Prøveperiode

Leder efter et Gist alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Gist-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

Kunne du tænke dig at sætte mere fokus på kundesupport med en dedikeret software? LiveAgent er det rigtige valg.

LiveAgent er den ultimative løsning til at yde kundesupport. Det tilbyder dig masser af funktioner og mere end 175 integrationer til en rimelig pris.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green

Avanceret automatisering til din virksomhed.
Opdag LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spar meremed LiveAgent

Gist vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent Gist
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Gist tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
Gist tilbyder Live Chat i plan for $29/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Gist tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
Gist tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $29/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
Gist tilbyder en Facebook-integration i plan for $29/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
Gist tilbyder en Twitter-integration i plan for $29/måned.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Gist tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Gist tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
Gist tilbyder videnbase i plan for $29/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Gist tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
Gist tilbyder automatisering og regler i plan for $99/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Gist tilbyder API-funktioner i plan for $29/måned.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Gist tilbyder ikke IVR-funktioner.
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Gist tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
Gist tilbyder ubegrænset historie i plan for $29/måned.
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider i billetplan for $15/agent/måned.
Gist tilbyder ubegrænsede hjemmesider i plan for $29/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Gist tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
Gist tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $29/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Gist tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Gist tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
Person deciding between two solutions

Kraftfuldt Gist-alternativ

Når det kommer til at yde fremragende kundesupport, er en pålidelig og velkendt software et must have. LiveAgent er netop det, et fantastisk stykke helpdesk-software, der giver alt, hvad du har brug for til god kundesupport og administration.

LiveAgent har det hele – e-mail, den hurtigste live chat-widget, sociale medier, callcenter-support og en vidensbase blandt andre funktioner og integrationer. Spild ikke tid med upålidelig software. Det er nemt at skifte til LiveAgent.

Den hurtigste live chat

Live chat er en væsentlig del af kundesupporten, hvis du ønsker, at dine kunder skal nå dig hurtigt fra din hjemmeside.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat visning hastigheder på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noget hurtigere end det. Alt du skal gøre er at forberede dig på indgående beskeder.

The fastest live chat on the market

3 grunde til, at virksomheder skifter til LiveAgent

Union icon

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Increase icon

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Statistic icon

Rig på funktioner

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være det rene barnemad.

Professional built-in call center software

Giv opkaldssupport

Giv dine kunder mulighed for at komme i kontakt med dig på et mere personligt plan. Opsætning af dit eget virtuelle callcenter er nemt og gjort inden for få minutter.

Du kan tilslutte din browser, telefon eller ethvert andet udstyr efter eget valg og modtage opkald, ligesom du ville gøre det over en telefon. LiveAgent tager sig af alt for dig, så der er ikke behov for 3. parts udbydere.

Klar til at yde bedre support?

Lad dig ikke nøjes med noget, vælg en af ​​de bedste. LiveAgent tilbyder dig de bedste værktøjer, funktioner og integrationer til en rimelig pris. Du kan vælge en af ​​tre prisplaner for at få præcis det, du har brug for. Og hvis det ikke er nok, kan du altid købe separate funktioner uden at betale for meget. Du får præcis, hvad du betaler for, ingen ekstra omkostninger og ingen bekymringer om at ødelægge dit budget.

Se vores prismuligheder for at få flere oplysninger.

Ready to switch to LiveAgent

Se, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

  • “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent med Gist?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over Gist: 24/7 support, kundeforum, Viber-integration, Instagram-integration og et callcenter.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Gist?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent frem for Gist inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agent workflow.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo