Prøveperiode

Leder du efter et Pure Chat alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste Pure Chat-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Vil du have mere end bare live chat til din kundesupport? LiveAgent er det rigtige valg for din virksomhed.

Giv dine kunder flere muligheder, når det drejer sig om at kontakte din virksomhed. LiveAgent tilbyder e-mail support, live chat, sociale medier, callcenter og en videnbase. På den måde kan du virkelig dække alle kommunikationskanaler. Et pålideligt billetsystem organiserer din kommunikation logisk, så du kan fokusere på vigtige ting – at hjælpe dine kunder.

  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader

Spare mere med LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Money Bag

Mere overkommelig

Spar penge! LiveAgent er mere omkostningseffektiv sammenlignet med andre helpdesk-løsninger.

Statistic icon

Funktionsrig

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være ganske ligetil.

Union icon

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Pure Chat vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent Ren chat
Billetsalg
Indeholder et styringsredskab, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billetsalg.
Pure Chat tilbyder ikke billetsalg.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
Pure Chat tilbyder Live Chat i plan for $49/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Pure Chat tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Pure Chat tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Pure Chat tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Pure Chat tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Pure Chat tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Pure Chat tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Pure Chat tilbyder ikke videnbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Pure Chat tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Pure Chat tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder API-funktioner i plan for $49/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Pure Chat tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Pure Chat tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder ubegrænset historie i planen for $49/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $99/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Pure Chat tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $49/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Pure Chat tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
Pure Chat tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $49/måned.
app installation - illustration

Et kraftfuldt Pure Chat-alternativ

Livechat er kun begyndelsen på en succesfuld helpdesk-software som LiveAgent. Dæk en række kommunikationskanaler nemt med et pålideligt billetsystem. Et billetsystem sporer alt og forvandler din kommunikation til billetter, så du ikke går glip af noget.

Udover alle de nyttige værktøjer som e-mail, live chat, sociale medier, callcenter og vidensbase, har LiveAgent også mere end 175 funktioner og over 40 integrationer.

Den hurtigste live chat

Livechat er et fantastisk værktøj til at yde kundesupport hurtigt og effektivt. Derfor bør din live chat-widget være så hurtig som muligt.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastighed på 2,5 sekunder. Kontakt og svar dine kunder med lynets hast!

Watch the website loading time
Savings illustration

Få mere for mindre

Ja, du kan få alt det vi nævnte for mindre end du tror. LiveAgent tilbyder tre fantastiske betalte planer spækket med nyttige værktøjer, funktioner og integrationer til at hjælpe din helpdesk. Fantastisk kundesupport behøver ikke at tømme bankkontoen.

Se vores prisplaner for at finde ud af mere!

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

man and woman winners-illustration

Leder du efter en bedre helpdesk-software?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er Pure Chat-alternativet?

LiveAgent er kundeservicesoftware, der kan betragtes som et Pure Chat-alternativ. Det er dog ikke kun life chat-software, det er en funktionsrig helpdesk-løsning, der inkluderer et billetsystem, live chat, vidensbase, forum, kundeportal, callcenter, integrationer til sociale medier og mere.

Hvorfor skal du vælge LiveAgent?

LiveAgents helpdesk-software er kraftfuld, fleksibel og kan tilpasses. Den er spækket med alle de nødvendige funktioner til en vellykket helpdesk, såsom en vidensbase, billetsystem, live chat, IVR, dåsebeskeder, automatiseret billet distribution osv.

Hvad er de forretningsmæssige fordele ved LiveAgent?

Da LiveAgent leverer en komplet helpdesk-løsning, giver det dine agenter mulighed for at yde fremragende kundeservice. Desuden øger det kundefastholdelse, kundeloyalitet og overskud.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo