LiveAgent tilbyder SIP-baseret VoIP-telefonsupport som en del af dets virtuelle call center løsning.
Begynd at yde upåklagelig telefonsupport i dag – uanset din placering. Giv støtte fra komforten af dit hjem, på kontoret eller endda på farten med vores indbyggede app!
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
En softphone-software er et værktøj, der letter telefonopkald over internettet i stedet for at bruge traditionelle telekommunikationssignaler.
Fordi systemet er en software, kan det bruges med computere eller mobiltelefoner i stedet for dedikeret hardware eller fastnettelefoner.
LiveAgent er integreret med over 35 internationale VoIP-partnere. Få en SIP-trunk for et lille månedligt gebyr, og sig farvel til at betale ekstra gebyrer pr. minut.
Brug af softphone-software giver dig mulighed for at arbejde hvor som helst. Besvar opkald fra dit hjem, på kontoret eller endda på farten!
Softphone-teknologi giver fordele såsom opkaldslogning, opkaldsoptagelse, opkaldsoverførsler, krystalklare lyde, IVR-træer og tilbagekaldsmuligheder for at gøre supporten problemfri og mindeværdig.
Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger på markedet.
LiveAgent dirigerer indgående opkald til relevante afdelinger og agenter ved tilfældig eller prioriteret tildeling.
Opkald dirigeres kun til agenter, der i øjeblikket er online og tilgængelige til at besvare opkald.
LiveAgent giver dig mulighed for at bygge en brugerdefineret IVR menu der inkluderer en tilbagekaldsmulighed.
Du kan enten optage dine egne IVR-beskeder direkte inde i LiveAgent, eller uploade generiske præ-lavede IVR-hilsener og menubeskeder.
LiveAgent understøtter gratis interne opkald (og chats!) mellem alle dine agenter. Alle opkald er browserbaserede og foregår i app. Der er ingen grund til at downloade ekstern software eller tredjepartsapplikationer.
Har du brug for at tale med en kunde én til én, men de er for langt væk? Start et video opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at overføre alle browser-initierede opkald til videoopkald.
Overvåg antallet af indgående og udgående opkald, se, hvilken agent der besvarer flest opkald, hvor lang tid hvert opkald tager og mange flere målinger som vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du klarer dig, og hvordan du kan forbedre din kundeservice.
LiveAgent softphone-software kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Hvert indgående og udgående opkald, du foretager, bliver optaget og gemt inde i LiveAgent.
Hvis du nogensinde har brug for at få adgang til optagelserne til kvalitetssikring, agenttræning, billetoverdragelser eller juridiske formål, kan du gøre det med et enkelt klik.
LiveAgent integrerer med flere softphone-klienter, der gør det muligt for brugere at foretage VoIP-opkald.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent er cloud-baseret og let at konfigurere og bruge. Begynd at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dine it-medarbejdere.
Softphone-softwaren er blot en del af en mere kompleks løsning, der gør det nemt for dig at administrere billetter, emails, chats, opkald, and sociale medie beskeder.
LiveAgent har hjulpet virksomheder med at levere den bedst mulige kundeservice siden 2004. Tilmeld dig LiveAgent-familien, og find ud af, hvorfor vi er den #1 bedømt helpdesk-software for små og mellemstore virksomheder.
Vores kundesuccessoftware bruges over hele verden og leveres med fuld til delvis flersproget support. Den tilbyder mere end 40 app-sprog og giver dig mulighed for fuldt ud at tilpasse hvert eneste specielle bogstav eller bogstavaccent i applikationen.
Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer bare for at bruge et callcenter. Sammenlign vores omni-kanals løsning med resten af markedets udbydere.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
En softphone er en softwaretelefon, der gør dig i stand til at foretage og modtage opkald fra dine kunder via en internetforbindelse.
Den bedste softphone er forskellig for hvert firma. Det afhænger af din virksomheds præferencer, såsom budget og funktionaliteter. Den bedste tilgang er at besøge platforme som Capterra. Som et resultat kan du beslutte dig baseret på kundeanmeldelser, pris og funktioner.
Softphone fungerer som VoIP. VoIP er en Voice over Internet-protokol. Så du kan foretage og modtage opkald fra hvor som helst med en internetdrevet enhed.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer