Den rigtige pasform for virksomheder

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Der kræves intet kreditkort
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Tjen flere penge

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Tjen mere ved at have loyale brand kunder.

Business background

Helpdesk-software til virksomheder

Kom med i LiveAgents brede vifte af succesrige enteprise-virksomheder, og stol på den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hurtige hjælpe dem LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Person holding gift

Nemt opskalere din virksomhed

Vi er klar over, at implementering af en så kompleks løsning som LiveAgent kræver, at specifikke procedurer og regler opfyldes for de fleste virksomheder. Med vores løsning er du i stand til at tilføje og fjerne medarbejdere baseret på den nødvendige supportbelastning, sæsonbetingelser eller interne strukturændringer. Lad dine bedste medarbejdere blive belønnet på det rigtige tidspunkt og lad andre hvile, når der er færre anmodninger.

Implementering uden problemer

LiveAgent fungerer i et separat dashboard og strømliner data fra flere kilder til virksomheden til en enkelt universel indbakke. Uanset om det er websted, sociale medier, kundeportal, e-mail eller callcenter support, gør LiveAgent det let at implementere hver kanal i en specifik virksomhedsafdeling. Du kan også selv gøre det med avancerede funktioner, f.eks dåsebeskeder for at spare tid.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tilpas dit dashboard

Virksomheden har en tendens til at have specifikke krav til funktioner og tilpasning baseret på deres interne politikker og processer. Vi har udviklet vores helpdesk-software med det i tankerne, og vi tilbyder en løsning, der kan tilpasses, der opfylder din foretrukne arbejdsgang, ikke omvendt. Desuden får store virksomheder ofte deres ROI fra LiveAgent hurtigt med skrivefunktion i realtid, som gør det muligt for dem at forberede svaret hurtigere.

Proaktiv kommunikation til en overkommelig pris

Strømlin kommunikation med en onlinemeddelelsestjeneste i live chat-software. Giv dine supportmedarbejdere mulighed for at kontakte kunder på flere enheder med  proaktive chatinvitationer. Forretningsaftaler gennemføres ikke længere på et lokalt plan. Bliv global, tilpas dine widgets, og byd internationale kunder velkommen på deres foretrukne sprog. 

Læs mere
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Hvordan vil din virksomhed drage fordel af at implementere LiveAgent?

Boost tilfredshed

Giv dine kunder frihed til at kontakte dig på enhver kanal, de kan lide – uanset om det er live chat, e-mail, telefon eller sociale medier.

Forbedre med data

Forøg produktiviteten

Giv hurtigere kundesupport via live chat, interaktiv voice response -teknologi (IVR) og unik CRM-indsigt.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Effektiv fordeling af ressourcerne

Korrekt fordeling og forvaltning af ressourcer er afgørende for enhver virksomheds overordnede velbefindende. LiveAgent giver dig fleksibiliteten til at tilføje eller fjerne kundesupportmedarbejdere baseret på dine behov, aktuelle sæson eller årets periode. Bind aldrig din virksomhed til strenge regler. LiveAgent giver dig mulighed for at bestemme, hvor du vil investere din tid og økonomi. ROI’et for implementering af helpdesk til virksomhedsvirksomheder kan hurtigt ses i form af øget kundeglæde og loyalitet.

Avancerede automatiseringsfunktioner

Gentagne opgaver og aktiviteter bliver hurtigt kedelige og tids & amp; ressourceforbrugende. Dine supportmedabejdere bør fokusere på interaktionen mellem mennesker og den nødvendige støtte der. Disse små, men utroligt nødvendige job kan udføres via kraftfulde automatiseringsfunktioner såsom dåsebeskeder, tidsregler, foruddefinerede svar eller endda SLA’er. Gør din hverdag lettere med den rigtige helpdesk til virksomheder.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Problemfri løsning af kundeanmodninger

Kunderne forventer, at deres problemer bliver løst med det samme og uden forhindringer, uanset hvilken platform de har brugt til at komme i kontakt med virksomhederne. At give dem problemfri oplevelse på tværs af alle dine digitale kanaler har en positiv indvirkning på dit brand og din forretning generelt. Lad vores helpdesk-software kombinere alle dine kontaktpunkter til en universel indbakke og fokusere på de vigtige ting. Start samtalen i live chat, fortsæt med en e-mail-opfølgning og afslut problemet via opkald, alt sammen fra det samme sted.

Den bedste løsning på markedet

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

30 dages prøveperiode
Der kræves intet kreditkort
læs mere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Spar meremed LiveAgent

Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.

Related Articles to Virksomheder
LiveAgent software til håndtering af kundekommunikation vil give personaliseret, hurtig og kyndig service til dine kunder. Prøv det gratis.

Din software til håndtering af kundekommunikation vedførste øjekast.

Oplev den bedste software til håndtering af kundekommunikation i 2024 med LiveAgent. Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét dashboard, uden installationsgebyr og med 24/7 kundeservice. Start din gratis prøveperiode uden kreditkort, og oplev, hvordan innovative kommunikationsløsninger kan styrke din virksomhed. Besøg vores side og se, hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger os.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Den rigtige helpdesk-software til enhver startup

Få den bedste kundesupport til din startup med LiveAgent's multi-kanal helpdesk software. Nyd 6 måneder gratis af vores Large-plan og 50% rabat derefter. Perfekt til startups i finansieringsstadier med op til 40 ansatte og $1M ARR. Ingen opsætningsgebyrer eller kreditkort påkrævet. Øg kundetilfredshed og effektivitet med LiveAgent's omfattende funktioner og integrationer.

Kundesupport Ordliste - Helpdesk Portal

Helpdesk portal

Oplev LiveAgent's helpdesk-portal: en alt-i-en løsning til effektiv kundesupport, der samler alle kommunikationskanaler i ét dashboard. Med muligheder for cloud-baseret, open-source og enterprise software, tilpasser vi os dine virksomhedsbehov. Start din gratis konto i dag og opdag, hvordan vores billetværktøj kan strømline din supportproces og sikre hurtige løsninger. Besøg os nu!

Leder du efter en specifik webside på LiveAgent-webstedet? Tag et kig på vores sitemap for hurtigt at finde den information, du søger.

Sitemap

Leder du efter en specifik webside på LiveAgent-webstedet? Tag et kig på vores sitemap for hurtigt at finde den information, du søger.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x