Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Er du dødtræt af dit help desk software?

Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste Dixa -alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter et Dixa-alternativ?

Oplev LiveAgent – en kundeservicesoftware med masser af funktioner, der kan dække flere kommunikationskanaler og sociale medier. Hold kontakten med dine kunder med e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber og sociale medier. Få mere at vide om LiveAgent, eller start din gratis 14-dages prøveperiode for at få oplevelsen.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Dixa vs LiveAgent et overblik

Funktioner Liveagent Dixa
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Dixa tilbyder billettering.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Livechat.
Dixa tilbyde Livechat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
Dixa tilbyder callcenter.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Dixa tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Dixa tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Dixa tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Dixa tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Dixa tilbyder ikke en Viber-integration.
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Dixa tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Dixa tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Dixa tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Dixa tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Dixa tilbyder IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Dixa tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Dixa tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Dixa tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Dixa tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Dixa tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Dixa tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Dixa tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Håndter kundeinteraktion via flere kanaler

Enestående kundeservice bør komme fra flere steder, der er bekvemt for dine kunder. Heldigvis kan du håndtere kvalitetsservice fra ét billetsystem. Håndter e-mail billetter og opkald, konfigurer din live chat-widget, og forbind Facebook, Twitter, Instagram og Viber. Alt er under ét tag, som det skal være, så dine agenter kan fokusere på mere hjælp uden at skifte mellem apps.

Et dedikeret kundeserviceværktøj, der håndterer alt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Giv brugertilfredshed via flere sociale medier

Sociale medier bliver bedre og hurtigere kundeserviceværktøjer til supportagenter. Derfor er Facebook og Facebook Messenger-integrationer indbygget i LiveAgent, så du simpelthen kan forbinde din konto. Det samme gælder Twitter og Instagram. Bliv social via et brugervenligt billetsystem, administrer dine indlæg, besvar kommentarer og gør mere fra ét sted.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Social media billetstyring i en enkelt grænseflade

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Chat i realtid med intuitive funktioner

Løs kundespørgsmål hurtigere med den rigtige kundesupportløsning. Få fantastisk kundefeedback takket være den den hurtigste live chat-widget på markedet. Live chat er et af de bedste kundesupportværktøjer, og LiveAgent understøtter det med nøglefunktioner for at sikre en problemfri oplevelse. Se den hele liste over live chat-funktioner og se, hvad der gør det godt for kundetilfredshed.

Håndter kundehenvendelser hurtigere med vores live chat

Få fantastisk kundepleje fra vores supportteam

Vi håndterer kundesamtaler døgnet rundt for at sikre, at vi når som helst kan hjælpe alle. Ring til os, chat med os eller send os en e-mail , når du har brug for vores hjælp til at løse et problem, eller når du vil lære noget nyt om LiveAgent. Du kan også konsultere vores supportportal supportportal, der er fyldt med nyttige artikler om vores kundeserviceløsning.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Klar til at prøve LiveAgent?

Tag et kig på tourvideoen for at se, hvad LiveAgent ellers kan gøre, eller start vores gratis 14-dages prøveperiode for at opleve det på egen hånd. Du kan også kigge på vores overkommelige prisplaner, der er velegnede til virksomheder i de fleste størrelser og brancher. Tilmeld dig LiveAgent i dag, og forbedr agentens produktivitet med vores help desk -løsning.

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du, hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har til fælles? Du gættede rigtigt… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Hvad er alternativer til Dixa?

Der er mange muligheder, når det kommer til Dixa -alternativer, og LiveAgent er en af dem. Det tilbyder et multi-channel billetsystem, der håndterer alle vigtige kundekanaler, et moderne helpdesk har brug for for bedre at nå deres kunder.

Hvad gør LiveAgent til et godt Dixa-alternativ?

LiveAgent udmærker sig ved billetvisning med flere kanaler. Det dækker e -mails, live chat, telefonopkald, kundeportal og sociale medier - Facebook, Instagram og Twitter. Du kan også forbinde Viber.

Hvad er fordelene ved Dixa alternative LiveAgent?

LiveAgent tilbyder flere kommunikationskanaler til en bedre pris, så du ikke behøver at ødelægge dit budget.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo