Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Vores omnikanals kundeinteraktionssoftware gemmer alle kundeforespørgsler i en centraliseret dashboard.
Besvar tweets, live chat-beskeder eller telefonopkald fra én grænseflade, mens du gennemgår vigtige kundeoplysninger med vores indbyggede CRM.
Vores kundeinteraktionssoftware gør dig i stand til at følge din kundes problemløsningsrejse på tværs af forskellige kanaler, mens du forbliver i den samme billet tråd.
Udnyt verdens hurtigste live chat-widget, der er udstyret med pre-chat-formularer, proaktive chat-triggere og en skrivevisning i realtid.
Tilpas hver chatknap-animation, farve, stil eller chatvindues baggrund med lethed.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger eller Viber? Vi har dem alle sammen. Det har aldrig været nemmere at interagere med dine kunder på sociale medier.
Bliver du talt dårligt om på Twitter? Opsæt søgeordsovervågning for at redde kunderelationer, før det er for sent.
Automatisk opkaldsdistribution, gratis interne opkald, komplekse IVR-træer, tilbagekaldsmuligheder og ubegrænsede opkaldsoptagelser. Den bedste del? Agenter kan yde kundeservice på farten og på tværs af alle enheder.
Lær mere om vores kunde-interaktionssoftware callcenter.
Giv dine kunder et udpeget rum til fællesskabsinteraktioner og selvbetjening.
skab vidensbaser for flere mærker, fællesskab forummer, og billetindsendelsesformularer skræddersyet til din virksomheds æstetik med vores WYSIWYG editor.
LiveAgent kunde-interaktionssoftware indsamler data om alle kundeinteraktioner og konverterer dem til handy rapporter. Få handlingsorienteret indsigt, forbedre agenteffektiviteten med kraftfuld automatisering, og boost agentproduktiviteten med gamification.
Lyder det for godt til at være sandt?
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software til kunde interaktioner, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer kun for at bruge et callcenter eller live chat.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetsalg og automatisering, der giver os mulighed for det yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Har du bemærket, at LiveAgents software kunde interaktioner er den billigste og samtidig mest avancerede mulighed på markedet? Det er rigtigt. Se alt, hvad vi har at tilbyde på vores prisside.
Most Popular
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Et kundeinteraktionssystem er en software, der styrer kundeinteraktioner. Desuden bruges det til at administrere indgående opkald, e-mails, chatsessioner og/eller interaktioner på sociale medier med kunder.
Interaktionssoftware er afgørende for en virksomhed, da det hjælper med kundepleje. Det hjælper virksomheden med at reagere på kundeklager, spørgsmål og forslag rettidigt. Desuden giver det dig adgang til og spore alle data relateret til kundeinteraktioner.
For at vælge den rigtige kundeinteraktionssoftware skal du først bestemme, hvad din virksomheds behov og præferencer er. Det andet trin er at undersøge de bedste virksomheder gennem verificerede anmeldelseshjemmesider, såsom Capterra eller G2. Det tredje trin er at sammenligne prisen, funktionerne og tilpasningsmulighederne. Derefter bør du være i stand til at indsnævre listen over udbydere af kunde-interaktionssoftware. Det sidste trin, som vi anbefaler, er at prøve virksomhedernes gratis prøveversioner for at træffe den endelige beslutning. Du bør altid prøve produktet, inden du køber det.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer