Den bedste Software til kundeinteraktion

Giv personlig supportoplevelser ved hvert berøringspunkt.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
ticketing software animation
Ticketing software

Gå hånd i hånd med dine kunder

Med LiveAgent kundeinteraktionssoftware er du altid kun et klik væk. Tillad dine kunder at udforske på egen hånd, men forbliv tæt på. Giv dem ubegrænsede kontaktmuligheder, og giv dem fremragende kundeservice gang på gang.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Interager med kunder ved hvert berøringspunkt

Kundeinteraktioner gjort nemme

Vores omnikanals kundeinteraktionssoftware gemmer alle kundeforespørgsler i en centraliseret dashboard. 

Besvar tweets, live chat-beskeder eller telefonopkald fra én grænseflade, mens du gennemgår vigtige kundeoplysninger med vores indbyggede CRM/a>.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Mindre gætværk, mere indsigt

Vores kundeinteraktionssoftware gør dig i stand til at følge din kundes problemløsningsrejse på tværs af forskellige kanaler, mens du forbliver i den samme billet tråd.

Optag kundeemner og konverter

Udnyt verdens hurtigste live chat-widget, der er udstyret med pre-chat-formularer, proaktive chat-triggere og en skrivevisning i realtid.

Tilpas hver chatknap-animation, farve, stil eller chatvindues baggrund med lethed.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Øjeblikkelig Instagram & Twitter support

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger eller Viber? Vi har dem alle sammen. Det har aldrig været nemmere at interagere med dine kunder på sociale medier.

Bliver du talt dårligt om på Twitter? Opsæt søgeordsovervågning for at redde kunderelationer, før det er for sent.

Virtuelt callcenter? Check

Automatisk opkaldsdistribution, gratis interne opkald, komplekse IVR-træer, tilbagekaldsmuligheder og ubegrænsede opkaldsoptagelser. Den bedste del? Agenter kan yde kundeservice på farten og på tværs af alle enheder.

Lær mere om vores kunde-interaktionssoftware callcenter.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Fællesskab & selvbetjening

Giv dine kunder et udpeget rum til fællesskabsinteraktioner og selvbetjening.

Skab vidensbaser for flere mærker, fællesskab forummer, og billetindsendelsesformularer skræddersyet til din virksomheds æstetik med vores WYSIWYG editor.

percentage graph

Rapportér, automatiser, gamify, gå!

LiveAgent kunde-interaktionssoftware indsamler data om alle kundeinteraktioner og konverterer dem til handy rapporter. Få handlingsorienteret indsigt, forbedre agenteffektiviteten med kraftfuld automatisering og boost agentproduktiviteten med gamification.

Lyder det for godt til at være sandt?

Vores kunder siger det på den bedste måde

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software til kunde interaktioner, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer kun for at bruge et callcenter eller live chat. 

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetsalg og automatisering, der giver os mulighed for det yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Oplev alt, hvad LiveAgent har at tilbyde

Tilfredse kunder? Uvurderlig.

Har du bemærket, at LiveAgents software kunde interaktioner er den billigste og samtidig mest avancerede mulighed på markedet? Det er rigtigt. Se alt, hvad vi har at tilbyde på vores prisside.

14 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Software til kundeinteraktion

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

Udforsk et udvalg af billetteringssoftware, der er mest brugt på markedet. Vælg det ideelle billetværktøj og hæv din kundeservice til næste højde.

Billetterings- software

LiveAgent er en fantastisk billetsoftware, der hjælper virksomheder med at forbedre deres kundeservice, øge salget og opnå høj kundetilfredshed.

Ventetid er den tid, en kunde skal vente på, at et opkald bliver forbundet med til en agent. Ved at spore ventetiden, kan virksomheden administrere deres supportmedarbejdere.

Ventetid

Ventetid er den tid, en opkalder forbliver på hold under et IVR-opkald, før de opgiver eller sendes til live-agenten eller afbrydes. Det kan forbedres ved at uddanne medarbejderne og ansætte flere agenter.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medier, hvilket gør det nemmere at administrere og betjene kunder.

LiveAgent kan give dig en gratis konto for at hjælpe dig med at yde kundeservice. Se fordele og ulemper ved en gratis helpdesk-software.

Funktionsrig gratis helpdesk-software.

Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der giver dig mulighed for at tage din kundeservice videre. E-mail, live chat, sociale medier (Facebook, Instagram og mere).

Leder du efter et Front alternativ?

LiveAgent er et populært alternativ til Zendesk og Freshdesk med god funktionalitet, overkommelige priser og fantastisk support. Brugere er tilfredse med dets e-mail-funktioner, chatfunktioner og stabilitet på mobile platforme. Det er et værdifuldt værktøj for små virksomheder.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo