Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Den bedste kontaktcenter software.

Boost din kundesupportindsats med LiveAgents multikanalsk kontaktcenter i dag.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Skab problemfri serviceoplevelse med kontaktcenter software

Dagens digitalkyndige forbrugere bruger flere platforme til at nå ud til virksomheder og forventer en samlet oplevelse på tværs af dem alle. Derfor har de fleste kundevendte virksomheder allerede vedtaget kontaktcenterløsninger for at imødekomme deres kunders efterspørgsel efter en problemfri omni-kanals-oplevelse.

Uanset hvilke kanaler dine kunder bruger – med LiveAgents kontaktcenter -software kan du nemt, bekvemt og effektivt styre alle dine kundeinteraktioner fra ét sted.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw key points ig28

Hvad er et kontaktcenter software?

Kontaktcenter software er et værktøj, der gør det muligt for virksomheder at strømline kundekommunikation på tværs af alle potentielle kontaktpunkter og kanaler. Disse kan omfatte stemme, VoIP, e -mail, live chat, tekst og sociale medieplatforme.

Med et stigende antal virksomheder, der implementerer kontaktcenterløsninger, forventes den globale kontaktcentersystemmarkedsstørrelse at nå 47,76 mia. USD inden 2025.

Hvorfor har du brug for en cloud-kontaktcenter software

Cloud-baseret kontaktcenter-software fjerner behovet for at stole på traditionelle lokale løsninger. Det betyder, at det at kunne oprette og køre et kraftfuldt kontaktcenter -system med robuste funktioner ikke længere kræver dyr hardware, infrastruktur og professionelle IT-teams for at styre det.

Cloudbaserede løsninger er velegnede til både små virksomheder og store organisationer, da de giver stor skalerbarhed, fleksibilitet, forbedret sikkerhed og er meget omkostningseffektive.

undraw maintenance cn7j

Hvad du kan forvente ved at bruge kontaktcenter softwareløsninger

Statistic icon

Bedre serviceledelse

Rapporterings- og analysemuligheder for kontaktcenter systemværktøjer gør det let for ledere at overvåge og administrere alle aspekter af deres servicedrift, spore kritiske servicemetrikker og få indsigt i, hvordan agenter klarer sig.

Union icon

Forbedret datasikkerhed

Kontaktcenter -softwareløsninger giver avancerede sikkerhedsfunktioner, herunder datakryptering og sikkerhedskopiering af data for at beskytte følsomme kundeoplysninger. 

Tachometer icon

Forbedret produktivitet

Kontaktcenter systemplatforme er fyldt med et rigt sæt funktioner, der gør det muligt for agenter at holde styr på kundeoplysninger og give dem mulighed for at løse problemer hurtigt og professionelt og samtidig opretholde et højt produktivitetsniveau.

Yderligere fordele ved kontaktcenter software

live chat increase sales

Reduceret support    omkostninger

Effektivisering, automatisering og optimering af dine supportprocesser betyder kortere svartider, hurtigere opløsninger og færre gentagne opkald – alt sammen bidrager til øget supporteffektivitet og lavere driftsomkostninger.

Integrations pricing

Øgede salgsmuligheder

Med øjeblikkelig adgang til omfattende kundedata, lige fra personlige oplysninger til hver kundes indkøbs- og servicehistorik, kan agenter krydssælge og op-sælge relevante produkter eller tjenester, når det er relevant.

Alt-i-et multikanal kontaktcenter software fra LiveAgent

LiveAgents kontaktcenter-system er en multikanals, funktionsrig løsning, der gør din support mere effektiv og dine kunder gladere.

Fuldt funktionel billettering

LiveAgents kontaktcenter software tilbyder et komplet udvalg af billetfunktioner, herunder smart billetdistribution, automatisering af arbejdsgange, let ansvarlig styring, dåse svar og skabeloner, SLA -administration, opdeling og sammenlægning af billetter, teamsamarbejdsværktøjer, rapportering og meget mere til hurtig og effektiv billetopløsning .

Live chat support

Live chat er en af ​​kernefunktionerne i LiveAgents kontaktcenter -platform, der giver dig mulighed for at yde den øjeblikkelige support, som nutidens forbrugere forventer af mærker.

LiveAgents live chat er spækket med snesevis af både almindelige og unikke live chat-funktioner, herunder flere muligheder for routing af chat, proaktive chatinvitationer, online besøgsovervågning, skrivevisning i realtid og mere.

Stemme- og videoopkald

Et skybaseret callcenter er en integreret del af LiveAgents komplekse kontaktcenter-løsning. Det giver dig mulighed for at modtage opkald fra fastnettelefoner eller fra din hjemmeside, designe selv de mest komplicerede og personlige IVR -træer, definere regler for automatisering af opkaldsrouting og opkaldsoverførsler, foretage ubegrænsede opkaldsoptagelser og meget mere.

Integration af sociale medier

65% af mennesker i alderen 18-34 år mener, at sociale medier er en effektiv kanal for kundeservice. LiveAgent integreres med de mest populære sociale mediekanaler som Facebook, Twitter og Instagram for at hjælpe dig med at overvåge og besvare alle dine sociale mediebeskeder, kommentarer og mærkeomtaler fra et enkelt instrumentbræt. Med LiveAgent er det ikke nødvendigt at skifte mellem forskellige sociale konti eller at overvåge flere enheder.

Komplet selvbetjeningsportal

70% af forbrugerne foretrækker at bruge en virksomheds hjemmeside til at få svar på deres spørgsmål frem for at bruge telefon eller e -mail til at kontakte virksomheder. Med LiveAgent kan du udvide dine supportmuligheder ved at aktivere en fuldt tilpasselig selvbetjeningsportal med en vidensbase, ofte stillede spørgsmål og kundefora, som giver kunderne mulighed for at løse problemer på egen hånd uden at involvere dine agenter.

undraw book lover mkck

Har du brug for et kontaktcenter software?

Med en række forskellige kontaktcenter softwareudbydere på markedet kan det være kompliceret at vælge en. Når du kender den type kontaktcenter-software, du leder efter, kan du overveje at oprette en liste over must-have-funktioner, der er afgørende for dit kundesupportteam. Mens nogle tilbyder grundlæggende kontaktcenter -funktionalitet, har andre avancerede funktioner. Hos LiveAgent har vi bygget en multikanal kontaktcenter løsning med mere end 179+ funktioner tilgængelig i øjeblikket med over 40 integrationer inkluderet.

Hvorfor LiveAgents kontaktcenter løsning er den rigtige for dig

Cloud icon

Cloud-baseret teknologi

Nyd hurtig implementering, brugervenlighed, avanceret sikkerhed og andre fordele ved skybaseret teknologi.

Lovely customer icon

Tillid til 30.000 virksomheder

Over 30.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent som deres kundesupportværktøj.

Buble icon

Skalerbar & tilpasses

Softwaren kan let skaleres og tilpasses efter dine specifikke krav.

undraw Savings dwkw

Vælg en plan, der passer til din virksomhed

Den bedste kontaktcenter -software er en, der passer perfekt til dine forretningsmål, dine kundesupportbehov og dit budget.

LiveAgent tilbyder 4 forskellige planer – inklusive en helt gratis – uden kontrakter eller skjulte gebyrer, med fuldstændig gennemsigtige og rimelige priser, der kun faktureres for reel brug hver måned. Du kan også nedgradere og opgradere din plan og tilføje eller fjerne agenter når som helst.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Contact Center Software FAQ

Hvad er et kontaktcenter-system?

Kontaktcentersystemet er software, hvor al kundekommunikation flettes til en grænseflade. Al kundekommunikation er i én grænseflade, hvilket gør det til en effektiv og produktiv kontaktcenterløsning for dine agenter og kunder. Kunder får svar hurtigt, og agenter kan nemt løse kundehenvendelser. Kontaktcenteret er normalt en del af en kompleks helpdesk -løsning, der giver forskellige funktioner til at skabe den bedst mulige CX.

Hvad er en omni-kanal kontaktcenter løsning?

Omni-kanal kontaktcenter betyder, at din virksomhed er i stand til at integrere alle kanaler i en kontaktcenter løsning og give en problemfri kundeoplevelse. Desuden indeholder kontaktcenterløsningen data om dine kunder samt tidligere billethistorik.

Hvad er formålet med et kontaktcenter?

Formålet med kontaktcenteret er at yde support til dine kunder, når det er nødvendigt på den mest effektive og produktive måde.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo