Funktions-rig softphone software

Opgrader dit callcenter-support med tilpassede IVR-træer og automatiske tilbagekald.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Førende softphone-software til B2B & B2C virksomheder

LiveAgent tilbyder SIP-baseret VoIP-telefonsupport som en del af dets virtuelle call center løsning.

Begynd at yde upåklagelig telefonsupport i dag – uanset din placering. Giv støtte fra komforten af ​​dit hjem, på kontoret eller endda på farten med vores indbyggede app!

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Hvad er softphone-software?

En softphone-software, eller call center VoIP software er et værktøj, der letter telefonopkald over internettet i stedet for at bruge traditionelle telekommunikationssignaler.

Fordi systemet er en software, kan det bruges med computere eller mobiltelefoner i stedet for dedikeret hardware eller fastnettelefoner.

Hvorfor bruger virksomheder LiveAgent-softphone-software?

Billigere

LiveAgent er integreret med over 35 internationale VoIP-partnere. Få en SIP-trunk for et lille månedligt gebyr, og sig farvel til at betale ekstra gebyrer pr. minut.

Ideel til fjernarbejde

Brug af softphone-software giver dig mulighed for at arbejde hvor som helst. Besvar opkald fra dit hjem, på kontoret eller endda på farten!

Mere pålidelige

Softphone-teknologi giver fordele såsom opkaldslogning, opkaldsoptagelse, opkaldsoverførsler, krystalklare lyde, IVR-træer og tilbagekaldsmuligheder for at gøre supporten problemfri og mindeværdig.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger på markedet.

LiveAgents softphone-softwarefunktioner

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Smart opkaldsdirigering

LiveAgent dirigerer indgående opkald til relevante afdelinger og agenter ved tilfældig eller prioriteret tildeling.

Opkald dirigeres kun til agenter, der i øjeblikket er online og tilgængelige til at besvare opkald.

IVR & tilbagekaldsmuligheder

LiveAgent giver dig mulighed for at bygge en brugerdefineret IVR menu der inkluderer en tilbagekaldsmulighed.

Du kan enten optage dine egne IVR-beskeder direkte inde i LiveAgent, eller uploade generiske præ-lavede IVR-hilsener og menubeskeder.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne opkald blandt kolleger

LiveAgent understøtter gratis interne opkald (og chats!) mellem alle dine agenter. Alle opkald er browserbaserede og foregår i app. Der er ingen grund til at downloade ekstern software eller tredjepartsapplikationer. 

personliggør service med videoopkald

Har du brug for at tale med en kunde én til én, men de er for langt væk? Start et video opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at overføre alle browser-initierede opkald til videoopkald.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Opkaldssporing, logfiler og rapporter

Overvåg antallet af indgående og udgående opkald, se, hvilken agent der besvarer flest opkald, hvor lang tid hvert opkald tager og mange flere målinger som vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du klarer dig, og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

Ubegrænset opkalds-optagelser

LiveAgent softphone-software kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Hvert indgående og udgående opkald, du foretager, bliver optaget og gemt inde i LiveAgent.

Hvis du nogensinde har brug for at få adgang til optagelserne til kvalitetssikring, agenttræning, billetoverdragelser eller juridiske formål, kan du gøre det med et enkelt klik.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Flere softphone-klienter

LiveAgent integrerer med flere softphone-klienter, der gør det muligt for brugere at foretage VoIP-opkald.

LiveAgent mobil app

Vi har skabt en indbygget app til både Android og iOS, der integreres problemfrit med din webklient.

Begynd at yde kundeservice på farten med din bærbare softphone-software.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Hvorfor er LiveAgents softphone-software det rigtige valg for dig?

adjust shifts

Let at bruge sky-baseret teknologi

LiveAgent er cloud-baseret og let at konfigurere og bruge. Begynd at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dine it-medarbejdere.

Call routing benefits

Alt-i-én multikanal platform

Softphone-softwaren er blot en del af en mere kompleks løsning, der gør det nemt for dig at administrere billetter, emails, chatsopkald, and sociale medie beskeder.

Right tools to increase sales

Betroet af over 21.000 virksomheder

LiveAgent har hjulpet virksomheder med at levere den bedst mulige kundeservice siden 2004. Tilmeld dig LiveAgent-familien, og find ud af, hvorfor vi er den #1 bedømt helpdesk-software for små og mellemstore virksomheder. 

Multilingual support in LiveAgent

Fuldt flersproget software

Vores kundesuccessoftware bruges over hele verden og leveres med fuld til delvis flersproget support. Den tilbyder mere end 40 app-sprog og giver dig mulighed for fuldt ud at tilpasse hvert eneste specielle bogstav eller bogstavaccent i applikationen.

Træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer bare for at bruge et callcenter. Sammenlign vores omni-kanals løsning med resten af ​​markedets udbydere.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

LiveAgent forbinder med 99+ % af VoIP-udbydere

  • GBC Networks
  • CYN Solutions Inc.
  • MCN Telecom
  • ClickPhone
  • Voip do Brasil
  • VoipTel International
  • DirectCall
  • Sinch
  • MultiTEL
  • OptiTELECOM
  • Sipcall
  • FaleMais
  • Flash Telecom
  • Telsome
  • Actio
  • Megafon
  • Teletek
  • CloudItalia

Hvad har vores kunder at sige om os?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Softphone software
Find ud af hvad opkaldshåndteringstid er. Få en dybdegående indsigt af kundesupportkoncepter med enkle forklaringer fra fagfolk.

Opkaldshåndteringstid

At reducere opkaldshåndteringstiden i callcentre kan opnås ved at give agenter passende værktøjer og adgang til vidensressourcer. Dette hjælper kunder med at finde svar selv og forbedrer agenternes hastighed og kundeoplevelse. Opkaldshåndteringstid er et metric brugt i call center til at måle produktivitet og effektivitet.

LiveAgent kan give dig en gratis konto for at hjælpe dig med at yde kundeservice. Se fordele og ulemper ved en gratis helpdesk-software.

Funktionsrig gratis helpdesk-software.

Få gratis helpdesk-software til din virksomhed! LiveAgent er den ideelle løsning til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at booste vækst og forbedre kundesupport på alle kommunikationskanaler.

Udforsk et udvalg af den bedste live chat-software på markedet. Vælg den ideelle live chat-software til din hjemmeside og hæve dit niveau af kundeservice.

Live chat software

Podium og Zendesk tilbyder live chat-software til virksomheder. Podium har nem brug og god kommunikation, mens Zendesk har mange funktioner. Priserne for Podium starter ved $289, mens Zendesk starter ved $19 pr. medarbejder pr. måned. Begge tilbyder gratis prøveperioder. Podiums kunder inkluderer Lunchbox, America's Car-Mart og Bruce Titus Auto Group, mens Zendesks kunder inkluderer BaubleBar, 99designs og Modsy. Zoho Desk er bedst til større virksomheder med mange kundeinteraktioner.

Et help center (også kaldet vidensbase/kundeportal) er et websted, der er designet af virksomheden for at hjælpe kunder med de problemer, de står over for.

Help center

LiveAgent er en helpdesk-platform, der forbedrer effektiviteten og kundetilfredsheden ved at administrere kundeservice og support på én centraliseret platform. Med integration til forskellige kommunikationskanaler som chat, opkald og kontaktformularer, er det et godt valg for virksomheder. (162 characters)

LiveAgent tilbyder en gratis Groove-migrering, der udføres fuldt ud af vores tekniske supportmedarbejdere. Migrer dine data fra Groove i dag og giv bedre hjælp.

Har du brug for at migrere data fra Groove?

Prøv LiveAgent gratis med forskellige prisplaner til små, mellemstore og store virksomheder. Med LiveAgent får du e-mailadresser, live chat-knapper og mere.

Tag en telefon med dine kolleger og løs hurtigt problemer via interne opkald. Interne opkald er en nem og bekvem måde at oprette forbindelse på.

Interne opkald

LiveAgent er en virksomhed, der tilbyder forskellige kundesupport-løsninger, herunder en supportportal, bemandet chat og messaging-support. Deres multikanals helpdesk-løsning inkluderer proaktiv chat-invitationer og mulighed for at overvåge sociale medier. Virksomheder som eFortuna, TrustPay og Covomo har haft positive oplevelser og rapporterer hurtigere responstider, øget konverteringsrate og mere effektiv support. LiveAgent tilbyder også værktøjer til rapportering og kategorisering af billetter.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo