Delte billetter

Har du nogensinde spekuleret på, hvordan man håndterer en billet, hvor en kunde skal løse flere problemer, der passer til forskellige agenter/afdelinger? Med Delt billet-funktionen kan du løse begge problemer hurtigere og mere effektivt end nogensinde før.

Hvordan virker det?

When you receive a Ticket where a customer needs to solve two or more different issues, you simply click the Split button. This will create a copy of the original ticket with a new reference number and you can use it as a normal, valuable ticket with all features as usual. Let’s see a scheme on how this works:

Eksempel

Din kunde David spekulerer på, hvordan han opsætter og konfigurerer sin standard-e-mail-adresse til e-mail-kommunikation med kunder, og også om der er mulighed for at redigere chatknapper af vores designere. Vi kan tydeligt se, at dette er en sag, der passer til to forskellige afdelinger, og din kundesupportmedarbejder vil nu bruge Delt billet-funktionen til at opdele og tildele billetten til andre, mere egnede agenter/afdelinger.

The Split button will simply duplicate the ticket with a new reference number and the agent can assign it to the right Department.

Kommunikation i Billet A, vedrørende opsætning og konfiguration af en e-mailadresse fortsætter i den originale billet. Kommunikation vedrørende designmuligheder vil blive håndteret i Billet B med nyt referencenummer og agent.

Solve problems more efficiently

Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.

Vidensbaseressourcer

Få flere oplysninger

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo