Looking for a Alternativ til Channels?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Channels alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Giv din kundesupport mere end blot et callcenter med LiveAgent. Kontakt dine kunder via e-mail, live chat, sociale medier, og giv dem oplysninger med vores vidensbase.

Det er nemt at skifte over, og priserne er overkommelige.

  • Er du træt af din helpdesk-software? - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Er du træt af din helpdesk-software? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Dit callcenter omgivet af forskellige kundekanaler.
Prøv LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar meremed LiveAgent

Channels vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Channels
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Channels tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Channels tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center i alt inklusive plan for $49/agent/måned.
Channels tilbyder Call Center i plan for omkring $10/agent/måned.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
Channels tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Channels tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Channels tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Channels tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Channels tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Channels tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Channels tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Channels tilbyder automatisering og regler i plan for omkring $10/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Channels tilbyder API-funktioner i plan for omkring $10/agent/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner i All-inclusive-plan for $49/agent/måned.
Channels tilbyder IVR-funktioner i plan for omkring $10/agent/måned.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Channels tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Channels tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Channels tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Channels tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Channels tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Channels tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Channels tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for omkring $10/agent/måned.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt Channels alternativ

Gå videre end telefonopkald med LiveAgent og giv dine kunder flere kommunikationsmidler. E-mail, live chat, sociale medier som Facebook, Twitter og Instagram, callcenter og vidensbase er de værktøjer, du har brug for til at berige din helpdesk og gør det mere belejligt for dine kunder.

Alt dette er til en rimelig pris, så du ikke betaler for meget. LiveAgent tilbyder tre fantastiske prisplaner, som ikke tømmer bankkontoen.

Den hurtigste live chat-widget

LiveAgent has den hurtigste tilgængelige livechat-widget på markedet, med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noget hurtigere end det. En hurtig chat-widget gør det muligt for dine kunder at kontakte dig hurtigt direkte fra dit websted.

Omdan dine besøgende til betalende kunder og øge dialogen.

The fastest live chat on the market

Vi har noget for enhver smag

Enhver virksomhed fortjener bedre kundeservice

Vi har noget for enhver smag

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også call center integration. Det er hurtigt og nemt at installere!

Call center support

Funktionsrig

Over 175+ funktioner for at gøre dit arbejde lettere og mere behageligt.

Funktionsrig

Overkommelig pris

LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg mellem en af vores tre betalte abonnementer eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.

Professional built-in call center software

Pålideligt callcenter

Udover andre kommunikationsmidler kan du stadig give dine kunder telefonsupport. Installationen er færdig og klar inden for få minutter, og du kan oprette forbindelse via browser, telefon eller andet udstyr, du foretrækker.

Der er ikke brug for tredjepartsudbydere, LiveAgent klarer det hele for dig.

Klar til at forbedre din service?

Få mere og giv mere! Tag et kig på vores fantastiske prisplaner og afgør selv.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan er LiveAgent sammenlignet med Channels?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over Channels: callcenter, integration af sociale medier, vidensbase og kundeforum.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over Channels?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over Channels omfatter øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret kundeafgang og bedre agent arbejdsgang.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo