Tjen på højere agentproduktivitetsniveauer og kundefastholdelse eller (omdannelse) med vores omnichannel help desk-software. Prisværdiforholdet er uovertruffent. Med over 180 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer er vores software den perfekte løsning for virksomheder i alle størrelser og brancher.
Strømlin alle kommunikationskanaler og administrer dem fra en enkelt delt virksomhedens indbakke. Nyd integration af sociale medier, ubegrænset billetoversigt, opkaldsoptagelser, hybrid billetstrømme og andre produktivitetsværktøjer.
>
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
IT-helpdesk-software fra LiveAgent, strømliner forskellige kommunikationskanaler til samlede billetter.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Giv dit team det rigtige helpdesk-værktøj til at øge deres produktivitet og bruge mindre tid på kundeanmodninger. Med LiveAgent kan dine kunder kontakte dig overalt. Det er ligegyldigt, om dine kunder vil e-maile, chatte, ringe eller kontakte dig via sociale medier. LiveAgent giver dig mulighed for at besvare alle deres anmodninger fra ét sted.
Er det svært for dig at holde styr på og besvare alle dine kundeforespørgsler? Kunder forventer og kræver hurtig kundeservicekommunikation på flere platforme. Dog kan kundeservicestyring blive uorganiseret og kaotisk, når du ikke har et kvalitetssystem.
The billetsystem er en del af enhver kvalitets helpdesk-software. Billetfunktionen i LiveAgent samler kundehenvendelser fra flere kommunikationskanaler og organiserer dem i en universel indbakke. Således kan du modtage alle dine e-mails, henvendelser/omtaler på sociale medier, opkald, live chats og mere på én platform.
Agenter ville derefter kunne håndtere kundens kommunikation effektivt og forhindre tabt eller ubesvaret kommunikation. LiveAgents online billetsystem er brugervenligt, hvilket gør det muligt for dine agenter hurtigt at blive fortrolige med det.
Derudover har LiveAgent udviklet et online billetsystem for at forbedre kundeserviceautomatisering endnu mere. For eksempel, automated ticket distribution, SLAs, automatisering rules, og mere. Så giv billethåndteringssystemet en chance, og yde professionel kundeservice med det samme.
Live chat-funktionen kan hjælpe dig med at levere øjeblikkelig kundeservice til dine kunder eller besøgende. LiveAgent tilbyder hurtigste live chat-service til rådighed, og der er ingen grænser for antallet af chatknapper, du kan bruge. Således kan du yde support på webadresser, hvor besøgende har brug for din hjælp.
Desuden har LiveAgents live chat en bred vifte af smarte funktioner. For eksempel stopper Max queue length feature den automatisk visningen af chat-knappen, når kunde køen bliver for lang. Proaktive chatinvitationer er en anden glimrende funktion, som kan hjælpe dit helpdesk-personale med at kommunikere med besøgende, før de overhovedet beder om hjælp. Ved at yde hjælp på forhånd kan du omdanne dine besøgende til betalende kunder.
Selvom vi kan prale af live chat-funktioner hele dagen lang, er det nøjagtige mål for succes antallet af omdannelser, det genererer. Derfor har LiveAgent udviklet en funktion, der gør dit brand i stand til at måle effektiviteten af live chat i Google Analytics. Nu skal der chattes. Så lad os komme i gang.
En kvalitets helpdesk-platform indeholder også et callcenter, da kunderne stadig ønsker at kontakte agenter via telefon. I dag tilbyder help desk-løsninger mere end et grundlæggende callcenter. LiveAgent’s call center har avancerede funktioner, der gør dig i stand til at forbedre kundeoplevelsen enormt gennem telefonen, f.eks. interne opkald , videoopkald og opkaldsknapper.
Desuden tilbyder systemet automatiseringsfunktioner til at forbedre kundesamtaler endnu mere. For eksempel, IVR, Automatic callback, and Call routing kan forhindre lang ventetid, da kunderne bliver dirigeret til den korrekte afdeling. Men hvis linjen er optaget, kan de anmode om et automatisk genopkald.
Disse enkle callcenter-automatiseringsprocesser forbedrer arbejdsgange og øger samtidig kundetilfredsheden. Da callcenteret endvidere er en integreret del af help desk-software, kan dine kundeservicemedarbejdere også se kundedata fra CRM integration mulighed inde i hver billet.
Samlet set oprettede LiveAgent callcenter -funktioner for at levere overlegen kundekommunikation via telefon ved hjælp af helpdesk -automatiseringsfunktioner.
En Videnbase er et lager af virksomhedsproducerede oplysninger, der bruges til at hjælpe deres kunder, når deres agenter ikke er tilgængelige. Selvbetjeningsmuligheder er blevet stadig mere populære blandt virksomheder i dag, da næsten 80% af kunderne foretrækker at bruge online ressourcer til at finde information.
Vidensbaser er fremragende til både interne og eksterne formål. Din virksomhed kan f.eks. oprette en intern videnbase til medarbejderes onboarding, opdateringer eller andre vitale virksomheder data. På den anden side kan du oprette en offentlig vidensbase, så din virksomhed kan fungere døgnet rundt uden behov for at ansætte ekstra helpdesk-personale.
Desuden tilbyder LiveAgent også multi vidensbaserfor virksomheder, der gerne vil differentiere indhold til flere mærker. Vent ikke på, at dine konkurrenter bliver bedre. Opret i stedet omfattende vejledninger, manualer, fejlfindingstrin, værktøjsbeskrivelsesartikler og se din virksomhed forbedre kundetilfredshed, fastholdelse, loyalitet og salg på ingen tid.
Et forum er en anden glimrende mulighed for selvbetjening. Din virksomhed kan oprette LiveAgent’s forum til både interne og eksterne formål. Et forum er, hvor folk kan dele deres meninger, erfaringer, forslag og mere vedrørende varer eller tjenester.
Med et internt forum kan dine agenter løse arbejdsrelaterede problemer effektivt og effektivt. I et offentligt forum kan kunderne løse deres problemer ved hjælp af andre kunder.
Enkelt sagt behøver kunderne ikke at komme i kontakt med en kunderepræsentant; de kan stille et spørgsmål på forummet for at finde et svar. Nogle gange er der allerede et forum om specifikke spørgsmål, hvor kunderne bare kan læse samtalen og selv foretage fejlfinding.
I det hele taget er det en glimrende måde at forbedre din support med det samme.
En kundeportal eller med andre ord en selvbetjeningsportal er en god måde at levere en problemfri kundeoplevelse døgnet rundt. LiveAgents kundeportal giver dine kunder mulighed for at logge ind og få adgang til/spore deres forespørgsler.
Derfor behøver de ikke kontakte support igen om billetstatus. Kunder kan også se billethistorik og yderligere oplysninger om produkter/tjenester, som enten er i form af knowledge Base-artikler eller diskuteres i offentlige fora.
Samlet set giver selvbetjeningsportalen dig mulighed for at oprette et fællesskab, der hjælper hinanden ved at dele tips og tricks, hvilket forbedrer kundetilfredshed og mærkeloyalitet.
LiveAgent tilbyder enkle funktioner, der har en enorm indflydelse på din overordnede teams præstationer..
LiveAgent er den mest anmeldte og nr. 1 bedømte help desk-software til små virksomheder in 2019 and 2020. Hold kontakten med dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Most Popular
Installer en native Android- eller iOS-applikation for at besvare kundeanmodninger, mens du er væk fra kontoret. Det er ligegyldigt, om du skal besvare kunders e-mails eller opkald, vores mobilapp lader dig besvare alle anmodninger.
Lad dine supportmedarbejdere og kunder bruge deres modersmål for at føle sig trygge ved deres kommunikation. LiveAgent er oversat til mere end 40 sprog og giver dig desuden mulighed for fuldt ud at tilpasse alle bogstaver eller accenter over bogstaver.
Kundeservice på sociale medier (SoMe) er en nødvendighed i disse dage. LiveAgent tilbyder den mest populære integration af sociale medier, så din virksomhed hurtigt kan interagere med dit sociale mediepublikum uden forsinkelser. For eksempel kan du oprette forbindelse til Facebook, Twitter eller Instagram ved hjælp af enkel integration.
LiveAgent arbejder sammen med flere partnere for at give kunderne mulighed for at inkorporere en platform til administration af kunderelationer. Ved at integrere CRM, får dine medarbejdere hurtig og effektiv adgang til kundedata. Således kan de effektivt løse hver kundeforespørgsel og skabe langsigtede kundeforhold samtidigt.
LiveAgent tilbyder den rigtige del af help desk-softwarefunktioner, herunder et billetstyringssystem med kraftfuld automatisering, SLA, live chat, sociale netværk og beskeder, callcenter, IVR, kontaktformularer og et supportcenter. Mere end 180+ helpdeskfunktioner er tilgængelige i øjeblikket, og mere end 40 integrationer er inkluderet!
LiveAgent som helpdesk-software tilpasser sig hurtigt til behovene i forskellige forretningsmodeller. Se, hvordan det kan hjælpe din virksomhed med kundesupport.
Har din virksomhed de samme problemer som de fleste af vores kunder, der skiftede over til vores LiveAgent helpdesk -software?
Overskredne deadlines og mister du hurtigt overblikket på prioriteter i din indbakke? Konfigurer SLA’er til e-mails med høj prioritet.
Er din kollega på ferie, og overtager du deres ansvarsområde? En universel virksomhedens indbakke er vejen frem.
Ved du, hvad der sker med dit teams kommunikation? Analyser alle svar, der kommer gennem din virksomhed indenfor ét sted.
Se vores succeshistorier og udtalelser for at se, hvordan LiveAgent kan øge din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.
Helpdesk-software tager normalt al din indgående kommunikation fra kunder og omdanner dem til billetter for lettere administration. Dine kunder bruger alle mulige måder til at kontakte dig på, f.eks. e-mail, telefon, messengers or live chat så at have al kommunikation på ét sted hjælper dine kundeservicemedarbejdere med at forstå problemet bedre og svare hurtigere.
Helpdesk-software kan bruges af enhver virksomhed, der ønsker en fremragende kundeservice. Generelt bruger, specifikke industrier mest help desk -software, f.eks. bilindustrien, underholdningsindustrien, esportsindustrien, detailbranchen, marketingbranchen og rejsebranchen.
LiveAgent er en webbaseret helpdesk-løsning, som stort set enhver branche kan bruge, da den er designet til gavn for både kunder og kundeservice repræsentanter samtidigt.
Systemet sporer, rapporterer og automatiserer unødvendige medarbejder-opgaver for at gøre deres arbejdsgang let og mere effektiv. På den måde er medarbejdere i stand til at levere kvalitetsservice med minimal forsinkelse.
Helpdesk-software giver dig mulighed for at hjælpe kunder døgnet rundt. Hvordan? Bare ved at oprette en dybdegående vidensbase. Ifølge vores forskning foretrækker næsten 70% af kunderne en mulighed for selvbetjening. Selvbetjening er hurtig, praktisk og kan give din virksomhed en fordel i forhold til dine konkurrenter.
Spild ikke mere tid på at skifte mellem platforme for at svare på kundehenvendelser. Gør dine medarbejdere og kunder glade ved at forbinde e-mail, live chat, telefonopkald, sociale medier og mere i LiveAgent, og se dine kundeinteraktioner blive forbedret med det samme.
Hold dig altid informeret om agentens ydeevne der bør forbedres dagligt. Teamets præstationsdata i LiveAgent kan give din virksomhed praktisk indblik i din kundeservice. Som følge heraf kan du afgøre, om der er behov for yderligere uddannelse, eller hvordan du kan forbedre kundetilfredsheden.
Én måde at forbedre kundeoplevelsen på er ved at tage initiativ til at kontakte kunderne under hele deres browseroplevelse. Kundeservicesoftware giver dine kundeservicemedarbejdere mulighed for at kontakte dem via proaktive chatinvitationer. Som følge heraf kan dine medarbejdere forhindre en høj afvisningsprocent, forbedre CX og i sidste ende øge kundeloyaliteten.
For at skabe en fantastisk kundeserviceoplevelse skal dine medarbejdere være hurtige og effektive. Imidlertid kan håndtering af gentagne opgaver være tidskrævende. Automatisering af opgaver og oprettelse af e-mail -skabeloner/dåsebeskeder via billetsystemet giver dem mulighed for at bruge deres tid på kunder, der har brug for dem.
Help desk-systemet giver dine kolleger mulighed for at samarbejde på flere måder. Kundeserviceteamet kan kommunikere lige inde i kundesupportbilletterne og løse kundespørgsmål meget hurtigt. Desuden kan kundeserviceteamet også chatte uden for helpdesk-billetterne . Effektivt teamwork vil hæve din kundeservice til et professionelt niveau, hvilket vil resultere i glade kunder.
Der findes snesevis af forskellige help desk-løsninger, men forskellen på, hvad de tilbyder, varierer betydeligt. At vælge det bedste help desk-software bør altid være forbundet med dine personlige og virksomhedsbehov.
De fleste udbydere tilbyder grundlæggende funktioner, der inkluderer billettering, chat eller et analytisk dashboard. Dem, der er mere avancerede, har automatisering, understøttelsessystemer til flere vidensbaser eller en andet værktøjskasse til samarbejde.
Med LiveAgent gik vi et skridt videre og byggede callcenter-software lige ind i vores platform. Vi gjorde det også muligt for LiveAgent at indsamle beskeder på sociale medier og give vores medarbejdere mulighed for at svare fra ét dashboard. Som følge deraf, strømliner vores billetering alle former for kommunikation ind i et enkelt format.
Der findes en hel del help desk -software derude, og det kan være en udfordring at vælge det rigtige. Derfor har vi gjort det let at vælge det bedste helpdesk-software til dig. Vi har kombineret en simpel brugergrænseflade, avanceret funktionalitet og rimelige priser til samme pris som en almindelig middag for 2.
LiveAgents helpdesk-software kan integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.
IT-helpdesk er en dedikeret afdeling inden for en virksomhed eller organisation, der hjælper med at besvare tekniske spørgsmål fra sine brugere
En kundeservices helpdesk er software, der hjælper et kundeserviceteam med at håndtere indgående anmodninger og forespørgsler.
Hver virksomhed har forskellige præferencer og behov. Der er således forskellige former for helpdesk-software. Nogle præferencer omfatter virksomhedens størrelse, kundeservicefunktioner og antallet af kundeserviceagenter. Derfor tilbyder markedet cloud-baseret helpdesk-software, helpdesk-software på stedet, open-source helpdesk-software og enterprise help desk-software.
Et billetsystem er et administrationsværktøj til behandling og arkivering af kundeserviceanmodninger, også kendt som billetter. Et billetsystem skal være brugervenligt og kunne gemme alle nødvendige brugeroplysninger.
Begreberne help desk og service desk bruges ofte i flæng, selvom de har forskellige betydninger. Et helpdesk anses for at være mere fokuseret på at rette fejl, mens et service desk også vil hjælpe med serviceanmodninger (anmodninger om nye tjenester) og anmodninger om oplysninger (f.eks .: Hvordan gør jeg X?)
Helpdesk-software er for alle, der gerne vil levere fremragende kundeservicesupport på flere kanaler. Når det er sagt, bruges softwaren af solopreneurs, små virksomheder eller store virksomheder. Der er forskellige abonnementer for hver kategori, så du kan vælge, hvad du har brug for eller foretrækker.
De forretningsmæssige fordele ved at implementere helpdesk-software i din virksomhed har færre omkostninger, da dine medarbejdere effektivt kan håndtere kundehenvendelser fra flere kanaler. Da dine repræsentanter vil fungere fra én grænseflade, sparer det dem desuden meget tid, hvilket fører til en bedre samlet kundeoplevelse. Kundetilfredshed er målet med help desk-software. Tilfredse kunder kan blive loyale kunder, og det kan give din virksomhed den konkurrencefordel, som alle søger.
Inden du beslutter dig for softwaren til kundeserviceløsning, skal du evaluere funktionerne i forskellige helpdesk-muligheder. Her er et par væsentlige, man skal kigge efter; Automatiseret billetfordeling, SLA, interne billetter/noter, Ticket CRM, dåsebeskeder, regler og integrationer.
Billetsystemer er nødvendige for at levere effektiv og fokuseret kundepleje. At bevare din tilstedeværelse på tværs af e-mails, sociale medier, live chats eller opkald er tidskrævende og ineffektivt. Billetsystemer samler al kommunikation i ét dashboard i form af billetter. På denne måde bliver kundeservice mere effektiv, da medarbejdere har et bedre overblik over alle kommunikationskanaler på ét dashboard.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Sådan opretter du chatknapper i LiveAgent
E-mail og kundeinput er vigtige i avanceret kundeservice. Automatiseringssystemer hjælper med opgaver, og høflige samtaler og ofte stillede spørgsmål-sider er vigtige. LiveAgent tilbyder tilpassede agentroller for bedre teamarbejde.
LiveAgent Webinar 3: Live Chat & Chat-invitationer
LiveAgent tilbyder en omfattende guide til at opsætte chatinvitationer og chatknapper for at forbedre kundesupport og øge salgskonverteringsrater.
Sådan tilføjer du live chat til Volusion store
LiveAgent er et prisvenligt alternativ til Helpshift og Intercom med avancerede automatiseringer og rimelige priser.
Fordele ved Live Chat og hvordan man bruger det
Live chat giver hurtige svar og mulighed for at håndtere flere samtaler på samme tid, hvilket forbedrer kundens oplevelse og servicekvalitet.
Sådan chatter du på farten med LiveAgent iOS-app
LiveAgent tilbyder virksomheds- og supportløsninger med funktioner som chat, videoopkald og kontaktformularer. Planlæg en demo i dag.
Dåsesvar (makroer) i LiveAgent
Live Agent-systemet gør det muligt for agenter at gemme og bruge dåsesvar til at besvare kundespørgsmål hurtigt og konsistent. Det fremskynder responstiden og frigiver tid til komplekse problemer.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer