Vil du gerne sætte mere fokus på kundesupport med en dedikeret software? LiveAgent er det rigtige valg.
LiveAgent er den ultimative løsning til at yde kundesupport. Det tilbyder dig masser af funktioner og mere end 175 integrationer til en rimelig pris.
Funktion | LiveAgent | Gist |
---|---|---|
Billettering | ✅Ja | ❌Nej |
Live Chat | ✅Ja | ✅Ja |
Call Center | ✅Ja | ❌Nej |
Selvbetjening | ✅Ja | ✅Ja |
✅Ja | ✅Ja | |
✅Ja | ✅Ja | |
✅Ja | ❌Nej | |
Viber | ✅Ja | ❌Nej |
✅Ja | ✅Ja | |
Vidensbase | ✅Ja | ✅Ja |
Kundeforum | ✅Ja | ❌Nej |
Automatisering og regler | ✅Ja | ✅Ja |
API | ✅Ja | ✅Ja |
Interactive Voice Response (IVR) | ✅Ja | ❌Nej |
Video Opkald | ✅Ja | ❌Nej |
Ubegrænset historik | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænsede websteder | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænsede chatknapper | ✅Ja | ❌Nej |
Ubegrænset antal billetter/mails | ✅Ja | ✅Ja |
Ubegrænset optagelse af telefonsamtale | ✅Ja | ❌Nej |
Ubegrænset 24/7 support | ✅Ja | ❌Nej |
Når det drejer sig om at yde fremragende kundesupport, er en pålidelig og velkendt software et must have. LiveAgent er netop det, et fantastisk stykke helpdesk-software, der har alt, hvad du har brug for, for at yde god kundesupport og administration.
LiveAgent har det hele – e-mail, den hurtigste live chat-widget, sociale medier, callcenter-support og en vidensbase blandt andre funktioner og integrationer. Spild ikke tiden med upålidelig software. Det er nemt at skifte over til LiveAgent.
Livechat er en vigtig del af kundesupport, hvis du ønsker, at dine kunder hurtigt skal kunne kontakte dig fra dit websted.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noget hurtigere end det. Du skal bare forberede dig på indgående beskeder.
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være ganske ligetil.
Giv dine kunder mulighed for at komme i kontakt med dig på et mere personligt plan. Opsætning af dit eget virtuelle call center er nemt og klaret inden for få minutter.
Du kan tilslutte din browser, telefon eller ethvert andet udstyr efter eget valg og modtage opkald, ligesom du ville gøre over en telefon. LiveAgent klarer det hele for dig, så der er ikke behov for tredjepartsudbydere.
Du skal ikke bare nøjes med noget, vælg en af de bedste. LiveAgent tilbyder dig de bedste værktøjer, funktioner og integrationer til en rimelig pris. Du kan vælge en af tre prisplaner for at få præcis det, du har brug for. Og hvis det ikke er nok, kan du altid købe separate funktioner uden at betale for meget. Du får præcis, hvad du betaler for, ingen ekstra omkostninger og ingen bekymringer om at bryde dit budget.
Se vores prismuligheder for at få flere oplysninger.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Giv den bedste kundepleje og organiser dine forespørgsler med billettering
Priserne for billettering for helpdesk-software kan variere fra gratis til meget dyrt. Dette afhænger af mange faktorer. Du skal altid overveje et par ting, før du beslutter dig for at vælge et system. Omkostningerne kan variere på grund af funktioner og deres kvalitet, antallet af tilpassede integrationer, populariteten af det valgte brand, anvendelighed i forskellige scenarier, skalerbarhed og mange andre faktorer. Der er et par prismodeller, der skal overvejes for at sikre, at et helpdesk-system er det værd og passer til din forretningsmodel.
Per billet prismodeller lader dig betale for det, du har brug for. Denne prismodel er ideel til helpdesks med et lavt antal kundebilletter. Den største ulempe kan være mangel på motivation for agenter til at håndtere support, da hver håndteret billet svarer til et større beløb, der betales til tjenesteudbyderen.
Licensprismodeller kan omfatte licenser til en eller flere brugere. Alle, der har det, kan bruge softwaren på ubestemt tid, så længe det er betalt. Prisen for en licens kan være et engangsbeløb eller på abonnementsbasis.
Som med licensprismodellen kan du betale et engangsbeløb eller et abonnementsgebyr, der lader dig bruge billetsoftware på flere enheder. Den endelige sum er for hver stack, der bruges i en helpdesk.
Den agentbaserede model er den mest almindelige og den mest foretrukne, da den giver dig rimelige betingelser. Din pris afhænger af antallet af softwarebrugere. De kan bruge softwaren med alle betalte funktioner uden begrænsninger fastsat af billet- eller runtime-model.
Bliv fortrolig med billetløsninger og lær om softwareforpligtelserne. Disse omfatter basispriser, software- eller hardwarekrav, indbyggede funktioner, integrationer, understøttede kundekommunikationskanaler og endda kundesupport til helpdesk-brugere. Når du har fået alle de vitale oplysninger, kan du træffe velfunderet beslutning om, hvilken software der er bedst til din situation.
De mest almindelige problemer med at vælge den bedste billetsoftware til din virksomhed inkluderer prismuligheder. Billetsoftwarepriser afhænger af nogle få faktorer, såsom grundlæggende features, integrationer, pålidelighed og mere. Sørg for at overveje alle disse muligheder og sammenlign prisniveauer for at sikre, at du får den software, du har brug for, uden at betale for meget.
Enhver helpdesk-software bør give fremragende support til sine brugere. Derfor er brugervenlige selvbetjeningsmuligheder og direkte kontaktmuligheder en nødvendighed. LiveAgent-kunder kan til enhver tid kontakte vores 24/7 supportlinje via e-mail, live chat eller telefon. Du kan også gennemse vores eksterne videnskundebase for selvbetjeningsmuligheder.
Yde en fremragende kundeservice med et udvalg af værktøjer, der hjælper dig med at nå alle vigtige kundekanaler. Giv for eksempel dine kunder muligheder for at kontakte dig via e-mail, live chat, opkald og endda sociale medier. Med tilføjelse af en kundeportal og en ekstern vidensbase, kan du sikre dig, at dine kunder finder deres foretrukne valgmulighed.
Føler du dig overvældet af indkommende anmodninger? Enhver god billetsoftware kan hjælpe dig med at skalere op, når det er nødvendigt, og hjælpe dig med at skabe plads til flere kundesupportagenter. Det gælder også den anden vej rundt. Du er velkommen til at nedgradere, når du føler, at du betaler for meget for funktioner, du ikke bruger.
Dit kundesupportteam bør have alt det nødvendige for at yde support. Softwarebegrænsninger behøver ikke nødvendigvis at være en dårlig ting, især for help desks som ikke kræver alle værktøjer og funktioner, som softwaren kan tilbyde. Tænk på alt det, du har brug for og vælg de bedste muligheder til en rimelig pris
Kundeservicemedarbejdere bør arbejde som en samlet enhed. Udnyt helpdesk samarbejdsværktøjer, dele kundeprofiler og nemt samarbejde om kundespørgsmål. Alle kan kan hjælpe til. LiveAgent kan hjælpe dig med notes, tags, kontakt information, og opdeling af kundebilletter når det er nødvendigt.
In 2006, LiveAgent blev startet, fordi grundlæggere ikke kunne finde et godt kundesupportværktøj der tillod live chat, så de lavede selv en. I 2011 udvidede de softwarens funktioner til at omfatte et helpdesk-billetsystem. Nu har LiveAgent mere end 45 billetfunktioner og over 200 integrationer samt understøttelse af tredjepartsintegrationer og er nem at bruge og konfigurere. Dens helpdesk-billetfunktioner forbedrer produktiviteten øge kundefastholdelsen og konverteringer. En valgfri mobilapp er inkluderet i enhver plan. Du kan også bede om at få konfigureret tilpassede integrationer.
LiveAgent er en meget skalerbar mulighed med et robust niveau af tilpasning og muligheder for integration på en enkelt platform. Med sit store udvalg af funktioner og tætte integrationer kan den tilpasses til behovene for både små og store virksomheder, der omfatter en lang række industrier.
LiveAgent er et stærkt valg for dem, der på et budget, da det er rimeligt prissat, selv på det højeste niveau. Det understøtter dog ikke SAML single sign-on for virksomheder med hundredvis af medarbejdere.
Free
Small – $9/agent/måned
Medium – $29/agent/måned
Large – $49/agent/måned
De lancerede et helpdesk-billetsystem i 2016, der integreres med mange apps udviklet af Zoho. I alt, mellem de mange forskellige apps til alle niveauer af virksomheder, som stadig opdateres med få måneders mellemrum, har de nu over 60 millioner brugere. Desuden har de omfattende og rimeligt prissat cloud-baseret software.
Zoho Desk er et skalerbart system fra én medarbejder til hundredvis. Brugere af Zoho har også det tilføjede bibliotek med Zoho-produkter, der integreres med Zoho Desk.
Selvom det er rimeligt prissat, er muligheden for at tilføje en light agent yderligere $6 pr. måned (og 50 gratis light agenter på det højeste niveau). Light-agenter har begrænsede helpdesk-rettigheder, da de ikke er en del af kundesupportteamet men kan støtte kundeservice interaktioner. Det mangler også en SAML-single sign-on, og dens integration til customer relationship management (CRM) er med et andet produkt end Zoho. En af hovedfunktionerne, der adskiller den, er dens AI Zia, som er en kraftfuld tilføjelse til supportpersonalet, men kun tilgængelig for det højeste niveau. Desuden har de den ekstra fordel af en reduceret pris, hvis de faktureres årligt
Free
Standard – $20/agent/måned ($14/agent/årligt)
Professional – $35/agent/måned ($23/agent/årligt)
Enterprise – $50/agent/måned ($40/agent/årligt)
LiveAgent vs Zoho Desk sammenligning
HappyFox er en webbaseret helpdesk, der er hurtig at konfigurere, og tilbyder enorme tilpasningsmuligheder, administrationsstyring og sikkerhedsfunktioner, som vil gavne en stor virksomhed. Derudover er den nem at bruge og byder på mange funktioner, der gør det muligt for kundeselvbetjening at lette arbejdsbyrden for dine agenter.
Fordi der ikke er nogen gratis mulighed, og deres prismuligheder starter ved $29 pr. agent pr. måned, er det ikke et nemt salg for dem, der er på et budget. Fordelen er, at de tilbyder ubegrænset agentservice, men begrænser billetter om året for mere omfattende operationer. Virksomheden leverer single sign-on og værktøjer til at opretholde styring og sikkerhed for store virksomheder.
Der er krav om 5 agenter til alle planer, men det er svært at vurdere, om dette er en god eller dårlig ting uden at kende prisstrukturen.
Priserne er ikke let tilgængelige, men de tilbyder fire niveauer af agent-baserede priser, der starter ved $29/agent/måned. Der er også fire niveauer af ubegrænsede agenter med billet- og brugerdefinerede feltgrænser. Grænserne begynder ved 10.000 billetter om året og ti brugerdefinerede felter, og det højeste niveau har 250.000 billetter om året og 200 brugerdefinerede felter.
LiveAgent vs HappyFox comparison
Help Scout, som er betroet af mere end 12.000 virksomheder i 140 lande, er en kundesupportplatform bygget med voksende virksomheder i tankerne. Som et resultat af Help Scouts fokus på kunderne, letter det også samarbejdet mellem teammedlemmer, noget der er etableret gennem ti års erfaring.
Help Scout er designet til at vokse med din virksomhed og understøtter alle størrelser af virksomheder. De laveste niveauer starter med en bred vifte af funktioner. Tjenesten inkluderer mere avanceret sikkerhed som HIPAA-kompatible funktioner og single sign-on-funktioner med den mellemste og højeste plan.
De tilbyder en 15-dages prøveversion af deres to lavere niveauer, men det højeste niveau, selvom det har robuste funktioner, som enhver virksomhed ville være på udkig efter, viser ikke priserne. Help Scout er en mulighed, der lader virksomheder opgradere deres plan, efterhånden som deres virksomhed skalerer. Det tilbyder ikke en gratis version.
Standard – $25/agent/måned ($20/agent/årligt)
Plus – $50/agent/måned ($40/agent/årligt)
Enterprise – Efter anmodning (Kun årligt)
LiveAgent vs Help Scout sammenligning
Selvom det ikke er så almindeligt som andre helpdesk-billetsystemer på denne liste, fokuserer KB Support på, at være det bedste supportværktøj-plugin til WordPress og e-handelswebsteder.
Dette produkt er beregnet til at starte virksomheder på nettet med plugins specifikt til WordPress og eCommerce integration.
Selvom KB-support har lave årlige faktureringsomkostninger, kræver det et års forpligtelse efter at have betalt for det. Der er mulighed for at købe specifikke plugins inkluderet i hvert niveau af planen, så du kan bestemme, hvad du vil og ikke har brug for, selvom bundles har en betydelig rabat. Ud over omkostningerne er ulempen, at der ikke er nogen smart tildelingsteknologi; den tildeler bare tilfældigt eller baseret på aktive billetter pr. bruger.
For et enkelt websted, faktureres årligt (prisforhøjelse pr. websted til unlimited plan):
Starter – $74
Professional – $102
Enterprise – $150
LiveAgent vs Help Scout sammenligning
Et af de mest kendte helpdesk-billetsystemer, Zendesk, har mange muligheder, der starter ved 19 € pr. agent pr. måned med de grundlæggende funktioner, og deres enterprise-ready plan starter ved €99 pr. agent pr. måned. Denne avancerede service anvendes af virksomheder som Uber og Netflix, plus over 160.000 globale virksomheder.
Zendesk tilbyder planer for enhver virksomhedsstørrelse og en gratis prøveperiode for alle niveauer.
Funktionerne i Zendesk er omfattende, med planer, der spænder fra små virksomheder til firma-niveau. Faktureres årligt eller måned til måned, der er ingen forpligtelse til Zendesk ud over disse vilkår (der er ingen refusion for annullering eller nedgradering).
Support Team – $19 per agent/month billed årligt
Support Professional – $49 per agent/måned faktureret årligt
Support enterprise – $99 pr. agent/måned faktureret årligt
Suite Team – $59 pr. agent/måned faktureret årligt
Suite growth – $99 pr. agent/måned faktureret årligt
Suite Professional– $125 pr. agent/måned faktureret årligt
Suite Enterprise – $199 pr. agent/måned faktureret årligt
LiveAgent vs Zendesk sammenligning
Selvom vi tilbyder mange helpdesk-muligheder, fra kundeservice til IT-support, er Vision Helpdesk et helpdesk-billetsystem, der fokuserer på dine medarbejdere med samarbejds- og gamification-funktioner, der bidrager til et positivt arbejdsmiljø. Det betyder dog ikke, at de glemmer kunden, hvilket tilbyder en multi-kanal tilgang til kunderne til at interagere med support.
Dette system vil skabe en centraliseret helpdesk til din virksomhed med brugerdefinerbare arbejdsgange. Selvom det er rimeligt prissat, har det ikke det brede udvalg af funktioner, som nogle større virksomheder har brug for.
Selvom Vision Helpdesk er tilgængelig i både SaaS cloud og downloadbare licenser, er SaaS cloud-licensen kun tilgængelig i USA, Storbritannien, EU og Indien. De har dog en 30-dages, uforpligtende software gratis prøveperiode.
Dette system er mere rettet mod fakturerbare kundeservicetimer end almindelig kundeservice, og live chat-funktionen er et separat køb.
Starter – $12 per agent per måned, faktureret årligt / $15 pr. agent faktureret måned til måned
Pro – $20 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $25 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
Satellite Help Desk – $24 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $30 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
Pro Service Desk – $32 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $40 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
Ent Service Desk – $48 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt / $60 pr. agent, der faktureres måned-til-måned
LiveAgent vs Vision Helpdesk sammenligning
Ligesom andre på denne liste er HubSpot Service Hub oprettet til at vokse med dig og er et genkendeligt navn, da de tilbyder mange andre produkter. Du kan komme i gang med et gratis abonnement fra et betroet navn på internettet, og du kan bruge fleksibel support og nem onboarding til at forstå dine kunder bedre.
HubSpot Service Hub-systemet er en mulighed, der vil skalere med din virksomhed med både gratis og betalte versioner afhængigt af din virksomheds behov. De højere niveauer tilbyder væsentlige funktioner for en stor virksomhed, mens den vokser.
De tilbyder en gratis version med mange af de væsentlige funktioner, du skal bruge for at komme i gang. Men, billetautomatisering begynder ikke før $50 pr. måned planen, som inkluderer to agenter og muligheden for at tilføje yderligere brugere for $25 hver på startniveauet. På højeste niveau er det en årlig forpligtelse.
Gratis værktøjer
Starter – Starter ved $50/md. faktureret månedligt (starter ved to betalte brugere)
Professional – Starter ved $450/md. faktureret månedligt (starter ved fem betalte brugere)
Enterprise – Starter ved $1.200/md. faktureret ved $14.400/år (starter ved 10 betalte brugere)
LiveAgent vs Hubspot Service Hub sammenligning
Markedsført som en helpdesk-løsning, der skaber en mere personlig oplevelse for kunderne, fjerner Front billetnumre for at give kunden et personligt svar. Det er nemt og intuitivt, og automatisering holder styr på at tildele forespørgsler til det rigtige supportteammedlem.
Front er et meget skalerbart system med op til ti teamkammerater på det nederste niveau, 50 på det andet og ubegrænset i toppen.
Der er ikke noget billetsystem, men det fungerer ved at organisere support gennem delte indbakker og tildele dem gennem automatisk belastningsbalancering. Selvom billetsystemet ikke automatiserer tildelingerne, kan du skabe regler, der gør det (brugerdefinerede regler er kun tilgængelige på $49 niveauet).
Der er også en årlig forpligtelse.
Starter – $19 per person, per måned, faktureret årligt
Growth – $49 person, per måned, faktureret årligt
Scale – $99 person, per måned, faktureret årligt
LiveAgent vs Front sammenligning
Dette system er en økonomisk overkommelig mulighed for små og mellemstore virksomheder, som søger at forenkle oplevelsen af at bruge et helpdesk-system. Det tilbyder tilpasningsmuligheder og tredjeparts app-integration.
Selvom omkostningerne er høje med Azure-desk, begrænser det, at de kun har én plan, der mangler funktioner på virksomhedsniveau, dens anvendelighed til små og mellemstore virksomheder
En 14-dages gratis prøveperiode er tilgængelig; dog er der kun én plan. Planen har mange funktioner, men omfanget af skalerbarhed er begrænset. Der er ingen avancerede funktioner til virksomheder, såsom sikkerhed eller styring.
One plan – $33 pr. bruger pr. måned, der faktureres årligt ($50 pr. bruger pr. måned, der faktureres månedligt).
SupportBee er et helpdesk-billetsystem, der har til formål at opbygge et samarbejdende arbejdsmiljø, så medlemmer af kundesupportteamet kan hjælpe hinanden med at løse kundeproblemer. Gennem en delt indbakke, der er nem at sætte op og mobiloptimeret, er SupportBee et fleksibelt teambaseret system.
Dette system tilbyder alt det grundlæggende, du skal bruge for at starte et kundeserviceteam. Det giver dog ikke den støtte, som større virksomheder måtte have brug for.
Selvom det er meget billigt, er funktionerne og funktionaliteten af SupportBee ikke så stor eller så omfattende som dem, der tilbydes af andre virksomheder til samme prispunkt. Desuden er kundeportalsoftwaren kun tilgængelig på det højere niveau. Men overordnet set er det et forenklet billetsystem, der vil fungere godt for mindre virksomheder.
Startup – $15 /bruger/måned eller $13/bruger/måned faktureret årligt
Enterprise – $20 /bruger/måned eller $17/bruger/måned faktureret årligt
LiveAgent vs SupportBee sammenligning
Freshdesk, der er betroet af mere end 40.000 virksomheder, inklusive HP, Pearson og American Express, er en alt-i-én kundeserviceplatform. Med Freshdesks skalerbare platform, native multi-kanal support og samarbejdsfunktioner kan din virksomhed strømline arbejdet og overgå kundernes forventninger.
Dette system er bygget til at skalere med økonomisk overkommelige muligheder på tværs af forskellige forretningsforhold.
Der er en gratis version med det grundlæggende, som en virksomhed skal bruge for at komme i gang. Derefter fortsætter hvert niveau gradvist til at inkludere de funktioner, du skal bruge, efterhånden som du vokser. Men færdighedsbaseret routing begynder ikke før det højeste niveau.
Free
Growth – €15 /agent/måned, faktureret årligt – €18/agent/måned, faktureret månedligt
Pro – €49/agent/måned, faktureret årligt – €59/agent/måned, faktureret månedligt
Enterprise – €79/agent/måned, faktureret årligt – €95/agent/måned, faktureret månedligt
LiveAgent vs Freshdesk sammenligning
Som et supportplugin til WordPress er Awesome Support enkel, nem at konfigurere og har mange tilføjelser inkluderet i hvert bundle niveau. De tilbyder den “most awesome” helpdesk og supportplugin til WordPress med over 10.000 aktive installationer.
Selvom der er store WordPress-baserede websteder, som Microsoft News og BBC America, er dette bedst for en mindre virksomhed, da det skal inkludere flere sikkerheds- og administrationsfunktioner for at være mere nyttige højere oppe. Men selvom disse er unødvendige for en større virksomhed, er ubegrænsede agenter et stort salgsargument.
Selvom de tilbyder ubegrænsede agenter og ubegrænsede billetter, bliver du nødt til at forpligte dig til at bruge produktet i et år. Fordelen er, at hvert niveau er meget overkommeligt for ethvert forretningsniveau, men de har ikke de muligheder, en stor virksomhed ville have brug for.
Standard – $149 per år
Pro – $229 per år
Enterprise – $289 per år
Agency – $409 per år
TeamSupport er betroet af Fujifilm, Comcast og NBA og er et webbaseret business-to-business kundesupportsystem. Den har omnichannel-support, der letter samarbejde og strømliner kundesupportbilletter ved at integrere med software, der allerede er i dit værktøjssæt.
Supporttjenesten for dette system har meget at byde på, men startomkostningerne pr. agent pr. måned er høje, hvilket betyder, at det kan være uopnåeligt for nogle mindre virksomheder.
Mange funktioner fokuserer på B2B kundeservice og IT-support. Ulempen er, at det laveste niveau koster $49 pr. agent pr. måned, relativt dyrt sammenlignet med nogle andre helpdesk-billetsystemer med lignende funktioner og en lavere pris.
Essential Support – $49 per agent om måneden
Enterprise Support – $69 per agent om måneden
Complete Customer Support Suite – $119 per agent om måneden
LiveAgent vs TeamSupport sammenligning
Freshservice er en cloud-baseret IT service management løsning. Ligesom sit helpdesk-modstykke er det et letanvendeligt, altomfattende system med en mængde forskellige funktioner.
Skalerbarheden af denne platform giver den mulighed for at arbejde for enhver størrelse virksomhed, efterhånden som de vokser.
De tilbyder en 21-dages gratis prøveperiode med alle funktionerne aktiveret. De tilskynder til samarbejde inden for deres funktioner. De leverer sikkerhedsfunktioner, der beskytter data i cloud med adgangsstyring og kryptering af data i transit. Desværre er der ingen gratis version.
Starter: €15 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Growth: €40 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Pro: €80 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Enterprise: €405 pr. agent pr. måned, der faktureres årligt.
Over 100.000 organisationer som Disney og Honda stoler på ManageEngine til at administrere deres IT. Deres Service desk Plus-system er en cloud-baseret IT-løsning, der har gjort både IT-professionelle og kunder glade i over ti år.
Selvom ManageEngine Service Desk Plus har en bred vifte af funktioner, er det, uden at kende omkostningsdetaljerne, svært at anbefale det til virksomheder i en bestemt størrelse. Prisplaner ser ud til at skalere godt med hvert forretningsniveau. De arbejder også sammen med Zoho om at bruge deres Zia AI-assistent som et potentielt første kontaktpunkt for kunder.
Der er ingen gratis version. Der er en prøveperiode på 30 dage for hver servicedesk-instans, samt en demo tilgængelig.
Dette er en altomfattende IT-service med kraftfulde funktioner for at forbedre din organisations service, herunder aktiv- og problemstyring.
Standard – $12 pr. tekniker pr. måned faktureret månedligt ($10 pr. tekniker pr. måned årligt)
Professional – $23 pr. tekniker pr. måned faktureret månedligt ($21 pr. tekniker pr. måned årligt)
Enterprise – $58 pr. tekniker pr. måned faktureret månedligt ($50 pr. tekniker pr. måned årligt)
Over 131.000 agenter yder support ved hjælp af Kayako, fra Sega til MTV til Acer. Systemet er bygget til at være personligt og ligetil. Det er hurtigt at implementere, nemt at bruge og har unikke funktioner som SingleView, som de implementerer for at personliggøre en rejse for den relevante kunde.
Dette er et system, der kan bruges af alle niveauer i virksomheden, da dets funktioner giver dig mulighed for at få en bedre forståelse af din kundebase, som er unik for Kayako. Det er også meget overkommeligt for ethvert forretningsniveau, startende ved $12,50 pr. agent pr. måned.
SingleView-systemet, som sporer en kundes rejse gennem dit websted, giver din agent mulighed for at levere kundeservice i forbindelse med din kundeoplevelse. Omnichannel-indbakken og SingleView er tilgængelige i det laveste niveau af prisplanerne.
Der er ingen gratis version, men der er en 14-dages gratis prøveperiode og en demo. Desværre mangler den en enkelt log-on-funktion.
Gold Support Plan – $12.50 per agent om måneden
Platinum Support Plan – $25 per agent om måneden
LiveAgent vs Kayako sammenligning
SolarWinds er en moderne IT-servicestyringsløsning (ITSM), der inkluderer alle funktionerne i en helpdesk-billetservice, som er unik for dette system.
Dette system har prisstrukturer for hvert forretningsniveau og er let at skalere, efterhånden som du vokser.
30 dages gratis prøveperiode. Demoer efter anmodning. Rimelige priser. Dette system har automatiseringsværktøjer, der hjælper med at lægge den rigtige billet i hænderne på det rigtige teammedlem. Der er dog ingen gratis version.
Team – €19 pr. agent pr. måned, yderligere €0,10 pr. enhed pr. måned
Business – €39 pr. agent pr. måned, yderligere €0,30 pr. enhed pr. måned
Professional – €69 pr. agent pr. måned, yderligere €0,50 pr. enhed pr. måned
Enterprise – €89 pr. agent pr. måned, yderligere €0,70 pr. enhed pr. måned.
LiveAgent vs SolarWinds sammenligning
Deres software bruges af Adobe og Microsoft, og JitBit helpdesk er en SaaS cloud-baseret tjeneste med en enkelt login og GDPR og HIPAA overholdelse. Med automatiseringsregler hjælper JitBit med at organisere dine billetter og sparer en masse tid for dit team.
Med dette systems skalerbarhed og sikkerhed kan du udvide og få de tjenester, du har brug for, efterhånden som din virksomhed vokser.
Den 21-dages gratis prøveperiode kan forlænges, hvis nødvendigt. Det tager sekunder at oprette et websted, som du kan arbejde på og teste. Det har en stabil pris pr. måned, men begrænser antallet af agenter på hvert niveau, undtagen det højeste.
“Powered by Jitbit” skjules ikke før det højeste niveau. Ingen gratis version.
Freelancer: koster $29 og kun 1 agent.
Startup: koster $69 for op til 4 agenter.
Company: koster $129 for op til 7 agenter.
Enterprise: koster $249 for op til 9 agenter, med $29 pr. ekstra agent.
Ligesom Zoho er Jira en del af et netværk af applikationer, hvilket betyder, at den kan integreres med alle applikationer under den kategori. Jira-produktet i denne branche er bygget til hurtighed for at hjælpe dig med at besvare spørgsmål hurtigere og øge kundetilfredsheden. Deres service bruges af Domino, Square og Twitter, for at nævne et par.
Dette system fungerer godt for alle erhvervsmæssige niveauer og tilbyder en gratis mulighed og overkommelige niveauer, der skaleres op til enterprise. Hvert niveau krypteres, når de er inaktive og under transit.
Der er en gratis version med mange funktioner, og interesserede virksomheder kan booke en live demo.
Men enterprise prisen er dog gemt bag en kontaktformular.
Free – Op til 3 agenter
Standard – $21 pr. agent (gennemsnit) pr. måned
Premium – $47 pr. agent (gennemsnit) pr. måned
Enterprise – Faktureres årligt, tilgængelig med 201 agenter eller flere
LiveAgent vs Jira Service Desk sammenligning
En prøveversion er altid nyttig, når du skal vælge mellem helpdesk-billetsystemer. Før du forpligter dig til en tjeneste, bør du opleve, hvordan det vil være at bruge den hver dag. Tjenesten kan have alle de funktioner, du leder efter, og stadig ikke være egnet til dig. Nogle gange er følelsen af et system ikke rigtig, og du skal prøve det for at se. Det er ligesom et par jeans, de kan se godt ud på mannequinen, men ikke se gode ud på dig.
Det samme gælder for enhver af dine kunder. De valgte dit brand, fordi det fungerer for dem. Derfor bør du prøve det, før du køber det.
Lige nu er LiveAgent tilgængelig til en 14 dages prøveperiode af deres all-inclusive plan uden krav om kreditkort. Det vil tage mindre end et minut at tilmelde sig og starte din prøvetur.
Medmindre du kun vil fokusere på dåsesvar, bør dit personale være uddannet i både grundlæggende og avancerede sider af billetsalg og kundesupport. Derfor skal billetsoftware være let for alle at lære, selv i komplekse begivenhedsscenarier, og hjælpe dine agenter med at lære, hvordan man bruger fuldt udstyret helpdesk-software. LiveAgent-systemet tilbyder en praktisk opstartsguide, der vil lære enhver, hvordan man opsætter alt og kommer i gang. Læs Academy, den er fuld af artikler, der dækker hele spektret af helpdesk-systemer såsom billettering, live chat, call center og meget mere. Desuden kan det hjælpe dine agenter med at lære at blive fuldtuddannede helpdesk-eksperter og pålidelige kundeservicemedarbejdere.
Kundeinteraktion kræver ikke altid alle værktøjer, servicekanaler eller avancerede funktioner til din rådighed. Forskellige virksomheder kræver forskellige løsninger med hensyn til billetudfordringer. Overbetaling for funktioner, du aldrig vil bruge, kan forringe agentens ydeevne og føre til komplikationer med din kundeserviceplatform. Sørg for at drage fuld fordel af gratis prøveperioder for at finde ud af, hvad der virker for dig, og hvad der ikke gør.
Prøver er vigtige, fordi de giver os mulighed for at prøve systemet og dets grænseflade med funktioner. Spring ikke en gratis prøveperiode over på grund af en masse smart snak, du læser på et websted. Gratis prøveperioder giver dig mulighed for at prøve grundlæggende funktioner og vise dig, hvordan du håndterer komplekse begivenheder og situationer i den daglige kundesupport.
Helpdesk-grænsefladen med funktioner, du i øjeblikket betaler for, kan være nok, men har du overvejet, hvad der vil ske, når du opgraderer? De fleste robuste billetsystemer tilbyder forskellige betalte planer, der kommer med eller uden nogle funktioner. Sørg for at vælge en løsning, der giver dig mulighed for at opgradere og imødekomme dine behov, når det er nødvendigt.
Der er et par vigtige ting, som hundredvis af organisationer spørger om på demo-opkald. Først og fremmest skal du finde ud af, hvad du skal betale for. Spørg om understøttet kundekommunikationshub eller -kanalmuligheder, funktioner er inkluderet i abonnementer og understøttede tredjepartsintegrationer med anden software. Så kommer prismulighederne. De samlede driftsomkostninger er en af hovedprioriteterne.
Implementeringen af billetsoftware er generelt en nem proces, der kan variere i nogle få henseender. Den største forskel er mellem webbaseret og applikationsbaseret software. Generelt springer du installationsprocessen over med webbaserede løsninger og begynder at bruge dem med det samme. Du skal bare give din e-mailadresse og tilmelde dig en gratis prøveperiode. Når du har bekræftet din e-mail, kan du logge ind og blive fortrolig med helpdesk-platformen. Som et eksempel tilbyder LiveAgent en praktisk startvejledning lige fra starten. Det leder hver ny bruger gennem et par enkle trin, der hjælper dem med at opsætte deres nye løsning.
Det bedste helpdesk-billetsystem er et, der gør din drift mere effektiv og giver kunderne mulighed for selvbetjening til at reducere din medarbejders arbejdsbyrde. Løsninger som LiveAgent har robuste tilpasningsmuligheder til at skabe arbejdsgange, der er specifikke for din virksomhed. Det bedste system er det, der passer bedst til dine unikke krav.
Når du er en mindre virksomhed, bør målet med dit valg være ROI, værdi og skalerbarhed. Derfor er det ideelle scenarie at finde et system, der opfylder dine behov til en overkommelig pris.
Udbydere af simple billetsystemer tilbyder en gratis version af deres software med begrænsede muligheder. LiveAgent tilbyder en gratis plan, som giver dig det grundlæggende med alt, hvad du skal bruge for at komme i gang, såsom en chatknap, grundlæggende rapportering og kundeportalen. En anden rimeligt prissat mulighed er Zoho Desk, som også tilbyder en gratis version. Derfra kan du vælge at opgradere til en betalt plan.
Som din virksomhed fortsætter med at vokse, er der flere muligheder på det midterste niveau for helpdesk-billetsystemer, da flere penge betyder flere funktioner. På dette tidspunkt har du sandsynligvis et voksende team af helpdesk-agenter. Du bør fokusere på at trække dem sammen med systemer, der fremmer samarbejde og kan integreres med de forskellige applikationer, du allerede har, og dem, som du planlægger at udvide med. Der bør dog stadig være fokus på værdi, da du nok ikke ønsker at sprænge budgettet for for mange funktioner.
LiveAgent kan integre over 190 programmer på dette niveau, herunder sociale medier. Sociale medier er værdifulde for dine marketingkampagner, især hvis du er et nystartet brand. At besvare spørgsmål og bekymringer på sociale medier vil hjælpe med at udvide dit brand og skabe mindeværdige kundeinteraktioner. Ligesom andre helpdesk-billetsystemer, integreres det også med Slack for at hjælpe med at opretholde problemfri kommunikation mellem teammedlemmer. En anden god mulighed er Jira Service Desk, fordi den også kan prale af et massivt udvalg af integrationsmuligheder.
Store virksomheder har råd til det hele. Nu hvor du har råd til hele udstyret, er det tid til at se på alle de funktioner, du vil have og har brug for. Men at lede efter værdi er stadig altid den bedste fremgangsmåde, uanset hvor mange penge du har at rutte med.
De store drenge, LiveAgent, Zendesk og Jira Service Desk, tilbyde nogle kvaliteter, andre ikke har, såsom samarbejdsfunktioner, automatiseringer og single sign-on. Single sign-on giver brugerne adgang til softwaren ved hjælp af eksisterende legitimationsoplysninger, som at logge ind med en Google-konto.
Dette betyder ikke, at de er de eneste muligheder. Afhængigt af, hvad du har brug for som en stor virksomhed i form af kundesupport, kan du være bedre stillet med en mere omkostningseffektiv løsning, der har det, du har brug for. For eksempel har LiveAgent et væld af funktioner, mens dets højeste serviceniveau er rimeligt prissat, og tilbyder en værdi, der svarer til nogle helpdesk-systemer, der koster meget mere.
Vi har diskuteret de mange fordele ved et helpdesk-billetsystem, og hvordan det gælder for din virksomhed. Billetsoftware er blevet et af de mest essentielle værktøjer til håndtering af kundesupport. Med et stigende antal onlinebrugere forventer de alle kundeservice og support af høj kvalitet. Dette aspekt er den vigtigste forskel mellem at beholde og miste en kunde. Et helpdesk-billetsystem hjælper dig og din virksomhed med at skabe den bedste kundeserviceoplevelse ved at forbedre dine arbejdsgange med automatisering. Det skaber også handlingsrettede data fra hver logget kundetransaktion og reducerer din tid pr. billet ved at give dem til dem, der er bedst egnede til jobbet.
Ved at bruge de rigtige kommunikationskanaler og have veluddannede kundesupportmedarbejdere, kan et helpdesk-billetsystem være en værdifuld tilføjelse til din kundeservicestrategi. Få den rigtige billetsoftware til din helpdesk, og svar på serviceanmodninger med lethed.
Landing PPC Archive - LiveAgent
Boost din kundeservice med LiveAgent! Omnichannel helpdesk, live chat, callcenter & mere. Prøv gratis i 14 dage. Ingen kreditkort!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.