I LiveAgent kan opkald håndteres på flere opkaldsenheder. Hver agent kan vælge mellem forskellige enheder at svare fra.
Se de mulige enhedsindstillinger nedenfor:
Headset
Hvis du er vant til kun at bruge et klassisk headset med din computer, er det ikke noget problem. Det er fuldt understøttet.

Browser
Du behøver ikke engang at købe noget særligt udstyr for at begynde at bruge callcenteret. Brug din nuværende pc’s indbyggede mikrofon.

Vi anbefaler at bruge den nyeste version af din internetbrowser.
Mobilapps
LiveAgent tilbyder mobilapps, så du også kan yde kundeservice på farten.
- iOS
- Android

Hardware telefoner
Tilslut enhver hardwaretelefon til LiveAgent callcenteret. Alle mærker er understøttet.
De mest populære hardwaretelefonmærker:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel

Vidensbaseressourcer:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.
Funktionsrig gratis helpdesk-software.
Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.
Support til sociale medier inde i din helpdesk
Social kundeservicesoftware bruges af virksomheder til at undgå sociale mediers begrænsninger og spilde af tid i at skifte mellem forskellige softwaretyper. LiveAgent kan hjælpe med at administrere alle profiler fra ét dashboard.