Opkaldshåndteringstid, også kendt som Average Handle Time (AHT), er afgørende for callcenterets produktivitet og agentydelse. Det er vigtigt at reducere AHT for at forbedre kundetilfredsheden. Gennemsnitlig opkaldshåndteringstid beregnes ved at tage summen af taletid, ventetid og afslutningstid divideret med antallet af behandlede opkald. For at reducere AHT kan callcentre give agenter de rette værktøjer og adgang til vidensressourcer, som kan hjælpe med at løse problemer hurtigere og dermed forbedre kundeoplevelsen.
Kunde klager -håndteringssystem
Effektiv klagehåndtering har mange fordele, som øget opløsningshastighed, effektivt samarbejde, praktisk indsigt og stærkere virksomhedsimage. LiveAgent tilbyder en fuldt udstyret løsning til håndtering af kundeklager.
Kontaktcenter vs Call Center-software – Definitioner, sammenligninger & Hvilket er bedst
Videos - Contact Center Vs Call Center Software Definitions Comparisons Which Is Best
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer