Leder du efter et Dixa-alternativ?

Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste Dixa -alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Oplev LiveAgent – en kundeservicesoftware med masser af funktioner, der kan dække flere kommunikationskanaler og sociale medier. Hold kontakten med dine kunder med e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber og sociale medier. Få mere at vide om LiveAgent, eller start din gratis 14-dages prøveperiode for at få oplevelsen.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Dixa vs LiveAgent et overblik

Funktioner Liveagent Dixa
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Dixa tilbyder billettering.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Livechat.
Dixa tilbyde Livechat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
Dixa tilbyder callcenter.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Dixa tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Dixa tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Dixa tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Dixa tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Dixa tilbyder ikke en Viber-integration.
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Dixa tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Dixa tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Dixa tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Dixa tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Dixa tilbyder IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Dixa tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Dixa tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Dixa tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Dixa tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Dixa tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Dixa tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Dixa tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Håndter kundeinteraktion via flere kanaler

Enestående kundeservice bør komme fra flere steder, der er bekvemt for dine kunder. Heldigvis kan du håndtere kvalitetsservice fra ét billetsystem. Håndter e-mail billetter og opkald, konfigurer din live chat-widget, og forbind Facebook, Twitter, Instagram og Viber. Alt er under ét tag, som det skal være, så dine agenter kan fokusere på mere hjælp uden at skifte mellem apps.

Et dedikeret kundeserviceværktøj, der håndterer alt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Giv brugertilfredshed via flere sociale medier

Sociale medier bliver bedre og hurtigere kundeserviceværktøjer til supportagenter. Derfor er Facebook og Facebook Messenger-integrationer indbygget i LiveAgent, så du simpelthen kan forbinde din konto. Det samme gælder Twitter og Instagram. Bliv social via et brugervenligt billetsystem, administrer dine indlæg, besvar kommentarer og gør mere fra ét sted.
Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Social media billetstyring i en enkelt grænseflade

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Chat i realtid med intuitive funktioner

Løs kundespørgsmål hurtigere med den rigtige kundesupportløsning. Få fantastisk kundefeedback takket være den den hurtigste live chat-widget på markedet. Live chat er et af de bedste kundesupportværktøjer, og LiveAgent understøtter det med nøglefunktioner for at sikre en problemfri oplevelse. Se den hele liste over live chat-funktioner og se, hvad der gør det godt for kundetilfredshed.

Håndter kundehenvendelser hurtigere med vores live chat

Få fantastisk kundepleje fra vores supportteam

Vi håndterer kundesamtaler døgnet rundt for at sikre, at vi når som helst kan hjælpe alle. Ring til os, chat med os eller send os en e-mail , når du har brug for vores hjælp til at løse et problem, eller når du vil lære noget nyt om LiveAgent. Du kan også konsultere vores supportportal supportportal, der er fyldt med nyttige artikler om vores kundeserviceløsning.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Save more with LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar til at prøve LiveAgent?

Tag et kig på tourvideoen for at se, hvad LiveAgent ellers kan gøre, eller start vores gratis 14-dages prøveperiode for at opleve det på egen hånd. Du kan også kigge på vores overkommelige prisplaner, der er velegnede til virksomheder i de fleste størrelser og brancher. Tilmeld dig LiveAgent i dag, og forbedr agentens produktivitet med vores help desk -løsning.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er alternativer til Dixa?

Der er mange muligheder, når det kommer til Dixa -alternativer, og LiveAgent er en af dem. Det tilbyder et multi-channel billetsystem, der håndterer alle vigtige kundekanaler, et moderne helpdesk har brug for for bedre at nå deres kunder.

Hvad gør LiveAgent til et godt Dixa-alternativ?

LiveAgent udmærker sig ved billetvisning med flere kanaler. Det dækker e -mails, live chat, telefonopkald, kundeportal og sociale medier - Facebook, Instagram og Twitter. Du kan også forbinde Viber.

Hvad er fordelene ved Dixa alternative LiveAgent?

LiveAgent tilbyder flere kommunikationskanaler til en bedre pris, så du ikke behøver at ødelægge dit budget.

Related Articles to Dixa alternativ
Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Tag din helpdesk til det næste niveau med e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase alt sammen i én software.

Leder du efter et Lucep alternativ?

LiveAgent er en populær platform, der erstatter Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og pris har også gjort dette til et populært alternativ til ZenDesk, som tidligere kunder havde mange problemer med. LiveAgent har mange funktioner, herunder mulighed for at sende e-mails, vedhæfte filer og chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. Kundesupporten er også fantastisk, og systemet fungerer stabilt endda på mobile platforme. Mange kunder har fundet LiveAgent til at være en fantastisk og prisvenlig løsning i forhold til andre helpdesk-systemer som Zendesk og Freshdesk.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Leder du efter et Dixa-alternativ?

LiveAgent er det bedste alternativ til Dixa på markedet, da det tilbyder kundeservice via e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber og sociale medier. Der er ingen installationsgebyr, og der kræves ikke kreditkort. Start din 14-dages prøveperiode gratis og brug LiveAgent, som er brugt af mange virksomheder.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo