Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Funktions-rig softphone software

Opgrader dit callcenter-support med tilpassede IVR-træer og automatiske tilbagekald.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Førende softphone-software til B2B & B2C virksomheder

LiveAgent tilbyder SIP-baseret VoIP-telefonsupport som en del af dets virtuelle call center løsning.

Begynd at yde upåklagelig telefonsupport i dag – uanset din placering. Giv støtte fra komforten af ​​dit hjem, på kontoret eller endda på farten med vores indbyggede app!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Hvad er softphone-software?

En softphone-software er et værktøj, der letter telefonopkald over internettet i stedet for at bruge traditionelle telekommunikationssignaler.

Fordi systemet er en software, kan det bruges med computere eller mobiltelefoner i stedet for dedikeret hardware eller fastnettelefoner.

Hvorfor bruger virksomheder LiveAgent-softphone-software?

Flower money icon

Billigere

LiveAgent er integreret med over 35 internationale VoIP-partnere. Få en SIP-trunk for et lille månedligt gebyr, og sig farvel til at betale ekstra gebyrer pr. minut.

House icon

Ideel til fjernarbejde

Brug af softphone-software giver dig mulighed for at arbejde hvor som helst. Besvar opkald fra dit hjem, på kontoret eller endda på farten!

Stars

Mere pålidelige

Softphone-teknologi giver fordele såsom opkaldslogning, opkaldsoptagelse, opkaldsoverførsler, krystalklare lyde, IVR-træer og tilbagekaldsmuligheder for at gøre supporten problemfri og mindeværdig.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger på markedet.

badges

LiveAgents softphone-softwarefunktioner

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Smart opkaldsdirigering

LiveAgent dirigerer indgående opkald til relevante afdelinger og agenter ved tilfældig eller prioriteret tildeling.

Opkald dirigeres kun til agenter, der i øjeblikket er online og tilgængelige til at besvare opkald.

IVR & tilbagekaldsmuligheder

LiveAgent giver dig mulighed for at bygge en brugerdefineret IVR menu der inkluderer en tilbagekaldsmulighed.

Du kan enten optage dine egne IVR-beskeder direkte inde i LiveAgent, eller uploade generiske præ-lavede IVR-hilsener og menubeskeder.

ivr
Inbound and Outbound Call Center Software

Interne opkald blandt kolleger

LiveAgent understøtter gratis interne opkald (og chats!) mellem alle dine agenter. Alle opkald er browserbaserede og foregår i app. Der er ingen grund til at downloade ekstern software eller tredjepartsapplikationer. 

personliggør service med videoopkald

Har du brug for at tale med en kunde én til én, men de er for langt væk? Start et video opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at overføre alle browser-initierede opkald til videoopkald.

two people video calling
free-customer-management-software-Performance-analysis-LiveAgent

Opkaldssporing, logfiler og rapporter

Overvåg antallet af indgående og udgående opkald, se, hvilken agent der besvarer flest opkald, hvor lang tid hvert opkald tager og mange flere målinger som vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du klarer dig, og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

Ubegrænset opkalds-optagelser

LiveAgent softphone-software kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Hvert indgående og udgående opkald, du foretager, bliver optaget og gemt inde i LiveAgent.

Hvis du nogensinde har brug for at få adgang til optagelserne til kvalitetssikring, agenttræning, billetoverdragelser eller juridiske formål, kan du gøre det med et enkelt klik.

Call Recording Example inside of the ticket
softphones-devices

Flere softphone-klienter

LiveAgent integrerer  med flere softphone-klienter, der gør det muligt for brugere at foretage VoIP-opkald.

LiveAgent mobil app

Vi har skabt en indbygget app til både Android og iOS, der integreres problemfrit med din webklient.

Begynd at yde kundeservice på farten med din bærbare softphone-software.

mobile phone all iphone liveagent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Hvorfor er LiveAgents softphone-software det rigtige valg for dig?

adjust shifts

Let at bruge sky-baseret teknologi

LiveAgent er cloud-baseret og let at konfigurere og bruge. Begynd at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dine it-medarbejdere.

Call routing benefits

Alt-i-én multikanal platform

Softphone-softwaren er blot en del af en mere kompleks løsning, der gør det nemt for dig at administrere billetter, emails, chatsopkald, and sociale medie beskeder.

Right tools to increase sales

Betroet af over 21.000 virksomheder

LiveAgent har hjulpet virksomheder med at levere den bedst mulige kundeservice siden 2004. Tilmeld dig LiveAgent-familien, og find ud af, hvorfor vi er den #1 bedømt helpdesk-software for små og mellemstore virksomheder. 

Multilingual support included

Fuldt flersproget software

Vores kundesuccessoftware bruges over hele verden og leveres med fuld til delvis flersproget support. Den tilbyder mere end 40 app-sprog og giver dig mulighed for fuldt ud at tilpasse hvert eneste specielle bogstav eller bogstavaccent i applikationen.

Træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer bare for at bruge et callcenter. Sammenlign vores omni-kanals løsning med resten af ​​markedets udbydere.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

image person 3

LiveAgent forbinder med 99+ % af VoIP-udbydere

2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg
2000px Sipgate.svg

Hvad har vores kunder at sige om os?

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad betyder softphone?

En softphone er en softwaretelefon, der gør dig i stand til at foretage og modtage opkald fra dine kunder via en internetforbindelse.

Hvad er den bedste softphone?

Den bedste softphone er forskellig for hvert firma. Det afhænger af din virksomheds præferencer, såsom budget og funktionaliteter. Den bedste tilgang er at besøge platforme som Capterra. Som et resultat kan du beslutte dig baseret på kundeanmeldelser, pris og funktioner.

Hvordan fungerer en softphone?

Softphone fungerer som VoIP. VoIP er en Voice over Internet-protokol. Så du kan foretage og modtage opkald fra hvor som helst med en internetdrevet enhed.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo