Kunne du tænke dig at sætte mere fokus på kundesupport med en dedikeret software? LiveAgent er det rigtige valg.
LiveAgent er den ultimative løsning til at yde kundesupport. Det tilbyder dig masser af funktioner og mere end 175 integrationer til en rimelig pris.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Gist
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Gist tilbyder ikke billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
|
Gist tilbyder Live Chat i plan for $29/måned.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Gist tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
|
Gist tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $29/måned.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
|
Gist tilbyder en Facebook-integration i plan for $29/måned.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive plan uden ekstra gebyrer.
|
Gist tilbyder en Twitter-integration i plan for $29/måned.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Gist tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Gist tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
|
Gist tilbyder videnbase i plan for $29/måned.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Gist tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Gist tilbyder automatisering og regler i plan for $99/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
Gist tilbyder API-funktioner i plan for $29/måned.
|
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Gist tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Gist tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Gist tilbyder ubegrænset historie i plan for $29/måned.
|
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider i billetplan for $15/agent/måned.
|
Gist tilbyder ubegrænsede hjemmesider i plan for $29/måned.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Gist tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
|
Gist tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $29/måned.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
Gist tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
|
Gist tilbyder ikke ubegrænset 24/7 support.
|
Når det kommer til at yde fremragende kundesupport, er en pålidelig og velkendt software et must have. LiveAgent er netop det, et fantastisk stykke helpdesk-software, der giver alt, hvad du har brug for til god kundesupport og administration.
LiveAgent har det hele – e-mail, den hurtigste live chat-widget, sociale medier, callcenter-support og en vidensbase blandt andre funktioner og integrationer. Spild ikke tid med upålidelig software. Det er nemt at skifte til LiveAgent.
Live chat er en væsentlig del af kundesupporten, hvis du ønsker, at dine kunder skal nå dig hurtigt fra din hjemmeside.
LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat visning hastigheder på 2,5 sekunder. Du kan ikke få noget hurtigere end det. Alt du skal gøre er at forberede dig på indgående beskeder.
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være det rene barnemad.
Giv dine kunder mulighed for at komme i kontakt med dig på et mere personligt plan. Opsætning af dit eget virtuelle callcenter er nemt og gjort inden for få minutter.
Du kan tilslutte din browser, telefon eller ethvert andet udstyr efter eget valg og modtage opkald, ligesom du ville gøre det over en telefon. LiveAgent tager sig af alt for dig, så der er ikke behov for 3. parts udbydere.
Lad dig ikke nøjes med noget, vælg en af de bedste. LiveAgent tilbyder dig de bedste værktøjer, funktioner og integrationer til en rimelig pris. Du kan vælge en af tre prisplaner for at få præcis det, du har brug for. Og hvis det ikke er nok, kan du altid købe separate funktioner uden at betale for meget. Du får præcis, hvad du betaler for, ingen ekstra omkostninger og ingen bekymringer om at ødelægge dit budget.
Se vores prismuligheder for at få flere oplysninger.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.
Leder du efter et Olark alternativ?
LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.
Leder du efter et Hesk -alternativ?
Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.
Leder du efter et Chaport-alternativ?
LiveAgent er det foretrukne helpdesk-systemet for virksomheder, der skifter fra ZenDesk. Det tilbyder stabilitet, avanceret automatisering og godt supportteam. Podium og Zendesk er også gode muligheder for kundesupport med flere kanaler og nem brug. Podiums priser starter ved $289, mens Zendesk har en supportindstilling til $19 pr. medarbejder pr. måned. Zoho Desk er bedst for større virksomheder med chat-widgets.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team