Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Den rigtige pasform for virksomheder

Fuldt skalerbar, tilpasningsbar & tilpasses dine behov.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundeservice 24/7
  • ✓ Der kræves intet kreditkort
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Tjen flere penge

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Tjen mere ved at have loyale brand kunder.

Business background

Helpdesk-software til virksomheder

Kom med i LiveAgents brede vifte af succesrige enteprise-virksomheder, og stol på den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk-software til SMB i 2020. Kom tættere på dine kunder og hurtige hjælpe dem LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Person holding gift

Nemt opskalere din virksomhed

Vi er klar over, at implementering af en så kompleks løsning som LiveAgent kræver, at specifikke procedurer og regler opfyldes for de fleste virksomheder. Med vores løsning er du i stand til at tilføje og fjerne medarbejdere baseret på den nødvendige supportbelastning, sæsonbetingelser eller interne strukturændringer. Lad dine bedste medarbejdere blive belønnet på det rigtige tidspunkt og lad andre hvile, når der er færre anmodninger.

Implementering uden problemer

LiveAgent fungerer i et separat dashboard og strømliner data fra flere kilder til virksomheden til en enkelt universel indbakke. Uanset om det er websted, sociale medier, kundeportal, e-mail eller callcenter support, gør LiveAgent det let at implementere hver kanal i en specifik virksomhedsafdeling. Du kan også selv gøre det med avancerede funktioner, f.eks dåsebeskeder for at spare tid.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Tilpas dit dashboard

Virksomheden har en tendens til at have specifikke krav til funktioner og tilpasning baseret på deres interne politikker og processer. Vi har udviklet vores helpdesk-software med det i tankerne, og vi tilbyder en løsning, der kan tilpasses, der opfylder din foretrukne arbejdsgang, ikke omvendt. Desuden får store virksomheder ofte deres ROI fra LiveAgent hurtigt med skrivefunktion i realtid, som gør det muligt for dem at forberede svaret hurtigere.

Proaktiv kommunikation til en overkommelig pris

Strømlin kommunikation med en onlinemeddelelsestjeneste i live chat-software. Giv dine supportmedarbejdere mulighed for at kontakte kunder på flere enheder med  proaktive chatinvitationer. Forretningsaftaler gennemføres ikke længere på et lokalt plan. Bliv global, tilpas dine widgets, og byd internationale kunder velkommen på deres foretrukne sprog. 

Live chat as a part of the help desk software

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge -migrationstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

badges

Hvordan vil din virksomhed drage fordel af at implementere LiveAgent?

euro

Boost tilfredshed

Giv dine kunder frihed til at kontakte dig på enhver kanal, de kan lide – uanset om det er live chat, e-mail, telefon eller sociale medier.

increase

Forbedre med data

icon lightbulb

Forøg produktiviteten

Giv hurtigere kundesupport via live chat, interaktiv voice response -teknologi (IVR) og unik CRM-indsigt.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Effektiv fordeling af ressourcerne

Korrekt fordeling og forvaltning af ressourcer er afgørende for enhver virksomheds overordnede velbefindende. LiveAgent giver dig fleksibiliteten til at tilføje eller fjerne kundesupportmedarbejdere baseret på dine behov, aktuelle sæson eller årets periode. Bind aldrig din virksomhed til strenge regler. LiveAgent giver dig mulighed for at bestemme, hvor du vil investere din tid og økonomi. ROI’et for implementering af helpdesk til virksomhedsvirksomheder kan hurtigt ses i form af øget kundeglæde og loyalitet.

Avancerede automatiseringsfunktioner

Gentagne opgaver og aktiviteter bliver hurtigt kedelige og tids & amp; ressourceforbrugende. Dine supportmedabejdere bør fokusere på interaktionen mellem mennesker og den nødvendige støtte der. Disse små, men utroligt nødvendige job kan udføres via kraftfulde automatiseringsfunktioner såsom dåsebeskeder, tidsregler, foruddefinerede svar eller endda SLA’er. Gør din hverdag lettere med den rigtige helpdesk til virksomheder.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Problemfri løsning af kundeanmodninger

Kunderne forventer, at deres problemer bliver løst med det samme og uden forhindringer, uanset hvilken platform de har brugt til at komme i kontakt med virksomhederne. At give dem problemfri oplevelse på tværs af alle dine digitale kanaler har en positiv indvirkning på dit brand og din forretning generelt. Lad vores helpdesk-software kombinere alle dine kontaktpunkter til en universel indbakke og fokusere på de vigtige ting. Start samtalen i live chat, fortsæt med en e-mail-opfølgning og afslut problemet via opkald, alt sammen fra det samme sted.

Den bedste løsning på markedet

LiveAgent’s gratis plan tilbyder gratis vidensbase blandt andre funktioner. Med en betalt plan kan du få endnu mere til en rimelig pris.

Ticket+Chat

Ticket+Chat

Til SMB'er, professionelle marketingfolk og store bureauer

Ticket+Chat

All-Inclusive

For store firmaer og internationale virksomheder

$39/md

Spar meremed LiveAgent

Se, hvordan du sparer mere med vores prisberegner, og vælg det rigtige help desk-system til dit kundesupportteam.

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan fungerer help desk-software for virksomheder?

Enterprise help desk-software samler automatisk al kundekommunikation i én grænseflade. For eksempel e-mails, live-chats, henvendelser på sociale medier, opkald og mere. Desuden kan softwaren automatisere mange opgaver for at skabe en effektiv medarbejder-arbejdsgang . De mest bemærkelsesværdige funktioner er SLA'er, automatisk billetdistribution, kundeportal og dåsebeskeder.

Hvad er fordelene ved en virksomheds-helpdesk?

Fordelene ved virksomhedens helpdesk omfatter øget omsætning, kundetilfredshed, fastholdelse af kunder, effektiv arbejdsgang for medarbejdere, reducerede omkostninger og kortere svartider.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo