Prøveperiode

Leder du efter et Kayako alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Kayako-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Kayako er en fantastisk helpdesk-software med en slank grænseflade, der “forbinder prikkerne mellem dine supportkanaler, din kundes information og dit team.” Det er konkurrencedygtige priser, men hvis du leder efter et Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. LiveAgent kan prale af et hybrid billetsystem, der også forbinder prikkerne for dit hold. Oplev vores elegante universelle indbakke med mere end 179 helpdesk-funktioner og over 40+ integrationer. Med LiveAgent vil du se, at med fantastisk software følger god kundeservice. 

Migrer fra Kayako til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Kayako-migrering, der importerer alle dine data fra Kayako til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

Spar meremed LiveAgent

Funktioner Liveagent Konkurrent
Samlet bedømmelse
Samlede softwarevurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
4.7
Modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra.
4.0
Modtog en samlet vurdering på 4,0 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra.
Brugervenlighed
Brugervenlighedsvurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
4.6
Bedømt 4,6 ud af 5 for brugervenlighed af verificerede brugere på Capterra.
3.9
Bedømt 3,9 ud af 5 for brugervenlighed af verificerede brugere på Capterra.
Kunde service
Kundesupportvurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
4.7
Bedømt 4,7 ud af 5 for kundesupport af verificerede brugere på Capterra.
3.8
Bedømt 3,8 ud af 5 for kundesupport af verificerede brugere på Capterra.
Værdi for pengene
Værdi for pengene vurderinger fra verificerede brugere på Capterra.
4.7
Bedømt 4,7 ud af 5 for produktværdi i forhold til pris af verificerede brugere på Capterra.
3.8
Bedømt 3,8 ud af 5 for produktværdi i forhold til pris af verificerede brugere på Capterra.
Pris
Softwarepris i USD pr. agent pr. måned.
$15/måned/agent Pris i USD pr. agent pr. måned.
$15/måned/agent Pris i USD pr. agent pr. måned.
Alarmer / eskaleringer
Advarsler og eskaleringer for billetter og SLA'er baseret på prioritet og foruddefinerede betingelser.
Tilbyder advarsler og eskaleringer.
Tilbyder advarsler og eskaleringer.
Automatiseret routing
Automatiseret billet routing til specifikke afdelinger og agenter baseret på foruddefinerede betingelser.
Tilbyder automatisk routing.
Tilbyder automatisk routing.
Call center ledelse
Et centraliseret dashboard til at foretage, modtage og administrere opkald.
Tilbyder call center management.
Tilbyder call center management.
Kø-styring
Et system, der bruges til at styre opkaldskøer.
Tilbyder kø-styring.
Tilbyder kø-styring.
E-mail håndtering
Muligheden for at forbinde billetsoftwaren med flere e-mailadresser for at modtage, besvare og skrive e-mails direkte fra softwaren.
Tilbyder e-mail håndtering.
Tilbyder e-mail håndtering..
Præstationsmålinger
Spor din hjemmesides besøgendes adfærd. Se, hvor længe de browser på din hjemmeside, eller hvilken hjemmeside de er på.
Tilbyder præstationsmålinger.
Tilbyder præstationsmålinger.
vidensbase håndtering
En funktion, der giver brugerne mulighed for at oprette og administrere omfattende videnlagre.
Tilbyder vidensbase håndtering.
Tilbyder vidensbase håndtering
Multi-kanals kommunikation
Opretter forbindelse til flere kommunikationslinjer (såsom e-mail, live chat, et callcenter eller sociale medier) for at strømline alle beskeder og give brugerne mulighed for at svare på dem fra billetsoftwaren.
Tilbyder multi-kanal kommunikation.
Tilbyder multi-kanal kommunikation.
Real-tids chat
En indbygget live chat-widget, der kan implementeres på din hjemmeside og bruges til realtidskommunikation med dine besøgende på hjemmesiden.
Tilbyder real-tids chat.
Offers real-tids chat.
Rapportering/Analyse
Et analyse-dashboard, der gør det muligt for brugere at generere præstationsrapporter.
Tilbyder rapportering/analyse.
Tilbyder ikke rapportering/analyse.
Selvbetjeningsportal
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
Tilbyder en selvbetjeningsportal.
Tilbyder en selvbetjeningsportal.
Service Level Aftale (SLA) management
En funktion, der giver dig mulighed for at administrere og overvåge SLA-logfiler, SLA-overholdelse og mere.
Tilbyder administration af service level aftale (SLA).
Tilbyder administration af service level aftale (SLA)
Integration af sociale medier
Integrationer med populære sociale netværk såsom Facebook.
Tilbyder integration af sociale medier.
Tilbyder integration af sociale medier.
Billethåndtering
Administrer billetter med billetoverførsler, billetfletning, opdeling, markering som spam, snoozing og mere.
Tilbyder billethåndtering.
Tilbyder billethåndtering.
Håndtering af arbejdsgange
Automatiseringsregler, der kan implementeres for at fremskynde kundesupportprocesser.
Tilbyder håndtering af arbejdsgange.
Tilbyder håndtering af arbejdsgange.

3 grunde til, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

Find ud af, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

Union icon

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Increase icon

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Group 370 icon

Fuld af nyttige funktioner

Med mere end 179 helpdesk-funktioner vil support være det rene barnemad.

undraw report mx0a

Kraftfuldt kajako-alternativ

At få den bedste værdi for dine penge er afgørende, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Kayako tilbyder tre forskellige kernepakker. LiveAgent tilbyder 4 kernepakker til konkurrencedygtige priser samt tilføjelsesfunktioner såsom integration af sociale medier. Hvis du leder efter et fuldt udstyret Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Vi har en hybrid Billet strøm, samlet omni-kanal indbakke, rapporterings- og analysefunktioner, automatisering, gamification og meget mere! Med LiveAgent får du mere for mindre. Prøv LiveAgent i dag. Prøv vores gratis 14-dages prøveperiode i dag, intet kreditkort påkrævet.

Udnyt kraften i den universelle indbakke

Vores universelle indbakke har over 179 helpdesk-funktioner klar til brug. Prøv tags, påmindelser, noter eller en af ​​vores 40+ integrationer.

liveagent dashboard on monitor

Hurtigste chat-widget

Hvis du leder efter et Kayako-alternativ, og hastighed er et mål der er vigtigt for dig, er LiveAgent måske det, du leder efter. Når du sammenligner LiveAgent vs Kayako’s chat-widgets overordnede ydeevne, vil du bemærke, at LiveAgents chat-widget vises på kun 2,5 sekunder, hvilket er utrolig hurtigt.

En hurtig chat-widget er vejen at gå, hvis du effektivt vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog 35 % af de besøgende på hjemmesiden et onlinekøb efter at have brugt live chat

quick quality customer service through live chat
undraw connected world wuay

Vi er flersprogede

Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig på 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvise) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.

Hvorfor nøjes med mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til Kayako. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder.

man and woman receiving awards

LiveAgent vs. Kayako sammenligning

Tjek hvordan vi sammenligner med Kayako baseret på kundeanmeldelser på Capterra

kayako liveagent capterra comparison
Korrekt pr. 22/01/2020

Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne kajako-alternativ

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent med Kayako?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over Kayako: callcenter, Instagram-integration, Viber-integration og ubegrænsede chatknapper.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Kayako?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Kayako inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agent workflow.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo