Prøveperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Dåsebeskeder (Macros)

Hvad er dåsebeskeder?

Dåsebeskeder, også kendt som makroer, er forudbestemte tekstsvar. De er skrevet på forhånd og kan implementeres med et enkelt klik eller et tastetryk. De bruges typisk til at besvare ofte stillede spørgsmål.

Dåsebesked
Eksempel på et automatiseret svar

Hvordan adskiller dåsebeskeder sig fra foruddefinerede svar?

På trods af deres lignende formål er dåsebeskeder og foruddefinerede svar to separate funktioner.

Foruddefinerede svar adskiller sig fra dåsebeskeder på tre måder:

  • Dåsebeskeder kan kun gemme en kort tekstsekvens
  • Når du opretter et foruddefineret svar, kan du definere emnet for en e-mail
  • Foruddefinerede svar kan indeholde vedhæftede filer

Hvem bruger dåsebeskeder?

Dåsebeskeder bruges generelt af kundeservicemedarbejdere og repræsentanter for teknisk support. Sælgere og marketingfolk bruger dem også. Enhver, der ofte kommunikerer online og leder efter en hurtigere måde at svare på spørgsmål, kan dog drage fordel af at indarbejde dem i deres arbejdsgang.

Dåsebeskeder (Macros)

Understøtter LiveAgent dåsebeskeder på alle kanaler?

LiveAgent-brugere kan besvare spørgsmål med dåsebeskeder på følgende kanaler:

  • E-mail
  • Live-chat
  • Billetter indsendt via kundeportal
  • Forummer
  • Feedback og forslag
  • Facebook Messenger
  • Facebook posts
  • Twitter
  • Instagram
  • Viber

Sådan opretter du dåsebeskeder

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration (tandhjulsikon).
  3. Klik på Automatisering.
  4. Klik på dåsebeskeder.
  5. Klik på Opret besked.
Dåsebeskeder

6. Lav din dåsebesked genkendelig ved at definere et søgeord. Når du har brug for meddelelsen, vil søgeordet gøre det lettere at finde. For eksempel, hvis din dåsebesked handler om din forsendelsespolitik, kan dit søgeord være ‘forsendelse’’

7. Indtast din dåsebesked.
8. Vælg, hvilke afdelinger og medarbejdere der vil kunne bruge den dåsebesked.
9. Klik påOpret./strong>

oprette en dåsebesked

Sådan redigeres dåsebeskeder

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration (tandhjulsikon).
  3. Klik på Automatisering.
  4. Klik på dåsebeskeder.
  5. Klik på en eksisterende meddelelse.
  6. Rediger meddelelsen efter din smag
  7. Klik på Gem.

Sletter dåsebeskeder

  1. Log ind på LiveAgent.
  2. Klik på Konfiguration (tandhjulsikon).
  3. Klik på Automatisering.
  4. Klik på dåsebeskeder.
  5. Find den besked, du vil slette.
  6. Klik på ikonet Trash i højre side af meddelelsen.
slette en dåsebesked

7. Der vises en bekræftelsesdialog. Bekræft dit valg ved at klikke på Ja.

Eksempler på dåsebeskeder

LiveAgent giver dig mulighed for at oprette et ubegrænset antal dåsebeskeder.

Standard systemmeddelelser omfatter:

  • Kan jeg hjælpe dig med noget andet?
  • Kan du give mig din kontakt e-mail-adresse?
  • Har du andre spørgsmål, jeg kan hjælpe dig med?
  • Kontakt os gerne for mere information eller hjælp
  • Hej, min kollega er ved at være færdig med deres vagt, så jeg overtager denne samtale. Giv mig et øjeblik for at sætte mig ind i det.
  • Hav en god dag.
  • Hvordan kan jeg hjælpe dig?
  • Jeg beklager mine sene svar, men jeg har flere kunder online.
  • Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe dig.
  • Jeg vil lukke denne chat; kontakt os venligst igen, hvis du har andre spørgsmål. Mange tak.
  • Hvis du har andre spørgsmål, så skal du bare sige til.
  • Tak for din forståelse.
  • Det var så lidt.

Herfra kan du hoppe fra punkt (især for live chat samtaler). Du kan oprette et ubegrænset antal tilpassede meddelelser, der er bedre egnet til e-mail, sociale medier, messaging-apps eller videnbaserede svar.

Answer FAQs with a single click

Answer frequently asked questions with a single click and save yourself over 15 hours of work each week. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Hvilke slags dåsebeskeder skal jeg oprette?

Dåsebeskeder er der for at hjælpe dig. De skal være et værktøj, der gør kommunikation let. Derfor, for at afgøre, hvilke typer beskeder du skal oprette, skal du overveje hvilke slags spørgsmål og forespørgsler, du besvarer dagligt.

Hvis du ikke kan komme på de mest almindelige spørgsmål, kan du kigge igennem din help desk software. Tjek tidligere live chat, e-mail, sociale medier og vidensbase-billetter for at afgøre, hvilke sætninger der vil være de mest nyttige at tilføje til din dåsebeskedliste.

Når du opretter dine meddelelser, skal du sørge for at give hvert svar et relevant søgeord, så det er lettere at finde, når din liste bliver for lang til at vise alle tilgængelige meddelelser.

Hvordan kan du drage fordel af at implementere dåsebeskeder i din arbejdsgang?

Dåsebeskeder er gavnlige for både kunder og medarbejdere. De kan øge tilfredshed, rentabilitet og produktivitet.

Hurtigere svartider og større kundetilfredshed

Takket være dåsebeskeder kan dine kunder modtage svar på deres forespørgsler på få sekunder. Hvis du tilbyder hurtig og effektiv service skiller din virksomhed sig ud og sikrer loyale og tilfredse kunder.

Forbedret medarbejder-effektivitet

Dåsebeskeder gør det muligt for supportmedarbejdere at løse flere forespørgsler på kortere tid. Lad os f.eks. sige, at den gennemsnitlige medarbejder kan besvare ti billetter i timen. Med dåsebeskeder føjet til blandingen, bør de svare på endnu flere forespørgsler, da mængden af indtastning, reduceres betydeligt.

Medarbejder-rapporter i Help Desk-software - LiveAgent

Medarbejdere er mindre tilbøjelige til at blive udbrændte

At besvare kundespørgsmål på individuelt grundlag er altid værdsat, men alligevel ikke særlig effektivt. At skrive det samme svar gentagne gange er ikke kun kedeligt, men det kan også forårsage træthed.

De fleste kundesupportmedarbejdere ønsker at føle, at deres job betyder noget og gør en forskel. Ved at skrive det samme svar igen og igen, kan de komme til at kede sig, blive frustrerede og være mindre opmærksomme på detaljer.

Ved at implementere dåsebeskeder kan de imidlertid hurtigt løse ofte stillede spørgsmål og gå videre til andre mere udfordrende forespørgsler, der kræver kritisk tænkning. Som sådan er brug af dåsebeskeder den bedste måde at forhindre udbrænding af medarbejdere på og sikre, at dine medarbejdere forbliver engagerede og glade for deres job.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Vidensbaserede ressourcer

Se, hvordan dåsebeskeder kan hjælpe dit supportspil. Lær om det ved at tjekke vores vidensbaseartikler, blogindlæg og akademi og ordliste.

LiveAgent Product Tour

Er du parat til at besvare ofte stillede spørgsmål med et enkelt klik?

Maksimer medarbejder-effektiviteten ved at oprette dåsebeskeder for alle de ofte stillede spørgsmål, du modtager. Prøv det i dag med vores gratis, altomfattende 14-dages prøveversion. Intet kreditkort er påkrævet.

Prøv LiveAgent i dag​

Vi tilbyder migrationsservice fra alle de mest populære helpdesk-softwares

3.000+ anmeldelser Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQSide”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvad er dåsebeskeder?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Dåsebeskeder, også kendt som makroer, er forudbestemte tekstsvar. De er skrevet på forhånd og kan implementeres med et enkelt klik eller et tastetryk. De bruges typisk til at besvare ofte stillede spørgsmål..” } }, { “@type”: “Spørgsmål”, “name”: “Hvordan adskiller dåsebeskeder sig fra foruddefinerede svar?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Foruddefinerede svar adskiller sig fra dåsebeskeder på to måder: dåsebeskeder kan kun gemme en kort tekstsekvens og, når du opretter et foruddefineret svar, kan du definere emnet for en e-mail.” } }, { “@type”: “Spørgsmål””, “name”: “Who uses canned messages?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Svar”, “text”: “Dåsebeskeder bruges generelt af kundeservicemedarbejdere og repræsentanter for teknisk support. Sælgere og marketingfolk bruger dem også. Enhver, der ofte kommunikerer online og leder efter en hurtigere måde at svare på spørgsmål, kan dog drage fordel af at indarbejde dem i deres arbejdsgang..” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo