Vil du vide, hvad dine kunder gør og siger online? Vil du spore alle deres anmodninger med ét værktøj?
LiveAgents software til kundesporingser er værktøjet for dig! Forøg din kundetilfredshed og dine salg allerede i dag.
Fører data gennem maskinen...
By signing up, I accept T&C and Privatlivs politik.
Spor alle din kundes bevægelser med et enkelt kundesporingsværktøj.
Se, hvilken hjemmeside der henviste dem til dig, hvor længe de har browset din hjemmeside, hvilke produkter de er interesserede i, hvilken tidszone de er i, eller hvilket land de kommer fra.
Vi tilbyder en omnikanals kundesporingssoftware, der forbinder med Twitter, Instagram, Facebook, og Viber.
Den kan også integreres med et ubegrænset antal email adresser og telefon numre, såvel som live chat og en kunde portal for at sikre, at alle forespørgsler bliver behandlet og under ét tag.
Vores kundesporingssoftware giver dig mulighed for at spore unikke søgeord på Twitter.
Besvar let kundespørgsmål eller bekymringer, selvom du ikke udtrykkeligt er nævnt/tagget i tweets.
Yd bedre service til dine kunder ved at registrere al kundeindsigt i din indbyggede CRM.
Opret brugerdefinerede felter for at registrere enhver information, der er relevant for din virksomhed, og få en højere kundetilfredshed.
Udnyt avancerede kundesporing software funktioner som foruddefinerede svar og Hermetiske svar og give svar på ofte stillede spørgsmål i løbet af få sekunder.
Forbind vores kundesporings software med over 130 integrationer for at gøre din arbejdsgang mere effektiv.
Find ud af, hvor lang tid det tager dig at besvare kundeforespørgsler, hvilke kommunikationskanaler der er mest brugt, og hvilke der er mest effektive til at konvertere kunder.
Lær af agentvurderinger og forbedre din kundeservice med kundesporingssoftware i dag.
Kundesporing software hjælper med at segmentere kunder i grupper efter deres interesser og baggrund.
Udnyt denne funktion og forbedre marketingbudskaber, kundetilfredshed, fastholdelse og omsætning.
Ved hjælp af kundesporing software kan du bygge en kundeportal, hvorigennem dine kunder kan spore fremskridtene for deres billetopløsning.
Roman Bosch
Partly
Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
Razvan Sava
WebMaster Tilbud
Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
Taras Baca
XperienceHR
Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
Viviane Carter
CSI-produkter
Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
Christian Lange
Lucky-Bike
Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
Jens Malmqvist
Projure
Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
Catana Alexandru
Websignal
Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
Jan Wienk
All British Casino
Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
Sissy Böttcher
Study Portals
Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
Peter Koning
TypoAssassin
Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
Aranzazu F
Factorchic
Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
Martin Drugaj
Atomer
Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
Ivan Golubović
AVMarket
Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
Alexandra Danišová
Nay
Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
David Chandler
Volterman
Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.
Betal ikke ekstra gebyrer for flere kundesporingsværktøjer. LiveAgent er alt hvad du behøver.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at give enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Har du bemærket, at vores kundesporing software er den billigste og samtidig mest avancerede mulighed på markedet?
Det er rigtigt. Se alt, hvad vi har at tilbyde på vores prisside.
Most Popular
Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!
Fordelene ved kundesporingssoftware inkluderer et bedre overblik over kundeadfærd og kundeinformation, forbedrede tjenester/produkter og bedre arbejdsgange i kundeserviceafdelingen.
For at forbedre kunderelationerne skal du forbedre kundetilfredsheden. Tidspunktet for det første svar påvirker kundetilfredsheden meget. Det er således afgørende at være effektiv via alle kundeplatforme, såsom live chat, sociale medier, e-mail, forum, opkald osv. LiveAgent samler alle kundehenvendelser ét sted og omdanner dem til billetter. Derfor sparer det dine agenters tid og gør dem mere effektive, når de svarer til kunder.
LiveAgent giver dig mulighed for at holde et fremragende overblik over kunder med CRM-funktionen. For at være specifik kan du gemme, organisere og registrere alle de nødvendige kundedata/oplysninger. Desuden giver LiveAgent dig mulighed for at integrere CRM-integrationer til yderligere at fremme kunderelationer.
Vi sætter pris på din seneste tilmelding til LiveAgent.
En meddelelse sendes til din email-adresse, der indeholder loginoplysninger, lige efter din konto er installeret.
Hvis du venter et stykke tid, efter installationen er afsluttet, kan du få adgang til din konto direkte herfra.
Efter processen er overstået, vil vi sende dig dine loginoplysninger til din mailboks.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.
Vi er tilgængelige på adskillige datoer