Alt-i-en kundetilfredshedssoftware

Skil dig ud ved at levere hurtig, personlig og kyndig support på hver kanal.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Kundetilfredshedssoftware til tilfredse kunder

Tilfredse kunder er mere loyale, mere tilbøjelige til at købe igen, mere villige til at anbefale dit brand, mere rentable for din virksomhed – og har lavere omkostninger til opbevaring. Måling af kundeservicetilfredshed er blevet obligatorisk for de fleste virksomheder i disse dage, da det giver dig værdifuld information om din serviceydelse.

When LiveAgent’s reporting capabilities integrate with one of the leading customer satisfaction software solutions,  you can take your customer service satisfaction to the next level. Easily get customer feedback on your LiveAgent conversations, track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers to continually improve your service.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Hvorfor kundetilfredshed betyder noget

Positiv mund til mund støtte

Glade kunder skaber tilslutninger gennem mund til mund gratis! Efter en positiv oplevelse med en virksomhed ville 69% af kunderne anbefale virksomheden til andre, og 50% ville bruge virksomheden hyppigere.(NewVoiceMedia)

Kundetilfredshed bygger loyalitet

Kundetilfredshed bygger tillid til dit brand. En stigning på 10 % i en virksomheds kundetilfredshedsscore fører til en stigning i tilliden fra kunderne på 12 %. (Kundeserviceinstituttet)

Anskaffelse koster mere end fastholdelse

Kunderhvervelse koster mere end fastholdelse. At skaffe en ny kunde er alt fra 5 til 25 gange dyrere end at fastholde en eksisterende kunde. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Hvad er kundetilfredshedssoftware?

Kundetilfredshedssoftware er et værktøj, der giver virksomheder mulighed for nemt at indsamle, organisere og administrere kundefeedback, måle kundetilfredshed og identificere utilfredse kunder. Disse applikationer kan omfatte analyser, undersøgelsesstyring, indsamling af feedback, klagesporing, opkaldsrapporteringsfunktioner og andre funktioner. Udover at give dig et handlekraftigt indblik i, hvor glade dine kunder er med din virksomhed eller med den kundeserviceoplevelse, du giver, kan kundetilfredshedssoftware også hjælpe dig med at evaluere dine supportmedarbejdere baseret på den feedback, de modtager.

Hvorfor kundetilfredshed betyder noget

business and finance - icon

Kundetilfredshed skaber overskud

Høj kundetilfredshed giver mere overskud. Tilfredse kunder, der oplevede en positiv oplevelse med en virksomhed, bruger 140 % mere end dem, der havde en dårlig oplevelse. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Højere livstidsværdi for tilfredse kunder

Tilfredse kunder har en højere livstidsværdi. En kundeoplevelsespromotor har en livstidsværdi for en virksomhed, der er 600 til 1.400% mere end en fortalers. (Bain & Company)

Måling af kundeservicetilfredshed er afgørende

På nutidens hyperkonkurrencedygtige markedsplads garanterer det at skabe et godt produkt ikke succes, medmindre du bakker det op med fremragende service. Kvaliteten af ​​kundeservice, din virksomhed yder, påvirker direkte den samlede kundetilfredshed med dit brand. Hvis du ikke måler kundeservicetilfredshed, vil du aldrig vide, hvor glade (eller utilfredse) dine kunder er med kvaliteten af ​​den serviceoplevelse, din organisation leverer.

report on tablet-illustration

Skab en bedre serviceoplevelse med LiveAgents kundetilfredshedssoftware

LiveAgents kundeserviceplatform er en kompleks multikanalløsning. De funktioner, der sætter dig i stand til at måle kundeservicetilfredshed, er blot en lille del af, hvad softwaren er i stand til. Den er spækket med over 179 funktioner der kan hjælpe dig med at strømline din kundekommunikation, forbedre din kundesupport og forbedre dine kundeservicetilfredshedsvurderinger.

Alt-i-én løsning til alle dine supportbehov

Eliminer behovet for at skifte mellem forskellige værktøjer. LiveAgent kombinerer:

  • – Kraftige billetfunktioner med smart billetdistribution
  • – Et indbygget callcenter, der understøtter tale- og videoopkald
  • Live chat med proaktive triggere og overvågning af besøgende i realtid
  • – Selvbetjeningsportal med vidensbase, ofte stillede spørgsmål og fora
  • – Integrationer med store sociale platforme som Facebook, Twitter og Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Lever omnikanals serviceoplevelse

Nutidens forbrugere har en tendens til at bruge flere kommunikationskanaler til at forbinde med brands og forventer en problemfri oplevelse på tværs af dem alle. Med LiveAgents software kan du nemt administrere alle dine kundeinteraktioner fra et enkelt sted og give en ensartet omnikanals serviceoplevelse uanset de kanaler, kunderne bruger.

Forbedre dit supportteams effektivitet

En bred vifte af funktioner (inklusive automatiseret billet-routing, SLA-administration, standardsvar, teamsamarbejdsfunktioner samt øjeblikkelig adgang til omfattende kundeinformation og tidligere interaktioner) gør dit team i stand til at yde en hurtig, yderst effektiv og personlig support – alt sammen bidragende til øget kundetilfredshedsvurderinger.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Gå ud over at måle kundetilfredshed

Mål din overordnede kundeserviceydelse og identificer områder for forbedring. LiveAgent tilbyder robuste analyse- og rapporteringsfunktioner, der giver dig mulighed for at spore adskillige servicemålinger og KPI’er, generere forskellige rapporter såsom kanalbrug, agentydelse og tilgængelighed, SLA-overholdelse, tidsregistreringsrapporter og mere.

Lær mere

Hvorfor LiveAgent er den rigtige kundetilfredshedssoftware til din virksomhed

Udvalgt af 21.000 virksomheder

LiveAgent er betroet af over 21.000 virksomheder rundt om i verden på tværs af forskellige brancher.

Fleksibel & kan tilpasses

Softwaren er fleksibel, let skalerbar og kan tilpasses efter dine behov.

Gennemsigtig & fair prissætning

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer. Lige 4 forskellige planer med fair priser at vælge imellem – inklusive en gratis.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
Related Articles to Kundetilfredshedssoftware
LiveAgents opkaldsoptagelsessoftware kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser. Få adgang til dem til enhver tid til juridiske eller kvalitetssikringsformål.

Professionel software til optagelse af opkald

LiveAgent er et godt værktøj til kommunikation med kunder, der forbedrer kundeservice og øger konverteringsraten for betalende kunder.

Forbedre konverteringsfrekvenser ved at justere aspekter af din kundesupportstrategi, f.eks. Implementering af live chat og support i realtid.

Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent

Optimér dit websted til konverteringer ved at genoverveje tilbud, sænke priser, forbedre funktionalitet og tilføje incitamenter.

Kunderne forventer personlig, hurtig og kyndig service. LiveAgent er ccm -software, der kan hjælpe dig med at levere det med det samme.

Kundekommunikationsstyringssoftware

Flere virksomheder bruger CCM-løsninger med kraftfuld redigeringsværktøjer og kundeengagementanalyse for at opdatere kommunikation og øge omsætningen.

Overfører du fra Smartsupp til Liveagent? Lad os migrere dine data for dig! Kontakt vores supportspecialister og drøft datamigrering med dem.

Flytter du fra Smartsupp til LiveAgent?

Integrationen mellem LiveAgent og Viber giver brugere mulighed for at håndtere og besvare Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren. LiveAgent tilbyder også vidensbase, kundeforum, automatisering og regler, API-funktioner, IVR, videoopkald og ubegrænset historie. LiveAgent er også kompatibel med Facebook, Twitter og Instagram, på hvilken den henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Smartsupp, derimod, tilbyder ikke disse funktioner og integrationer.

LiveAgents gratis callcenter-software giver dig mulighed for at modtage og foretage opkald i din browser eller i vores mobilapp med ubegrænset opkaldsoptagelseshistorik.

Har du brug for gratis callcenter-software?

Flere virksomheder bruger CCM-løsninger til at oprette og administrere kommunikation. En ekstern helpdesk-software som LiveAgent gør det nemmere at administrere og betjene kunder gennem integrering af helpdesk, live chat, call center og sociale medier.

Giv dine kunder mulighed for at finde de svar, de leder efter, ved hjælp af selvbetjening. LiveAgents FAQ -software giver dig mulighed for at oprette...

Udnyt FAQ-software til at optimere din kundes selvbetjeningsoplevelse

FAQ-software øger kundetilfredshed ved at reducere gentagne spørgsmål og forbedrer agentens produktivitet. Opbyg en vidensbase for supportteamet.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo