Funktionen til interne opkald giver dig mulighed for at skifte intern chat for en meget mere bekvem måde at kommunikere med dine kolleger på, nemlig talechat. En funktion, der er direkte indbygget i LiveAgent med resten af opkaldscentret gør dig i stand til hurtigt at løse eventuelle problemer, du måtte støde på, eller få det rigtige svar på meget kort tid. At oprette et internt opkald er en meget nem opgave.
Du skal blot klikke på plusknappen i øverste hjørne og vælge “Nyt internt opkald” fra listen over muligheder.

Dette åbner en ny del af LiveAgent, hvor du kan vælge den person, du gerne vil tale med. Ved at klikke på opkaldsknappen åbnes der straks en ny billet med sit eget ID og en grænseflade, der ligner resten af LiveAgenten.
I lighed med den interne chat har du mulighed for at indsætte en seddel indeholdende billet-id (som kan klikkes på og vil dirigere dig til den pågældende billet).
Hvis du har brug for hjælp til en specifik billet eller kundes anmodning, kan du også starte det interne opkald direkte fra grænsefladen på den billet. Hvis du klikker på de 3 prikker, vises listen over tilgængelige muligheder, og det interne opkald er en del af dem. Processen til at starte et opkald er den samme som med den forrige metode. Vælg din foretrukne kollega og tryk på opkaldsknappen.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Opkaldsomstilling og forhåndsvisning af dialere kan hjælpe med at håndtere komplekse salgskampagner i udgående kontaktcentre. Lovmæssige begrænsninger og priser kan påvirke valg af teknologi. En opkaldsknap på virksomhedens websted kan øge kundetilfredsheden og potentielt føre til flere salg. Udgående call center-agenter bør være høflige og respektere kundernes tid, mens indgående callcentre kan forbedre kunderelationer ved at give personlig tilpasning. Forbedring af telefonløsninger kan føre til differentiering fra konkurrenter og øget kundetilfredshed, og selvbetjeningsmuligheder kan reducere belastningen på agenterne.
LiveAgent offers unlimited call recording with high-quality mono 32kbps mp3 files, allowing for legal and training purposes. The software is cloud-based and accessible from anywhere with SSL safety. Additionally, LiveAgent provides various customer support services, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The platform also offers integrations and plugins, as well as a free trial.
Call center automatisering handler om at bruge software til at automatisere gentagne opgaver og forbedre kundeservice. LiveAgent tilbyder en avanceret kontaktcentersoftware, der understøtter både indgående og udgående opkald, intelligente automatiseringsfunktioner og forskellige kommunikationskanaler. Kundeserviceagenter kan effektivt håndtere forespørgsler med IVR, intelligent rutestyring af telefonopkald og tilbagekaldsfunktioner. Call center automatisering kan optimere virksomhedens driftseffektivitet og reducere omkostninger, mens det forbedrer kundetilfredsheden.