Leder du efteret Tidio-alternativ?

Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste Tidio-alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr
  • ✓ Kundesupport 24/7
  • ✓ Intet kreditkort kræves
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Skift til vores multi-channel kundekommunikationssoftware, og lad dine kunder nå dig bekvemt via deres foretrukne kanaler. Forbedre dine kundeinteraktioner med e-mail billetter, live chat, sociale medier, callcenter eller vidensbase.

Alt er tilgængeligt i ét samlet system, der er designet til praktisk brug. Start din gratis prøveperiode i dag, og forbedre kundetilfredsheden yderligere med LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Save more with LiveAgent

Tidio vs LiveAgent ved første øjekast

Funktioner Liveagent
Prøv det bedste alternativ til kundesupport gratis! Intet kreditkort kræves.
Tidio
Ticketing
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Tidio tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat -plan for $29/agent/måned.
Tidio tilbyder Live Chat i plan for $46/måned.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Callcenter.
Tidio tilbyder ikke Callcenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Tidio tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i All-inclusive-plan uden ekstra gebyrer.
Tidio tilbyder en Facebook -integration i plan for $46/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Tidio tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Tidio tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Tidio tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Tidio tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder ikke kundeforum.
Tidio tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Workflows, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Tidio tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API -funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Tidio tilbyder planlagte API -funktioner til $46/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Tidio tilbyder ikke IVR -funktioner.
Video Calls
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Tidio tilbyder ikke videoopkald.
Unlimited History
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplan for $15/agent/måned.
Tidio tilbyder ubegrænset historie i planen for $46/måned.
Unlimited Websites
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Tidio tilbyder ubegrænsede websteder for $46/måned.
Unlimited Chat Buttons
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dit websteds.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
Tidio tilbyder ubegrænsede chatknapper i planen for $46/måned.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Unlimited Call Recording
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Tidio tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Unlimited 24/7 Support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt i billetplanen for $15/agent/måned.
Tidio tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $46/måned.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Det hurtigste chatværktøj på markedet

Chat service er en hurtig og pålidelig mulighed for kundekommunikation. LiveAgents live chat er den hurtigste på markedet med chathastigheder på 2,5 sekunder. Det understøttes også af fantastiske funktioner, der kan forbedre kundeengagement og agentproduktivitet.

Real-time skrivevisning giver dig mulighed for at se, hvad dine kunder skriver, inden de rammer send, mens proaktive chatinvitationer opfordrer kunderne til at kontakte dig. Se hele listen over funktioner, eller prøv dem.

Håndter chatsamtaler som en professionel med vores chatplatform

Løs kundeforespørgsler via flere kanaler

Tidio chat er et fantastisk værktøj til at levere kundesupport. Men ikke alle helpdesk kan stole på bare chat for at give fantastisk kundesupport. Derfor tilbyder LiveAgent e-mail billetter, live chat, callcenter, kundeportal, Viber og sociale medierFacebook, Twitter og Instagram. Opbyg bedre kunderelationer, og lad dine kunder nå dig fra alle vigtige online steder. Prøv det i dag, og se, hvordan du kan forbedre dit helpdesk med billetter til flere kanaler.
Reports in Help desk software - LiveAgent

En help desk-platform med intelligent beskedrouting

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Håndtering af kundeoplevelser gjort lettere

LiveAgent bakkes op af avancerede funktioner til alle værktøjer og kommunikationskanaler, du har til rådighed i din plan. Administrer dine kontakter, og brug avanceret filtering til at sortere indgående meddelelser fra dine kunder. Opret brugerdefinerede IVR-træer til dit callcenter.

Lav tilpassede chat– og opkaldsknapper, eller juster din branding og artikelstil i din kundeportal. Se på den fulde liste over funktioner for at se, hvad du kan gøre med LiveAgent.

Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2023 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.

30%

Generer flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Vi kan vise dig en fantastisk brugeroplevelse

Vi forstår, at det kan være et svært job at levere kundesupport, når der ikke er nogen, der kan hjælpe dig. Derfor er vores kundesupport tilgængelig 24/7 for alle, der ønsker at lære noget nyt eller har brug for hjælp til at løse et problem.

LiveAgent har mange glade kunder, og du kan også blive det. Start din gratis prøveperiode i dag og se, hvordan vi gør det, eller se vores anmeldelser, og læs, hvorfor kunder skiftede til LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der tillader os yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar til at prøve vores kundesupportplatform?

Forbedre dine samtaler med kunder i dag, og start din gratis 14-dages prøveperiode. Ingen bindinger knyttet til og ingen kreditkortoplysninger er nødvendige for at gøre det. Vil du gerne lære mere? Tag et kig på vores hjemmeside og gennemse for at få mere information om LiveAgent. Sørg for at se vores tourvideo for at se LiveAgent i aktion.

Sammenlign os med andre chatløsninger og

    Related Articles to Tidio alternativ
    Leder du efter et alternativ til 3CX? Oplev LiveAgent, og se, hvad der gør det til et godt callcenter og live chat-software.

    Leder du efter et alternativ til 3CX?

    Prøv LiveAgent gratis i 14 dage, ingen kreditkortoplysninger kræves. Stor kundesupport med live chat, billetmærkning og automatisering. Perfekt til virksomheder som Huawei, BMW, Yamaha og O2.

    Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

    Leder du efter et Kayako alternativ?

    Tilbyder selvbetjeningsportal, SLA-management, integration af sociale medier, billethåndtering og håndtering af arbejdsgange.

    Forbedre konverteringsfrekvenser ved at justere aspekter af din kundesupportstrategi, f.eks. Implementering af live chat og support i realtid.

    Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent

    For at forbedre konverteringsraten skal du genoverveje dit tilbud, optimere dit websted og sikre god kundeservice. En god konverteringsfrekvens ligger mellem 2% og 5%. Kunder er villige til at betale mere for bedre service, og dårlig service kan skade din virksomhed. LiveAgent tilbyder avanceret automatisering og overkommelige priser.

    Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

    Leder du efter et Olark alternativ?

    LiveAgent er en populær helpdesk-løsning, der har fået positiv feedback. Brugere roser funktionerne, supporten og det rimelige prisniveau.

    Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

    Leder efter et Gist alternativ?

    LiveAgent er det bedste alternativ til Kayako, HelpCrunch, ConnectWise, Olark og Drift med fantastisk funktionalitet og overkommelige priser.

    Skift fra Hesk til LiveAgent, og få et flerkanals billetsystem, der håndterer sociale medier og en superhurtig live chat-widget.

    Leder du efter et Hesk -alternativ?

    Vores vidensbase giver tilpasset branding og fora til at løse problemer og indsamle kundefeedback. Vi tilbyder fremragende 24/7 kundeservice. Tilmeld dig i dag og bliv en glad kunde.

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

    Start Free Trial x