Konverter flere kundeemner med kundesporingssoftware.

Overvåg websted besøgendes adfærd og start en samtale, når tiden er inde.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Hold hele tiden øje med dine kunder

Vil du vide, hvad dine kunder gør og siger online? Vil du spore alle deres anmodninger med ét værktøj?

LiveAgents software til kundesporingser er værktøjet for dig! Forøg din kundetilfredshed og dine salg allerede i dag.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Spor, strømline, lær af indsigt og profit

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Mere indsigt, mere salg

Spor alle din kundes bevægelser med et enkelt kundesporingsværktøj.

Se, hvilken hjemmeside der henviste dem til dig, hvor længe de har browset din hjemmeside, hvilke produkter de er interesserede i, hvilken tidszone de er i, eller hvilket land de kommer fra.

LiveAgent failed payment message

Dæk hvert berøringspunkt

Vi tilbyder en omnikanals kundesporingssoftware, der forbinder med Twitter, Instagram, Facebook, og Viber.

Den kan også integreres med et ubegrænset antal email adresser og telefon numre, såvel som live chat og en kunde portal for at sikre, at alle forespørgsler bliver behandlet og under ét tag.

Deltag i samtalen

Vores kundesporingssoftware giver dig mulighed for at spore unikke søgeord på Twitter.

Besvar let kundespørgsmål eller bekymringer, selvom du ikke udtrykkeligt er nævnt/tagget i tweets.

Sfå din GRATIS prøveperiode i dag Gratis 14-dages prøveperiode    Intet kreditkort påkrævet

Vid alt, hvad der er at vide

Yd bedre service til dine kunder ved at registrere al kundeindsigt i din indbyggede CRM.

Opret brugerdefinerede felter for at registrere enhver information, der er relevant for din virksomhed, og få en højere kundetilfredshed.

Spar tid med svar med ét klik

Udnyt avancerede kundesporing software funktioner som foruddefinerede svar og Hermetiske svar og give svar på ofte stillede spørgsmål i løbet af få sekunder.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Tid er penge, spar dem

Forbind vores kundesporings software med over 130 integrationer for at gøre din arbejdsgang mere effektiv.

Skyrocket din præstation

Find ud af, hvor lang tid det tager dig at besvare kundeforespørgsler, hvilke kommunikationskanaler der er mest brugt, og hvilke der er mest effektive til at konvertere kunder.

Lær af agentvurderinger og forbedre din kundeservice med kundesporingssoftware i dag.

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Segmentér og forbedre salget

Kundesporing software hjælper med at segmentere kunder i grupper efter deres interesser og baggrund.

Udnyt denne funktion og forbedre marketingbudskaber,  kundetilfredshed, fastholdelse og omsætning.

Styrk din kundebase

Ved hjælp af kundesporing software kan du bygge en kundeportal, hvorigennem dine kunder kan spore fremskridtene for deres billetopløsning.

Vores kunder siger det bedst

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Træt af at skifte mellem telefoner, chats, e-mails og andre kommunikationsværktøjer?

Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

Betal ikke ekstra gebyrer for flere kundesporingsværktøjer. LiveAgent er alt hvad du behøver.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at give enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Kundesporing software og mere

Tilfredse kunder? Uvurderlig

Har du bemærket, at vores kundesporing software er den billigste og samtidig mest avancerede mulighed på markedet?

Det er rigtigt. Se alt, hvad vi har at tilbyde på vores prisside.

$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er fordelene ved kundesporingssoftware?

Fordelene ved kundesporingssoftware inkluderer et bedre overblik over kundeadfærd og kundeinformation, forbedrede tjenester/produkter og bedre arbejdsgange i kundeserviceafdelingen.

Hvordan kan du forbedre dine kunderelationer?

For at forbedre kunderelationerne skal du forbedre kundetilfredsheden. Tidspunktet for det første svar påvirker kundetilfredsheden meget. Det er således afgørende at være effektiv via alle kundeplatforme, såsom live chat, sociale medier, e-mail, forum, opkald osv. LiveAgent samler alle kundehenvendelser ét sted og omdanner dem til billetter. Derfor sparer det dine agenters tid og gør dem mere effektive, når de svarer til kunder.

Hvad er fremragende software til at holde styr på klienter?

LiveAgent giver dig mulighed for at holde et fremragende overblik over kunder med CRM-funktionen. For at være specifik kan du gemme, organisere og registrere alle de nødvendige kundedata/oplysninger. Desuden giver LiveAgent dig mulighed for at integrere CRM-integrationer til yderligere at fremme kunderelationer.

Related Articles to Software til kundesporing
Kunderne forventer personlig, hurtig og kyndig service. LiveAgent er ccm -software, der kan hjælpe dig med at levere det med det samme.

Kundekommunikationsstyringssoftware

En god software til administration af kundekommunikation bør indeholde kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement for at støtte omsætningsvækst og rentabilitet. Avancerede CCM-løsninger giver en kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og tillader virksomheder at opdatere kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid. Dataanalyse er en væsentlig funktion for software til styring af kundekommunikation, og det giver virksomheder intelligent datadrevet indsigt.

Vidensbaseret software er et must-have, når du yder support til dine kunder. LiveAgent tilbyder ikke bare det, men mere. Find ud af, hvorfor du skal vælge LA.

Giv kunder mulighed for øjeblikkelige svar

LiveAgent's knowledge base solution offers a great way to provide self-service options in multiple languages, which can improve customer experience and satisfaction for international businesses. By creating necessary articles and delivering them in the required language, companies can ensure their employees stay up-to-date with news and product/service updates. It's recommended to create a category for each language or multiple knowledge bases for extensive content development.

Ekstern helpdesk software er ved at blive det nye normale for de fleste mennesker over hele kloden. Allerede før covid-19-udbruddet var fjernarbejde i stigning.

Leder du efter en ekstern helpdesk-software?

LiveAgent er en helpdesk-software til forex business, der kan hjælpe med at automatisere workflow-styringsprocessen og forbedre produktivitet og kundetilfredshed. Softwaren tilbyder også en gratis prøveperiode og automatiseringsstøtte. Implementeringen af ​​LiveAgent kan spare tid og penge og bidrage til at skabe glade kunder, der er de bedste kunder. En ofte stillede spørgsmål side er vigtig på ethvert virksomhedswebsted, da flere og flere forbrugere foretrækker selvbetjeningsmuligheder, og det kan forbedre kundeoplevelsen. Det er vigtigt at skrive spørgsmål fra en kundes perspektiv og organisere dem i kategorier for let navigation.

Foretag og modtag opkald via internettet med vores avancerede telefonisoftware. Foretag internationale og regionale opkald for lokale priser.

Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?

LiveAgent er den bedst bedømte helpdesk-software til små og mellemstore virksomheder med fuld til delvis flersproget support og mere end 40 app-sprog. Det er betroet af over 21.000 virksomheder og har hjulpet med at levere den bedste kundeservice siden 2004. LiveAgent er også en unik software, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser.

LiveAgent er en fuldt udstyret servicedesk-software, der bruger et billetsystem til at kombinere alle dine servicedesk-processer.

Servicedesk-software for en bedre kundeoplevelse

LiveAgent tilbyder fuld flersproget support til mere end 40 sprog, hvilket giver dine medarbejdere mulighed for at besvare kundeforespørgsler på deres modersmål og dine kunder mulighed for at søge hjælp på deres eget sprog. LiveAgent er den bedste servicedesk-software, der giver dig mulighed for at forenkle arbejdsgange og forbedre dit forhold til kunderne, og det tilbyder mere end 179 help desk funktioner og mere end 40 integrationer.

LiveAgent kan give dig en gratis konto for at hjælpe dig med at yde kundeservice. Se fordele og ulemper ved en gratis helpdesk-software.

Funktionsrig gratis helpdesk-software.

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der erstatter behovet for Zapier med dens avancerede automatiseringsniveau og integrationer. Brugeranmeldelser og overkommelige priser har tiltrukket kunder, der har skiftet fra ZenDesk og andre lignende systemer. LiveAgent har funktioner såsom afsendelse af e-mails (ikke billetter), evnen til at vedhæfte filer og organisere e-mails nemt samt chatte og administrere mails fra det samme vindue. Det understøtter også regneark i dets e-mails og fungerer godt på mobile platforme. LiveAgent tilbyder også en god kundesupport.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo