Research archive illustration

Customer service Benchmark Report

Produktkvalitet og priskonkurrenceevne er ikke længere de vigtigste faktorer, som forbrugerne overvejer, når de foretager indkøb. Faktisk er god kundeservice og mindeværdige oplevelser de største årsager til fastholdelse.

Hvis virksomheder ønsker at overleve og skille sig ud på nutidens hypermættede marked, skal de leve op til forbrugernes forventninger. Moderne kunder forventer en problemfri indkøbsoplevelse og høj kvalitet, hurtig service. Hvis disse forventninger ikke indfries, er forbrugerne villige til at afviser fra mærker, de har været loyale over for i årevis.

For at imødekomme forbrugernes krav og forventninger skal du anvende en kundecentreret tilgang til alle aspekter af din virksomhed. Den bedste måde at gøre dette på er ved at måle kundeservicemålinger, give agenttræning, have en klar virksomhedsmission og implementere nye teknologier såsom customer service og styringssystemer til kunderelationer. Faktisk har flere undersøgelser vist, at et organiseret og velinformeret kundesupportteam i væsentlig grad kan påvirke en virksomheds omdømme, kundeloyalitet og indtægtsstrøm.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo