Produktkvalitet og priskonkurrenceevne er ikke længere de vigtigste faktorer, som forbrugerne overvejer, når de foretager indkøb. Faktisk er god kundeservice og mindeværdige oplevelser de største årsager til fastholdelse.
Hvis virksomheder ønsker at overleve og skille sig ud på nutidens hypermættede marked, skal de leve op til forbrugernes forventninger. Moderne kunder forventer en problemfri indkøbsoplevelse og høj kvalitet, hurtig service. Hvis disse forventninger ikke indfries, er forbrugerne villige til at afviser fra mærker, de har været loyale over for i årevis.
For at imødekomme forbrugernes krav og forventninger skal du anvende en kundecentreret tilgang til alle aspekter af din virksomhed. Den bedste måde at gøre dette på er ved at måle kundeservicemålinger, give agenttræning, have en klar virksomhedsmission og implementere nye teknologier såsom customer service og styringssystemer til kunderelationer. Faktisk har flere undersøgelser vist, at et organiseret og velinformeret kundesupportteam i væsentlig grad kan påvirke en virksomheds omdømme, kundeloyalitet og indtægtsstrøm.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer