Leder du efter et alternativ til 3CX?

Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste 3CX-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Skift fra 3CX -telefonsystem til LiveAgent, og opret et samlet kommunikationscenter for din virksomhed. Udforsk LiveAgents billetsystem, der kan håndtere mere end telefonsystemer og live chat. Forbedre din virksomhedskommunikation med e -mail -billettering, live chat, callcenter, vidensbase, Viber og sociale medier. Fortsæt med at læse for at finde ud af mere, eller start vores gratis 14-dages prøveperiode i dag.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Save more with LiveAgent

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Kontaktcenterstyring gjort let

Du skal blot forbinde dit VoIP -telefonnummer og håndtere flere samtidige opkald der kommer fra dine kunder, der kommer fra dine kunder. Kom igennem onlinemøder med videoopkald, eller opret brugerdefinerede IVR træer til at dirigere opkald til forskellige agenter i afdelinger i din virksomhed. Kig på hele listen over opkaldsfunktioner, som vores kontaktcenter-løsning har, og se, hvordan du kan forbedre kundeoplevelsen med LiveAgent.

3CX vs LiveAgent et overblik

Funktioner Liveagent 3CX
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
3CX tilbyder ikke billettering.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Livechat.
3CX tilbyder Livechat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
3CX tilbyder callcenter.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
3CX tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
3CX tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
3CX tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
3CX tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
3CX tilbyder ikke en Viber-integration.
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
3CX tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
3CX tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
3CX tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
3CX tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
3CX tilbyder IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
3CX tilbyder plan videoopkald til $158/måned.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
3CX tilbyder ubegrænset historie for $158/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
3CX tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
3CX tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
3CX tilbyder ubegrænsede billetter/mails for $158/måned.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
3CX tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse for $158/måned.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
3CX tilbyder ikke ubegrænset support døgnet rundt.

Udgående og indgående callcenter med avancerede funktioner

Gør din kundepleje effektiv med vores billetsystem

Forbedre kundernes engagement og nå folk fra enhver kanal. Skift til software med en intuitiv grænseflade og et multi-channel billetsystem, der håndterer enhver nødvendig kundekommunikationskanal. Forbedre din kundesupport eller salgsafdelinger med e-mail-billetter, den hurtigste live chat, callcenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Business telefontjeneste er blot et af vores gode værktøjer

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Få de bedste brugeranmeldelser med vores hurtige live chat

Live chat-widget på dit websted kan gøre underværker for dit salg og kundesupport. Proaktive chatinvitationersikrer, at dine kundeengagement bliver bedre, mens en visning i realtid kan få dine agenter til at svare hurtigere og løse problemer hurtigt. Kombineret med vores live chat’s hastighed kan dit kundesupportteam udføre deres arbejde effektivt og med flotte resultater.

Live chat med avancerede funktioner for den bedste kundepleje

Vi sørger for, at vores kunder er glade

Vi gør vores bedste for at lytte til vores kunder, og derfor er vores 24/7 kundesupport her for at hjælpe dig med ethvert problem. Send os en e-mail, chat med os online eller ring til os, når du har brug for hjælp eller vil lære noget nyt om LiveAgent. Tag et kig på anmeldelserne, og se hvorfor vores kunder besluttede at begynde at bruge LiveAgent.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar til at prøve det?

Sammenlign vores overkommelige prisplaner, eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Ingen bindinger knyttet til og ingen kreditkortoplysninger er nødvendige for at gøre det. Vil du først finde ud af mere om LiveAgent? Tag et kig på vores websted eller se tourvideoen for at se alt, hvad LiveAgent kan gøre.

Sammenlign os med andre

    Related Articles to 3CX alternativ
    Leder du efter et alternativ til Dixa? Få mere at vide om LiveAgents billige flerkanals billetsystem og funktioner.

    Leder du efter et Dixa-alternativ?

    LiveAgent er en omkostningseffektiv løsning, der hjælper virksomheder med at håndtere kundesupport gennem forskellige kanaler som e-mails, sociale medier og telefonintegration. Den hjælper med at forbedre kundetilfredsheden og øge salget.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    LiveAgent er mere omkostningseffektiv sammenlignet med andre helpdesk-løsninger, og der er mere end 175 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer. Se mere.

    Leder du efter et LiveHelpNow alternative?

    LiveAgent er en funktionel helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder, der ønsker at forbedre kundesupport og øge salget.

    LiveAgent er et fantastisk HappyFox-alternativ. LiveAgent har konkurrencedygtige priser og et væld af helpdesk-funktioner og integrationer. Prøv det selv.

    Har du brug for et HappyFox alternativ?

    LiveAgent tilbyder en fuldt tilpasselig chat-widget til dit websted og proaktiv chatinvitation til besøgende. Andre gode kundesupportmuligheder inkluderer Podium, Zendesk og Zoho Desk med forskellige priser og funktioner. Opsæt din LiveAgent og prøv forskellige kommunikationskanaler, inklusive chat, opkald og videoopkald. Accepter venligst vores cookies for at starte en chat eller kontakte os via kontaktformularen eller live-chat.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    LiveAgent er et godt Tidio-alternativ med superhurtig live chat og et multi-channel billetsystem med rimelige priser.

    Leder du efteret Tidio-alternativ?

    "LiveAgent er en effektiv og prisvenlig løsning, der forbedrer kundeservice, øger kundetilfredshed og salg. Supportteamet reagerer hurtigt og implementerer løsninger."

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x