Din software til håndtering af kundekommunikation vedførste øjekast.

Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét dashboard.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Software til håndtering af kundekommunikation

Kommunikation spiller en grundlæggende rolle i alle aspekter af virksomheden. Når den forvaltes korrekt, former innovativ kundekommunikation brandidentitet og bidrager væsentligt til meningsfulde og varige forhold til kunderne.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
analyze - illustration

Hvad burde du vide?

Virksomheder skal kommunikere med deres kunder af forskellige årsager. For at holde deres publikum informeret og engageret bruger organisationer en lang række kommunikationskanaler og metoder såsom e -mails, tekstbeskeder, live chat, opkald, sociale medier og mere.

Innovative kommunikationsløsninger er cloud -baserede platforme, der tilbyder tæt integrerede muligheder, som igen giver dig mulighed for at levere stærke, konsekvente, positive kundeoplevelser. At levere disse konsekvente oplevelser er en udfordring for de fleste virksomheder, da kunderne bliver mere teknologiske og mindre tilgivende for ringe interaktioner.

Hvorfor burde du bruge en software til styring af kundekommunikation?

I dag forventer kunderne personlig, hurtig og kyndig service. Lad os tage et kig på nogle vigtige e-handel statistikker og tendenser fra 2019:

Smiley face icon

Kunde churn

41% af forbrugerne skiftede virksomheder over dårlig personalisering.

Større udgifter

48% af kunderne bruger mere, når deres oplevelse er personlig.

Irrelevant indhold

74% af mennesker hader at blive vist irrelevant indhold.

feeling proud - illustration

Hvorfor CCM software?

For at opsummere indebærer effektiv kundestyringskommunikation at levere meget kundespecifik, relevant kommunikation via kanaler, som kunderne foretrækker. For at give sådanne personaliserede, centraliserede og strømlinede oplevelser har teams, der er involveret i kundekommunikation, brug for avancerede værktøjer.

Software til håndtering af kundekommunikation er en kommunikations- og samarbejdsprogram, der gør det muligt for virksomheder at styre en stor mængde udgående og indgående kundekommunikation på tværs af en række kanaler. Det er en væsentlig del af kundeservicesoftware systemer, der sikrer, at den kunderettede kommunikation er relevant, lydhør, konsekvent og baseret på data indsamlet fra tidligere erfaringer.

Avanceret kundekommunikationsstyrings-platform

LiveAgents fuldt udstyrede software til administration af kundekommunikation er designet til at forene mange kontaktkanaler og sikre konsistens på tværs af kanaler. LiveAgents alt-i-en help desk løsning giver virksomheder et enkelt overblik over kundeinteraktioner, opretholder en klar oversigt over alle relevante data og integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer for at sikre meget personlige kundeoplevelser.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Hvem bruger CCM -software?

Ifølge en nylig Marked Guide for CCM afGartner, CCM -løsninger bruges primært af brancher som forsikring, bank, sundhedspleje og forsyningsselskaber til at generere kommunikation såsom fakturaer, erklæringer, korrespondance eller advarsler/meddelelser.

Kundekommunikationsstyring bruges i vid udstrækning af organisationer til marketing- og faktureringsformål, så som en tommelfingerregel ejes software til styring af kundekommunikation af produktmarkedsføring, salg og supportteam.

Nøglefunktioner i den bedste software til administration af kundekommunikation

Når du vælger en software til styring af kundekommunikation, er det vigtigt at overveje de nøglefunktioner det tilbyder. Den gratis software til kundestyring burde gøre dig i stand til at tilpasse den måde, din virksomhed interagerer med sine kunder på og levere det rigtige budskab gennem den rigtige kanal, på det rigtige tidspunkt.

På tværs og flerkanals konsolidering

Når du leder efter den bedste løsning til kundekommunikation, skal du forvente, at den leverer klare, fejlfri og konsekvente kundeoplevelser på tværs af alle kanaler (via telefon, live chat, e -mail og sociale medier.)

Skift over til cloud -baserede tjenester

Et andet vigtigt krav for moderne forretning er funktionalitet designet med procesoptimering i tankerne. Platforme, der er baseret på cloud- eller hybridløsninger, løser denne udfordring og reducerer høje vedligeholdelsesomkostninger for ældre og hjemmelavede CCM -systemer.

Tovejskommunikation

Moderne CCM -software skal understøtte indgående og udgående kommunikation, hvor alle kundeoptegnelser er gemt ét sted. Virksomheder forventer at se og administrere alle kundedata på en enkelt, let tilgængelig og bekvem placering.

LiveAgents avancerede CCM -løsning

LiveAgent giver en fuldt udstyret løsning designet til at styre kundekommunikation. Ved hjælp af LiveAgent vil dit team være godt rustet til at generere, distribuere og spore kommunikation. Højteknologisk kundekommunikationsstyringsplatform giver en meget skræddersyet oplevelse, der integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer. Hvis du leder efter den bedste ccm -software til at forbedre mærkegenkendelse og øge kundens fastholdelse, skal du prøve LiveAgent. Med sin kraftfulde funktionspakke, der er designet til at maksimere callcenterets driftseffektivitet, er LiveAgent den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk -software til SMB i 2020.

support illustration

Se flere vigtige funktioner

Ud over ovenstående funktioner bør en fantastisk software til administration af kundekommunikation også indeholde kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement. Se flere vigtige funktioner, som en kraftfuld CCM -software skal indeholde ved at klikke på knappen herunder.

help desk no clue about team performance - icon

Kraftfulde redigeringsværktøjer

Flere og flere virksomheder vælger at bruge en dedikeret CCM-løsning med indbygget funktionalitet til at oprette og administrere vigtige indholdselementer i deres kommunikation. De fleste avancerede CCM -løsninger i dag giver en meget kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og gør det muligt for ikke -tekniske forretningsbrugere at opdatere kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid.

live chat increases sales

Kundeengagementanalyse

Dataanalyse er en væsentlig funktion for software til styring af kundekommunikation, fordi den lader virksomheder samle metrics til vigtige forretningsfunktioner (mest responsive kanaler, billetmængde, opløsning, omkostninger pr. Berøring). Disse oplysninger giver virksomheder intelligent datadrevet indsigt til at understøtte omsætningsvækst og rentabilitet.

Related Articles to Software til håndtering af kundekommunikation
Boost din operationelle effektivitet ved en upåklagelig inkorporation af 3CX i LiveAgent. Forenkle dine kundekommunikationsprocesser og overvåg nemt opkald, hvilket resulterer i øget servicekvalitet og maksimeret produktivitet.

3CX

Integrer 3CX med LiveAgent for at forbedre kundekommunikation og øge produktiviteten problemfrit. 3CX tilbyder omkostningsbesparelser og enkel administration.

Opkaldsomstilling tager sig af dine opkald. Deltog overførsler venter med at afslutte et opkald, indtil det bliver besvaret, afvist eller simpelthen ikke besvaret af en anden agent.

Opkaldstransfer

LiveAgent tilbyder intelligent opkaldsdirigering, opkaldshåndteringstid, og opkaldsenheds-planlægning for at forbedre kundetilfredsheden i callcentre. Gratis prøveperiode tilgængelig.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der også tilbyder en vidensbase. Lær mere om den interne vidensbase og få en gratis prøveversion.

Intern vidensbase

LiveAgent tilbyder en intern videnbase og helpdesk til virksomheder. Det gør det muligt for medarbejdere at finde information hurtigt og effektivt, hvilket forbedrer kundeservice og effektivitet. Med en pris på $9 pr. agent er det en overkommelig løsning, der også tilbyder en 30-dages gratis prøveperiode.

Hvis du gerne vil lære mere om callcenterudstyr for at drive et blomstrende callcenter, er du velkommen til at læse vores omfattende artikel.

Call center udstyr

Få migrationsservice fra populære helpdesk-softwares. Effektiv kommunikation er afgørende for kundesupport i callcentre. Cloud-baserede løsninger gør det nemt at oprette et virtuelt callcenter. Hos LiveAgent kan du oprette en GRATIS konto og prøve alle kommunikationskanalerne.

CTI er afgørende for effektiv opkaldsstyring i virksomheder. Se dens fordele og funktionalitet ved integration af computertelefoni.

Computertelefoni integration

LiveAgent tilbyder omfattende kundesupport-løsninger, herunder chat, opkald, videoopkald, kontaktformularer og forum. Deres CTI-teknologi integrerer computere og telefoner for at forbedre callcenterets produktivitet og kundeoplevelse. Integreret med CRM og andre virksomhedsløsninger, giver det hurtig adgang til kundedata og personalisering. Reducerer omkostninger og giver øget kontrol over call flow og rapportering. LiveAgent tilbyder også gratis prøveperiode og en række nyttige ressourcer som blog, akademi og skabeloner.

En hybrid billetstream giver kundesupportagenter mulighed for at følge en kundes billetopløsningsrejse på tværs af flere kanaler.

Hybrid billet stream

Hybrid billetstream forbedrer kundeoplevelsen ved at eliminere forvirring, forbedre medarbejdereffektivitet og fremskynde svartider. Det giver et holistisk overblik over kundens problemløsning.oprøv LiveAgent's hybrid billetstream i dag for personlig og kyndig support.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x