En universel indbakke er en samlet indbakke, der giver dig mulighed for at få adgang til alle dine beskeder ét sted. Indbakken kan hente og strømline e-mails, telefonopkald, meddelelser på sociale medier, vidensbase-billetter og live chat-beskeder i ét dashboard, hvilket gør det til et must-have-værktøj til kundens supportafdelinger.
Oven i alt dette giver en universel indbakke brugere mulighed for at besvare alle indgående meddelelser direkte fra indbakken (uden at skulle tjekke/logge ind på hver kommunikationskanal og enhed).
Hvorfor er A unified inbox is a must-have for all businesses, solopreneurs, and enterprises because it: en must-have-funktion for alle virksomheder?
En universal Indbakke er et must-have for alle virksomheder, solopreneurs og virksomheder, fordi det:
- Strømliner alle meddelelser fra flere konti til én indbakke
- Holder orden på forespørgsler i henhold til vigtighed og modtaget dato
- Giver delt brugeradgang (flere brugere kan logge ind på samme tid via deres unikke loginoplysninger)
- Forbedrer medarbejdernes effektivitet
- Er mere sikkert
- Forbedrer kundetilfredshed og oplevelsen (mere kontekst for medarbejdere, færre gentagelser for kunder)
- Fremskynder responstid
- Tildeler automatisk billetter til afdelinger og medarbejdere
- Kan bruges til multi-brand support
Hvilke funktioner har LiveAgent universal-indbakke?
LiveAgents universale indbakke har masser af nyttige funktioner, der gør det til et must-have-produkt.
Automatisk billetrouting
Hver besked, der modtages i din universelle indbakke, tildeles automatisk assigned til en passende supportagent, hvilket eliminerer enhver forvirring eller spild blandt dine medarbejdere. Hver medarbejder ved lige, hvilke meddelelser de skal besvare, hvilket resulterer i højere produktivitetsniveauer og mere effektivitet.
Tids- og triggerbaserede automatiseringsregler
Den universelle indbakke kan befri dine medarbejdere for banale og gentagne administrative opgaver. Ved at oprette et bestemt tidspunkt og trigger-baserede automatiseringsregler, vil din indbakke kunne udføre opgaver som f.eks. at følge op på e-mails eller markere billetter som spam.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Tags og filtrering
At finde billetter inde i din universelle indbakke kan være ganske ligetil, hvis du bruger de rigtige tags. Tags kan tilføjes til hver billet for at hjælpe dig med filtrering ud over at give et overblik over hver billets indhold.
Real-time skrivevisning og indbygget chat-widget
Den universelle indbakke giver dig en forhåndsvisning i realtid af, hvad dine kunder skriver i den live chat-widget, der er placeret på dit websted. At få et smugkig på dine kunders meddelelser, inden de klikker på send, giver dine agenter ekstra tid til at finde de oplysninger, de har brug for for at imponere dine kunder med kyndig, personlig og rettidig support.
Indbygget CRM
At have vigtige kundeoplysninger lige ved hånden er uvurderligt. LiveAgents universelle indbakke har en indbygget CRM, der giver dig mulighed for at oprette tilpassede CRM-felter for at gemme alle nødvendige oplysninger om dine kunder, herunder tidligere køb, billetter, og mere.
Call center kapacitet
Som tidligere nævnt kan den universelle indbakke også bruges som et blandet callcenter. Det har ekstra funktioner for en moderne callcenter-løsning, herunder IVR, ACD, opkaldsoverførsler, callbacks og mere.

Interne chats
Den universelle indbakke ville ikke være komplet uden en samarbejdsmulighed i realtid. Ligesom i Gmail, kan du chatte med dine online-kollegerdirekte i din LiveAgent-indbakke.
Registrering af agentkollision
Den universelle indbakke er bedre end de fleste traditionelle e-mail-klienter som Outlook og Gmail, fordi den advarer dig, når du arbejder på en anden medarbejders opgaver. Hvis du f.eks. er ved at begynde at besvare en billet, som en anden agent arbejder på, advarer det dig automatisk.
Private noter og påmindelser
Private noter er en anden stor universel indbakkefunktion. Når du er inde i en billet thread, kan du oprette en private note, som kun du og andre medarbejdere kan se. Dette kan hjælpe dig som en fremtidig påmindelse eller hjælpe med at bringe andre ajour.
Hvad vil der være i den universelle indbakke?
- E-mails fra flere e-mail-adresser
- Live chats
- Telefonopkald (kan registrere et ubegrænset antal VoIP-telefonnumre)
- Facebook-beskeder og kommentarer (kan oprette forbindelse til flere Facebook-konti)
- Instagram kommentarer og omtaler (kan oprette forbindelse til flere Instagram-konti)
- Tweets og Twitter-kommentarer/omtaler (kan oprette forbindelse til flere Twitter-konti)
- Viber beskeder
- Feedback og forslag
- Kontaktformular messages
Hvordan ser det ud/hvordan fungerer det i praksis?
Hvad er en universel indbakke? Hvis du undrer dig over, om dine kunder vil kunne se, at du bruger en universel indbakke til at besvare deres telefonopkald, live chats, Viber-beskeder, Tweets eller e-mails, er svaret nej. Se hvordan det fungerer i denne detaljerede videovejledning.

Gør din universelle indbakke parat
For at sikre, at du udnytter din universelle indbakke til sit fulde potentiale, skal du forbinde den med alle dine e-mail-konti, profiler på sociale medier, aog telefonnumre. Du skal også placere vores live chat -widget på dit websted og oprette en LiveAgent supportportal. Er du ikke på hvordan? Se denne startvejledning.

Hvordan kan du drage fordel af den universelle indbakke?
- LiveAgents universelle indbakke kan spare dig både tid og penge, da dine medarbejdere vil bruge mindre tid på at tjekke mange kontier og enheder
- Det kan hjælpe dig med at levere hurtigere support
- Det kan hjælpe dig med at give mere personlige svar takket være vores indbyggede CRM, der er til rådighed, når du besvarer kundespørgsmål
- Besvarelse af kundeforespørgsler via LiveAgents universelle indbakke er mere sikker, da alle billetter gemmes i en delt universel indbakke, der er tilgængelig for enhver supportmedarbejder. Det betyder, at du ikke skal bekymre dig om:
- Deling af e-mail/Facebook/Instagram/Twitter loginoplysninger med flere medarbejdere
- Forblive logget på offentlige enheder
- Miste enheder, der er logget ind på dine e-mail eller sociale mediekonti
- Konkurrencefordel- LiveAgent er en af de få universelle indbakker, der kan integreres med både Instagram og Viber
Vidensbaserede ressourcer
- Sådan tilføjes agenter og brugere
- Konfiguration af mailkonti
- Oprettelse af chatknapper
- Tilslutter Twitter
- Tilslutter Instagram
- Tilslutter Viber
- Tilslutter Facebook
- Opretter call center
- Opretter kundeportal
Er du parat til at prøve den universelle indbakke?
Find ud af, hvor let det er at levere personlig, rettidig og velinformeret support med LiveAgents universelle indbakke. Begynd på din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Der kræves intet kreditkort.
Frequently asked questions
Hvad er den universelle indbakke?
En universel indbakke er en samlet indbakke, der giver dig mulighed for at få adgang til alle dine meddelelser fra ét sted. Indbakken kan hente og strømline e -mails, telefonopkald, meddelelser på sociale medier, billetter til vidensbase og live chatbeskeder i ét dashboard , hvilket gør det til et must-have-værktøj til kundesupportafdelinger.
Hvorfor er en universel indbakke et must-have for alle virksomheder?
Fordi det strømliner alle meddelelser fra flere konti og enheder til én indbakke og organiserer alle forespørgsler i henhold til vigtighed og modtaget dato.
Hvordan kan du drage fordel af den universelle indbakke?
Den universelle indbakke kan spare dig både tid og penge, da dine medarbejdere vil bruge mindre tid på at tjekke et væld af konti og enheder.
LiveAgent er en platform med flere funktioner, der er designet til at hjælpe virksomheder med kundeinteraktioner. Deres priser og funktioner kan tilpasses, og platformen har integrationsmuligheder. LiveAgent tilbyder også support og har et akademi samt webinarer til rådighed. De har også en blog og muligheder for tilknyttede programmer. Det er nemt at tilmelde sig en gratis prøveperiode og planlægge en demo. Platformen opsætter en konto og sender loginoplysninger via e-mail. Der er også en supportportal tilgængelig. LiveAgent-brugere kan abonnere på nyhedsbrevet, der giver opdateringer og rabatter. Der er mulighed for at kontakte virksomheden via kontaktformularen, LiveChat eller WhatsApp.
LiveAgent er en alternativ software til Helpshift, der tilbyder kunde- og teknisk support. Virksomheder kan bruge LiveAgents universelle indbakke til at strømline meddelelser fra flere konti og forbedre kundeoplevelsen. Axigen tilbyder en pålidelig og brugervenlig e-mail-løsning med groupware-funktioner, som kan integreres med LiveAgent ticketing system. Der er flere oplysninger om virksomheden til rådighed på dens hjemmeside.
Call center automatisering handler om at bruge software til at automatisere gentagne opgaver og forbedre kundeservice. LiveAgent tilbyder en avanceret kontaktcentersoftware, der understøtter både indgående og udgående opkald, intelligente automatiseringsfunktioner og forskellige kommunikationskanaler. Kundeserviceagenter kan effektivt håndtere forespørgsler med IVR, intelligent rutestyring af telefonopkald og tilbagekaldsfunktioner. Call center automatisering kan optimere virksomhedens driftseffektivitet og reducere omkostninger, mens det forbedrer kundetilfredsheden.
Implementeringen af LiveAgent hos Refresher har ført til implementering af automationsregler, som har hjulpet teamet med at overføre billetter til den rigtige person, filtrere vigtig forretningskommunikation fra fællesskabsbeskeder og opnå stabil vækst. CEO Gabor Boros påpeger, at kommunikationen er blevet hurtigere, mere fleksibel og organiseret. Det er også nyttigt at have en lige linje mellem buzz skabt af fællesskabet på Facebook & Twitter eller via e-mail og vigtige indtægtsstrømme.