Funktioner | Liveagent Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Dixa |
---|---|---|
Billetering Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billettering. | Dixa tilbyder billettering. |
Livechat En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted. | LiveAgent tilbyder Livechat. | Dixa tilbyde Livechat. |
Callcenter Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling. | LiveAgent tilbyder callcenter. | Dixa tilbyder callcenter. |
Self-Service En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | Dixa tilbyder ikke selvbetjeningsportal. |
Facebook En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | Dixa tilbyder en Facebook-integration. |
Twitter En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | Dixa tilbyder ikke en Twitter-integration. |
Instagram En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | Dixa tilbyder ikke en Instagram-integration. |
Viber En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Dixa tilbyder ikke en Viber-integration. |
Videnbase Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler. | LiveAgent tilbyder vidensbase. | Dixa tilbyder ikke vidensbase. |
Kundeforum Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Dixa tilbyder ikke kundeforum. |
Automatisering og regler Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | Dixa tilbyder automatisering og regler. |
API Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | Dixa tilbyder API-funktioner. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Dixa tilbyder IVR -funktioner. |
Videoopkald Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Dixa tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | Dixa tilbyder ubegrænset historie. |
Ubegrænset websteder Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder. | Dixa tilbyder ubegrænsede websteder. |
Ubegrænset chat knapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | Dixa tilbyder ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænsede billetter/mails Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | Dixa tilbyder ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset opkaldsoptagelse Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst. | LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse. | Dixa tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse. |
Ubegrænset support døgnet rundt Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt. | Dixa tilbyder ubegrænset support døgnet rundt. |
Enestående kundeservice bør komme fra flere steder, der er bekvemt for dine kunder. Heldigvis kan du håndtere kvalitetsservice fra ét billetsystem. Håndter e-mail billetter ogopkald, konfigurer din live chat-widget, og forbind Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp og Viber. Alt er under ét tag, som det skal være, så dine agenter kan fokusere på mere hjælp uden at skifte mellem apps.
Sociale medier bliver bedre og hurtigere kundeserviceværktøjer til supportagenter. Derfor er Facebook og Facebook Messenger-integrationer indbygget i LiveAgent, så du simpelthen kan forbinde din konto. Det samme gælder Twitter og Instagram. Bliv social via et brugervenligt billetsystem, administrer dine indlæg, besvar kommentarer og gør mere fra ét sted.
Løs kundespørgsmål hurtigere med den rigtige kundesupportløsning. Få fantastisk kundefeedback takket være den den hurtigste live chat-widget på markedet. Live chat er et af de bedste kundesupportværktøjer, og LiveAgent understøtter det med nøglefunktioner for at sikre en problemfri oplevelse. Se den hele liste over live chat-funktioner og se, hvad der gør det godt for kundetilfredshed.
Vi håndterer kundesamtaler døgnet rundt for at sikre, at vi når som helst kan hjælpe alle. Ring til os, chat med os eller send os en e-mail, når du har brug for vores hjælp til at løse et problem, eller når du vil lære noget nyt om LiveAgent. Du kan også konsultere vores supportportal supportportal, der er fyldt med nyttige artikler om vores kundeserviceløsning.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Tag et kig på tourvideoen for at se, hvad LiveAgent ellers kan gøre, eller start vores gratis 30-dages prøveperiode for at opleve det på egen hånd. Du kan også kigge på vores overkommelige prisplaner, der er velegnede til virksomheder i de fleste størrelser og brancher. Tilmeld dig LiveAgent i dag, og forbedr agentens produktivitet med vores help desk -løsning.
Leder du efter et alternativ til 3CX?
Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Leder efter et Gist alternativ?
LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team