Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Leder du efter det rigtige alternativ for Bold360?

LiveAgent er et web-baseret helpdesk-system klar til at hjælpe dig med at skabe bedre oplevelser for dine kunder. Tag din kundeservice til næste niveau med mere end 175 features og brugerdefinerlige helpdesk-værktøjer, som den hurtigste live-chat widget, et pålideligt supportsystem, telefoncenter kapabilitet og en videnbase.

LiveAgent yder også socialt media integration gennem Facebook, Twitter og Instagram for at hjælpe dig med at skabe bedre oplevelser for dine kunder over sociale medier.

Forbedre dit kunde management og hjælp dine kunder med LiveAgent idag. Læs videre og lær mere omkring vores chat software eller begynd din 14-dages prøveperiode. Ingen binding og ingen kreditkort oplysninger nødvendigt.

livechat jane full

Den hurtigste chat software

Vil du sende dine beskeder hurtigere og hjælpe flere gæster? Få hurtigere interaktioner med gæster takket være den hurtigste live-chat widget på markedet som vises på kun 2.5 sekunder.

Vores chat widget har avanceret funktioner der sikre den rigtige chat mulighed for enhver virksomhed. Tag fordel af proaktive chat invitationer eller realtids-skrivetilstand og hjælpe dine kunder hurtigere.

Brug gæsteovervågning til at holde styr på informationer som kunde historik, henvisning til websted eller geografisk placeringer til at skabe en nemmere workflow.

Udforsk den hurtigste live-chat

Samlet agent-arbejdsområde med det rigtige værktøjssæt.

Arbejde med kunder på en daglig basis kan være et svært job uden de rigtige værktøjer. Live-chat er en af de bedste og mest brugbare værktøjer tilgængelige, men hvad med kunder der foretrækker andre former for kommunikation?

Vores samlet agent-arbejdsplatform har et pålideligt supportsystem der samler alt din kommunikation i en samlet inboks.

Forbind dine e-mail kontoer, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, opret et callcenter med videochat muligheder, og opret en vidensbase fyldt med nyttigt indhold for at få mest muligt ud af multikanals engagement funktioner som LiveAgent tilbyder.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Alle værktøjer du har brug for under ét tag

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Gode features behøver ikke være dyrt

Forbedre kunde segmentering med tags, noter og kontakt grupper, mens agent-produktiviteten blive forbedret med priser, badges og gamification features.

Send kæde e-mails, lav e-mail skabeloner eller integrer mange andre applikationer du bruger dagligt til at tilfredsstille din kundebase. Overvej din virksomhedsstørrelse og vælg den rigtige plan til en overkommelig pris. Du behøver ikke gå konkurs for at ændre gæster til glade kunder.

Helpdesk-systemet kan købes til en overskuelig pris og LiveAgent beviser dette. Gå videre og se priserne. Vælg om du vil have LiveAgent som en vidensbase software med chat funktioner, det ultimative callcenter eller et simpelt supportsystem for e-mail kundeservice.

Tilslut dig andre virksomheder der er skiftet til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automatisering der gør det muligt for os atyde ekstraordinær support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klar til at prøve det?

Bliv bekendt med LiveAgent og se om det er det rigtige fit for din virksomhed. Test vores live-chat, support, vidensbase og andre funktioner helt gratis. Klik på knappen nedenunder for at starte din 14-dages prøveperiode. 

Ingen kreditkort oplysninger nødvendigt og inden binding.
Det lover vi!

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt…
LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo