Kommunikation spiller en grundlæggende rolle i alle aspekter af virksomheden. Når den forvaltes korrekt, former innovativ kundekommunikation mærkeidentitet og bidrager væsentligt til meningsfulde og varige relationer med kunderne.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Virksomheder skal kommunikere med deres kunder af forskellige årsager. For at holde deres publikum informeret og engageret bruger organisationer en lang række kommunikationskanaler og metoder såsom e -mails, tekstbeskeder, live chat, taleopkald, sociale medier og mere.
Innovative kommunikationsløsninger er cloud -baserede platforme, der tilbyder tæt integrerede muligheder, som igen giver dig mulighed for at levere stærke, konsekvente, positive kundeoplevelser. At levere disse konsekvente oplevelser er en udfordring for de fleste virksomheder, da kunderne bliver mere teknologiske og mindre tilgivende for subpar interaktioner.
I dag forventer kunderne personlig, hurtig og kyndig service. Lad os tage et kig på nogle vigtige e-handel statistikker og tendenser fra 2019:
41% af forbrugerne skiftede virksomheder over dårlig personalisering.
48% af kunderne bruger mere, når deres oplevelse er personlig.
74% af mennesker hader at blive vist irrelevant indhold.
For at opsummere indebærer effektiv kundestyringskommunikation at levere meget kundespecifik, relevant kommunikation via kanaler, som kunderne foretrækker. For at give sådanne personlige, centraliserede og strømlinede oplevelser har teams, der er involveret i kundekommunikation, brug for avancerede værktøjer.
Kundekommunikationsstyringssoftware er en kommunikations- og samarbejdsprogram, der gør det muligt for virksomheder at styre en stor mængde udgående og indgående kundekommunikation på tværs af en række kanaler. Det sikrer, at kundevendt kommunikation er relevant, lydhør, konsekvent og baseret på data indsamlet fra tidligere erfaringer.
LiveAgents fuldt udstyrede software til administration af kundekommunikation er designet til at forene mange kontaktkanaler og sikre konsistens på tværs af kanaler. LiveAgents alt-i-en help desk løsning giver virksomheder et enkelt overblik over kundeinteraktioner, opretholder en klar oversigt over alle relevante data og integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer for at sikre meget personlige kundeoplevelser.
Ifølge en nylig Marked Guide for CCM afGartner, CCM -løsninger bruges primært af brancher som forsikring, bank, sundhedspleje og forsyningsselskaber til at generere kommunikation såsom fakturaer, erklæringer, korrespondance eller advarsler/meddelelser.
Kundekommunikationsstyring bruges i vid udstrækning af organisationer til marketing- og faktureringsformål, så som en tommelfingerregel ejes software til styring af kundekommunikation af produktmarkedsføring, salg og supportteam.
Når du vælger en software til styring af kundekommunikation, er det vigtigt at tage de vigtigste funktioner til efterretning. Softwaren skal gøre dig i stand til at tilpasse den måde, din virksomhed interagerer med sine kunder og levere det rigtige budskab gennem den rigtige kanal på det rigtige tidspunkt.
Når du leder efter den bedste løsning til kundekommunikation, skal du forvente, at den leverer klare, fejlfri og konsekvente kundeoplevelser på tværs af alle kanaler (via telefon, live chat, e -mail og sociale medier.)
Et andet vigtigt krav for moderne forretning er funktionalitet designet med procesoptimering i tankerne. Platforme, der er baseret på cloud- eller hybridløsninger, løser denne udfordring og reducerer høje vedligeholdelsesomkostninger for ældre og hjemmelavede CCM -systemer.
Moderne CCM -software skal understøtte indgående og udgående kommunikation, hvor alle kundeoptegnelser er gemt ét sted. Virksomheder forventer at se og administrere alle kundedata på en enkelt, let tilgængelig og bekvem placering.
LiveAgent giver en fuldt udstyret løsning designet til at styre kundekommunikation. Ved hjælp af LiveAgent vil dit team være godt rustet til at generere, distribuere og spore kommunikation. Højteknologisk kundekommunikationsstyringsplatform giver en meget skræddersyet oplevelse, der integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer. Hvis du leder efter den bedste ccm -software til at forbedre mærkegenkendelse og øge kundens fastholdelse, skal du prøve LiveAgent. Med sin kraftfulde funktionspakke, der er designet til at maksimere callcenterets driftseffektivitet, er LiveAgent den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk -software til SMB i 2020.
Ud over ovenstående funktioner bør en fantastisk software til administration af kundekommunikation også indeholde kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement. Se flere vigtige funktioner, som en kraftfuld CCM -software skal indeholde ved at klikke på knappen herunder.
Flere og flere virksomheder vælger at bruge en dedikeret CCM-løsning med indbygget funktionalitet til at oprette og administrere vigtige indholdselementer i deres kommunikation. De fleste avancerede CCM -løsninger i dag giver en meget kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og gør det muligt for ikke -tekniske forretningsbrugere at opdatere kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid.
Dataanalyse er en væsentlig funktion for software til styring af kundekommunikation, fordi den lader virksomheder samle metrics til vigtige forretningsfunktioner (mest responsive kanaler, billetmængde, opløsning, omkostninger pr. Berøring). Disse oplysninger giver virksomheder intelligent datadrevet indsigt til at understøtte omsætningsvækst og rentabilitet.
Kundekommunikationsstyringssoftware eller kort ccm -software gør din virksomhed i stand til effektivt at håndtere eventuelle kundehenvendelser. Hvordan? Nå, CCM -softwaren forener al din kommunikation i en grænseflade. For eksempel e -mail, Live Chat, opkald, forum, SoMe, forespørgsler i vidensbase osv. Desuden hjælper kundeservicefunktionerne dine agenter med at levere en problemfri CX. Som et resultat kan det føre til forbedrede kunderelationer, omsætning og generel kundetilfredshed
I dag kommunikerer kunderne på flere kanaler. Derfor er det vigtigt at være til stede og reagere på hver platform. For eksempel Live Chat, e -mail eller opkald. Men hvordan kommunikerer du effektivt med dem? Udover at have en help desk -løsning, som i høj grad gavner din virksomhed, bør du altid hilse på kunden, præsentere dig selv, lade kunden tale/skrive uden afbrydelse, undskyld hvis det er nødvendigt, og vær venlig at være høflig.
Vellykket kundekommunikation kan være en kæmpe differentiator for din virksomhed. Det kan bogstaveligt talt få dig til at skille dig ud fra dine konkurrenter. Kunder ønsker at føle sig hørt og vil blive værdsat. At have effektiv og produktiv kommunikation kan opbygge langsigtede relationer, hvilket også resulterer i højere salg.
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer