Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

En dedikeret hub til dine kunder

Giv kunderne mulighed for ressourceadgang og billetovervågning.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Kreditkort kræves ikke    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Customer portal animation
Customer Portal Software

Reducer omkostninger med kundeportalsoftware

Opret en omfattende, velstruktureret og velindekseret kundeportal, der indeholder en vidensbase, community fora og ofte stillede spørgsmål. Reducer tid og omkostninger ved at kommunikere med dine kunder ved at tilbyde selvbetjeningssupport og ved at give dine kunder mulighed for at tjekke ​​deres supportforespørgsler uden at skulle kontakte dig. Med LiveAgent er det nemt. 

Hvad er kundeportalsoftware?

Kundeserviceportalsoftware, også kendt som klientportalsoftware, giver dig mulighed for at dele oplysninger med dine kunder. Kundewebportalen giver også dine kunder mulighed for sikkert at få adgang til deres billetstatus eller -historik, dybdegående produkt-/serviceoplysninger og mere.

For eksempel vil en kundeportalbruger have adgang til produkt videnbase artikler samt onlinefora.  Kort sagt tilbyder kundeportalen en blanding af produktspecifik viden, forretningsinformation og selvbetjeningsværktøjer. 

Customer portal software - LiveAgent
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Hvordan fungerer kundeportalsoftware?

En sikker klientportal som LiveAgent gør det muligt for dine kunder at kontrollere statusen på deres forespørgsler, når de har logget ind. Siden kundehenvendelser omdannes til billetter, kan klienten se alle detaljerne i en såkaldt “billet”. Takket være denne teknologi behøver kunderne ikke kontakte dig og vente på assistance fra kundeservicemedarbejdere.

En kundeportal er en overlegen kundeserviceløsning, der skaber en problemfri onlineoplevelse og øger brugerengagementet via fora, feedback formularer og en interaktiv vidensbase. 

Hvorfor skal du have en kundeportal?

Kundeservice har udviklet sig meget i løbet af de sidste par år. Der er ingen grund til at vente på e -mail-meddelelser for at vide, at dit problem er løst. Kundeportalsoftwareløsninger giver portalbrugere adgang til de oplysninger, de har brug for, uden at vente på supportassistance. Disse dedikerede supportportaler giver også portalbrugere adgang til tidligere billethistorik vidensbasen, et fællesskab forum, og giver også mulighed for at indsende feedback.

Online selvbetjeningsportalen kan være et dedikeret sted for dine kunder til at søge relevante videnbaserede artikler. Hold op med at lave Google Sheets for at dele dokumenter med klienter. Disse komplicerede processer skader kun dit kundeengagement.

Selvbetjeningsressourcer såsom vidensbaser, fora eller tilbagemeldinger fra kunder frigør dine kunderepræsentanter fra ofte stillede spørgsmål og gør det muligt for dem at fokusere på vanskeligere kundehenvendelser. Udnyt vores kundeportalsoftware til at dele funktionsmeddelelser, produktudgivelsesnotater og forbedre din agentproduktivitet med det samme. 

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent

Effektiv kundeportal, der passer til din virksomhed

The LiveAgent-klientportalen indeholder en vidensbase, forum og kundefeedback.

70% af kunderne foretrækker at lede efter svar, før de kontakter kundeservice

Opret en klientportal og dens visuelle elementer med blot et par klik. Opret vidensbaser og opret et forum, så dine kunder kan hjælpe sig selv og diskutere nye funktioner eller forbedringsforslag. 

image person 2

LiveAgent gør kundesupport en million gange lettere. vores responstid er nu hurtigere med 26%.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
logo martinus black

Vis dine kunder, hvordan de kan fejlfinde problemer uafhængigt

Dine supportagenter vil modtage færre billetter, og derfor vil deres svartider på kundeforespørgsler være betydeligt hurtigere.

Online kundeportalen gemmer dine vidensbase-artikler, forumindlæg samt feedback og forslag fra dine kunder. Læs mere…

En vidensbase er en af ​​de centrale portalfunktioner, der giver kunderne let og eksklusiv adgang til dine vidensbaseartikler eller ofte stillede spørgsmål. Læs mere…

Fora giver dine kunder mulighed for at hjælpe hinanden ved at besvare hinandens spørgsmål. Læs mere…

Lad dine kunder sende dig feedback og forslag. Opret og placer en feedback-knap på dit websted. Læs mere…

Kundeportalsoftware til overkommelige priser

Brug alle klientportalfunktioner og understøt dine kunder, selv når dine kundeservicemedarbejdere er offline med vores overkommelige prisplan. 

Ticket

Ticket

For små virksomheder og professionelle marketingfolk

Ticket

Ticket+Chat

For mellemstore virksomheder og professionelle bureauer

$29/md

Overvældet kundesupport?

Lad os se kendsgerningerne i øjnene – dine kunder vil altid have en uendelig mængde spørgsmål, forespørgsler og anmodninger. Tiden er den mest værdifulde ressource, du har, og at investere i det rigtige aktiv kan give din virksomhed et betydeligt skub opad. Virksomheder taber millioner af dollars hvert år ved at tildele midler til de forkerte aktiver. Vær ikke en af dem.

Medarbejderportal til dine kundeservicemedarbejdere

Den klare fordel ved en kundeportal er at levere effektiv selvbetjeninger til dine kunder. LiveAgents dedikerede klientportalløsning giver dig imidlertid også mulighed for at oprette intern videnstyring til dine medarbejdere. Som tidligere nævnt består kundeportalen af ​​vidensbase og forum. Begge disse kan oprettes for kunder såvel som for medarbejdere.

Den detaljerede vidensbase kan være en god måde at dele dokumenter for at understøtte videns kontinuitet internt. Derudover kan du dele intern viden gennem et forum. Det interne forum kan være ét sted at diskutere specifikke emner i stedet for beskeder på arbejdspladsen. Samlet set skaber det bedre teaminteraktioner og gør kommunikation på arbejdspladsen enkel. 

Agents in Help desk software - LiveAgent

Over 30.000 virksomheder kan ikke tage fejl

LiveAgent er en funktionsrig, omfattende platform, der også har en selvbetjeningsportal. Se vores succeshistorier og brugeranmeldelser for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan hjælpe din kundesupport og gøre dine forretningspartnere glade.  

knowledge base designs in liveagent

Tilpas udseendet, så det passer til dit brand

Oprette en kundeportal med blot et par klik. Opret en vidensbase og tilpas den til din virksomheds design uden kodning. Med bare et par klik kan du oprette et forum for dine kunder, hvor de kan diskutere nye funktioner, bede om hjælp eller komme med forslag til forbedringer.

Lad kunderne kontakte dig via en fleksibel billetformular

LiveAgent -billetformularer giver kunderne mulighed for at komme i kontakt med dit supportteam via en kundeportal. Så hvad er fordelen ved at bruge denne form for beskeder? LiveAgent kan godt gemme og organisere kundedata via et CRM system.

Det vil sige, at når klienterne kontakter via kundeportalen, har medarbejderne mere kundeinformation. På den måde kan de yde effektiv bistand. Samlet set er det en smart kundeserviceløsning, der forbedrer kundekommunikation og interne supportprocesser.

Customer portal software - submit ticket - LiveAgent

Hvordan kan du drage fordel af en kundeportal?

Vi har skitseret de gavnlige elementer ved at bruge en kundeportalsoftware nedenfor:

Flower money icon

Reducer omkostninger til kundeservice

At betale en medarbejder er dyrere end at give dine kunder mulighed for at finde hjælp i din klientportal. 

Clock icon

Spar på din supportmedarbejders tid

Lad dine medarbejdere bruge mindre tid på telefon, e-mail og live chat på at løse kundens problemer.

Clock icon

 24/7 let adgang til oplysninger

Online portaler gør det let for dine kunder at få den hjælp, de har brug for, når de har brug for det. 

Alle støttekanaler under ét tag

LiveAgents kundeportalsoftware integreres med flere kommunikationskanaler og tilbyder næsten 200 funktioner.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Hvad er en kundeserviceportal?

En kundeserviceportal giver dine kunder mulighed for at finde svar på deres spørgsmål i realtid uden at skulle kontakte dit kundesupportteam. En kundeserviceportal er tilgængelig 24/7 og indeholder relevante oplysninger såsom politikker, fakturaer, leverancer, ordrer og online betalinger.

Hvad er en god kundeportal?

En god kundeportal forbedrer kvaliteten af interaktioner mellem dit brand og dine kunder ved at tilbyde lettere adgang til information.

Hvad er de almindelige træk ved en klientportal?

Kundeportalens funktioner omfatter, men er ikke begrænset til, selvbetjening døgnet rundt, evnen til at tilpasse og tilføje din egen virksomheds branding, let at integrere i virksomhedens websteder, adgang til kontoudtog og online betalinger, evne til at læse/ skrive oplysninger og tilpassede CSS -stilindstillinger.

Hvad er formålet med en webportal?

Pointen med en webportal er at give et enkelt adgangspunkt til relevante oplysninger såsom politikker, fakturaer, betalinger eller vejledningsartikler. En god webportal giver dine kunder mulighed for selv at finde de ønskede oplysninger, uden at skulle kontakte dig for at få hjælp.

Hvordan bruger du klientportalen?

Du Vil Være I Gode Hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo