Den bedste Software til kundeinteraktion

Giv personlig supportoplevelser ved hvert berøringspunkt.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kunde service 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Gå hånd i hånd med dine kunder

Med LiveAgent kundeinteraktionssoftware er du altid kun et klik væk. Tillad dine kunder at udforske på egen hånd, men forbliv tæt på. Giv dem ubegrænsede kontaktmuligheder, og giv dem fremragende kundeservice gang på gang.
  • Leader in issue tracking software badge

Interager med kunder ved hvert berøringspunkt

Kundeinteraktioner gjort nemme

Vores omnikanals kundeinteraktionssoftware gemmer alle kundeforespørgsler i en centraliseret dashboard. 

Besvar tweets, live chat-beskeder eller telefonopkald fra én grænseflade, mens du gennemgår vigtige kundeoplysninger med vores indbyggede CRM/a>.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mindre gætværk, mere indsigt

Vores kundeinteraktionssoftware gør dig i stand til at følge din kundes problemløsningsrejse på tværs af forskellige kanaler, mens du forbliver i den samme billet tråd.

Optag kundeemner og konverter

Udnyt verdens hurtigste live chat-widget, der er udstyret med pre-chat-formularer, proaktive chat-triggere og en skrivevisning i realtid.

Tilpas hver chatknap-animation, farve, stil eller chatvindues baggrund med lethed.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Øjeblikkelig Instagram & Twitter support

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger eller Viber? Vi har dem alle sammen. Det har aldrig været nemmere at interagere med dine kunder på sociale medier.

Bliver du talt dårligt om på Twitter? Opsæt søgeordsovervågning for at redde kunderelationer, før det er for sent.

Virtuelt callcenter? Check

Automatisk opkaldsdistribution, gratis interne opkald, komplekse IVR-træer, tilbagekaldsmuligheder og ubegrænsede opkaldsoptagelser. Den bedste del? Agenter kan yde kundeservice på farten og på tværs af alle enheder.

Lær mere om vores kunde-interaktionssoftware callcenter.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Fællesskab & selvbetjening

Giv dine kunder et udpeget rum til fællesskabsinteraktioner og selvbetjening.

Skab vidensbaser for flere mærker, fællesskab forummer, og billetindsendelsesformularer skræddersyet til din virksomheds æstetik med vores WYSIWYG editor.

percentage graph

Rapportér, automatiser, gamify, gå!

LiveAgent kunde-interaktionssoftware indsamler data om alle kundeinteraktioner og konverterer dem til handy rapporter. Få handlingsorienteret indsigt, forbedre agenteffektiviteten med kraftfuld automatisering og boost agentproduktiviteten med gamification.

Lyder det for godt til at være sandt?

Vores kunder siger det på den bedste måde

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software til kunde interaktioner, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer kun for at bruge et callcenter eller live chat. 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetsalg og automatisering, der giver os mulighed for det yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Oplev alt, hvad LiveAgent har at tilbyde

Tilfredse kunder? Uvurderlig.

Har du bemærket, at LiveAgents software kunde interaktioner er den billigste og samtidig mest avancerede mulighed på markedet? Det er rigtigt. Se alt, hvad vi har at tilbyde på vores prisside.

14 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Related Articles to Software til kundeinteraktion
Velkommen til AI's stemme, din foretrukne løsning for værdifuldt indblik, prompt engineering, & banebrydende teknologi. Fokus på værdifulde indsigter om AI, teknologier som Lang Chain GPT, prompt engineering, og forbedring af kundesupportprocesser. Bliv en del af AI-revolutionen med skræddersyede løsninger.

Velkommen til AI’s stemme, din foretrukne løsning for værdifuldt indblik, prompt engineering, & banebrydende teknologi

Velkommen til AI's stemme, din foretrukne løsning for værdifuldt indblik, prompt engineering, & banebrydende teknologi. Fokus på værdifulde indsigter om AI, teknologier som Lang Chain GPT, prompt engineering, og forbedring af kundesupportprocesser. Bliv en del af AI-revolutionen med skræddersyede løsninger.

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sammenflet Virtual-Calls VoIP-nummer med LiveAgents system for en smidig operationel oplevelse. Åbne op for processen ved at gå i dybden med vores oplysende artikel.

Virtual-Call

Virtual-Call tilbyder førsteklasses stemmeterminering, cloud-baseret PBX, SIP trunking og Microsoft Teams Direct Routing. Integrationen med LiveAgent gør det nemt at inkorporere Virtual-Call-numre i call center-processer uden ekstra omkostninger. Opret en GRATIS konto for at prøve det.

At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.

Design af en kundecentreret virksomhedsmodel

At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

Sådan opretter og tilføjer du tags i LiveAgent

LiveAgent tilbyder kraftfulde funktioner til kundesupport, herunder tags til billetkategorisering og organisering. Dette kan forbedre arbejdsgangen og prioriteringen af billetter, hvilket øger produktiviteten og forbedrer kundeoplevelsen. Opret en gratis konto for at lære mere.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der også tilbyder en vidensbase. Lær mere om den interne vidensbase og få en gratis prøveversion.

Intern vidensbase

LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x