Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Den perfekte software til udgående callcenter

Boost din salgs- og marketingindsats med vores CRM -integrerede callcenter -løsning.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Strømlin din udgående kundekommunikation

Støt dine kunder proaktivt ved at kontakte dem med udgående callcenter-software- forbedre kunderelationer, optimere udgående kundeinteraktioner og generere flere salgsmuligheder. Med LiveAgents callcenter-software kan udgående kundekommunikation håndteres let og effektivt direkte fra din helpdesk.

En undersøgelse af inContact afslørede, at størstedelen af ​​forbrugerne rent faktisk er åbne for at blive kontaktet proaktivt af virksomheder. Faktisk rapporterede 73% af dem, der har haft en positiv oplevelse med et indgående opkald fra en virksomhed/tjenesteudbyder, at de havde en positiv ændring i deres opfattelse af, at organisationen ringer til dem.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Hvad er udgående callcenter-software?

I modsætning til indgående callcenter-software, der bruges af virksomheder til at håndtere indgående kundeopkald, giver udgående callcenter-software dig mulighed for at foretage udgående opkald til salgsmuligheder, kundeemner eller nuværende kunder. Udgående opkald kan foretages af forskellige årsager som f.eks. Proaktivt at støtte kunder, krydssalg eller op-salg til eksisterende kunder, foretage undersøgelser osv.

Størstedelen af ​​nutidens callcenter -softwareløsninger kombinerer både udgående og indgående callcenter-funktionalitet. At vælge den bedste udgående callcenter-software handler typisk om at vælge værktøjet med det mest passende sæt funktioner.

Tag en proaktiv tilgang til kundekommunikation med udgående callcenter-software

1st place icon

Proaktiv kundesupport

Giv proaktiv support, og kontakt dine kunder, før de overhovedet skal bede om hjælp.

Clock icon

Produkt eller service fornyelser

Når det kommer til fornyelser, kan et rettidig telefonopkald hjælpe virksomheder med at forhindre tab af kunder.

Money Bag

Up-selling og cross-selling produkter

Udvid dine tilbud til eksisterende kunder ved at sælge relevante produkter på tværs eller tværs.

Alt-i-en-funktion med rig callcenter-software

Med robuste indgående og udgående callcenter-softwarefunktioner kan LiveAgent hjælpe dig med at forbedre kundekommunikation, forbedre effektiviteten og produktiviteten af ​​dine kundesupportteams og øge kundetilfredsheden. Tilslut enhver VOIP -udbyder, konfigurer smart call-routing, opret brugerdefinerede IVR-træer, håndter ubesvarede opkald let, gem ubegrænsede opkaldsoptagelser, modtag opkald fra dit websted og aktiver videoopkald med chat – alt sammen i LiveAgent.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Callcenter-software i et multikanal helpdesk

Vores callcenter-software er blot en del af vores multikanal help desk-platform, der er spækket med 180+ funktioner, 40+ integrationer og uendelige tilpasningsmuligheder. LiveAgent indeholder et kraftfuldt billetsystem med automatisering, lokal live chat, sociale medier integrationer og selvbetjeningsfunktioner. Lad dine kunder kontakte dig fra den kanal, de ønsker, samtidig med at dine agenter effektivt kan håndtere al kommunikation fra et enkelt sted.

Callcenter softwareintegrationer

Med over 40+ integrationer kan du forenkle og forbedre din udgående kundekommunikation i miles. Få besked om nye billetter, mens du tager dig af forretninger på Slack, registrer nye PipeDrive -tilbud, fakturer brugere med ChargeDesk – alt fra dit LiveAgent -billetpanel.

Designer holding pen in hand

3.000+ anmeldelser på de bedste sammenligningswebsteder

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Brug LiveAgent til udgående kundekommunikation og drivende salg

Agent providing support to customer

Start udgående kommunikation med et par klik

Start udgående opkald eller e-mails til dine potentielle kunder med bare et par klik – lige fra dit LiveAgent-instrumentbræt, mens du besøger dit prospekts websteder. Når den er aktiveret, kan funktionen være til stor hjælp, især for B2B salgs hold, der giver salgsagenter mulighed for at håndtere udgående interaktioner hurtigt og bekvemt.

Let adgang til dybdegående kundeindsigt

Med LiveAgents udgående callcenter CRM -software får du øjeblikkelig adgang til omfattende kundeindsigt, herunder hver kundes personlige oplysninger, tidligere køb og servicehistorik – alt i en hybrid billetstrøm. Bevæbnet med denne viden kan agenter proaktivt nå ud til eksisterende kunder og effektivt op-sælge eller krydssælge dine produkter, når det er passende.

Man holding report in hand
Make use of unlimited call recordings

Gør brug af ubegrænsede opkaldsoptagelser

Med ubegrænset opkaldsoptagelsesfunktionalitet kan du gemme alle dine kundeopkald og telefonsvarerbeskeder sikkert og bekvemt lige inde i din LiveAgent -konto. Denne funktion sikrer, at ingen kundeopkald går tabt, og gør det muligt for agenter let at få adgang til og afspille opkaldsoptagelser, hvis de har brug for en påmindelse om, hvad der skete i tidligere meddelelser for at henvende sig til kunder med relevante tilbud.

Brug proaktiv chat til at konvertere flere kunder

Engager potentielle kunder på dit websted ved at bruge proaktive chatinvitationer, der er en del af LiveAgents multikanals helpdesk-løsning. Indstil automatiske chatinvitationer til tilpassede webadresser på din hjemmeside (f.eks. Din prisside), eller inviter besøgende til at chatte med dine agenter under kassen for at opbygge deres købetillid, forbedre deres shoppingoplevelse og konvertere dem til betalende kunder.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Spor og engager kundeemner på sociale medier

Hold styr på dine engagementer på sociale medier med LiveAgent. Softwaren integreres problemfrit med de mest populære sociale mediekanaler som Facebook, Twitter og Instagram. Overvåg let og besvar øjeblikkeligt alle dine sociale mediebeskeder, kommentarer og mærkeomtaler fra et enkelt instrumentbræt. Giv rettidig assistance og konverter flere kundeemner til salg.

Lær af call center-analyse

LiveAgent callcenter-software leveres med indbygget analyse- og rapporteringsfunktioner. Få værdifuld indsigt fra næsten uendelige rapporteringsmuligheder, der sporer forskellige callcenter-metrics og KPI’er. Generer forskellige slags rapporter, kend til, hvordan dit callcenter fungerer, og identificer forbedringsområder.

Learn from customer analytics and insights

Hvorfor er LiveAgents callcenter software det rigtige valg?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Let at bruge sky-baseret teknologi

LiveAgent er skybaseret og let at konfigurere og bruge. Start med at bruge vores robuste callcenter-software inden for få minutter uden at involvere dit IT -personale.

Outbound call center software

Udgående og indgående opkald

LiveAgent kombinerer både udgående og indgående callcenter softwarefunktioner. Modtag ubegrænsede indgående opkald, eller kontakt proaktivt til kunderne.

Confused woman in front of the computer

Ingen ekstra gebyrer pr. Minut

Få den bedste værdi for pengene med en enkel og gennemsigtig prismodel, uden langsigtede kontrakter og uden ekstra gebyrer for brug pr. Minut.

Call center that is part of help desk software

Alt-i-én multikanal platform

Callcenteret er blot en del af en mere kompleks løsning, der giver dig mulighed for nemt at administrere billetter, e-mails, chats, stemmekommunikation og sociale medie-beskeder.

Få dit callcenter software til en rimelig pris

Få en professionel udgående og indgående callcenter-software indbygget i en kraftfuld helpdesk-løsning til en fast månedlig pris, uden skjulte gebyrer eller langsigtede forpligtelser. Tilmeld dig en 14-dages gratis prøveperiode for at få fuld adgang til alle de tilgængelige funktioner.

Package Name

Alt inklusiv

Passer til små virksomheder, bureauer og endda store virksomheder

$39 /mo

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Outbound Call Center FAQ

Hvad er et udgående callcenter?

Det udgående callcenter er normalt en salgsafdeling, der foretager opkald for at generere nye kundeemner til virksomheden.

Hvor kan jeg finde et callcenter-software til håndtering af udgående opkald?

Den bedste måde at søge efter software, der gør det muligt for dine agenter at håndtere udgående opkald effektivt, er at gå til de pålidelige anmeldelseswebsteder, f.eks. G2 eller Capterra. Derefter beslutter du baseret på vurderinger, funktioner, pris og tilpasning.

Hvad er fordelene ved udgående callcenter -software?

Fordelene ved udgående callcenter -software inkluderer; øgede kundeemner, forbedret arbejdsgang for kundeservice, færre omkostninger med VoIP -tjenester og bedre mærkebevidsthed.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo