#1 softwaren til styring af kundekommunikation.

Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét instrumentbræt.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Kundekommunikationsstyringssoftware

Kommunikation spiller en grundlæggende rolle i alle aspekter af virksomheden. Når den forvaltes korrekt, former innovativ kundekommunikation mærkeidentitet og bidrager væsentligt til meningsfulde og varige relationer med kunderne.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
analyze - illustration

Hvad skal du vide?

Virksomheder skal kommunikere med deres kunder af forskellige årsager. For at holde deres publikum informeret og engageret bruger organisationer en lang række kommunikationskanaler og metoder såsom e -mails, tekstbeskeder, live chat, taleopkald, sociale medier og mere.

Innovative kommunikationsløsninger er cloud -baserede platforme, der tilbyder tæt integrerede muligheder, som igen giver dig mulighed for at levere stærke, konsekvente, positive kundeoplevelser. At levere disse konsekvente oplevelser er en udfordring for de fleste virksomheder, da kunderne bliver mere teknologiske og mindre tilgivende for subpar interaktioner.

Hvorfor skal du bruge en software til styring af kundekommunikation?

I dag forventer kunderne personlig, hurtig og kyndig service. Lad os tage et kig på nogle vigtige e-handel statistikker og tendenser fra 2019:

Smiley face icon

Kunde churn

41% af forbrugerne skiftede virksomheder over dårlig personalisering.

Større udgifter

48% af kunderne bruger mere, når deres oplevelse er personlig.

Irrelevant indhold

74% af mennesker hader at blive vist irrelevant indhold.

feeling proud - illustration

Hvorfor CCM software?

For at opsummere indebærer effektiv kundestyringskommunikation at levere meget kundespecifik, relevant kommunikation via kanaler, som kunderne foretrækker. For at give sådanne personlige, centraliserede og strømlinede oplevelser har teams, der er involveret i kundekommunikation, brug for avancerede værktøjer.

Kundekommunikationsstyringssoftware er en kommunikations- og samarbejdsprogram, der gør det muligt for virksomheder at styre en stor mængde udgående og indgående kundekommunikation på tværs af en række kanaler. Det sikrer, at kundevendt kommunikation er relevant, lydhør, konsekvent og baseret på data indsamlet fra tidligere erfaringer.

Avanceret CCM -software

LiveAgents fuldt udstyrede software til administration af kundekommunikation er designet til at forene mange kontaktkanaler og sikre konsistens på tværs af kanaler. LiveAgents alt-i-en help desk løsning giver virksomheder et enkelt overblik over kundeinteraktioner, opretholder en klar oversigt over alle relevante data og integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer for at sikre meget personlige kundeoplevelser.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Hvem bruger CCM -software?

Ifølge en nylig Marked Guide for CCM afGartner, CCM -løsninger bruges primært af brancher som forsikring, bank, sundhedspleje og forsyningsselskaber til at generere kommunikation såsom fakturaer, erklæringer, korrespondance eller advarsler/meddelelser.

Kundekommunikationsstyring bruges i vid udstrækning af organisationer til marketing- og faktureringsformål, så som en tommelfingerregel ejes software til styring af kundekommunikation af produktmarkedsføring, salg og supportteam.

Nøglefunktioner i den bedste CCM -software

Når du vælger en software til styring af kundekommunikation, er det vigtigt at tage de vigtigste funktioner til efterretning. Softwaren skal gøre dig i stand til at tilpasse den måde, din virksomhed interagerer med sine kunder og levere det rigtige budskab gennem den rigtige kanal på det rigtige tidspunkt.

På tværs og flerkanals konsolidering

Når du leder efter den bedste løsning til kundekommunikation, skal du forvente, at den leverer klare, fejlfri og konsekvente kundeoplevelser på tværs af alle kanaler (via telefon, live chat, e -mail og sociale medier.)

Skift over til cloud -baserede tjenester

Et andet vigtigt krav for moderne forretning er funktionalitet designet med procesoptimering i tankerne. Platforme, der er baseret på cloud- eller hybridløsninger, løser denne udfordring og reducerer høje vedligeholdelsesomkostninger for ældre og hjemmelavede CCM -systemer.

Tovejskommunikation

Moderne CCM -software skal understøtte indgående og udgående kommunikation, hvor alle kundeoptegnelser er gemt ét sted. Virksomheder forventer at se og administrere alle kundedata på en enkelt, let tilgængelig og bekvem placering.

LiveAgents avancerede CCM -løsning

LiveAgent giver en fuldt udstyret løsning designet til at styre kundekommunikation. Ved hjælp af LiveAgent vil dit team være godt rustet til at generere, distribuere og spore kommunikation. Højteknologisk kundekommunikationsstyringsplatform giver en meget skræddersyet oplevelse, der integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer. Hvis du leder efter den bedste ccm -software til at forbedre mærkegenkendelse og øge kundens fastholdelse, skal du prøve LiveAgent. Med sin kraftfulde funktionspakke, der er designet til at maksimere callcenterets driftseffektivitet, er LiveAgent den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk -software til SMB i 2020.

support illustration

Se flere vigtige funktioner

Ud over ovenstående funktioner bør en fantastisk software til administration af kundekommunikation også indeholde kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement. Se flere vigtige funktioner, som en kraftfuld CCM -software skal indeholde ved at klikke på knappen herunder.

help desk no clue about team performance - icon

Kraftfulde redigeringsværktøjer

Flere og flere virksomheder vælger at bruge en dedikeret CCM-løsning med indbygget funktionalitet til at oprette og administrere vigtige indholdselementer i deres kommunikation. De fleste avancerede CCM -løsninger i dag giver en meget kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og gør det muligt for ikke -tekniske forretningsbrugere at opdatere kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid.

live chat increases sales

Kundeengagementanalyse

Dataanalyse er en væsentlig funktion for software til styring af kundekommunikation, fordi den lader virksomheder samle metrics til vigtige forretningsfunktioner (mest responsive kanaler, billetmængde, opløsning, omkostninger pr. Berøring). Disse oplysninger giver virksomheder intelligent datadrevet indsigt til at understøtte omsætningsvækst og rentabilitet.

CCM Software FAQ

Hvad er Customer Communications Management Software?

Kundekommunikationsstyringssoftware eller kort ccm -software gør din virksomhed i stand til effektivt at håndtere eventuelle kundehenvendelser. Hvordan? Nå, CCM -softwaren forener al din kommunikation i en grænseflade. For eksempel e -mail, Live Chat, opkald, forum, SoMe, forespørgsler i vidensbase osv. Desuden hjælper kundeservicefunktionerne dine agenter med at levere en problemfri CX. Som et resultat kan det føre til forbedrede kunderelationer, omsætning og generel kundetilfredshed

Hvordan kommunikerer du med kunderne?

I dag kommunikerer kunderne på flere kanaler. Derfor er det vigtigt at være til stede og reagere på hver platform. For eksempel Live Chat, e -mail eller opkald. Men hvordan kommunikerer du effektivt med dem? Udover at have en help desk -løsning, som i høj grad gavner din virksomhed, bør du altid hilse på kunden, præsentere dig selv, lade kunden tale/skrive uden afbrydelse, undskyld hvis det er nødvendigt, og vær venlig at være høflig.

Hvorfor er kundekommunikation vigtig?

Vellykket kundekommunikation kan være en kæmpe differentiator for din virksomhed. Det kan bogstaveligt talt få dig til at skille dig ud fra dine konkurrenter. Kunder ønsker at føle sig hørt og vil blive værdsat. At have effektiv og produktiv kommunikation kan opbygge langsigtede relationer, hvilket også resulterer i højere salg.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt
Related Articles to Kundekommunikationsstyringssoftware
LiveAgent er den #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2019 og 2020. Vil du flytte fra Vision til LiveAgent? Vi har dig!

Migrere fra Vision til LiveAgent?

LiveAgent er en ultimativ helpdesk-løsning med fremragende kundeservice og 24/7 support fra agenter. Platformen har mere end 175 funktioner og over 40 integrationer og kan tilpasses på 43 forskellige sprog. LiveAgent understøtter også sprogtilpasselige widgets. Dine billetter, afdelings- og billetmærker kan nemt migreres til LiveAgent.

Ønsker du at migrere dine data fra Drift til en anden løsning? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag.

Flytte fra Drift til LiveAgent?

LiveAgent er den mest anmeldte helpdesk-software til SMB i 2020 og er designet til at yde support i verdensklasse til dine kunder. Der er forskellige betalingsplaner tilgængelige for virksomheder i forskellige størrelser, og migrering af data fra Drift er mulig. Der leveres også en gratis prøveperiode med begrænsede funktioner tilgængelige i hver betalingsplan.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der forbinder flere kanaler i én grænseflade. Migrer fra Chaport til LiveAgent og begynd at få forretningsfordele.

Flytte fra Chaport til LiveAgent?

LiveAgent og Chaport er helpdesk-software med forskellige funktioner og priser. LiveAgent tilbyder integrationer med Facebook, Twitter, Instagram og Viber, samt en vidensbase, et kundeforum og automatisering og regler. De har også API-funktioner, Interactive Voice Response (IVR), videoopkald og ubegrænset historie, websteder, chatknapper, billetter/mails og optagelse af telefonopkald. De har også Live Chat og Call Center. Chaport tilbyder ikke alle disse funktioner, men har stadig integrationer og en chat-widget i realtid.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er den bedst bedømte helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder med fuld til delvis flersproget support og mere end 40 app-sprog. Det er betroet af over 21.000 virksomheder og har hjulpet med at levere den bedste kundeservice siden 2004. LiveAgent er også en unik software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

Implementering af live chat på din hjemmeside øger antallet af konverteringer. Tilføj LiveAgent, den hurtigste chatsoftware på markedet, til din Shopify-butik.

Bedste livechat til Shopify-butikker

Denne tekst er en markedsføring for LiveAgent, en live chat-værktøjskasse med forskellige planer til forskellige størrelser af virksomheder. Teksten fremhæver også LiveAgents kundesupport funktioner såsom real-time besøgende og chat oversigt. Der er også en FAQ sektion, der besvarer spørgsmål om LiveAgents funktioner. Overall, teksten har til formål at fremme LiveAgents live chat-løsning for Shopify-hjemmesider.

Bruger du i øjeblikket LiveAgent gratis prøveversion og ønsker at migrere til Supportbee? Vi tilbyder datamigrering gratis. Ring til os og begynd at migrere dine data i dag!

Vil du migrere fra SupportBee til LiveAgent?

LiveAgent er en anmeldt helpdesk-software til SMB i 2019 og 2020, som bruges af virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og Oxford University til at yde support i verdensklasse til deres kunder. Der er forskellige planer tilgængelige, og prøvningstid tilbydes gratis i 7 dage. Migrering fra HappyFox og andre live chat værktøjer er også muligt. LiveAgent er ideel til virksomheder i alle størrelser og understøtter 43 forskellige oversættelser og sprogtilpasselige widgets.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo