Den rigtige pasform for virksomheder

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Der kræves intet kreditkort
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Tjen flere penge

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Tjen mere ved at have loyale brand kunder.

Business background

Helpdesk-software til virksomheder

Kom med i LiveAgents brede vifte af succesrige enteprise-virksomheder, og stol på den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hurtige hjælpe dem LiveAgent.

  • Leader in issue tracking software badge
Person holding gift

Nemt opskalere din virksomhed

Vi er klar over, at implementering af en så kompleks løsning som LiveAgent kræver, at specifikke procedurer og regler opfyldes for de fleste virksomheder. Med vores løsning er du i stand til at tilføje og fjerne medarbejdere baseret på den nødvendige supportbelastning, sæsonbetingelser eller interne strukturændringer. Lad dine bedste medarbejdere blive belønnet på det rigtige tidspunkt og lad andre hvile, når der er færre anmodninger.

Implementering uden problemer

LiveAgent fungerer i et separat dashboard og strømliner data fra flere kilder til virksomheden til en enkelt universel indbakke. Uanset om det er websted, sociale medier, kundeportal, e-mail eller callcenter support, gør LiveAgent det let at implementere hver kanal i en specifik virksomhedsafdeling. Du kan også selv gøre det med avancerede funktioner, f.eks dåsebeskeder for at spare tid.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tilpas dit dashboard

Virksomheden har en tendens til at have specifikke krav til funktioner og tilpasning baseret på deres interne politikker og processer. Vi har udviklet vores helpdesk-software med det i tankerne, og vi tilbyder en løsning, der kan tilpasses, der opfylder din foretrukne arbejdsgang, ikke omvendt. Desuden får store virksomheder ofte deres ROI fra LiveAgent hurtigt med skrivefunktion i realtid, som gør det muligt for dem at forberede svaret hurtigere.

Proaktiv kommunikation til en overkommelig pris

Strømlin kommunikation med en onlinemeddelelsestjeneste i live chat-software. Giv dine supportmedarbejdere mulighed for at kontakte kunder på flere enheder med proaktive chatinvitationer. Forretningsaftaler gennemføres ikke længere på et lokalt plan. Bliv global, tilpas dine widgets, og byd internationale kunder velkommen på deres foretrukne sprog. 

Læs mere
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Hvordan vil din virksomhed drage fordel af at implementere LiveAgent?

Boost tilfredshed

Giv dine kunder frihed til at kontakte dig på enhver kanal, de kan lide – uanset om det er live chat, e-mail, telefon eller sociale medier.

Forbedre med data

Forøg produktiviteten

Giv hurtigere kundesupport via live chat, interaktiv voice response -teknologi (IVR) og unik CRM-indsigt.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Effektiv fordeling af ressourcerne

Korrekt fordeling og forvaltning af ressourcer er afgørende for enhver virksomheds overordnede velbefindende. LiveAgent giver dig fleksibiliteten til at tilføje eller fjerne kundesupportmedarbejdere baseret på dine behov, aktuelle sæson eller årets periode. Bind aldrig din virksomhed til strenge regler. LiveAgent giver dig mulighed for at bestemme, hvor du vil investere din tid og økonomi. ROI’et for implementering af helpdesk til virksomhedsvirksomheder kan hurtigt ses i form af øget kundeglæde og loyalitet.

Avancerede automatiseringsfunktioner

Gentagne opgaver og aktiviteter bliver hurtigt kedelige og tids & amp; ressourceforbrugende. Dine supportmedabejdere bør fokusere på interaktionen mellem mennesker og den nødvendige støtte der. Disse små, men utroligt nødvendige job kan udføres via kraftfulde automatiseringsfunktioner såsom dåsebeskeder, tidsregler, foruddefinerede svar eller endda SLA’er. Gør din hverdag lettere med den rigtige helpdesk til virksomheder.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Problemfri løsning af kundeanmodninger

Kunderne forventer, at deres problemer bliver løst med det samme og uden forhindringer, uanset hvilken platform de har brugt til at komme i kontakt med virksomhederne. At give dem problemfri oplevelse på tværs af alle dine digitale kanaler har en positiv indvirkning på dit brand og din forretning generelt. Lad vores helpdesk-software kombinere alle dine kontaktpunkter til en universel indbakke og fokusere på de vigtige ting. Start samtalen i live chat, fortsæt med en e-mail-opfølgning og afslut problemet via opkald, alt sammen fra det samme sted.

Den bedste løsning på markedet

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

30 dages prøveperiode
Der kræves intet kreditkort
læs mere
$9 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form

Spar meremed LiveAgent

Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.

Related Articles to Virksomheder
Velkommen til AI's stemme, din foretrukne løsning for værdifuldt indblik, prompt engineering, & banebrydende teknologi. Fokus på værdifulde indsigter om AI, teknologier som Lang Chain GPT, prompt engineering, og forbedring af kundesupportprocesser. Bliv en del af AI-revolutionen med skræddersyede løsninger.

Velkommen til AI’s stemme, din foretrukne løsning for værdifuldt indblik, prompt engineering, & banebrydende teknologi

Velkommen til AI's stemme, din foretrukne løsning for værdifuldt indblik, prompt engineering, & banebrydende teknologi. Fokus på værdifulde indsigter om AI, teknologier som Lang Chain GPT, prompt engineering, og forbedring af kundesupportprocesser. Bliv en del af AI-revolutionen med skræddersyede løsninger.

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sådan gør du: Foruddefinerede svar i LiveAgent

LiveAgent tilbyder konkurrencedygtig prissætning, branche- og virksomhedsløsninger samt pålidelig support. Lær at bruge foruddefinerede svar til at forbedre kundeserviceoplevelsen. Opret en gratis konto og planlæg en demo for at opdage, hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Sammenflet Virtual-Calls VoIP-nummer med LiveAgents system for en smidig operationel oplevelse. Åbne op for processen ved at gå i dybden med vores oplysende artikel.

Virtual-Call

Virtual-Call tilbyder førsteklasses stemmeterminering, cloud-baseret PBX, SIP trunking og Microsoft Teams Direct Routing. Integrationen med LiveAgent gør det nemt at inkorporere Virtual-Call-numre i call center-processer uden ekstra omkostninger. Opret en GRATIS konto for at prøve det.

At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.

Design af en kundecentreret virksomhedsmodel

At designe en kundecentreret virksomhedsmodel handler om at sætte kunderne i centrum for at forbedre omsætning, konkurrenceevne og innovation. Forstå kundernes behov og skræddersy produkter og tjenester for at opbygge loyalitet. Opret en gratis konto hos LiveAgent for at lære mere.

Opkaldsomstilling tager sig af dine opkald. Deltog overførsler venter med at afslutte et opkald, indtil det bliver besvaret, afvist eller simpelthen ikke besvaret af en anden agent.

Opkaldstransfer

LiveAgent tilbyder intelligent opkaldsdirigering, opkaldshåndteringstid, og opkaldsenheds-planlægning for at forbedre kundetilfredsheden i callcentre. Gratis prøveperiode tilgængelig.

Træk og slip filer, f.eks. billeder, musik, video eller dokumenter til dine billetter med LiveAgents funktion - Vedhæftede filer. Det er så nemt. Læs mere om det.

Vedhæftede filer

Få en gratis demo af LiveAgent, den ultimative helpdesk-software, der optimerer kommunikationen og løser problemer på tværs af kanaler for at øge tilfredsheden og produktiviteten. Start din gratis prøveperiode i dag.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x