Har du brug for et HappyFox alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste HappyFox-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

HappyFox er en fantastisk helpdesk-software med billetfunktioner og vidensstyring og en intuitiv grænseflade. Men hvis du leder efter et HappyFox-alternativ, så overvej LiveAgent.

Hos LiveAgent forstår vi, at god kundeservice følger med fantastisk software. Det er derfor, vi har skabt en fuldt udstyret helpdesk-software, som vil øge dit kundeserviceteams produktivitet, øge kundetilfredsheden og spare dig penge på samme tid. Oplev styrken ved en universel indbakke, automatiseringsfunktioner, hybrid billetsystem, rapporteringsfunktioner og meget mere.

LiveAgent har betjent over 15.000 virksomheder og 150 millioner slutbrugere verden over. Slut dig til dem i at levere kundeservice i verdensklasse. Vi gør det nemt.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Spar meremed LiveAgent

HappyFox vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent HappyFox
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder billettering i plan med priser på anmodning.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
HappyFox tilbyder Live Chat i plan for $29/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center
HappyFox tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening i billetplan for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder selvbetjening i plan med priser på forespørgsel.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
HappyFox tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden ekstra gebyrer.
HappyFox tilbyder en Twitter-integration i plan med priser på anmodning.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
HappyFox tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
HappyFox tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder vidensbase i plan med priser på forespørgsel.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum i billetplan for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder kundeforum i plan med priser på forespørgsel.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder automatisering og regler i plan for $149/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder API-funktioner i plan for $29/agent/måned.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
HappyFox tilbyder ikke IVR-funktioner.
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
HappyFox tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder ubegrænset historie i plan for $149/agent/måned.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider i billetplan for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder ubegrænsede hjemmesider i plan for $29/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Billet+Chat-planen for $29/agent/måned.
HappyFox tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $299/agent/måned.
Ubegrænsede billetter/mails
Ydu kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
HappyFox tilbyder ikke ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
HappyFox tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
HappyFox tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $149/agent/måned.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt HappyFox-alternativ

LiveAgent udnytter kraften fra en universel indbakke, hybrid billetsystem, automatisering, analyse, rapportering og gamification-funktioner. Det er også flersproget. LiveAgent er tilgængelig i 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvist) og understøtter sprogtilpasselige widgets.

Giv din kundesupport det boost, den har brug for, med LiveAgent i dag.

Den hurtigste chat-widget

Hvis du leder efter et HappyFox-alternativ, og hastighed er et mål, der er vigtigt for dig, kan LiveAgent være det, du leder efter. LiveAgent praler den hurtigste chat-widget på markedet — den vises på kun 2,5 sekunder.

En hurtig chat-widget er vejen at gå, hvis du vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde effektivt. Ifølge en eMarketer-rapport, foretog 35 % flere mennesker et køb online efter at have brugt live chat. Dette skyldes, at kunderne kan få besvaret deres spørgsmål med det samme inden køb.

The fastest live chat on the market

Årsager til, at virksomheder skifter til LiveAgent

Find ud af, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Fuld af nyttige funktioner

Med mere end 179 helpdesk-funktioner vil support være et stykke kage.

Do more customer support for less money

Få mere for mindre med LiveAgent

At få den bedste værdi for dine penge er afgørende, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Hvis du leder efter et konkurrencedygtigt HappyFox-alternativ, så overvej LiveAgent. Vores software giver dig mulighed for at øge dit kundeserviceteams produktivitet og kundetilfredshed, samtidig med at du sparer penge. Prøv LiveAgent i dag. Med LiveAgent får du mere for mindre.

Hvorfor nøjes med mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til HappyFox. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent vs. HappyFox sammenligning

Tjek hvordan vi sammenligner med HappyFox baseret på kundeanmeldelser på Capterra

comparison between LiveAgent and HappyFox

Gældende pr. 23/01/2020

Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne HappyFox alternativ

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent med HappyFox?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over HappyFox: callcenter, Facebook-integration, Instagram-integration, Viber-integration og billigere 24/7 kundesupport.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for HappyFox?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for HappyFox inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agent workflow.

Related Articles to HappyFox alternativ
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Leder du efter et Dixa-alternativ?

LiveAgent er det bedste alternativ til Dixa på markedet, da det tilbyder kundeservice via e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber og sociale medier. Der er ingen installationsgebyr, og der kræves ikke kreditkort. Start din 14-dages prøveperiode gratis og brug LiveAgent, som er brugt af mange virksomheder.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Leder du efter et Gorgias alternativ?

Discover why LiveAgent is the best alternative to Gorgias for your customer service software needs. With 24/7 customer service, no setup fee, and a 14-day free trial, LiveAgent offers features and integrations such as Shopify and social media. Increase customer satisfaction with software that won't let you down.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Leder du efter et Groove alternativ?

LiveAgent er den bedste helpdesk-software til SMB i 2020 og et godt alternativ til Groove. Det sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder. Kundeanmeldelser på Capterra viser, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent i stedet for ZenDesk. LiveAgent har fantastisk funktionalitet og støtte til mobilplatforme, og er fyldt med funktioner til en god pris.

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo