LiveAgent er en effektiv alternativ til Help Scout, der tilbyder forbedret kundetilfredshed, øget produktivitet og en bred vifte af funktioner. Sammenligning af LiveAgent med Help Scout i forhold til forskellige aspekter som billetsystem, live chat, call center, selvbetjening, social medieintegration og mere. Brugt af kendte virksomheder og tilbyder en gratis prøveperiode.
Kom i gang | 14 dage gratis
Se det i aktion
Hvis du leder efter et stærkt Help Scout- alternativ, er LiveAgent et godt valg. Ubegrænsede postkasser og mere end 175 helpdesk-funktioner vil sikre dig den bedste oplevelse med at yde kundesupport.
Migrer fra Help Scout til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Help Scout migration der importerer alle dine data fra Help Scout til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. |
Help Scout |
---|---|---|
billettering Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. |
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned. | Help Scout tilbyder billettering i plan for $25/måned. |
Live Chat En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside. |
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned. | Help Scout tilbyder Live Chat i plan for $25/agent/måned. |
Call Center Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. |
LiveAgent tilbyder Call Center. | Help Scout tilbyder ikke Call Center. |
Selvbetjening En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold. |
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned. | Help Scout tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $25/agent/måned. |
Facebook En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra den sociale medie helpdesk-software. |
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr mod $39/måned/pr. acc eller i et alt inklusive abonnement uden ekstra gebyrer. | Help Scout tilbyder en Facebook-integration i plan for $25/agent/måned. |
Twitter En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. |
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | Help Scout tilbyder ikke en Twitter-integration. |
Instagram En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra den sociale medie helpdesk-software. |
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | Help Scout tilbyder ikke en Instagram-integration. |
Viber En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra den sociale medie helpdesk-software. |
LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Help Scout tilbyder ikke en Viber-integration. |
Vidensbase Et videnslager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler. |
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned. | Help Scout tilbyder videnbase i plan for $25/agent/måned. |
Kundeforum Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase. |
LiveAgent tilbyder kundeforum. | Help Scout tilbyder ikke kundeforum. |
Automatisering og regler Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. |
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned. | Help Scout tilbyder automatisering og regler i plan for $25/agent/måned. |
API Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen. |
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned. | Help Scout tilbyder API-funktioner i plan for $25/måned. |
Interactive Voice Response (IVR) En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. |
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Help Scout tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Video Opkald Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. |
LiveAgent tilbyder videoopkald. | Help Scout tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. |
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned. | Help Scout tilbyder ubegrænset historie i planen for $25/agent/måned. |
Ubegrænsede hjemmesider Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider. |
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider i billetplan for $15/agent/måned. | Help Scout tilbyder ubegrænsede hjemmesider i plan for $25/agent/måned. |
Ubegrænsede chatknapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider. |
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Billet+Chat-planen for $29/agent/måned. | Help Scout tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $25/agent/måned. |
Ubegrænsede billetter/mails Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. |
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | Help Scout tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset opkaldsoptagelse Optag ethvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. |
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald. | Help Scout tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald. |
Ubegrænset 24/7 support Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende. |
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Help Scout tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support. |
Hjælp dine kunder på tværs af e-mail, live chat, mobil, sociale medier, kundeportal og administrer alle forespørgsler ét sted. Ubegrænsede postkasser, automatiseringer, regler, chatknapper og mere end 175 billetfunktioner er klar til dig i LiveAgent.
Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig på 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvist) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.
Find ud af, hvordan LiveAgent adskiller sig fra andre alternativer
LiveAgent hjælper med at øge kundetilfredsheden & forbedre konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler.
Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være et stykke kage.
Hvis du leder efter et Help Scout-alternativ, og hastighed er en metrik, der er vigtig for dig, kan LiveAgent være det, du leder efter. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet — den vises på kun 2,5 sekunder.
En hurtig chat-widget er vejen at gå, hvis du vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde effektivt. Ifølge en eMarketer-rapport, foretog 35 % flere mennesker et køb online efter at have brugt live chat. Dette skyldes, at kunderne kan få besvaret deres spørgsmål med det samme inden køb.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software, og derfor er det et godt alternativ til Help Scout.
Med vores 24/7 kundesupport og gratis hvide handsker opsætning vil din nye helpdesk være klar på blot et par minutter. Begynd at reducere din gennemsnitlige kundesvartid. Start din gratis 14-dages prøveperiode og sammenlign LiveAgent med Help Scout.
Tjek og sammenlign vores vurderinger baseret på kundeanmeldelser på G2
Korrekt pr 12/18/2019
“Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert
Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik
“Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron
“Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam
“Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad
“Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga
“Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal
“Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.
LiveAgent Webinar 1: Introduktion & Generel oversigt
Oplev LiveAgent webinar, der hjælper virksomheder med at forbedre deres kundeservice og produktivitet gennem forskellige kommunikationskanaler og softwarefunktioner.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.
LiveAgent | Oversigt over Quick Help Desk-software
LiveAgent tilbyder helpdesk-software til virksomheder, der ønsker at strømline kundesupport og forbedre kommunikationen på forskellige kanaler.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer