Kom i gang | 14 dage gratis
Se det i aktion
Intercom er et fantastisk stykke software, der giver en virksomhedsmeddelelsesplatform. Intercom bruger chatbots og live chat og er skalerbar. Men hvis du leder efter et intercom-alternativ, så overvej LiveAgent.
Oplev vores slanke universelle indbakke med mere end 179 helpdesk-funktioner og over 40+ integrationer. Med LiveAgent vil du se, at med fantastisk software følger god kundeservice.
Migrer fra Intercom til LiveAgent på få minutter. Vi tilbyder en assisteret Intercom-migrering, der importerer alle dine data fra Intercom til LiveAgent. Det er gratis og tager kun 5 minutter.
Find ud af, hvordan LiveAgent skiller sig ud fra andre alternativer
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Med mere end 175 helpdesk-funktioner vil support være det rene barnemad.
Funktioner | Liveagent Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet. | Intercom |
---|---|---|
Billettering Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger. | LiveAgent tilbyder billettering. | Intercom tilbyder billettering. |
Live Chat En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside. | LiveAgent tilbyder Live Chat. | Intercom tilbyder Live Chat. |
Call Center Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution. | LiveAgent tilbyder Call Center. | Intercom tilbyder ikke Call Center. |
Selvbetjening En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold. | LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal. | Samtaleanlæg tilbyder selvbetjeningsportal. |
Facebook En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Facebook-integration. | Intercom tilbyder en Facebook-integration. |
Twitter En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren. | LiveAgent tilbyder en Twitter-integration. | Intercom tilbyder en Twitter-integration. |
Instagram En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Instagram-integration. | Intercom tilbyder ikke en Instagram-integration. |
Viber En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier. | LiveAgent tilbyder en Viber-integration. | Intercom tilbyder ikke en Viber-integration. |
Vidensbase Et videnlager, der indeholder essentiel information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og how-to-artikler. | LiveAgent tilbyder vidensbase. | Intercom tilbyder vidensbase. |
Kundeforum Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase. | LiveAgent tilbyder kundeforum. | Intercom tilbyder kundeforum. |
Automatisering og regler Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver. | LiveAgent tilbyder automatisering og regler. | Samtaleanlæg tilbyder automatisering og regler. |
API Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen. | LiveAgent tilbyder API-funktioner. | Intercom tilbyder API-funktioner. |
Interaktiv stemmerespons (IVR) En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør. | LiveAgent tilbyder IVR-funktioner. | Intercom tilbyder ikke IVR-funktioner. |
Video Opkald Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald. | LiveAgent tilbyder videoopkald. | Intercom tilbyder ikke videoopkald. |
Ubegrænset historie Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset historie. | Intercom tilbyder ikke ubegrænset historie. |
Ubegrænsede hjemmeside Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmeside. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider. | Intercom tilbyder ubegrænsede hjemmesider. |
Ubegrænsede chatknapper Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper. | Intercom tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper. |
Ubegrænsede billetter/mails Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter. | LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails. | Intercom tilbyder ubegrænsede billetter/mails. |
Ubegrænset optagelse af opkald Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid. | LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald. | Intercom tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald. |
Ubegrænset 24/7 support Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende. | LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support. | Intercom tilbyder ubegrænset 24/7 support. |
At få den bedste værdi for dine penge er afgørende, når du leder efter en fantastisk helpdesk-software. Intercom tilbyder tre forskellige kernepakker og yderligere tilføjelsesfunktioner. LiveAgent tilbyder 4 kernepakker til konkurrencedygtige priser samt tilføjelsesfunktioner såsom integration af sociale medier. Hvis du leder efter et fuldt udstyret intercom-alternativ, så overvej LiveAgent. Vi har en hybrid billetstrøm, samlet omni-channel-indbakke, rapporterings- og analysefunktioner, automatisering, gamification og meget mere!
Se brug, statistik, evaluer præstationsrapporter, og lær af kundetilfredshedsvurderinger.
Hvis du leder efter et intercom-alternativ, og hastighed er en metrik, der er vigtig for dig, kan LiveAgent være det, du leder efter. LiveAgent kan prale af den hurtigste chat-widget på markedet — den vises på kun 2,5 sekunder.
En hurtig chat-widget er vejen at gå, hvis du effektivt vil konvertere en besøgende på webstedet til en kunde. Ifølge en eMarketer-rapport foretog 35 % af de besøgende på webstedet et onlinekøb efter at have brugt live chat.
Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig i 43 forskellige sprogoversættelser (nogle delvist) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. Vi har dig dækket.
LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Derfor er det et godt alternativ til intercom. LiveAgent sparer dig tid og penge, så du kan fokusere på det, der er vigtigt – at opbygge meningsfulde relationer med dine kunder.
Tjek hvordan vi sammenligner med Intercom baseret på kundeanmeldelser på Capterra
Du er velkommen til at tjekke, hvad andre kunder siger om LiveAgent. LiveAgent har samlet mere end 2800 anmeldelser på forskellige softwaremarkedspladser som Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære løsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.
Leder du efter et Outlook alternativ?
Tilfredse brugere fremhæver LiveAgent som det bedste Outlook-alternativ med tidsbesparende funktioner og enkel brugervenlighed.
Leder du efter et osTicket-alternativ?
LiveAgent anbefales som en bedre løsning end Kayako, med mange værdifulde funktioner. Det hjælper med at forbedre kundeservice og øge salget.
Lær alt om LiveAgent med webinarer
Integrer 3CX i LiveAgent for at forenkle kundekommunikation og overvåge opkald. LiveAgent tilbyder også kunst og design videoer samt kundeservice. Styrk din operationelle effektivitet med LCRcom integration. Oplev LiveAgent's kundeservice webinar for at forbedre din kundeservice.
Leder du efter et alternativ til 3CX?
Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.
Leder du efter et Kayako alternativ?
Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.
Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent
For at forbedre konverteringsraten skal du genoverveje dit tilbud, optimere dit websted og sikre god kundeservice. En god konverteringsfrekvens ligger mellem 2% og 5%. Kunder er villige til at betale mere for bedre service, og dårlig service kan skade din virksomhed. LiveAgent tilbyder avanceret automatisering og overkommelige priser.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.