Har brug for et Intercom Alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste intercom-alternativ på markedet.


Kom i gang | 14 dage gratis


Se det i aktion

Brugt af

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter det rigtige alternativ for Bold360?

Intercom er et fantastisk stykke software, der giver en virksomhedsmeddelelsesplatform. Intercom bruger chatbots og live chat og er skalerbar. Men hvis du leder efter et intercom-alternativ, så overvej LiveAgent. 

Oplev vores slanke universelle indbakke med mere end 179 helpdesk-funktioner og over 40+ integrationer. Med LiveAgent vil du se, at med fantastisk software følger god kundeservice. 

Migrer fra Intercom til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Intercom-migrering, der importerer alle dine data fra Intercom til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 grunde til, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

Find ud af, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

Union icon

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Increase icon

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Statistic icon

Funktions Rig

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være det rene barnemad.

Intercom vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
Intercom
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering. Intercom tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat. Intercom tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center. Intercom tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. Samtaleanlæg tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. Intercom tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. Intercom tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. Intercom tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration. Intercom tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase. Intercom tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum. Intercom tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler. Samtaleanlæg tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner. Intercom tilbyder API-funktioner.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. Intercom tilbyder ikke IVR-funktioner.
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald. Intercom tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. Intercom tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmeside
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmeside.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider. Intercom tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. Intercom tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. Intercom tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald. Intercom tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. Intercom tilbyder ubegrænset 24/7 support.

undraw social notifications ro8o

Kraftfuldt intercom-alternativ

At få den bedste værdi for dine penge er afgørende, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Intercom tilbyder tre forskellige kernepakker og yderligere tilføjelsesfunktioner. LiveAgent tilbyder 4 kernepakker til konkurrencedygtige priser samt tilføjelsesfunktioner såsom integration af sociale medier. Hvis du leder efter et fuldt udstyret intercom-alternativ, så overvej LiveAgent. Vi har en hybrid billetstrøm, samlet omni-channel-indbakke, rapporterings- og analysefunktioner, automatisering, gamification og meget mere!

Prøv det i dag

Få overblik over din kundesupport

Se brug, statistik, evaluer præstationsrapporter, og lær af kundetilfredshedsvurderinger.

analytics reporting customer support tool

Hurtigste chat-widget

Hvis du leder efter et intercom-alternativ, og hastighed er en metrik, der er vigtig for dig, kan LiveAgent være det, du leder efter. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet — den vises på kun 2,5 sekunder.

En hurtig chat-widget er vejen at gå, hvis du effektivt vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog 35 % af de besøgende på webstedet et onlinekøb efter at have brugt live chat. 

Startup Job
undraw connected world wuay

Vi er flersprogede

Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig i 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvist) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.

Prøv det i dag

Hvorfor nøjes med mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til intercom. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder.

man and woman receiving awards

Sammenligning af LiveAgent vs Intercom

Tjek hvordan vi sammenligner med Intercom baseret på kundeanmeldelser på Capterra

intercom vs liveagent capterra
Korrekt pr. 13/01/2020

Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

Du er velkommen til at tjekke, hvad andre kunder siger om LiveAgent. LiveAgent har samlet mere end 2800 anmeldelser på forskellige softwaremarkedspladser som Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Spar meremed LiveAgent

Sammenlign os med andre alternativer

Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.

Related Articles to Intercom alternativ
LiveAgent er et godt Outlook alternativ til kundesupportteams. Oplev kraften i den universelle indbakke, hybrid billetstrøm og mere.

Leder du efter et Outlook alternativ?

Tilfredse brugere fremhæver LiveAgent som det bedste Outlook-alternativ med tidsbesparende funktioner og enkel brugervenlighed.

Leder du efter det rigtige osTicket-alternativ? Sammenlign LiveAgent vs osTicket nu og få bedre kundesupportsoftware i dag.

Leder du efter et osTicket-alternativ?

LiveAgent anbefales som en bedre løsning end Kayako, med mange værdifulde funktioner. Det hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget.

LiveAgent kundeservice webinar fokuserer på en multi-channel help desk løsning. Live chat, billetsoftware, live chat, indbygget callcenter og meget mere er inkluderet. LiveAgent gratis prøveperiode er tilgængelig i en begrænset periode.

Lær alt om LiveAgent med webinarer

Integrer 3CX i LiveAgent for at forenkle kundekommunikation og overvåge opkald. LiveAgent tilbyder også kunst og design videoer samt kundeservice. Styrk din operationelle effektivitet med LCRcom integration. Oplev LiveAgent's kundeservice webinar for at forbedre din kundeservice.

Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

Leder du efter et alternativ til 3CX?

Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

Forbedre konverteringsfrekvenser ved at justere aspekter af din kundesupportstrategi, f.eks. Implementering af live chat og support i realtid.

Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent

For at forbedre konverteringsraten skal du genoverveje dit tilbud, optimere dit websted og sikre god kundeservice. En god konverteringsfrekvens ligger mellem 2% og 5%. Kunder er villige til at betale mere for bedre service, og dårlig service kan skade din virksomhed. LiveAgent tilbyder avanceret automatisering og overkommelige priser.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x