndter E-mail, tickets, live chat, callcenter, kundeportal, Facebook, Twitter, Instagram og Viber.

Lær at kende dit nye værktøjssæt mens vi migrerer dine data og lær, hvordan du yder support på tværs af alle vigtige kommunikationskanaler.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Giv support på tværs af alle vigtige kanaler

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Er du klar ? Lad os migrere dine data

Start din gratis 14-dages prøveperiode, og lær at kende LiveAgent. Når du beslutter dig for at migrere dine data kan du ringe til os eller efterlade os en besked via live chat eller E-mail. Vi diskuterer din datamigrering og sørger for at du får alle din data fra osTicket til LiveAgent.

Vil du finde ud af mere først? Tag en video tur eller gennemse funktioner, integrationer eller andre sider for at få mere at vide om LiveAgent.

FAQ

Hvilken slags data kan du migrere fra osTicket til LiveAgent?

Generelt alt hvad du har brug for, som normalt omfatter kontakter, agentprofiler, alle kundebilletter, feedback, tags og blandt andet

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo