Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Regler

Hvad er automatiseringsregler?

Automatiseringsregler er systemhandlinger, der automatisk udføres, hvis foruddefinerede betingelser er opfyldt. De bruges mest til at overføre billetter til bestemte afdelinger, tilføje tags, mmarkere billetter som spam, eller løsning af billetter. Automatiseringsregler er generelt tilgængelige i alle avancerede helpdesk- software og kan være handlingsudløst, tidsudløst eller SLA-baseret.

Rules-feature-LiveAgent

Hvordan fungerer automatiseringsregler?

Systemer, der indeholder automatiseringsregler, foretager periodiske baggrundstjek. Hvis systemet finder ud af, at betingelserne for en bestemt regel er opfyldt, udføres reglen automatisk.

Hvorfor er automatiske regler vigtige?

Automatiseringsregler er yderst fordelagtige for enhver virksomhed med et stort antal billetter ordi de kan udføre trivielle og gentagne opgaver på kort tid. De vigtigste fordele ved automatiseringsregler er:

  • Forbedret effektivitet/medarbejder arbejdsfordeling
  • Forbedrede svartider
  • Mindre risiko for menneskelige fejl
  • Reducerede supportomkostninger og sparet tid
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automation der tillader os, at yde den bedste support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Hvilke typer automatiseringsregler er der i LiveAgent?

Handlingsregler

Handlingsregler er grundlæggende handlingsudløste regler. LiveAgent -brugere kan konfigurere en trigger og en handling, og når triggerbetingelserne er opfyldt, udføres handlingen. For eksempel kan du oprette en regel, der automatisk tildeler enhver billet, der indeholder ordene “fakturering” eller ”betaling” til faktureringsafdelingen.

Create-rule-in-LiveAgent

Tidsregler

Tidsregler er tidsbetingede og udføres derfor kun, når regelens tidsbetingelser er opfyldt. For eksempel kan du oprette en regel, der får systemet til automatisk at følge op med en kunde, hvis de ikke har svaret på din besked inden for et bestemt tidsrum, f.eks. 48 timer.

SLA-regler

SLA-regler kan kun anvendes på SLA-opsætningen og er bundet til SLA-niveauer. Et eksempel på en SLA-regel kan være at ændre SLA-niveauet for en billet eller stoppe andre regler fra at blive udført.

Put an end to repetitive tasks

Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.

Start free trial

Hvad kan du gøre med automatiseringsregler i LiveAgent?

Regler kan anvendes, når:

  • En billet oprettes fra en e-mail
  • Der oprettes en billet
  • En billets status ændres
  • En billet overføres
  • En offline beskedgruppe tilføjes
  • En medarbejder modtager en rating
  • En billets tags ændres

Betingelser, der kan anvendes på regler

  • Emne
  • Fra
  • Carbon copy
  • Blind carbon copy
  • Til
  • Hovedteksten
  • Billetstatus
  • Billet oprettet (dato)
  • Billetten ændret (dato)
  • Billetten blev slettet
  • URL til henvisning til billetstart
  • Billetprioritet
  • Sidste besked
  • Tildelt medarbejderstatus
  • Brugerdefineret felt
  • Billetafdeling
  • Billet tildelt til
  • Kundegruppe
  • Oprettet efter invitation
  • Billettags

Handlinger, der kan udføres efter regler

  • Overfør billet
  • Løs billetten
  • Slet billetten
  • Ændre billetprioritet
  • Skift SLA-niveau
  • Markere som spam
  • Markere som ikke spam
  • Fjerne billet
  • Send svar
  • Ændre billetemne
  • Opkalds-URL
  • Tilføj tag
  • Fjern tag
  • Send mail til
  • Stop andre regler
  • HTTP-anmodning

Hvordan ser automatiseringsregler ud i praksis?

Hvis der anvendes en regel på en billet, vises ændringen i den detaljerede billetvisning (for at sikre et klart ansvar for billethåndtering.) Både administratorer og medarbejderne kan se ændringerne af billetten foretaget med aktive regler.

Regler

Sådan opsættes regler i LiveAgent

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration (tandhjulsikon i menulinjen til venstre).
  3. Klik på Automatisering .
  4. Klik på Regler, Tidsregler, eller SLA (afhængigt af hvilken type regel du vil oprette). I denne installationsguide fortsætter vi, som om du valgte .
  5. Klik på Opret .
  6. Tjek statusAktiv checkbox.
  7. Opret et navn til din regel.
  8. Du kan lade afsnittet Noter stå tomt, eller du kan beskrive reglen mere detaljeret. Dette felt er simpelthen for din bekvemmeligheds skyld.
  9. Vælg en variabel.
  10. Klik på Tilføj betingelsesgruppe.
  11. Vælg betingelserne efter din smag.
  12. Vælg udfør handlingsfelterne efter din smag.
  13. Klik på Gem.
Regler

Fordele ved automatiske regler

Mindre mulighed for menneskelige fejl

Automatisering er præcis – mennesker er ikke. Fjern eventuelle fejl, der kan koste dig og dine kunder indtægter eller omdømme, ved at afskære menneskelig indgriben. Jo mere præcis din support er, desto mere tilfredse er dine kunder.

Forbedret kundetilfredshed

Tilfredse kunder er hjørnestenen i enhver virksomhed, da de påvirker anbefalinger, online anmeldelser, mund til mund og salg. Som sådan bør enhver virksomhed stræbe efter at gøre deres kunder tilfredsemed fremragende service, hurtige svartider og en personlig tilgang.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Automatiseringsregler sparer tid og penge

Kan du forestille dig at skulle følge op på hver enkelt ubesvaret billet manuelt? Dette ville ikke kun være en ekstremt tidskrævende opgave, men det ville også være meget dyrt og stressende. Heldigvis kan help desk -software som LiveAgent udføre utallige automatiseringsregler, der vil spare dine medarbejdere masser af tid. Overlad logistikken til os, så dine medarbejdere kan fokusere på det, der er vigtigt — pleje af kundeforhold.

Vidensbaserede ressourcer

Hvis du vil vide mere om automatiseringsregler, kan du tjekke vores vidensbase-ressourcer:

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Parat til at oprette automatiseringsregler?

Oplev uendelige automatiseringsmuligheder med vores gratis 14 dages prøveperiode. Der kræves intet kreditkort. Begynd på din gratis prøveperiode i dag.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er automatiseringsregler?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Automatiseringsregler er systemhandlinger, der automatisk udføres, hvis foruddefinerede betingelser er opfyldt. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan fungerer automatiseringsregler?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Systemer, der indeholder automatiseringsregler, foretager periodiske selvkontrol i baggrunden. Hvis systemet finder ud af, at betingelserne for en bestemt regel er opfyldt, udføres reglen automatisk. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor er automatiske regler vigtige?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Automatiseringsregler er yderst fordelagtige for enhver virksomhed med mange billeter, fordi de kan udføre trivielle og gentagne opgaver på kort tid.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo