Har brug for et Intercom Alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste intercom-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kunde service 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Leder du efter det rigtige alternativ for Bold360?

Intercom er et fantastisk stykke software, der giver en virksomhedsmeddelelsesplatform. Intercom bruger chatbots og live chat og er skalerbar. Men hvis du leder efter et intercom-alternativ, så overvej LiveAgent. 

Oplev vores slanke universelle indbakke med mere end 179 helpdesk-funktioner og over 40+ integrationer. Med LiveAgent vil du se, at med fantastisk software følger god kundeservice. 

Migrer fra Intercom til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Intercom-migrering, der importerer alle dine data fra Intercom til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Leder du efter det rigtige alternativ for Bold360?
Slido green logo

3 grunde til, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

Find ud af, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer

3 grunde til, hvorfor virksomheder skifter til LiveAgent

Forbedret tilfredshed

LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.

Forbedret tilfredshed

Øget produktivitet

Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.

Øget produktivitet

Funktions Rig

Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være det rene barnemad.

Intercom vs LiveAgent på et øjeblik

Funktioner Liveagent Intercom
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Intercom tilbyder billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
LiveAgent tilbyder Live Chat.
Intercom tilbyder Live Chat.
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
LiveAgent tilbyder Call Center.
Intercom tilbyder ikke Call Center.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Samtaleanlæg tilbyder selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Intercom tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Intercom tilbyder en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Intercom tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Intercom tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Intercom tilbyder vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Intercom tilbyder kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Samtaleanlæg tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Intercom tilbyder API-funktioner.
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Intercom tilbyder ikke IVR-funktioner.
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Intercom tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Intercom tilbyder ikke ubegrænset historie.
Ubegrænsede hjemmeside
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmeside.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
Intercom tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Intercom tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Intercom tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
Intercom tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support.
Intercom tilbyder ubegrænset 24/7 support.
social notifications - illustration

Kraftfuldt intercom-alternativ

At få den bedste værdi for dine penge er afgørende, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Intercom tilbyder tre forskellige kernepakker og yderligere tilføjelsesfunktioner. LiveAgent tilbyder 4 kernepakker til konkurrencedygtige priser samt tilføjelsesfunktioner såsom integration af sociale medier. Hvis du leder efter et fuldt udstyret intercom-alternativ, så overvej LiveAgent. Vi har en hybrid billetstrøm, samlet omni-channel-indbakke, rapporterings- og analysefunktioner, automatisering, gamification og meget mere!

Få overblik over din kundesupport

Se brug, statistik, evaluer præstationsrapporter, og lær af kundetilfredshedsvurderinger.

analytics reporting customer support tool - LiveAgent

Hurtigste chat-widget

Hvis du leder efter et intercom-alternativ, og hastighed er en metrik, der er vigtig for dig, kan LiveAgent være det, du leder efter. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet — den vises på kun 2,5 sekunder.

En hurtig chat-widget er vejen at gå, hvis du effektivt vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog 35 % af de besøgende på webstedet et onlinekøb efter at have brugt live chat. 

LiveAgent live chat - Startup job
connected world map

Vi er flersprogede

Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig i 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvist) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.

Hvorfor nøjes med mindre?

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til intercom. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder.

man and woman receiving awards

Sammenligning af LiveAgent vs Intercom

Tjek hvordan vi sammenligner med Intercom baseret på kundeanmeldelser på Capterra

Intercom vs LiveAgent on Capterra
Korrekt pr. 13/01/2020

Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

  • Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

    “Det er fyldt med funktioner og var bedre end mit 5-årige zendesk-abonnement. Så jeg skiftede over. god valuta for pengene for mig som ejer små virksomheder.”Albert

  • Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

    Jeg prøvede Zendesk først, men efter flere timers konfiguration og forståelse af prismodellen indså jeg, at det ikke var noget for mig. I stedet begyndte jeg at bruge LiveAgent og må sige, at jeg indtil videre er meget tilfreds. Systemet fik den helt rigtige mængde konfiguration, som jeg ønsker, og jeg har endnu ikke fundet noget, der ikke er muligt at gøre. Selve støtten er stor og de besvarer normalt dine spørgsmål på et par minutter. “Erik

  • Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

    “Vi kom over til til LiveAgent fra ZenDesk … og ville ikke gå tilbage til dem … Det er utroligt overkommelige priser og altid et hjælpsomt supportteam, der er der for at hjælpe os døgnet rundt. For det andet er der det avancerede automatiseringsniveau, der bogstaveligt talt har erstattet vores behov for Zapier, da der er en god mængde integrationer. Plus de giver også så mange alias e-mails for at forbinde det meget nemt. “Aaron

  • Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

    “Vi og vores kunder havde konstant problemer med ZenDesk, men efter at have set på forskellige muligheder valgte vi LiveAgent baseret på brugeranmeldelser og prisen.” Adam

  • Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

    “Jeg brugte ZenDesk i årevis, og jeg var træt af disse” billetstil “e-mails, og at jeg ikke kunne vedhæfte filer til mine e-mails, kunne kun sende links. Hvad jeg kan lide i LiveAgent: det sender e-mails (ikke billetter), der kan jeg vedhæft filer, organisere e-mails nemmere end i ZenDesk, kan chatte og administrere e-mails fra det samme vindue. LiveAgent understøtter også regneark i sine e-mails og har et fantastisk supportteam. ” Vlad

  • Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

    “Vi skiftede til dette system efter mange års brug af ZenDesk. Funktionaliteten er fantastisk: kontaktformularer, live chat, databaser, integration med sociale netværk – alt i ét og alle disse moduler er gennemtænkte og interagerer godt med hinanden. Jeg kunne godt lide, at tjenesten fungerer stabilt, selv på mobile platforme (efter ZenDesk er dette et stort plus for os). “Olga

  • Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

    “Prøvede forskellige løsninger, herunder Zendesk, Freshdesk og mere. Fandt derefter LiveAgent. Fantastisk værktøj, god valuta for pengene, let at bruge, god support og hjælp til at installere. Og nu, efter flere års brug, er det stadig det bedste supportværktøj, som vi kunne have valgt. ” Michal

  • Se, hvorfor vores kunder valgte LiveAgent som deres foretrukne intercom-alternativ

    “Jeg har før brugt mange andre helpdesk-systemer, f.eks. LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com osv. LiveAgent har slået dem på alle måder på grund af dets priser, funktioner, kundesupport og mobile funktioner.” Harrison

Du er velkommen til at tjekke, hvad andre kunder siger om LiveAgent. LiveAgent har samlet mere end 2800 anmeldelser på forskellige softwaremarkedspladser som Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Spar meremed LiveAgent

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvordan sammenligner LiveAgent med Intercom?

LiveAgent tilbyder følgende ekstra funktioner over intercom: callcenter, Instagram-integration, Viber-integration og ubegrænsede chatknapper.

Hvad er de ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over intercom?

De ekstra fordele ved at bruge LiveAgent over Intercom inkluderer øget kundetilfredshed, kundefastholdelse, reducerede kundeserviceomkostninger, reduceret churn rate og bedre agentarbejdsgang.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo