Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automated ticket distribution

Hvad er automatiseret billetdistributionsfunktion?

Automatiseret billetdistribution er en help desk funktion, der automatisk tildeler helpdesk-billetter til supportagenter i henhold til foruddefinerede regler. Hver helpdesk har et andet sæt automatiserede regler for billetfordeling, såsom omgang rundt, ring til alle, tilfældig tildeling eller maksimal udnyttelse.

Chat distribution

Hvorfor er automatiseret billetdistribution vigtig?

Automatiseret billetdistribution kan hjælpe dine kundeserviceteams på mange måder. Det kan:

 77 % af forbrugerne siger, at ineffektive kundeoplevelser forringer deres livskvalitet.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer enestående live-chat, support og automation der tillader os, at yde den bedste support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Hvilke slags automatiserede billetfordelingsmetoder er der i LiveAgent?

LiveAgent helpdesk -software har flere forskellige automatiserede billetfordelingsmetoder til indgående billetter, telefonopkald og chats.

Disse automatiserede billetfordelingsmetoder sikrer, at dine medarbejdere altid har optimale servicebilletindlæsninger, en roterende telefontjeneste og bestemte pausetider til hvile.

LiveAgents muligheder for chat-routing


Ring til alle

Ringen til alle-metoden giver alle online medarbejdere besked om, at der er et nyt indgående opkald/chat og ringer, indtil det svares.

Maksimal udnyttelse

Den maksimale udnyttelsesmetode tildeler medarbejderen nye chats med det højeste antal igangværende chats for at holde udnyttelsen på det maksimale niveau. Når kundeservice repræsentanterne ikke har nogen ledige chat-tider, dirigeres nye chats til den næste tilgængelige agent. Med denne metode kan du maksimere billetmængden for chatmedarbejdere og lade andre medarbejdere arbejde med offline -billetter.

Gennemsnitlig udnyttelse

Den gennemsnitlige udnyttelsesmetode tildeler nye indgående chats til medarbejderne med det laveste antal igangværende chats, for at have den samme udnyttelse for alle online medarbejdere. Kort sagt skaber det ligevægt med denne automatiserede billetdistributionsmetode for samtidige chats mellem alle tilgængelige supportmedarbejdere.

Tilfældig tildeling

Den tilfældige tildeling af billetfordelingsmetode tildeler billetter helt tilfældigt. Denne billetfordelingsmetode kan i gennemsnit og over tid hjælpe dig med at tildele det samme antal chats til hver af dine medarbejdere.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Chatting prioriteter

Hvis du vil, kan du konfigurere chatting-prioriteter for bestemte medarbejdere. Som et resultat vil nye chats blive dirigeret til medarbejdere med den højeste prioritet (1 – højeste, 100 – laveste.)

Automatic-chat-distribution-agent-priorities-LiveAgent

Maks. chatload

Definer den maksimale mængde chat loads for hver agent. Når den maksimale belastning er nået, dirigeres nye chats til andre online medarbejdere med høje chatteprioriteter.

Max-ticket-chat-load-LiveAgent

Telefondirigering og medarbejderprioriteter

Der er to muligheder for telefondirigering:

  • Tilfældig tildeling – indgående opkald bliver tilfældigt tildelt til en online medarbejder.
  • Prioritetstildeling – indgående opkald tildeles en ledig medarbejder med den højeste prioritet.
Opkaldsdirigering

Opkaldsdirigering til en personlig enhed

Med LiveAgent har agenter mulighed for at dirigere indgående opkaldtil en personlig enhed, f.eks. en mobiltelefon. Dette gør det muligt at yde kundesupport på farten for medarbejderne.

Call-routing-add-device-LiveAgent

Sådan konfigureres automatisk billetdistribution i LiveAgent

Chat distribution

  1. Log ind på LiveAgent
  2. Klik på Configuration (tandhjulsikon i menulinjen til venstre)
  3. Tryk på Chat 
  4. Tryk på Chatindstillinger
  5. Find Chat routing afsnittet og vælg den distributionsmetode, du foretrækker
  6. Klik Save
free-customer-management-software-Chat-Routing-LiveAgent

Call distribution

  1. Log ind på LiveAgent
  2. Klik på Configuration (tandhjulsikon i menulinjen til venstre)
  3. Klik på Call
  4. Klik på Settings
  5. Find Call routing afsnittet, og vælg den fordelingsmetode, du foretrækker
  6. Klik Save
Opkalds-fordelingsindstillinger

Billetfordeling

Oprettelse af automatisk billetfordeling til e-mails, forespørgsler på sociale medier, og vidensbase-billetterkan udføres på to måder.

Billetfordeling via afdelinger

  1. Log ind på LiveAgent
  2. Klik på Configuration (tandhjulsikon i menulinjen til venstre)
  3. Tryk på Departments
  4. Enten Edit en eksisterende afdeling eller create a new one (hvis du opretter en ny afdeling, skal du, sikre, at indstillingen, for at løse, er markeret)
  5. Klik på Agents og tilføj de medarbejdere, der er ansvarlige for at løse billetterne fra denne afdeling
  6. Klik Save
  7. Som et eksempel kan du klikke på Twitter og Twitter accounts. Klik på Edit og vælg den Department section, afdeling, du lige har oprettet. Dette trin kan genskabes til Viber, Facebook, Instagram, opkaldsknapper, videochat -knapper, chatknapper og invitationer, kontaktformularer og mailkonti.
  8. Klik på Save. Fra nu af dirigeres alle nye Twitter-billetter til den afdeling, du har valgt, og er kun synlige for de medarbejdere, du har valgt. Nye indkommende Twitter-billetter vil dukke op i deres To løse problemer-sektion. Når en medarbejder åbner en billet fra knappen at løse, tildeler systemet automatisk billetten til dem.
To-solve-button-LiveAgent

Billetfordeling via agenter

  1. Log ind på LiveAgent
  2. Klik på Configuration (tandhjulsikon i menulinjen til venstre)
  3. Klik på Agents
  4. Klik på Edit or create a new agent (hvis du opretter en ny medarbejder, skal du udfylde deres personlige oplysninger og fortsætte til næste trin)
  5. Klik på Departments og tilføj dem til de afdelinger, de tilhører (gør det samme i sektionen billetter, chats og opkald)
  6. Klik Save
Assign-agents-to-departments-LiveAgents

Brug af regler til at oprette din egen arbejdsfordeling

Hvis du vil gå et skridt videre, kan du bruge automation rules til at oprette unikke arbejdsgange, der fungerer som billetfordelingsmetoder. For at gøre det skal du logge ind på LiveAgent, klikke på Configuration, vælge Automation, klik på Rules klikke på Create.

Prøv endelig de forskellige scenarier. Når det kommer til LiveAgents automatisering, er mulighederne uendelige.

Automatiseringsregler LA

Fordele ved automatiseret billetdistribution


Forbedret løsningstid og kundetilfredshed

Når en billet tildeles den rigtige medarbejder på det rigtige tidspunkt, kan den have en positiv indvirkning på dens løsningstid, hvilket igen kan påvirke customer satisfaction. Tilfredse kunder er hjørnestenen i enhver virksomhed, da de påvirker anbefalinger, online anmeldelser, mund til mund og salg. Som sådan bør enhver virksomhed stræbe efter at gøre deres kunder tilfredse med fremragende service, hurtige svartider og en personlig tilgang.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Automatisk billetfordeling sparer tid og penge

Kunne du forestille dig at tildele hvert billetansvar manuelt? Ikke alene ville dette være en ekstremt tidskrævende opgave, men det ville også være meget dyrt. Heldigvis kan help desk-software som LiveAgent håndtere automatiseret billetrouting på stor skala. Overlad logistikken til os, så dine medarbejdere kan fokusere på det, der er vigtigt — pleje af kundeforhold.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Vidensbaserede ressourcer

For at lære mere om automatiseret billetrouting, tjek vores vidensbase -ressourcer:

LiveAgent Product Tour

Er du parat til at distribuere kundebetjenings-billetter automatisk?

Se, hvor let det er at levere personlig, rettidig og kyndig support med LiveAgent. Begynd på din gratis 14-dages prøveperiode i dag. Intet krav om kreditkort.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er automatisk billetdistribution?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Automatiseret billetdistribution er en helpdesk -funktion, der automatisk tildeler helpdesk-billetter til supportmedarbejdere i henhold til foruddefinerede regler.” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvilke typer automatiserede billetfordelingsmetoder findes der?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Hver helpdesk har et andet sæt automatiserede regler for billetfordeling, f.eks. omgang rundt, ring til alle, tilfældig tildeling eller maksimal udnyttelse. ” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvorfor er automatiseret billetdistribution vigtig?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Automatiseret billetdistribution kan hjælpe dine kundeserviceteams på mange forskellige måder. Det kan: -Forøge effektivitet og produktivitet -Forkorte svar- og løsningstid -Færre muligheder for menneskelige fejl -Sparer tid og reducerer omkostninger ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo