Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Professionel software til optagelse af opkald

Nyd krystalklare lyde og ubegrænsede opkaldsoptagelser fra i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Har du brug for et opkaldsoptagelsessoftware ASAP?

Har du brug for at overvåge kvaliteten af ​​din service? Vil du forbedre dine agenters færdigheder?

Brug opkaldsoptagelsessoftware! Det er det perfekte værktøj til kvalitetssikring, agenttræning, opretholdelse af gennemsigtighed og lagring af opkald til juridiske formål.

 Vi tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden kreditkort. Sæt vores software på prøve i dag.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hvad er et opkaldsoptagelsessoftware?

Et opkaldsoptagelsessoftware er et værktøj, der optager telefonopkald og gemmer optagelserne som digitale filer. Call center optagelsessoftware fungerer generelt gennem VoIP eller via PSTN.

Udover at optage opkald har avanceret opkaldsoptagelsessoftware også mulighed for at spore og logge detaljer om opkaldet og den, der ringer.

Hvorfor bruger virksomheder software til optagelse af opkald?

Person icon

Agent træning

Call center-optagelser kan bruges til agenttræning og onboarding. Vælg de bedste opkaldseksempler, og få dine nye agenter til at studere og lære af de bedste praksis, de hører i opkaldsoptagelserne. 

Union icon

Retsbeskyttelse

Opkaldsoptagelser kan beskytte din virksomhed, når det kommer til juridiske spørgsmål. Vis rettidig omhu ved at gemme alle opkald, du foretager og modtager. LiveAgent tilbyder ubegrænset call center optagelses opbevaring.

Eye icon

Forretningsgennemsigtighed

Bring gennemsigtighed til din kundesupport. Ved at få foretaget optagelser af hvert opkald, kan agenter problemfrit aflevere billetter. Man kan sagtens fortsætte, hvor en anden slap. Konteksten er der alt sammen!

Mere end blot et opkaldsoptagelsessoftware

LiveAgent er din one-stop-shop for alt kundeservice. Det er den mest anmeldte og #1-vurderede helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder, der tilbyder billetsalg, livechat, callcenter og videnbasefunktioner.

Smart opkaldsdirigering

LiveAgent router indgående opkald til relevante afdelinger og agenter ved tilfældig tildeling eller ved prioriteret tildeling.

Opkald dirigeres kun til agenter, der i øjeblikket er online og tilgængelige til at besvare opkald.

Benefits of attended call transfers

IVR & tilbagekald muligheder

LiveAgent giver dig mulighed for at bygge en brugerdefineret IVR menu der inkluderer en tilbagekaldsmulighed.

Du kan enten optage dine egne IVR-beskeder direkte inde i LiveAgent, eller uploade generiske præ-lavede IVR-hilsener og menubeskeder.

Interne opkald blandt kolleger

LiveAgent understøtter gratis interne opkald (og chats!) mellem alle dine agenter. Alle opkald er browserbaserede og foregår i app. Der er ingen grund til at downloade ekstern software eller tredjepartsapplikationer. 

Kom igang med at chatte i dag!

 

Inbound and Outbound Call Center Software
two people video calling

Personlig service med videoopkald

Har du brug for at tale med en kunde én til én, men de er for langt væk? Start et video opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at overføre alle browser-initierede opkald til videoopkald.

Bliv personlig i dag!

Opkaldssporing, logfiler og rapporter

Overvåg antallet af indgående og udgående opkald, se, hvilken agent der besvarer flest opkald, hvor lang tid hvert opkald tager og mange flere målinger som vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du klarer dig, og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

tour 06

Hvorfor er LiveAgents opkaldsoptagelsessoftware det rigtige valg for dig?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Let at bruge sky-baseret teknologi

LiveAgent er cloud-baseret og let at konfigurere og bruge. Begynd at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dine it-medarbejdere.

liveagent tools

Alt-i-én multikanal platform

Opkaldsoptagelsessoftwaren er blot en del af en mere kompleks løsning, der gør det nemt for dig at administrere billetter, e-mails, chats, opkald og beskeder på sociale medier.

mitigate losses

Ubegrænset optagelsesplads

Optag og gem et ubegrænset antal callcenter-optagelser. Hvert enkelt opkald, du foretager gennem LiveAgent, bliver optaget, gemt i en billet og tilgængelig, når du har brug for det.

get inspired

Betroet af over 21.000 virksomheder

LiveAgent har hjulpet virksomheder med at levere den bedst mulige kundeservice siden 2004. Tilmeld dig LiveAgent-familien, og find ud af, hvorfor vi er #1 anmeldt helpdesk-software for små og mellemstore virksomheder. 

Hvad har vores kunder at sige?

Vi har samlet mere end 3.000 brugeranmeldelser på websteder med softwareanmeldelser som f.eks Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, og Software Advice.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er opkaldsoptagelsessoftware?

Opkaldsoptagelsessoftware er et system, der normalt bruges i kundeserviceindustrien til lærings- og beskyttelsesformål. Det kan være en stand-alone software eller en del af mere kompleks software, såsom en helpdesk-løsning.

Hvordan konfigurerer jeg optagelse af opkald i LiveAgent?

Der er ingen grund til at oprette en opkaldsoptagelse, da den allerede er automatiseret, hvis du har tilføjet en opkaldsknap på din hjemmeside. Men hvis du ønsker at slå det fra for et bestemt telefonnummer, kan du gøre det i telefonnummerindstillingerne.

Hvordan fungerer automatisk opkaldsoptagelse i LiveAgent?

Hver gang du får et opkald i LiveAgent, vil der være en opkaldsoptagelse inde i billetten bagefter.

Hvor mange optagelser gemmes, og hvor længe gemmes de?

I LiveAgent behøver du ikke bekymre dig om lagerpladsen, da vi tilbyder ubegrænset optagelseslagring til vores kunder. Udover det ubegrænsede antal optagelser, er der ingen udløbsdato.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo