Professionel software til optagelse af opkald

Nyd krystalklare lyde og ubegrænsede opkaldsoptagelser fra i dag.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Har du brug for et opkaldsoptagelsessoftware ASAP?

Har du brug for at overvåge kvaliteten af ​​din service? Vil du forbedre dine agenters færdigheder?

Brug opkaldsoptagelsessoftware! Det er det perfekte værktøj til kvalitetssikring, agenttræning, opretholdelse af gennemsigtighed og lagring af opkald til juridiske formål.

Vi tilbyder en gratis 14-dages prøveperiode uden kreditkort. Sæt vores software på prøve i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Hvad er et opkaldsoptagelsessoftware?

Et opkaldsoptagelsessoftware er et værktøj, der optager telefonopkald og gemmer optagelserne som digitale filer. Call center optagelsessoftware fungerer generelt gennem VoIP eller via PSTN.

Udover at optage opkald har avanceret opkaldsoptagelsessoftware også mulighed for at spore og logge detaljer om opkaldet og den, der ringer.

Hvorfor bruger virksomheder software til optagelse af opkald?

Agent træning

Call center-optagelser kan bruges til agenttræning og onboarding. Vælg de bedste opkaldseksempler, og få dine nye agenter til at studere og lære af de bedste praksis, de hører i opkaldsoptagelserne.

Retsbeskyttelse

Opkaldsoptagelser kan beskytte din virksomhed, når det kommer til juridiske spørgsmål. Vis rettidig omhu ved at gemme alle opkald, du foretager og modtager. LiveAgent tilbyder ubegrænset call center optagelses opbevaring.

Forretningsgennemsigtighed

Bring gennemsigtighed til din kundesupport. Ved at få foretaget optagelser af hvert opkald, kan agenter problemfrit aflevere billetter. Man kan sagtens fortsætte, hvor en anden slap. Konteksten er der alt sammen!

Mere end blot et opkaldsoptagelsessoftware

LiveAgent er din one-stop-shop for alt kundeservice. Det er den mest anmeldte og #1-vurderede helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder, der tilbyder billetsalg, livechat, callcenter og videnbasefunktioner.

Smart opkaldsdirigering

LiveAgent router indgående opkald til relevante afdelinger og agenter ved tilfældig tildeling eller ved prioriteret tildeling.

Opkald dirigeres kun til agenter, der i øjeblikket er online og tilgængelige til at besvare opkald.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR & tilbagekald muligheder

LiveAgent giver dig mulighed for at bygge en brugerdefineret IVR menu der inkluderer en tilbagekaldsmulighed.

Du kan enten optage dine egne IVR-beskeder direkte inde i LiveAgent, eller uploade generiske præ-lavede IVR-hilsener og menubeskeder.

Interne opkald blandt kolleger

LiveAgent understøtter gratis interne opkald (og chats!) mellem alle dine agenter. Alle opkald er browserbaserede og foregår i app. Der er ingen grund til at downloade ekstern software eller tredjepartsapplikationer.

Kom igang med at chatte i dag!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Personlig service med videoopkald

Har du brug for at tale med en kunde én til én, men de er for langt væk? Start et video opkald! LiveAgent giver dig mulighed for at overføre alle browser-initierede opkald til videoopkald.

Bliv personlig i dag!

Opkaldssporing, logfiler og rapporter

Overvåg antallet af indgående og udgående opkald, se, hvilken agent der besvarer flest opkald, hvor lang tid hvert opkald tager og mange flere målinger som vil hjælpe dig med at forstå, hvordan du klarer dig, og hvordan du kan forbedre din kundeservice.

percentage graph

Hvorfor er LiveAgents opkaldsoptagelsessoftware det rigtige valg for dig?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Let at bruge sky-baseret teknologi

LiveAgent er cloud-baseret og let at konfigurere og bruge. Begynd at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dine it-medarbejdere.

liveagent tools

Alt-i-én multikanal platform

Opkaldsoptagelsessoftwaren er blot en del af en mere kompleks løsning, der gør det nemt for dig at administrere billetter, e-mails, chats, opkald og beskeder på sociale medier.

mitigate losses

Ubegrænset optagelsesplads

Optag og gem et ubegrænset antal callcenter-optagelser. Hvert enkelt opkald, du foretager gennem LiveAgent, bliver optaget, gemt i en billet og tilgængelig, når du har brug for det.

get inspired

Betroet af over 21.000 virksomheder

LiveAgent har hjulpet virksomheder med at levere den bedst mulige kundeservice siden 2004. Tilmeld dig LiveAgent-familien, og find ud af, hvorfor vi er #1 anmeldt helpdesk-software for små og mellemstore virksomheder.

Hvad har vores kunder at sige?

Vi har samlet mere end 3.000 brugeranmeldelser på websteder med softwareanmeldelser som f.eks Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, og Software Advice.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er opkaldsoptagelsessoftware?

Opkaldsoptagelsessoftware er et system, der normalt bruges i kundeserviceindustrien til lærings- og beskyttelsesformål. Det kan være en stand-alone software eller en del af mere kompleks software, såsom en helpdesk-løsning.

Hvordan konfigurerer jeg optagelse af opkald i LiveAgent?

Der er ingen grund til at oprette en opkaldsoptagelse, da den allerede er automatiseret, hvis du har tilføjet en opkaldsknap på din hjemmeside. Men hvis du ønsker at slå det fra for et bestemt telefonnummer, kan du gøre det i telefonnummerindstillingerne.

Hvordan fungerer automatisk opkaldsoptagelse i LiveAgent?

Hver gang du får et opkald i LiveAgent, vil der være en opkaldsoptagelse inde i billetten bagefter.

Hvor mange optagelser gemmes, og hvor længe gemmes de?

I LiveAgent behøver du ikke bekymre dig om lagerpladsen, da vi tilbyder ubegrænset optagelseslagring til vores kunder. Udover det ubegrænsede antal optagelser, er der ingen udløbsdato.

Related Articles to Software til optagelse af opkald
LiveAgent er en alsidig kundeservicesoftware, der forbedrer support til virksomheder. Tjek denne anmeldelse, for at se, hvordan dets call center-funktioner kan være gavnlige for dig.

LiveAgent call center software anmeldelse

LiveAgent er et call center-software med en ren og organiseret grænseflade. Det tilbyder muligheder for at tilpasse knapper og afdelingsruting, og indeholder også funktioner som indstilling af afviklingsperiode. Der er også mulighed for at optage både indgående og udgående opkald automatisk. LiveAgent giver også brugeren en brugerdefineret knapmulighed, hvilket er perfekt for virksomheder, der ønsker at alt matcher med deres specifikke branddesign.

Information about setup for unlimited call recordings

Call recordings

LiveAgent offers unlimited call recording with high-quality mono 32kbps mp3 files, allowing for legal and training purposes. The software is cloud-based and accessible from anywhere with SSL safety. Additionally, LiveAgent provides various customer support services, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The platform also offers integrations and plugins, as well as a free trial.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

LiveAgents gratis callcenter-software giver dig mulighed for at modtage og foretage opkald i din browser eller i vores mobilapp med ubegrænset opkaldsoptagelseshistorik.

Har du brug for gratis callcenter-software?

LiveAgent er en applikation, der hjælper virksomheder med at håndtere kundesupport. Der er priser, funktioner og integrationsmuligheder tilgængelige, og der er også brugeranmeldelser og brancheløsninger. Support, ændringslog og virksomhedsoplysninger er tilgængelige på supportportalen. LiveAgent tilbyder også VoIP-partnere og tilknyttede programmer. Der er en blog og et akademi til yderligere læring om applikationen. Quality Unit LLC er ejeren, og der er en privatlivspolitik og vilkår og betingelser for brug.

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er den bedst bedømte helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder med fuld til delvis flersproget support og mere end 40 app-sprog. Det er betroet af over 21.000 virksomheder og har hjulpet med at levere den bedste kundeservice siden 2004. LiveAgent er også en unik software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo