Opret en omfattende, velstruktureret og velindekseret kundeportal, der indeholder en vidensbase, community fora og ofte stillede spørgsmål. Reducer tid og omkostninger ved at kommunikere med dine kunder ved at tilbyde selvbetjeningssupport og ved at give dine kunder mulighed for at tjekke deres supportforespørgsler uden at skulle kontakte dig. Med LiveAgent er det nemt.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Kundeserviceportalsoftware, også kendt som klientportalsoftware, giver dig mulighed for at dele oplysninger med dine kunder. Kundewebportalen giver også dine kunder mulighed for sikkert at få adgang til deres billetstatus eller -historik, dybdegående produkt-/serviceoplysninger og mere.
For eksempel vil en kundeportalbruger have adgang til produkt videnbase artikler samt onlinefora. Kort sagt tilbyder kundeportalen en blanding af produktspecifik viden, forretningsinformation og selvbetjeningsværktøjer.
En sikker klientportal som LiveAgent gør det muligt for dine kunder at kontrollere statusen på deres forespørgsler, når de har logget ind. Siden kundehenvendelser omdannes til billetter, kan klienten se alle detaljerne i en såkaldt “billet”. Takket være denne teknologi behøver kunderne ikke kontakte dig og vente på assistance fra kundeservicemedarbejdere.
En kundeportal er en overlegen kundeserviceløsning, der skaber en problemfri onlineoplevelse og øger brugerengagementet via fora, feedback formularer og en interaktiv vidensbase.
Kundeservice har udviklet sig meget i løbet af de sidste par år. Der er ingen grund til at vente på e -mail-meddelelser for at vide, at dit problem er løst. Kundeportalsoftwareløsninger giver portalbrugere adgang til de oplysninger, de har brug for, uden at vente på supportassistance. Disse dedikerede supportportaler giver også portalbrugere adgang til tidligere billethistorik vidensbasen, et fællesskab forum, og giver også mulighed for at indsende feedback.
Online selvbetjeningsportalen kan være et dedikeret sted for dine kunder til at søge relevante videnbaserede artikler. Hold op med at lave Google Sheets for at dele dokumenter med klienter. Disse komplicerede processer skader kun dit kundeengagement.
Selvbetjeningsressourcer såsom vidensbaser, fora eller tilbagemeldinger fra kunder frigør dine kunderepræsentanter fra ofte stillede spørgsmål og gør det muligt for dem at fokusere på vanskeligere kundehenvendelser. Udnyt vores kundeportalsoftware til at dele funktionsmeddelelser, produktudgivelsesnotater og forbedre din agentproduktivitet med det samme.
The LiveAgent-klientportalen indeholder en vidensbase, forum og kundefeedback.
Opret en klientportal og dens visuelle elementer med blot et par klik. Opret vidensbaser og opret et forum, så dine kunder kan hjælpe sig selv og diskutere nye funktioner eller forbedringsforslag.
LiveAgent gør kundesupport en million gange lettere. vores responstid er nu hurtigere med 26%.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Dine supportagenter vil modtage færre billetter, og derfor vil deres svartider på kundeforespørgsler være betydeligt hurtigere.
Online kundeportalen gemmer dine vidensbase-artikler, forumindlæg samt feedback og forslag fra dine kunder. Læs mere…
En vidensbase er en af de centrale portalfunktioner, der giver kunderne let og eksklusiv adgang til dine vidensbaseartikler eller ofte stillede spørgsmål. Læs mere…
Brug alle klientportalfunktioner og understøt dine kunder, selv når dine kundeservicemedarbejdere er offline med vores overkommelige prisplan.
Most Popular
Lad os se kendsgerningerne i øjnene – dine kunder vil altid have en uendelig mængde spørgsmål, forespørgsler og anmodninger. Tiden er den mest værdifulde ressource, du har, og at investere i det rigtige aktiv kan give din virksomhed et betydeligt skub opad. Virksomheder taber millioner af dollars hvert år ved at tildele midler til de forkerte aktiver. Vær ikke en af dem.
Den klare fordel ved en kundeportal er at levere effektiv selvbetjeninger til dine kunder. LiveAgents dedikerede klientportalløsning giver dig imidlertid også mulighed for at oprette intern videnstyring til dine medarbejdere. Som tidligere nævnt består kundeportalen af vidensbase og forum. Begge disse kan oprettes for kunder såvel som for medarbejdere.
Den detaljerede vidensbase kan være en god måde at dele dokumenter for at understøtte videns kontinuitet internt. Derudover kan du dele intern viden gennem et forum. Det interne forum kan være ét sted at diskutere specifikke emner i stedet for beskeder på arbejdspladsen. Samlet set skaber det bedre teaminteraktioner og gør kommunikation på arbejdspladsen enkel.
LiveAgent er en funktionsrig, omfattende platform, der også har en selvbetjeningsportal. Se vores succeshistorier og brugeranmeldelser for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan hjælpe din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.
Oprette en kundeportal med blot et par klik. Opret en vidensbase og tilpas den til din virksomheds design uden kodning. Med bare et par klik kan du oprette et forum for dine kunder, hvor de kan diskutere nye funktioner, bede om hjælp eller komme med forslag til forbedringer.
LiveAgent -billetformularer giver kunderne mulighed for at komme i kontakt med dit supportteam via en kundeportal. Så hvad er fordelen ved at bruge denne form for beskeder? LiveAgent kan godt gemme og organisere kundedata via et CRM system.
Det vil sige, at når klienterne kontakter via kundeportalen, har medarbejderne mere kundeinformation. På den måde kan de yde effektiv bistand. Samlet set er det en smart kundeserviceløsning, der forbedrer kundekommunikation og interne supportprocesser.
Vi har skitseret de gavnlige elementer ved at bruge en kundeportalsoftware nedenfor:
At betale en medarbejder er dyrere end at give dine kunder mulighed for at finde hjælp i din klientportal.
Lad dine medarbejdere bruge mindre tid på telefon, e-mail og live chat på at løse kundens problemer.
Online portaler gør det let for dine kunder at få den hjælp, de har brug for, når de har brug for det.
LiveAgents kundeportalsoftware integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.
En kundeserviceportal giver dine kunder mulighed for at finde svar på deres spørgsmål i realtid uden at skulle kontakte dit kundesupportteam. En kundeserviceportal er tilgængelig 24/7 og indeholder relevante oplysninger såsom politikker, fakturaer, leverancer, ordrer og online betalinger.
En god kundeportal forbedrer kvaliteten af interaktioner mellem dit brand og dine kunder ved at tilbyde lettere adgang til information.
Kundeportalens funktioner omfatter, men er ikke begrænset til, selvbetjening døgnet rundt, evnen til at tilpasse og tilføje din egen virksomheds branding, let at integrere i virksomhedens websteder, adgang til kontoudtog og online betalinger, evne til at læse/ skrive oplysninger og tilpassede CSS -stilindstillinger.
Pointen med en webportal er at give et enkelt adgangspunkt til relevante oplysninger såsom politikker, fakturaer, betalinger eller vejledningsartikler. En god webportal giver dine kunder mulighed for selv at finde de ønskede oplysninger, uden at skulle kontakte dig for at få hjælp.
Klientportalen bruges til vidensbase artikler, fora, forslag og feedback boards. Desuden viser den historikken for kundens tidligere billetter. Som et resultat kan kunderne kontrollere deres tidligere kundespørgsmål og starte en chat hvis det er nødvendigt.
I dag forventer kunderne, at websteder har en mulighed for selvbetjening. Selvbetjening er nu det første valg til at søge efter de nødvendige oplysninger. Hvis du ikke har en kundeportal/vidensbase, kan du tabe til en konkurrence på få sekunder. De vigtigste fordele ved en kundeportal omfatter kundeservice døgnet rundt, øget salg og højere kundetilfredshed.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer