Funktions-rig softphone software

Opgrader dit callcenter-support med tilpassede IVR-træer og automatiske tilbagekald.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Førende softphone-software til B2B & B2C virksomheder

LiveAgent tilbyder SIP-baseret VoIP-telefonsupport som en del af dets virtuelle call center løsning.

Begynd at yde upåklagelig telefonsupport i dag – uanset din placering. Giv støtte fra komforten af ​​dit hjem, på kontoret eller endda på farten med vores indbyggede app!

  • Leader in issue tracking software badge
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Hvad er softphone-software?

En softphone-software, eller call center VoIP software er et værktøj, der letter telefonopkald over internettet i stedet for at bruge traditionelle telekommunikationssignaler.

Fordi systemet er en software, kan det bruges med computere eller mobiltelefoner i stedet for dedikeret hardware eller fastnettelefoner.

Hvorfor bruger virksomheder LiveAgent-softphone-software?

Billigere

LiveAgent er integreret med over 35 internationale VoIP-partnere. Få en SIP-trunk for et lille månedligt gebyr, og sig farvel til at betale ekstra gebyrer pr. minut.

Ideel til fjernarbejde

Brug af softphone-software giver dig mulighed for at arbejde hvor som helst. Besvar opkald fra dit hjem, på kontoret eller endda på farten!

Mere pålidelige

Softphone-teknologi giver fordele såsom opkaldslogning, opkaldsoptagelse, opkaldsoverførsler, krystalklare lyde, IVR-træer og tilbagekaldsmuligheder for at gøre supporten problemfri og mindeværdig.

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger på markedet.

LiveAgents softphone-softwarefunktioner

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Smart opkaldsdirigering

LiveAgent dirigerer indgående opkald til relevante afdelinger og agenter ved tilfældig eller prioriteret tildeling.

Opkald dirigeres kun til agenter, der i øjeblikket er online og tilgængelige til at besvare opkald.

IVR & tilbagekaldsmuligheder

LiveAgent giver dig mulighed for at bygge en brugerdefineret IVR menu der inkluderer en tilbagekaldsmulighed.

Du kan enten optage dine egne IVR-beskeder direkte inde i LiveAgent, eller uploade generiske præ-lavede IVR-hilsener og menubeskeder.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interne opkald blandt kolleger

LiveAgent understøtter gratis interne opkald (og chats!) mellem alle dine agenter. Alle opkald er browserbaserede og foregår i app. Der er ingen grund til at downloade ekstern software eller tredjepartsapplikationer. 

personliggør service med videoopkald

Har du brug for at tale med en kunde én til én, men de er for langt væk? Start et video opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at overføre alle browser-initierede opkald til videoopkald.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Opkaldssporing, logfiler og rapporter

Overvåg antallet af indgående og udgående opkald, se, hvilken agent der besvarer flest opkald, hvor lang tid hvert opkald tager og mange flere målinger som vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du klarer dig, og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

Ubegrænset opkalds-optagelser

LiveAgent softphone-software kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Hvert indgående og udgående opkald, du foretager, bliver optaget og gemt inde i LiveAgent.

Hvis du nogensinde har brug for at få adgang til optagelserne til kvalitetssikring, agenttræning, billetoverdragelser eller juridiske formål, kan du gøre det med et enkelt klik.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Flere softphone-klienter

LiveAgent integrerer med flere softphone-klienter, der gør det muligt for brugere at foretage VoIP-opkald.

LiveAgent mobil app

Vi har skabt en indbygget app til både Android og iOS, der integreres problemfrit med din webklient.

Begynd at yde kundeservice på farten med din bærbare softphone-software.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Hvorfor er LiveAgents softphone-software det rigtige valg for dig?

adjust shifts

Let at bruge sky-baseret teknologi

LiveAgent er cloud-baseret og let at konfigurere og bruge. Begynd at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dine it-medarbejdere.

Call routing benefits

Alt-i-én multikanal platform

Softphone-softwaren er blot en del af en mere kompleks løsning, der gør det nemt for dig at administrere billetter, emails, chatsopkald, and sociale medie beskeder.

Right tools to increase sales

Betroet af over 21.000 virksomheder

LiveAgent har hjulpet virksomheder med at levere den bedst mulige kundeservice siden 2004. Tilmeld dig LiveAgent-familien, og find ud af, hvorfor vi er den #1 bedømt helpdesk-software for små og mellemstore virksomheder. 

Multilingual support in LiveAgent

Fuldt flersproget software

Vores kundesuccessoftware bruges over hele verden og leveres med fuld til delvis flersproget support. Den tilbyder mere end 40 app-sprog og giver dig mulighed for fuldt ud at tilpasse hvert eneste specielle bogstav eller bogstavaccent i applikationen.

Træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer bare for at bruge et callcenter. Sammenlign vores omni-kanals løsning med resten af ​​markedets udbydere.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration

Migrer til LiveAgent

    LiveAgent forbinder med 99+ % af VoIP-udbydere

    • 2APlus
    • Telematica
    • Mixvoip
    • 3CX
    • LCRcom Grupo Aire
    • yuutel
    • Wavix
    • Sonetel
    • GBC Networks
    • CYN Solutions Inc.
    • MCN Telecom
    • ClickPhone
    • Voip do Brasil
    • VoipTel International
    • DirectCall
    • Sinch
    • MultiTEL
    • OptiTELECOM
    • Sipcall
    • FaleMais
    • Flash Telecom
    • Telsome
    • Actio
    • Megafon
    • Teletek
    • CloudItalia

    Hvad har vores kunder at sige om os?

    • Partly

      Roman Bosch

      Partly

      Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

    • HostingAdvice.com

      Christine Preusler

      HostingAdvice

      LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

    • covomo

      Karl Dieterich

      Covomo

      LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

    • HEWO

      Hendrik Henze

      HEWO Internetmarketing

      Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

    • WebMaster Tilbud

      Razvan Sava

      WebMaster Tilbud

      Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

    • XperienceHR

      Taras Baca

      XperienceHR

      Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

    • TAZAR Group

      Andrej Ftomin

      TAZAR Group

      Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

    • The Workplace Depot

      Matt Janaway

      The Workplace Depot

      Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

    • CSI-produkter

      Viviane Carter

      CSI-produkter

      Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

    • Lucky Bike

      Christian Lange

      Lucky-Bike

      Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

    • Projure

      Jens Malmqvist

      Projure

      Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

    • Websignal

      Catana Alexandru

      Websignal

      Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

    • All British Casino

      Jan Wienk

      All British Casino

      Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

    • Norske Automaten

      Allan Bjerkan

      Norske Automaten

      LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

    • Study Portals

      Sissy Böttcher

      Study Portals

      Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

    • TypoAssassin

      Peter Koning

      TypoAssassin

      Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

    • Factorchic

      Aranzazu F

      Factorchic

      Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

    • MyFutureBusiness

      Rick Nuske

      MyFutureBusiness

      Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

    • 123 Nakup

      Vojtech Kelecsenyi

      123-Nakup

      LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

    • Betconstruct

      Rafael Kobalyan

      Betconstruct

      Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

    • Atomer

      Martin Drugaj

      Atomer

      Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

    • AVMarket

      Ivan Golubović

      AVMarket

      Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

    • Antalya Consulting Language Center

      Rustem Gimaev

      Antalya Consulting Language Center

      Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

    • tekRESCUE

      Randy Bryan

      tekRESCUE

      LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

    • Marietta Corporation

      Timothy G. Keys

      Marietta Corporation

      Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

    • eFortuna

      Mihaela Teodorescu

      eFortuna

      Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

    • TrustPay

      Hilda Andrejkovičová

      TrustPay

      Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

    • Nay

      Alexandra Danišová

      Nay

      Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

    • m:zone

      Samuel Smahel

      m:zone

      LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

    • Volterman

      David Chandler

      Volterman

      Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

    Related Articles to Softphone software
    LiveAgents opkaldsoptagelsessoftware kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Få adgang til dem til enhver tid til juridiske eller kvalitetssikringsformål.

    Professionel software til optagelse af opkald

    LiveAgent er anerkendt af mange kunder som et godt værktøj til kommunikation. Det hjælper med at forbedre kundeservice og øger kundetilfredshed og salg. Platformen integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme.

    Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

    Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

    LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

    Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

    Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

    LiveAgent er en populær og effektiv løsning til kundeservice, som anbefales af mange brugere. Det hjælper med at forbedre responstider, øge kundetilfredshed og salg, og kategorisere billetterne, så man kan spore, hvad kunderne har mest brug for. LiveAgent er også kendt for at være omkostningseffektiv og tilbyde nyttige rapporteringsfunktioner.

    Research viser, at 39% af forbrugerne foretrækker support via telefon frem for andre kommunikationskanaler. Med LiveAgent kan du oprette et virtuelt callcenter lige i din helpdesk. Administrer let indgående kundekommunikation, forbedre supportteamets ydeevne og generer mere indgående salg.

    Software til indgående callcenter

    Telefonstøtte er stadig populært, men software som LiveAgent gør det nemt at håndtere indgående kundekommunikation og øge salget. Med funktioner som smart call routing, intelligent IVR-system og ubegrænset opkalds-optagelser kan virksomheder forbedre kundetilfredshed og salgsmængde. LiveAgent tilbyder en omfattende løsning til indgående callcenter, der kan integreres problemfrit med andre kommunikationskanaler.

    Udforsk et udvalg af den bedste callcentersoftware på markedet. Vælg den ideelle callcentersoftware til dit websted, og løft din kundeservice til månen.

    Callcentersoftware

    LiveAgent har revolutioneret kundeservice for virksomheder med sin integrerede platform, der muliggør effektiv support på tværs af sociale medier, live chat, videnbase og billettering. Brugere har oplevet markante forbedringer i kundetilfredshed og konverteringsrater, hvilket gør LiveAgent til det foretrukne valg for effektiv kundesupport.

    Fantastisk kundeservice starter med bedre Help Desk Software. Se fordelene ved LiveAgent, og kom i gang med det på 5 minutter.

    Giv fremragendekunde service.

    LiveAgent er en omkostningseffektiv løsning til kundeservice, der hjælper virksomheder med at yde bedre og hurtigere support. Den integrerer ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefoner, og tilbyder nyttige rapporteringsfunktioner. Kunderne elsker LiveAgent, og virksomheder som Marietta Corporation, Covomo og All British Casino har oplevet store forbedringer efter at have taget det i brug. Det er en af de bedste live chat-løsninger på markedet, der overgår konkurrenter til en endnu højere prisniveau.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Planlæg en demo

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Planlæg en demo
    Start Free Trial x