Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Afdelinger

Hvad er help desk-afdelinger?

En helpdeskafdeling er en del af en organisation, der består af bestemte mennesker, der er dedikeret til at løse specifikke problemer. Normalt har medarbejderne i hver afdeling forskellige niveauer af produkt-/servicekendskab og forskellige ansvar.

Som et eksempel er medarbejdere, der er en del af salgsafdelingen, normalt ansvarlige for at besvare salgsspørgsmål, mens medarbejdere fra den tekniske afdeling er ansvarlige for at løse kundens problemer med produkter/tjenester.

Afdelinger
Oversigt over afdelinger

Hvad er helpdeskafdelinger til for?

Generelt oprettes helpdeskafdelinger for at holde helpdeskene organiserede. De kan sammenlignes med indbakkeetiketter, som du kan finde i Gmail . Ligesom disse Gmail-etiketter sikrer helpdeskafdelinger, at du let kan finde kundeforespørgsler.

Afdelinger

Afdelinger er også gode til at angive arbejdsgange for forskellige sæt af agenter.

Hvad kan du ellers gøre med afdelinger?

  • Begrænse billetadgang (kun medarbejdere inden for denne afdeling kan se deres afdelingers billetter).
  • Tilpas dine e-mail-kommunikationsskabeloner.
  • Konfigurer tilgængeligheden af ​​chat-, telefon- og messaging-tjenester.
  • Definer filtre og automatiseringsregler (ticket routing rules).
  • Angiv forskellige e-mail-signaturer, telefon- og chatbesvarelsesregler.
  • Se, hvor mange nye, åbne og løste billetter der er i hver afdeling.
  • Specificere forskellige supportprocesser.
  • Konfigurer support-e-mail-adresser.
  • Definer serviceniveauaftaler og arbejdstid.

Eksempler på helpdeskafdelinger

  • Forretnings-/organisationsafdelinger, der er ansvarlige for at løse forespørgsler inden for forskellige områder såsom menneskelige ressourcer, IT, regnskab, salg, marketing eller juridisk.
  • Afdelinger, der er ansvarlige for at besvare forespørgsler om forskellige produkter/tjenester, f.eks. help desk software, affiliate marketing software, eller software til styring af kundeforhold.
  • Afdelinger, der er ansvarlige for håndtering af forskellige typer kunder, såsom forhandlere, datterselskaber, VIP’er eller partnere.
  • Afdelinger, der er ansvarlige for at betjene kunder på forskellige geografiske steder, såsom Nordamerika, Europa eller Asien.
Departments-feature-LiveAgent

Hvordan kan jeg drage fordel af at oprette helpdeskafdelinger?

Oprettelse af afdelinger i din helpdesk kan være meget gavnlig af flere grunde:

  • Helpdeskafdelinger holder din universelle indbakke organiseret.
  • Afdelinger viser klart billet-ejerskab.
  • De sikrer, at medarbejdere kun besvarer de billetter, de er bedst rustet til at håndtere.
  • Helpdeskafdelinger reducerer stressniveauet.
  • Afdelinger gør det let at finde tidligere billetter.
  • De forbedrer medarbejderens effektivitet og arbejdsgange.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Sådan oprettes afdelinger i LiveAgent

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration (tandhjulsikon i venstre menulinje.)
  3. Klik på Afdelinger.
  4. Klik på Opret afdeling.
  5. Giv din afdeling et navn.
  6. Valgfrit: Marker afkrydsningsfeltet for at problemet er løst
  7. Klik på Gem.
Afdelinger

Sådan tilføjes medarbejdere til afdelinger

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration (tandhjulsikon i venstre menulinje.)
  3. Klik på Afdelinger.
  4. Vælg den afdeling, du vil tilføje medarbejdere til og klik på Rediger.
  5. Klik på Medarbejdere.
  6. Vælg de medarbejdere, du vil ilføje, ved at klikke på kontakten. Når den bliver grøn, blev din medarbejder tilføjet. Gentag dette trin, indtil du har tilføjet alle de medarbejdere, du ønsker. Hvis du vil vælge alle medarbejdere, skal du blot klikke på TILFØJ ALLE.
  7. Klik på Gem.
Afdelinger

Sådan dirigeres billetter til bestemte afdelinger

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration (tandhjulsikon i menulinjen til venstre).
  3. Klik på Automatisering.
  4. Klik på Regler. 
  5. Klik på Opret.
  6. Marker afkrydsningsfeltet Status Active.
  7. Opret et navn til din regel, f.eks. “Ticket routing Marketing”.
  8. Du kan lade afsnittet Noter stå tomt, eller du kan beskrive reglen i flere detaljer. Dette felt er simpelthen for din bekvemmelighed. Et eksempel på en note kan være “Denne regel leder alle sociale mediebilletter hen til marketingafdelingen.”
  9. Vælg en variabel, f.eks. anvend, når billetten oprettes.
  10. Klik på Tilføj betingelsesgruppe.
  11. efter din smag, f.eks. IF billetkilde (og vælg de kilder, du ønsker. De kan f.eks. være Facebook, Twitter, Instagram, Viber, for example.)
  12. Vælg udførelsesfelterne efter din smag, f.eks. overfør billet til marketingafdelingen og tildel til ikke tildelt.
  13. Klik på Gem.

Overvågning af afdelingens præstationer med afdelingsrapporter

LiveAgent tilbyder robuste rapporterings- og analysefunktioner. LiveAgent -brugere kan se og oprette afdelingsrapporter der viser hver afdeling præstation baseret på antallet af besvarede billetter, chats, opkald, medarbejder-rangeringer og mere.

Hver rapport kan segmenteres efter dag, uge, måned, år eller et bestemt tidsinterval. Individuelle poster kan sorteres efter tidsinterval, afdeling, kanal og medarbejder.

Sidst men ikke mindst kan alle afdelingsrapporter eksporteres til CSV -filer.

Afdelingens rapportvisningsmuligheder (kolonner):

  • Tag
  • Svar
  • Nyt svar gennemsnitlig tid
  • Åbent svar gennemsnitlig tid
  • Opkald
  • Ubesvarede opkald
  • Opkaldsminutter
  • Chat beskeder
  • Chats
  • Ubesvarede chats
  • Gennemsnitlig chat besvarning
  • Gennemsnitlig chat tid
  • Ikke rangeret
  • Ikke rangeret %
  • Positive bedømmelser
  • Positive bedømmelser %
  • Negative bedømmelser
  • Negative bedømmelser %
  • Indgående beskeder
  • Indgående opkald
  • Afsluttede opkald
  • Indgående chats
  • Afsluttede chats
  • Oprettede billetter
  • Løste billetter

Vælge, hvordan du vil vise data

LiveAgent-afdelingsrapporter kan ses som:

  • Områdekort
  • Linjediagrammer
  • Søjlediagrammer
  • Cirkeldiagrammer
Reports-Liveagent-feature

Brug af afdelingsrapporter med API

Brug LiveAgent REST API til at kalde værdier fra tagrapporter.

API

Har jeg brug for helpdeskafdelinger, hvis jeg kører et enmandsshow?

Hvis du er en solopreneur eller en meget lille organisation, behøver du ikke oprette afdelinger (hvis du ikke vil.) Hvis du ikke gør det, vil alle billetter være “på spil” for alle dine medarbejdere/medlemmer af din organisation.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automation der tillader os, at yde den bedste support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Fordele ved helpdeskafdelinger

Flere kyndige svar og gladere kunder

Når billetter dirigeres til den rigtige medarbejder i den rigtige afdeling, gør det en stor forskel. Medarbejdere, der er kyndige og kan levere service af høj kvalitet, kan forbedre din kundes supportoplevelse og tilfredshed. Til gengæld fører dette til mere salg, flere loyale kunder og positiv mund til mund.

Hurtigere svartider

Når den rigtige medarbejder i den rigtige afdeling modtager en helpdesk -billet, spilder de ikke tid på at svare på den. I stedet for at finde svar eller konsultere kolleger, ved de straks, hvad de skal sige og løser problemet. Dette forbedrer opløsning og svartider, hvilket igen forbedrer kundetilfredsheden.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Klar ansvarsfordeling og mere effektive arbejdsgange

Når der tildeles billetter til bestemte afdelinger, redegøres der for hver billet. Ingen billet er ubesvaret eller bliver glemt. Når hver billet er tildelt en afdeling, behøver ingen medarbejder søge gennem en indbakke med billetter for at finde én, som de kan besvare. Afdelinger skaber klare billetansvar og forbedrer medarbejdersgange og effektivitet.

Vidensbaserede ressourcer

LiveAgent Product Tour

Er du parat til at drage fordel af afdelinger?

Organiser alle indgående billetter ved at tildele dem til bestemte afdelinger i dag. Det er let at lave dine egne afdelinger med vores gratis 14-dages prøveversion Prøv det i dag. Der kræves intet kreditkort.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er help desk-afdelinger?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “En helpdeskafdeling er en del af en organisation, der består af bestemte mennesker, der er dedikeret til at løse specifikke problemer. Normalt har medarbejderne i hver afdeling forskellige niveauer af produkt-/servicekendskab og har forskellige ansvarsområder. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad bruger man help desk-afdelinger til?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Generelt oprettes helpdeskafdelinger for at organisere helpdeskene. Afdelinger er også gode til at angive arbejdsgange for forskellige antal medarbejdere .” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er nogle eksempler på helpdeskafdelinger?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Forretnings-/organisationsafdelinger, der er ansvarlige for at løse forskellige forespørgsler inden for forskellige områder såsom menneskelige ressourcer, IT, regnskab, salg, marketing eller juridisk.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo