Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Leder du efter et Dixa-alternativ?
LiveAgent er en omkostningseffektiv løsning, der hjælper virksomheder med at håndtere kundesupport gennem forskellige kanaler som e-mails, sociale medier og telefonintegration. Den hjælper med at forbedre kundetilfredsheden og øge salget.
Leder du efter et Front alternativ?
LiveAgent er en populær kundesupporttjeneste, der tilbyder god værdi for pengene, avanceret automatisering og pålidelig funktionalitet på alle platforme. Brugere er imponerede over deres hjælpsomme supportteam og nem integration. Mange skifter fra ZenDesk til LiveAgent på grund af bedre priser og funktioner. Det er også nemt at organisere e-mails, chatte og administrere alt i ét vindue. LiveAgent er blevet kåret som det bedste supportværktøj af mange brugere.
Leder du efter et osTicket-alternativ?
LiveAgent anbefales som en bedre løsning end Kayako, med mange værdifulde funktioner. Det hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget.
LiveAgent blev grundlagt i 2004 af Andrej Harsani og Viktor Zeman som en løsning til at støtte deres Post Affiliate Pro-kunder i realtid. I 2006 lancerede de deres live chat-software, og i 2011 udvidede de deres funktionalitet med en multi-channel help desk software. I 2014 begyndte de at tilbyde cloud-baserede planer, og i 2017 åbnede de et nyt kontor i Kiev. I 2019 åbnede de et kontor i New York og blev i 2020 anerkendt som den bedste software i live chat, vidensbase, helpdesk, billettering og callcenter-kategorierne af G2 og Capterra. De har nu over 30.000 kunder.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.