Leder du efter et LiveChat-alternativ?

Se, hvorfor LiveAgent er det bedste LiveChat-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du træt af din helpdesk-software?

LiveAgent tilbyder mere end 175 nyttige funktioner, den hurtigste live chat-widget på markedet, callcenter og endda dækning af kommunikationskanaler som Instagram og Viber, alt sammen pakket i én kraftfuld pakke.

Det er nemt at lave en ændring! Vi tilbyder en assisteret migrering fra LiveChat til LiveAgent, der importerer alle dine data. Det er gratis, og det tager kun 5 minutter.

  • Er du træt af din helpdesk-software? - Best Customer Success Software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • Er du træt af din helpdesk-software? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Spar mere med LiveAgent

LiveChat vs LiveAgent i hovedtræk

Funktioner Liveagent LiveChat
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder billettering i plan for $19/agent/måned.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
LiveChat tilbyder Live Chat i plan for $19/agent/måned.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
LiveChat tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $19/agent/måned.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden ekstra gebyrer.
LiveChat tilbyder en Facebook-integration i plan for $19/agent/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
LiveChat tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
LiveChat tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
LiveChat tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder videnbase i plan for $19/agent/måned.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum i billetplan for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder kundeforum i plan for $19/agent/måned.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder automatisering og regler i planen for $19/agent/måned.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder API-funktioner i plan for $19/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
LiveChat tilbyder ikke IVR-funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
LiveChat tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplanen for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder ubegrænset historie i planen for $19/agent/måned.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-plan for $29/agent/måned.
LiveChat tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $19/agent/måned.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
LiveChat tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
LiveChat tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $19/agent/måned.

Se, hvad der adskiller os

Se, hvad der adskiller os

Call center support

Udover mange andre funktioner understøtter LiveAgent også callcenter-integration. Det er hurtigt og nemt at sætte op!

Call center support

Funktionsrig

Over 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.

Funktionsrig

Overkommelig pris

LiveAgent har en gennemslagskraft til en rimelig pris. Vælg en af ​​vores tre betalte planer, eller vælg separate funktioner for at tilpasse din helpdesk

Book demo with LiveAgent -illustration

Kraftfuldt LiveChat-alternativ

LiveAgent giver din kundesupport den frihed, den har brug for. Spækket med funktioner og i stand til at integrere næsten alt fra e-mail, live chat og callcenter til sociale medier som Facebook, Twitter og Instagram.

Og det er alt sammen til en rimelig pris. Vores prisplaner er skræddersyet til at passe til netop dine behov. Og hvis du har brug for noget ekstra, kan du købe individuelle funktioner til en rimelig pris.

Den hurtigste chat-widget

Livechat er en funktion, der skal kunne reagere, være hurtig og give dig og dine kunder mulighed for at kommunikere med det samme. LiveAgents chat-widget er virkelig den hurtigste af dem alle, chat med hastighed på 2,5 sekunder. Du kan selv se testresultaterne.

Watch the website loading time
Savings illustration

Overkommelig og spækket med funktioner

LiveAgent tilbyder tre prisplaner, som ikke sprænger banken. De er alle spækket med nyttige funktioner, og du kan også købe separate funktioner, hvis du vil tilføje noget ekstra til din plan.

Tjek dem ud og se, hvilken der er bedst for din virksomhed.

Få mere for mindre

LiveAgent har din ryg, når det kommer til flere kommunikationskanaler og konti. Pålideligt billetsystem organiserer alt fra e-mail, live chat og telefonopkald til sociale medier som Facebook, Twitter og Instagram. På den måde er det hele dækket af og det hele sorteret på ét sted.

phone puzzle piece-illustration

LiveAgent vs LiveChat sammenligning

Tjek, hvordan vi sammenlignes med LiveChat baseret på kundeanmeldelser på Capterra

LiveChat vs LiveAgent comparison

Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • Se, hvorfor virksomheder skiftede over til LiveAgent

    “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

man and woman winners-illustration

Klar til en forandring?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til SMB i 2019. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er LiveChat-alternativet?

LiveAgent er en brugervenlig, overkommelig helpdesk-software, der hjælper dig med at administrere dine kunders forespørgsler bedre. Det øger også konverteringsraterne, kundetilfredsheden og forbedrer den samlede CX.

Hvad tilbyder LiveAgent?

LiveAgent leverer en alt-i-én helpdesk-løsning med live chat, e-mail, telefon, integrationer til sociale medier, videnbase og mere.

Hvorfor skal du vælge LiveAgent?

LiveAgent er nem at bruge og pålidelig kundesupportsoftware. Den kan tilpasses efter dine behov og bruges på flere sprog.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo