Leder du efter et SupportBee alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste SupportBee-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Træt af din helpdesk-software?

Få den rigtige helpdesk-software til din virksomhed. LiveAgent er en omnichannel-løsning, der giver dig gode værktøjer for at yde den bedst mulige kundesupport. 

LiveAgents billetsystem er mere end blot e-mail. Dæk alle relevante kommunikationskanaler og kom tættere på dine kunder.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Spar mere med LiveAgent

3 grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at oprette!

Funktionsrig

Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt. 

Overkommelige priser

LiveAgent har slagkraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte abonnementer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk.

SupportBee vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
SupportBee
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering..
SupportBee tilbyder billettering..
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
SupportBee tilbyder ikke Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
SupportBee tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på, for at få adgang til deres tidligere billetter og vidensbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjening.
SupportBee tilbyder ikke selvbetjening.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
SupportBee tilbyder ikke en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
SupportBee tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
SupportBee tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
SupportBee tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
En vidensbase, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder en vidensbase.
SupportBee tilbyder en vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
SupportBee tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
SupportBee tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
SupportBee tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
SupportBee tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
SupportBee tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem når som helst
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
SupportBee tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
SupportBee tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
SupportBee tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
SupportBee tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
SupportBee tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af de forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
SupportBee tilbyder ubegrænset 24/7 support.
social notifications - illustration

Flere kanaler, bedre support

Giv dine kunder flere muligheder for at kontakte dig. Du skal ikke nøjes med e-mails, lad dem kontakte dig gennem sociale medier som Instagram eller Facebook. De kan ringe til dig gennem dit callcenter, chatte med dig via en live chat-widget på din hjemmeside eller finde svar på egen hånd via en vidensbase. 

Hver kommunikation styres via et pålideligt billetteringssystem, så der er ingen grund til at bekymre sig om rodet kommunikation. Alt er ordentligt, som det burde være. 

Vil du gerne have en hurtig live chat?

En livechat er et fantastisk værktøj til at lade dine kunder komme i kontakt med dig hurtigt direkte fra dit websted. Derfor skal det være så hurtigt som muligt.

LiveAgent har den hurtigste live chat-widget på markedet, med chat-visningshastigheder på 2,5 sekunder. Du kan endda se, hvad dine kunder skriver, mens de skriver det, og forberede dine svar, før de trykker på send. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Leder du efter en anden helpdesk-software?

At få flere værktøjer, funktioner og kommunikationskanaler til din helpdesk behøver ikke at sprænge banken. LiveAgents betalte planer er rimeligt prissat og spækket med alt hvad du har brug for, for at at give bedre kundesupport. 

Se vores planer og
bedøm det selv. 

Se, hvorfor virksomheder skifter over til LiveAgent

man and woman winners-illustration

Klar til at prøve det?

Skift over til LiveAgent i dag, og yd bedre support med de rigtige værktøjer.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Vil du sammenligne os med andre alternativer?

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.

    Related Articles to SupportBee alternativ

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x