Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Den #1 kundeoplevelses-software

Hjælper dig med at skabe omnikanals-oplevelser, som dine kunder vil elske.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Kundeoplevelses-software

Kundeoplevelsessoftware spiller en central rolle i indsamling, organisering og sporing af feedback fra kunder i en moderne virksomhed.

Brug af CX -software kan dramatisk forbedre det forhold, du har til dine kunder, fordi det lader dig svare dem hurtigt og effektivt. Ved at analysere de data, du indsamler via denne software, kan det også påvirke dine løbende marketing- og forretningsudviklingsstrategier.

LiveAgent er en fuldt udstyret software til kundeoplevelse, der hjælper dig med at bringe personalisering til dine kundeinteraktioner. Det kombinerer alle dine kommunikationskanaler – e-mail, live chat, opkald og sociale medier – til en delt virksomhedens indbakke og giver en alt-i-en help desk løsning.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Close More

Hvad er kundeoplevelses-software?

Kundeoplevelse (også kaldet CX) defineres som den samlede sum af oplevelser, dine kunder har, når de interagerer med din virksomhed eller dit brand. Kundeoplevelse er en utrolig vigtig del af succesrige virksomheder, fordi de fleste kunder forventer at have et personligt forhold til de mærker, de interagerer med.

Det er derfor kritisk at reagere hurtigt og effektivt på kundeforespørgsler, forslag og klager. Desværre er de fleste virksomheder nødt til at styre et stadig større antal kommunikationskanaler. Af denne grund er en kundeoplevelses-software en nødvendighed for de fleste mærker. Alligevel er det stadig undervurderet, og virksomheder bruger stadig Outlook til at styre deres delte postkasser.

Avanceret kundeoplevelses-software

Kundeoplevelsessoftware som LiveAgent giver dig en måde at kombinere alle dine kundeinteraktioner til et integreret, problemfrit system. Det forbedrer kundens oplevelse på alle stadier af deres købsrejse, fordi det tillader direkte kommunikation mellem dine kunder og dine medarbejdere.  

Typisk gør CX -software brug af et billetteringssystem, hvor individuelle brugerforespørgsler logges og derefter i kø for et svar. Avancerede systemer som LiveAgent kan kombinere mange forskellige kommunikationskanaler i ét billetteringssystem, for at effektivisere alle dine kundeinteraktioner.

undraw smiley face lmgm

Hvad er nøgledelene i den bedste software til administration af kundeoplevelser?

Når du vælger en kundeoplevelses-software, er det vigtigt at tage de vigtigste funktioner til efterretning. Her er hvad du skal forvente:

Increase icon

Rapportering og analyse

For at hjælpe dig, giver den bedste software til administration af kundeoplevelser dig værktøjer til at spore din succes med at besvare forespørgsler fra kunder. LiveAgent giver et fuldt udstyret analysepakke.

Group 370 icon

Hybrid billetstrøm

De bedste kundeoplevelses-systemer kombinerer alle kommunikationskanaler til en samlet indbakke. LiveAgent gør dette ved hjælp af en hybrid billetstrøm.

Gameboy icon

Gamification funktioner

Kundeoplevelsessoftware handler ikke kun om dine kunder. Derfor kommer LiveAgent med gamification funktioner som du kan bruge til at genkende og anerkende dit personale. 

Fordele ved at fokusere på kundeoplevelse

Der er mange grunde til, hvorfor det er vigtigt at fokusere på kundeoplevelse, men disse er de vigtigste:

Money Bag

Forøg rentabiliteten

Fokus på kundeoplevelse kan forbedre din rentabilitet op til 32%. At reagere hurtigt og høfligt på kunder kan ofte gøre forskellen mellem en kunde, der foretager et køb, eller vælger at købe et lignende produkt andre steder. 

dollar in zoom

Se forbedringsområder

Brug af en software til kundeoplevelse til at styre dine kundeinteraktioner kan levere data, der direkte påvirker din forretningsplanlægning. Ved at bruge en software som LiveAgent kan du let se tendenser i dine interaktioner med dine kunder og fremhæve alle områder, du har brug for at forbedre.

Clock icon

Gør det lettere for dit team

Tænk på dit hårdtarbejdende personale. Kundeservice kan være et svært og komplekst job, og et stykke software, der gør det lettere, giver en enorm værdi for din virksomhed.

undraw fast loading 0lbh

Måling af kundeoplevelse

En af de store fordele ved en software til administration af kundeoplevelser er evnen til at måle, hvor godt du kommunikerer med dine kunder. Selvom der findes selvstændige stykker software til måling af kundeoplevelse, er den bedste tilgang for de fleste virksomheder at bruge et integreret system som LiveAgent.

Using LiveAgent, you can quickly compile a number of metrics that give you an overview of how effective your customer service is. Here are the most important ones:

Union icon

Anbefalingsresultat

Den mest grundlæggende er din anbefalingsscore. Ved at spørge kunderne, om de vil anbefale din virksomhed til en ven, kan du få et øjebliksbillede af, hvor godt du betjener dem.

Tachometer icon

Tilfredshed Score

En mere kompleks tilgang er at indsamle data om din kundetilfredsheds score (CSAT) via en automatiseret undersøgelse, der beder kunderne om feedback på tværs af flere områder.

Clock

Opløsningstid & FCR

Sørg for at måle den gennemsnitlige tid, det tager for billetter at blive løst. Første kontaktopløsning (FCR) er en delmængde af din opløsningstid, men i denne metric ser du på, hvor mange kunder der fik deres forespørgsel løst ved første forsøg.  

Close More

Valg af software til kundeoplevelse

Der er mange faktorer, der skal overvejes, når du skal afgøre, hvilken software til kundeoplevelse, der er den rigtige for dig. Med så mange kundeoplevelse styrings-softwareløsninger på markedet er det let at blive overvældet. 

Når du vælger en software til styring af kundeoplevelser, er der tre ting, du skal overveje:

Hvad er dine krav?

Som med enhver forretningsbeslutning bør du starte med at tænke præcis over, hvad du har brug for fra din software. Selvom kundetilfredshed bør være dit mål, vil forskellige softwareløsninger tilbyde dig forskellige måder at opnå dette på. 

Hvis dine krav omfatter analytiske pakker, et integreret billetsystem og en indbygget CRM, så er LiveAgent det rigtige valg for dig. Det har alle de nævnte funktioner som standard.

undraw to do list a49b
undraw book lover mkck

Har du foretaget din research?

Ny software til administration af kundeoplevelser dukker konstant op på markedet. På grund af dette er det vigtigt at investere i et stykke software, der passer til dine forretningsbehov – ikke kun størrelsen på din virksomhed, men også de særlige krav i din sektor.

Forskning er nøglen her. Tag et kig på nogle af vores guides, der beskriver forretning og industri sektorer for at finde ud af, om LiveAgent er egnet til din virksomhedstype eller branche.

Har du sammenlignet alternativer?

Baseret på din kravliste og din forskning i CX -softwaremarkedet, bør du være i en god position til at sammenligne forskellige løsninger til dine behov. Der er masser af anmeldelsessider (CapterraG2CrowdGetAppTrustpilot) der vil give dig en detaljeret sammenligning af software til styring af kundeoplevelser. Tag dig god tid til at sammenligne nøglefunktionerne i de forskellige tilgængelige software.

Når du gør dette, vil du bemærke, at forskellige stykker software har meget forskellige funktioner.

undraw Choose bwbs
man and woman receiving awards

Har du brug for en bedre CX -styringssoftware?

Hvis du leder efter den bedste software til administration af kundeoplevelser derude i øjeblikket, så prøv LiveAgent.

LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk -software til SMB i 2020. Hold dig tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der tillader osat yde enestående support til vores kunder.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

You Will Be in Good Hands!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

CX Software FAQ

Hvad er software til kundeoplevelse?

Kundeoplevelses-software er et system, hvor al kundekommunikation samles. Det betyder, at alle kundemeddelelser fra forskellige platforme er i ét system. For eksempel Forum, E-mail, Live Chat -kommunikation. Desuden er det et funktionsrigt system, der automatiserer flere opgaver for kundeagenter uden at skifte platform.

Hvorfor investere i software til administration af kundeoplevelser?

Fordelene ved software til administration af kundeoplevelser inkluderer; forbedret kundetilfredshed, højere salg, loyale kunder, effektive kunderepræsentanter og mere!

Hvordan kan du forbedre din kundeoplevelse?

Det første tip er at være proaktiv. Nå ud til dine kunder og tilbyde dem hjælp. Giv kunderne mulighed for assistance med en simpel invitation til live chat. Implementer omnikanal-support, så du kan se tidligere billetthistorik, kundeoplysninger og effektivt håndtere kundeproblemer. Vores sidste tip til at forbedre kundeoplevelsen er at stoppe med at ignorere kunder. Det kan virke indlysende, men mange virksomheder ignorerer/overser stadig henvendelser, hvilket resulterer i en højere churnrate.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo