Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Medarbejdere

Hvad er en help desk medarbejder?

Help desk medarbejdere er kundeservicepersonale. De yder teknisk assistance og besvarer eventuelle spørgsmål, som potentielle og eksisterende kunder måtte have om din virksomhed, produkter eller tjenester.

Medarbejdere

Hvad laver en help desk-medarbejder?

Helpdesk-medarbejdere kan have forskellige roller baseret på deres industry og den virksomhed, de repræsenterer. Fællesnævneren er imidlertid, at helpdesk-medarbejdere tilbyder assistance via email, live chat, the phone, og ofte på social media og personligt. De løser normalt problemer i forbindelse med:

  • Fakturering
  • Tilbagebetaling
  • Viruser
  • Fejlfinding
  • Funktionalitet
  • Tilgængelighed

Nogle helpdesk-medarbejdere forbereder også knowledge base artikler og tekniske vejledninger, der forklarer, hvordan du konfigurerer, fejlfinder og bruger de produkter/tjenester, deres virksomhed sælger.

Sådan tilføjes medarbejdere til din helpdesk

For at invitere medarbejdere til din helpdesk skal du enten eje eller være administrator af din LiveAgent-konto. Bemærk, at medarbejdere ikke kan tilføje/invitere andre agenter til ticketing software.

  1. Log ind til LiveAgent.
  2. Klik på Configuration.
  3. Klik på Agents.
  4. Klik på den orange Create Agent knap.
Medarbejdere

5. Skriv deres navn i Name panelet.
6. Skriv deres e-mail -adresse i Email sektionen.
7. Vælg den Rolle du vil give dem.
8. Vælg deres Køn.
9. Klik på den orange Create knap.

Medarbejdere

Når du har klikket på knappen Opret, modtager medarbejderen en e-mail invitation til din helpdesk, der indeholder deres automatisk genererede login legitimationsoplysninger.

Hvor mange medarbejdere kan jeg invitere til min LiveAgent-helpdesk?

LiveAgent helpdesk-software giver dig mulighed for at invitere et ubegrænset antal helpdesk-brugere til din konto. Bemærk dog, at tilføjelse af nye medarbejdere til din helpdesk øger din månedlige abonnementspris, medmindre du bruger en gratis LiveAgent-konto.

Start supporting your customers with LiveAgent

Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Hvordan kan jeg slette en medarbejder?

  1. Log ind til LiveAgent.
  2. Klik på Configuration.
  3. Klik på Agents.
  4. Find trash/bin button til højre for medarbejderens navn. Klik på knappen.
Medarbejdere

5. Der vises en bekræftelsesmeddelelse. Bekræft dit valg ved at klikke på den orange Slet medarbejder-knap.

Medarbejdere

Hvad kan en medarbejder gøre i LiveAgent?

Medarbejdere kan tage sig af alle kundeforespørgsler, besvare chats, telefonopkald og beskeder fra alle andre kanaler, der er forbundet med din helpdesk-software. De har også mulighed for at administrere videnbaserede artikler.

De har imidlertid ikke adgang til konfigurationsmuligheder eller reporting/analytics dashboards. Medarbejdere har kun adgang til deres arbejdsrapporter.

Hvilke andre brugerroller er der?

  • Admin – Administratorer kan konfigurere systemet, se rapporter og administrere andre brugere.
  • Ejer – Ejeren er en bestemt type administrator, der ud over at kunne konfigurere indstillinger, se rapporter og administrere brugere kan ændre/opgradere deres LiveAgent -abonnementsplan. De har også adgang til faktureringsoplysninger og fakturaer.
Medarbejdere

Sådan ændres medarbejder-tilladelser

  1. Log ind til LiveAgent.
  2. Klik på Configuration.
  3. Klik på Agents.
  4. Find pencil/rediger knappen til højre for medarbejderens navn. Klik på knappen.
  5. Find Rolle feltet. Vælg den rolle, du vil give dem.
  6. Klik på den orange Save knap.
Medarbejdere

Hvordan kan medarbejdere ændre deres profiler?

For at redigere deres profil og præferencer skal agenter blot klikke på deres avatar/profilbillede i øverste højre hjørne af skærmen og klikke påRediger profil .

Medarbejdere

Hvad kan medarbejdere ændre i deres profil?

Personlige detaljer

  • Foto/avatar (profilbillede)
  • Navn
  • Alias
  • Køn
  • Adgangskode
  • Autentificering i to etaper
Medarbejdere

Meddelelser

  • Mailunderretninger
  • Slack meddelelser
Medarbejdere

Billetter, chatter og opkald

  • Afdelinger hvorfra du modtager billetter, chats og opkald
  • Call center-enheder
  • Call center udvidelser
Medarbejdere

Underskrift

  • Underskriften, der tilføjes i slutningen af ​​alle udgående meddelelser
Medarbejdere

Indstillinger

  • Medarbejder panel tema
Medarbejdere

Lyde

  • Lydunderretninger for nye opkald, nye chats, nye beskeder, nye systemmeddelelser og nye billetter
Medarbejdere

Performancerapport

  • Performancerapport værdier (Du kan se din performancerapport per måned, uge, dag, time osv.).
Medarbejdere

Hvorfor burde jeg tilføje medarbejdere til min konto?

Medmindre du er en lille virksomhed eller en solopreneur, er det tilrådeligt at tilføje mearbejdere til din help desk-konto, så du kan starte besvare kunders e-mails, opkald og chats til tiden. At gøre alt på egen hånd kan være overvældende, især hvis du har masser af billetter hver dag.

Glade kunde er de bedste kunder

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

Emblemer

Hvilke færdigheder har jeg brug for, for at blive en kundeservicemedarbejder?

Kundeservicemedarbejdere skal være fremragende indenfor skriftlig og verbal kommunikation. De skal have gode lyttefærdigheder, empati og indgående kendskab til dine produkter og tjenester. Derudover skal de være:

  • Analytiske
  • Teknisk dygtige
  • Kan skrive hurtigt og præcist (prøv gerne vores gratis tastanslags-test! Kan du skrive så hurtigt som en support medarbejder? Prøv at nå 80 ord pr. minut)
  • Kan forklare komplicerede begreber i letforståelige vendinger
  • Velbevandret i håndtering af stressende situationer
  • Ved, hvad man skal sige, for at få styr på deres følelser
  • Kan varetage flere opgaver
  • Fleksible med deres arbejdsplan
  • Taler mere end ét sprog (ikke påkrævet, men foretrukket)
LiveAgent Product Tour

Vidensbaserede ressourcer

Hvis du vil læse mere om kundeservicemedarbejdere og de færdigheder, de skal kunne mestre, kan du tjekke vores vidensbase, blog, akademi og ordliste.

Er du parat til at øge din produktivitet med flere medarbejdere?

Se, hvor nemt kundeservice kan være med LiveAgent. Prøv vores altomfattende gratis 14-dages prøveperiode i dag. Uden betingelser, intet krav om kreditkort.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er en help desk-medarbejder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Help desk medarbejdere er repræsentanter for kundesupport. De yder teknisk assistance og besvarer alle spørgsmål, som kunder og potentielle kunder måtte have om din virksomhed, produkter eller tjenester.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad laver en help desk-medarbejder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Helpdesk-medarbejdere kan have forskellige roller baseret på deres branche og det firma, de repræsenterer. Fællesnævneren er imidlertid, at helpdesk-medarbejdere tilbyder assistance via e-mail, live chat, telefon og ofte på sociale medier og i person. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilke færdigheder har jeg brug for for at blive kundeservicemedarbejder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Kundeservicemedarbejdere skal være fremragende indenfor skriftlig og verbal kommunikation. De skal have gode lyttefærdigheder, empati og indgående kendskab til dine produkter og tjenester. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo