#1 softwaren til styring af kundekommunikation.

Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét instrumentbræt.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Kundekommunikationsstyringssoftware

Kommunikation spiller en grundlæggende rolle i alle aspekter af virksomheden. Når den forvaltes korrekt, former innovativ kundekommunikation mærkeidentitet og bidrager væsentligt til meningsfulde og varige relationer med kunderne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
analyze - illustration

Hvad skal du vide?

Virksomheder skal kommunikere med deres kunder af forskellige årsager. For at holde deres publikum informeret og engageret bruger organisationer en lang række kommunikationskanaler og metoder såsom e -mails, tekstbeskeder, live chat, taleopkald, sociale medier og mere.

Innovative kommunikationsløsninger er cloud -baserede platforme, der tilbyder tæt integrerede muligheder, som igen giver dig mulighed for at levere stærke, konsekvente, positive kundeoplevelser. At levere disse konsekvente oplevelser er en udfordring for de fleste virksomheder, da kunderne bliver mere teknologiske og mindre tilgivende for subpar interaktioner.

Hvorfor skal du bruge en software til styring af kundekommunikation?

I dag forventer kunderne personlig, hurtig og kyndig service. Lad os tage et kig på nogle vigtige e-handel statistikker og tendenser fra 2019:

Smiley face icon

Kunde churn

41% af forbrugerne skiftede virksomheder over dårlig personalisering.

Større udgifter

48% af kunderne bruger mere, når deres oplevelse er personlig.

Irrelevant indhold

74% af mennesker hader at blive vist irrelevant indhold.

feeling proud - illustration

Hvorfor CCM software?

For at opsummere indebærer effektiv kundestyringskommunikation at levere meget kundespecifik, relevant kommunikation via kanaler, som kunderne foretrækker. For at give sådanne personlige, centraliserede og strømlinede oplevelser har teams, der er involveret i kundekommunikation, brug for avancerede værktøjer.

Kundekommunikationsstyringssoftware er en kommunikations- og samarbejdsprogram, der gør det muligt for virksomheder at styre en stor mængde udgående og indgående kundekommunikation på tværs af en række kanaler. Det sikrer, at kundevendt kommunikation er relevant, lydhør, konsekvent og baseret på data indsamlet fra tidligere erfaringer.

Avanceret CCM -software

LiveAgents fuldt udstyrede software til administration af kundekommunikation er designet til at forene mange kontaktkanaler og sikre konsistens på tværs af kanaler. LiveAgents alt-i-en help desk løsning giver virksomheder et enkelt overblik over kundeinteraktioner, opretholder en klar oversigt over alle relevante data og integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer for at sikre meget personlige kundeoplevelser.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Hvem bruger CCM -software?

Ifølge en nylig Marked Guide for CCM afGartner, CCM -løsninger bruges primært af brancher som forsikring, bank, sundhedspleje og forsyningsselskaber til at generere kommunikation såsom fakturaer, erklæringer, korrespondance eller advarsler/meddelelser.

Kundekommunikationsstyring bruges i vid udstrækning af organisationer til marketing- og faktureringsformål, så som en tommelfingerregel ejes software til styring af kundekommunikation af produktmarkedsføring, salg og supportteam.

Nøglefunktioner i den bedste CCM -software

Når du vælger en software til styring af kundekommunikation, er det vigtigt at tage de vigtigste funktioner til efterretning. Softwaren skal gøre dig i stand til at tilpasse den måde, din virksomhed interagerer med sine kunder og levere det rigtige budskab gennem den rigtige kanal på det rigtige tidspunkt.

På tværs og flerkanals konsolidering

Når du leder efter den bedste løsning til kundekommunikation, skal du forvente, at den leverer klare, fejlfri og konsekvente kundeoplevelser på tværs af alle kanaler (via telefon, live chat, e -mail og sociale medier.)

Skift over til cloud -baserede tjenester

Et andet vigtigt krav for moderne forretning er funktionalitet designet med procesoptimering i tankerne. Platforme, der er baseret på cloud- eller hybridløsninger, løser denne udfordring og reducerer høje vedligeholdelsesomkostninger for ældre og hjemmelavede CCM -systemer.

Tovejskommunikation

Moderne CCM -software skal understøtte indgående og udgående kommunikation, hvor alle kundeoptegnelser er gemt ét sted. Virksomheder forventer at se og administrere alle kundedata på en enkelt, let tilgængelig og bekvem placering.

LiveAgents avancerede CCM -løsning

LiveAgent giver en fuldt udstyret løsning designet til at styre kundekommunikation. Ved hjælp af LiveAgent vil dit team være godt rustet til at generere, distribuere og spore kommunikation. Højteknologisk kundekommunikationsstyringsplatform giver en meget skræddersyet oplevelse, der integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer. Hvis du leder efter den bedste ccm -software til at forbedre mærkegenkendelse og øge kundens fastholdelse, skal du prøve LiveAgent. Med sin kraftfulde funktionspakke, der er designet til at maksimere callcenterets driftseffektivitet, er LiveAgent den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk -software til SMB i 2020.

support illustration

Se flere vigtige funktioner

Ud over ovenstående funktioner bør en fantastisk software til administration af kundekommunikation også indeholde kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement. Se flere vigtige funktioner, som en kraftfuld CCM -software skal indeholde ved at klikke på knappen herunder.

help desk no clue about team performance - icon

Kraftfulde redigeringsværktøjer

Flere og flere virksomheder vælger at bruge en dedikeret CCM-løsning med indbygget funktionalitet til at oprette og administrere vigtige indholdselementer i deres kommunikation. De fleste avancerede CCM -løsninger i dag giver en meget kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og gør det muligt for ikke -tekniske forretningsbrugere at opdatere kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid.

live chat increases sales

Kundeengagementanalyse

Dataanalyse er en væsentlig funktion for software til styring af kundekommunikation, fordi den lader virksomheder samle metrics til vigtige forretningsfunktioner (mest responsive kanaler, billetmængde, opløsning, omkostninger pr. Berøring). Disse oplysninger giver virksomheder intelligent datadrevet indsigt til at understøtte omsætningsvækst og rentabilitet.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
Related Articles to Kundekommunikationsstyringssoftware
LiveAgent tilbyder en gratis migrering af dine data fra Kayako til LiveAgent. Tag et kig på detaljerne og få din gratis migrering i dag.

Flytter du fra Kayako?

Slut dig til LiveAgent, den mest anmeldte helpdesk-software til SMB, og få support i verdensklasse. Prøv GRATIS i 30 dage.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

Servicedesk-software som LiveAgent integrerer helpdesk, live chat, call center og sociale medie platforme for at forbedre kundeinteraktion og administration.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær alt om LiveAgent med webinarer

LiveAgent er en hjælpesk- og supportsoftware, der kan hjælpe virksomheder af enhver størrelse med e-mail, lynhurtig livechat, sociale medier, callcenter og vidensbase. Lösningen kan øge produktiviteten, reducere antallet af billetter og forbedre kundeservice. Virksomheder kan oprette en gratis konto og få en 14-dages prøveperiode. LiveAgent tilbyder også webinarer og hjælp til modeforretninger og hostingvirksomheder. Det er også den kundeservicetjeneste med den højeste tilfredshed blandt kunderne. Virksomheder med live chat oplever en positiv effekt på salg, omsætning og kundeloyalitet. LiveAgent kan hjælpe sundhedsvirksomheder med bedre kundesupport, øge salget og forbedre effektiviteten og produktiviteten af personalet.

Implementering af live chat på din hjemmeside øger antallet af konverteringer. Tilføj LiveAgent, den hurtigste chatsoftware på markedet, til din Shopify-butik.

Bedste livechat til Shopify-butikker

Hold forbindelsen med dine kunder på alle kommunikationskanaler med LiveAgent, den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2020.

Ønsker du at migrere fra Olark til LiveAgent? Slut dig til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2 for at yde support i verdensklasse.

Migrere fra Olark?

LiveAgent anbefales som en bedre og mere værdifuld alternativ til Kayako. Det hjælper med at forbedre kundesupport og øge kundetilfredsheden.

Prøv den bedste kundesporingssoftware på markedet. LiveAgent er konsekvent anerkendt som det bedste kundesporingsværktøj for SMB'er.

Hold hele tiden øje med dine kunder

LiveAgent anbefales stærkt som et Kayako-alternativ; det forbedrer kundeservice, øger kundetilfredshed og salg og øger responstiden med 60%.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo