Prøveperiode

Behøver du et Help Scout alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Help Scout-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Hvis du leder efter et stærkt Help Scout- alternativ, er LiveAgent et godt valg. Ubegrænsede postkasser og mere end 175 helpdesk-funktioner vil sikre dig den bedste oplevelse med at yde kundesupport.

Migrer fra Help Scout til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Help Scout migration der importerer alle dine data fra Help Scout til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

Spar meremed LiveAgent

Hjælp Scout vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent Help Scout
billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
Help Scout tilbyder billettering i plan for $25/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
Help Scout tilbyder Live Chat i plan for $25/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Help Scout tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
Help Scout tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $25/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr mod $39/måned/pr. acc eller i et alt inklusive abonnement uden ekstra gebyrer.
Help Scout tilbyder en Facebook-integration i plan for $25/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Help Scout tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Help Scout tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra den sociale medie helpdesk-software.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Help Scout tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
Help Scout tilbyder videnbase i plan for $25/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Help Scout tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Help Scout tilbyder automatisering og regler i plan for $25/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Help Scout tilbyder API-funktioner i plan for $25/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Help Scout tilbyder ikke IVR-funktioner.
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Help Scout tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Help Scout tilbyder ubegrænset historie i planen for $25/agent/måned.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider i billetplan for $15/agent/måned.
Help Scout tilbyder ubegrænsede hjemmesider i plan for $25/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Billet+Chat-planen for $29/agent/måned.
Help Scout tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $25/agent/måned.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Help Scout tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag ethvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Help Scout tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Help Scout tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

kraftigt Help Scout alternativ

Hjælp dine kunder på tværs af e-mail, live chat, mobil, sociale medier, kundeportal og administrer alle forespørgsler ét sted. Ubegrænsede postkasser, automatiseringer, regler, chatknapper og mere end 175 billetfunktioner er klar til dig i LiveAgent.

Vi er flersprogede

Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig på 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvist) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.

Multilingual support included

Årsager til, at virksomheder skifter til LiveAgent

Find ud af, hvordan LiveAgent adskiller sig fra andre alternativer

Union icon

Forbedret tilfredshed

LiveAgent hjælper med at øge kundetilfredsheden & forbedre konverteringsraterne.

Increase icon

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler.

Statistic icon

Funktions-rig

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være et stykke kage.

The fastest live chat on the market

Den hurtigste chat-widget

Hvis du leder efter et Help Scout-alternativ, og hastighed er en metrik, der er vigtig for dig, kan LiveAgent være det, du leder efter. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet — den vises på kun 2,5 sekunder.

En hurtig chat-widget er vejen at gå, hvis du vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde effektivt. Ifølge en eMarketer-rapport, foretog 35 % flere mennesker et køb online efter at have brugt live chat. Dette skyldes, at kunderne kan få besvaret deres spørgsmål med det samme inden køb.

Hvorfor LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software, og derfor er det et godt alternativ til Help Scout.

Med vores 24/7 kundesupport og gratis hvide handsker opsætning vil din nye helpdesk være klar på blot et par minutter. Begynd at reducere din gennemsnitlige kundesvartid. Start din gratis 14-dages prøveperiode og sammenlign LiveAgent med Help Scout.

Ready to switch to LiveAgent

Sammenligning af LiveAgent vs Help Scout

Tjek og sammenlign vores vurderinger baseret på kundeanmeldelser på G2

g2 comparison liveagent

Korrekt pr 12/18/2019

Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent med HelpScout?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over HelpScout: callcenter, Twitter-integration, Instagram-integration, Viber-integration, kundeforum og 24/7 support.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for HelpScout?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for HelpScout inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agentarbejdsgang.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo