Opkaldstransfer

Hvad er overførte opkald?  

Deltog omstilling af opkald venter med at afslutte opkaldet, indtil det enten bliver besvaret, afvist eller ikke besvaret af en anden agent. Den overfører (bumper) blot et opkald fra en agent til en anden. Det betyder, at dine agenter ikke skal lade dine kunder vente i unødvendigt lang tid på en kollega.

Deltagede forflytninger tager sig af dette på en meget mere høflig måde end kolde forflytninger, hvor du og kunden ikke ved, om den anden person vil samle op.

Når en kunde ringer og er ved at blive viderestillet af en agent, sættes opkaldet på hold. I mellemtiden påbegyndes endnu et opkald for at sikre, at slutdestinationen kan besvare. Hvis opkaldet ikke besvares, returneres det til den oprindelige agent.

Hvem har gavn af deltagende opkaldsomstillinger?

Transnationale virksomheder, store virksomheder og multinationale virksomheder med adskillige afdelinger og hundredvis af agenter skal alle omstille opkald dagligt. Mange opkald kan ende i den forkerte afdeling eller blive håndteret af den forkerte agent. Det er her, de deltagende opkaldsoverførsler kommer i spil.

Fordele ved deltagende opkaldsomstillinger

Kontakt med utålmodige kunder

Utålmodige kunder, der leder efter øjeblikkelige svar, kan nu betjenes på få sekunder, selv når de ringer til den forkerte afdeling eller agent.

Agenter har tid til at forberede sig

Mens det indgående opkald bliver overført til en anden agent, kan kunden få yderligere oplysninger fra agenten, der besvarede opkaldet først.

Øg kundeglæden

Glade kunder er en af de mest værdifulde aktiver, enhver virksomhed kan have. Det er besværet værd at forbedre deres lykke med en personlig tilgang som f.eks. opkaldsoverførsler.

Andre fordelagtige callcenterfunktioner

IVR

Brug robust Interactive Voice Response (IVR) teknologi til at dirigere dine opkaldere til en bestemt afdeling eller agent . Skab unikke IVR-træer, som kan være klar på få minutter. Ved at definere det særlige sæt muligheder, dine kunder vil vælge imellem, uploade en velkomstbesked eller et kort uddrag af musik, vil du være i stand til at give en meget mere personlig kundetilgang.

Intelligent opkaldsdirigering

En væsentlig del af callcentersoftware er opkaldsrouting, også kendt som Automatic Call Distribution (ACD), som er en funktion, der automatisk distribuerer opkald til agenterne baseret på de forudvalgte krav. LiveAgent understøtter opkaldsdirigering baseret på tilfældig tildeling eller prioritetstildeling. Ved at implementere den tilfældige tildeling vil alle indgående opkald blive distribueret til agenter i tilfældig rækkefølge. Prioritetstildelingen maksimerer tilgængeligheden af dine agenter og minimerer inaktiv-tiden.

Test attended call transfers for free

Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Ofte stillede spørgsmål”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er funktionen Tilstedeværende opkaldsomstilling i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Overførsel af opkald er en funktion i LiveAgents callcenter, der giver dine agenter mulighed for at forbinde kunder til en anden afdeling, hvis det er nødvendigt.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan fungerer deltog omstilling af opkald i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Den overvågede opkaldsoverførselsfunktion i LiveAgent er programmeret til at vente, indtil opkaldet besvares eller afvises af en anden agent, før det afsluttes. Som et resultat behøver kunden ikke at vente unødvendigt lang tid. Varme omstillinger er glattere, mere produktive og generelt foretrukne.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan kan du drage fordel af at bruge funktionen Tilstedeværende opkaldsoverførsler i LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Fordelene ved deltagende opkaldsoverførsler inkluderer øget kundetilfredshed, kundeloyalitet og forbedret agentarbejdsgang.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo