Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Universal indbakke

En universel indbakke er en samlet indbakke, der giver dig mulighed for at få adgang til alle dine beskeder ét sted. Indbakken kan hente og strømline e-mails, telefonopkald, meddelelser på sociale medier, vidensbase-billetter og live chat-beskeder i ét dashboard, hvilket gør det til et must-have-værktøj til kundens supportafdelinger.

Oven i alt dette giver en universel indbakke brugere mulighed for at besvare alle indgående meddelelser direkte fra indbakken (uden at skulle tjekke/logge ind på hver kommunikationskanal og enhed).

Hvorfor er A unified inbox is a must-have for all businesses, solopreneurs, and enterprises because it:  en must-have-funktion for alle virksomheder?

En universal Indbakke er et must-have for alle virksomheder, solopreneurs og virksomheder, fordi det:

  • Strømliner alle meddelelser fra flere konti til én indbakke
  • Holder orden på forespørgsler i henhold til vigtighed og modtaget dato
  • Giver delt brugeradgang (flere brugere kan logge ind på samme tid via deres unikke loginoplysninger)
  • Forbedrer medarbejdernes effektivitet
  • Er mere sikkert
  • Forbedrer kundetilfredshed og oplevelsen (mere kontekst for medarbejdere, færre gentagelser for kunder)
  • Fremskynder responstid
  • Tildeler automatisk billetter til afdelinger og medarbejdere
  • Kan bruges til multi-brand support
Universal-Inbox-feature-LiveAgent
LiveAgents universelle indbakke

Hvilke funktioner har LiveAgent universal-indbakke?

LiveAgents universale indbakke har masser af nyttige funktioner, der gør det til et must-have-produkt.

Automatisk billetrouting

Hver besked, der modtages i din universelle indbakke, tildeles automatisk assigned til en passende supportagent, hvilket eliminerer enhver forvirring eller spild blandt dine medarbejdere. Hver medarbejder ved lige, hvilke meddelelser de skal besvare, hvilket resulterer i højere produktivitetsniveauer og mere effektivitet.

Automated-ticket-distribution-chat-routing-LiveAgent

Tids- og triggerbaserede automatiseringsregler

Den universelle indbakke kan befri dine medarbejdere for banale og gentagne administrative opgaver. Ved at oprette et bestemt tidspunkt og trigger-baserede automatiseringsregler, vil din indbakke kunne udføre opgaver som f.eks. at følge op på e-mails eller markere billetter som spam.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Tags og filtrering

At finde billetter inde i din universelle indbakke kan være ganske ligetil, hvis du bruger de rigtige tags. Tags kan tilføjes til hver billet for at hjælpe dig med filtrering ud over at give et overblik over hver billets indhold. 

Filtering-by-Tags

Real-time skrivevisning og indbygget chat-widget

Den universelle indbakke giver dig en forhåndsvisning i realtid af, hvad dine kunder skriver i den live chat-widget, der er placeret på dit websted. At få et smugkig på dine kunders meddelelser, inden de klikker på send, giver dine agenter ekstra tid til at finde de oplysninger, de har brug for for at imponere dine kunder med kyndig, personlig og rettidig support.

Realtidsskrivning

Indbygget CRM

At have vigtige kundeoplysninger lige ved hånden er uvurderligt. LiveAgents universelle indbakke har en indbygget CRM, der giver dig mulighed for at oprette tilpassede CRM-felter for at gemme alle nødvendige oplysninger om dine kunder, herunder tidligere køb, billetter, og mere.

CRM-LiveAgent

Call center kapacitet

Som tidligere nævnt kan den universelle indbakke også bruges som et blandet callcenter. Det har ekstra funktioner for en moderne callcenter-løsning, herunder IVR, ACD, opkaldsoverførsler , callbacks og mere.

Billetering

Interne chats

Den universelle indbakke ville ikke være komplet uden en samarbejdsmulighed i realtid. Ligesom i Gmail, kan du chatte med dine online-kollegerdirekte i din LiveAgent-indbakke. 

Intern chat

Registrering af agentkollision

Den universelle indbakke er bedre end de fleste traditionelle e-mail-klienter som Outlook og Gmail, fordi den advarer dig, når du arbejder på en anden medarbejders opgaver. Hvis du f.eks. er ved at begynde at besvare en billet, som en anden agent arbejder på, advarerdet dig automatisk.

Agent-collision-detection-LiveAgent

Private noter og påmindelser

Private noter er en anden stor universel indbakkefunktion. Når du er inde i en billet thread, kan du oprette en privat note,som kun du og andre medarbejdere kan se. Dette kan hjælpe dig som en fremtidig påmindelse eller hjælpe med at bringe andre ajour.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automation der tillader os, at yde den bedste support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Hvad vil der være i den universelle indbakke?

  • E-mails fra flere e-mail-adresser
  • Live chats 
  • Telefonopkald (kan registrere et ubegrænset antal VoIP-telefonnumre)
  • Facebook-beskeder og kommentarer (kan oprette forbindelse til flere Facebook-konti)
  • Instagram kommentarer og omtaler (kan oprette forbindelse til flere Instagram-konti)
  • Tweets og Twitter-kommentarer/omtaler (kan oprette forbindelse til flere Twitter-konti)
  • Viber beskeder
  • Feedback og forslag
  • Kontaktformular messages
Facebook-ticket-LiveAgent
Universal indbakke POV og Faceboook POV

Hvordan ser det ud/hvordan fungerer det i praksis?

Hvad er en universel indbakke? Hvis du undrer dig over, om dine kunder vil kunne se, at du bruger en universel indbakke til at besvare deres telefonopkald, live chats, Viber-beskeder, Tweets eller e-mails, er svaret nej. Se hvordan det fungerer i denne detaljerede videovejledning.

LiveAgent Product Tour

Gør din universelle indbakke parat

For at sikre, at du udnytter din universelle indbakke til sit fulde potentiale, skal du forbinde den med alle dine e-mail-konti, profiler på sociale medier, aog telefonnumre. Du skal også placere vores live chat -widget på dit websted og oprette en LiveAgent supportportal. Er du ikke på hvordan? Se denne startvejledning.

Universal indbakke

Hvordan kan du drage fordel af den universelle indbakke?

  • LiveAgents universelle indbakke kan spare dig både tid og penge, da dine medarbejdere vil bruge mindre tid på at tjekke mange kontier og enheder
  • Det kan hjælpe dig med at levere hurtigere support
  • Det kan hjælpe dig med at give mere personlige svar takket være vores indbyggede CRM, der er til rådighed, når du besvarer kundespørgsmål
  • Besvarelse af kundeforespørgsler via LiveAgents universelle indbakke er mere sikker, da alle billetter gemmes i en delt universel indbakke, der er tilgængelig for enhver supportmedarbejder. Det betyder, at du ikke skal bekymre dig om:
    • Deling af e-mail/Facebook/Instagram/Twitter loginoplysninger med flere medarbejdere
    • Forblive logget på offentlige enheder
    • Miste enheder, der er logget ind på dine e-mail eller sociale mediekonti
  • Konkurrencefordel- LiveAgent er en af ​​de få universelle indbakker, der kan integreres med både Instagram og Viber
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Vidensbaserede ressourcer

Er du parat til at prøve den universelle indbakke?

Find ud af, hvor let det er at levere personlig, rettidig og velinformeret support med LiveAgents universelle indbakke.  Begynd på din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Der kræves intet kreditkort.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er den universelle indbakke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “En universel indbakke er en samlet indbakke, der giver dig mulighed for at få adgang til alle dine meddelelser fra ét sted. Indbakken kan hente og strømline e -mails, telefonopkald, meddelelser på sociale medier, billetter til vidensbase og live chatbeskeder i ét dashboard , hvilket gør det til et must-have-værktøj til kundesupportafdelinger.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor er en universel indbakke et must-have for alle virksomheder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Fordi det strømliner alle meddelelser fra flere konti og enheder til én indbakke og organiserer alle forespørgsler i henhold til vigtighed og modtaget dato. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan kan du drage fordel af den universelle indbakke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Den universelle indbakke kan spare dig både tid og penge, da dine medarbejdere vil bruge mindre tid på at tjekke et væld af konti og enheder.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo