Kayako er en fantastisk helpdesk-software med en slank grænseflade, der “forbinder prikkerne mellem dine supportkanaler, din kundes information og dit team.” Det er konkurrencedygtige priser, men hvis du leder efter et Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. LiveAgent kan prale af et hybrid billetsystem, der også forbinder prikkerne for dit hold. Oplev vores elegante universelle indbakke med mere end 179 helpdesk-funktioner og over 40+ integrationer. Med LiveAgent vil du se, at med fantastisk software følger god kundeservice.
Migrer fra Kayako til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Kayako-migrering, der importerer alle dine data fra Kayako til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste selvbetjenings-support alternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Konkurrent |
---|---|---|
Samlet bedømmelse Samlede softwarevurderinger fra verificerede brugere på Capterra. | 4.7 Modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. | 4.0 Modtog en samlet vurdering på 4,0 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. |
Brugervenlighed Brugervenlighedsvurderinger fra verificerede brugere på Capterra. | 4.6 Bedømt 4,6 ud af 5 for brugervenlighed af verificerede brugere på Capterra. | 3.9 Bedømt 3,9 ud af 5 for brugervenlighed af verificerede brugere på Capterra. |
Kunde service Kundesupportvurderinger fra verificerede brugere på Capterra. | 4.7 Bedømt 4,7 ud af 5 for kundesupport af verificerede brugere på Capterra. | 3.8 Bedømt 3,8 ud af 5 for kundesupport af verificerede brugere på Capterra. |
Værdi for pengene Værdi for pengene vurderinger fra verificerede brugere på Capterra. | 4.7 Bedømt 4,7 ud af 5 for produktværdi i forhold til pris af verificerede brugere på Capterra. | 3.8 Bedømt 3,8 ud af 5 for produktværdi i forhold til pris af verificerede brugere på Capterra. |
Pris Softwarepris i USD pr. agent pr. måned. | $15/måned/agent Pris i USD pr. agent pr. måned. | $15/måned/agent Pris i USD pr. agent pr. måned. |
Alarmer / eskaleringer Advarsler og eskaleringer for billetter og SLA'er baseret på prioritet og foruddefinerede betingelser. | Tilbyder advarsler og eskaleringer. | Tilbyder advarsler og eskaleringer. |
Automatiseret routing Automatiseret billet routing til specifikke afdelinger og agenter baseret på foruddefinerede betingelser. | Tilbyder automatisk routing. | Tilbyder automatisk routing. |
Call center ledelse Et centraliseret dashboard til at foretage, modtage og administrere opkald. | Tilbyder call center management. | Tilbyder call center management. |
Kø-styring Et system, der bruges til at styre opkaldskøer. | Tilbyder kø-styring. | Tilbyder kø-styring. |
E-mail håndtering Muligheden for at forbinde billetsoftwaren med flere e-mailadresser for at modtage, besvare og skrive e-mails direkte fra softwaren. | Tilbyder e-mail håndtering. | Tilbyder e-mail håndtering.. |
Præstationsmålinger Spor din hjemmesides besøgendes adfærd. Se, hvor længe de browser på din hjemmeside, eller hvilken hjemmeside de er på. | Tilbyder præstationsmålinger. | Tilbyder præstationsmålinger. |
vidensbase håndtering En funktion, der giver brugerne mulighed for at oprette og administrere omfattende videnlagre. | Tilbyder vidensbase håndtering. | Tilbyder vidensbase håndtering |
Multi-kanals kommunikation Opretter forbindelse til flere kommunikationslinjer (såsom e-mail, live chat, et callcenter eller sociale medier) for at strømline alle beskeder og give brugerne mulighed for at svare på dem fra billetsoftwaren. | Tilbyder multi-kanal kommunikation. | Tilbyder multi-kanal kommunikation. |
Real-tids chat En indbygget live chat-widget, der kan implementeres på din hjemmeside og bruges til realtidskommunikation med dine besøgende på hjemmesiden. | Tilbyder real-tids chat. | Offers real-tids chat. |
Rapportering/Analyse Et analyse-dashboard, der gør det muligt for brugere at generere præstationsrapporter. | Tilbyder rapportering/analyse. | Tilbyder ikke rapportering/analyse. |
Selvbetjeningsportal En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold. | Tilbyder en selvbetjeningsportal. | Tilbyder en selvbetjeningsportal. |
Service Level Aftale (SLA) management En funktion, der giver dig mulighed for at administrere og overvåge SLA-logfiler, SLA-overholdelse og mere. | Tilbyder administration af service level aftale (SLA). | Tilbyder administration af service level aftale (SLA) |
Integration af sociale medier Integrationer med populære sociale netværk såsom Facebook. | Tilbyder integration af sociale medier. | Tilbyder integration af sociale medier. |
Billethåndtering Administrer billetter med billetoverførsler, billetfletning, opdeling, markering som spam, snoozing og mere. | Tilbyder billethåndtering. | Tilbyder billethåndtering. |
Håndtering af arbejdsgange Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser. | Tilbyder håndtering af arbejdsgange. | Tilbyder håndtering af arbejdsgange. |
Find ud af, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Med mere end 179 helpdesk-funktioner vil support være det rene barnemad.
At få den bedste værdi for dine penge er afgørende, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Kayako tilbyder tre forskellige kernepakker. LiveAgent tilbyder 4 kernepakker til konkurrencedygtige priser samt tilføjelsesfunktioner såsom integration af sociale medier. Hvis du leder efter et fuldt udstyret Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Vi har en hybrid Billet strøm, samlet omni-kanal indbakke, rapporterings- og analysefunktioner, automatisering, gamification og meget mere! Med LiveAgent får du mere for mindre. Prøv LiveAgent i dag. Prøv vores gratis 14-dages prøveperiode i dag, intet kreditkort påkrævet.
Vores universelle indbakke har over 179 helpdesk-funktioner klar til brug. Prøv tags, påmindelser, noter eller en af vores 40+ integrationer.
Hvis du leder efter et Kayako-alternativ, og hastighed er et mål der er vigtigt for dig, er LiveAgent måske det, du leder efter. Når du sammenligner LiveAgent vs Kayako’s chat-widgets overordnede ydeevne, vil du bemærke, at LiveAgents chat-widget vises på kun 2,5 sekunder, hvilket er utrolig hurtigt.
En hurtig chat-widget er vejen at gå, hvis du effektivt vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog 35 % af de besøgende på hjemmesiden et onlinekøb efter at have brugt live chat.
Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig på 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvise) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til Kayako. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder.
Tjek hvordan vi sammenligner med Kayako baseret på kundeanmeldelser på Capterra
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.
Leder du efter et alternativ til 3CX?
Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Leder efter et Gist alternativ?
LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.
Leder du efter et Chaport-alternativ?
LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team