Leder du efteret Tidio-alternativ?

Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste Tidio-alternativ på markedet.
  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundesupport 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Skift til vores multi-channel kundekommunikationssoftware, og lad dine kunder nå dig bekvemt via deres foretrukne kanaler. Forbedre dine kundeinteraktioner med e-mail billetter, live chat, sociale medier, callcenter eller vidensbase. Alt er tilgængeligt i ét samlet system, der er designet til praktisk brug. Start din gratis prøveperiode i dag, og forbedre kundetilfredsheden yderligere med LiveAgent.
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Save more with LiveAgent

Tidio vs LiveAgent ved første øjekast

Funktioner Liveagent Tidio
Ticketing
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Tidio tilbyder ikke billettering.
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Live Chat i Ticket+Chat -plan for $29/agent/måned.
Tidio tilbyder Live Chat i plan for $46/måned.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder Callcenter.
Tidio tilbyder ikke Callcenter.
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Tidio tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook -integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplan mod ekstra gebyr $39/måned/pr. konto eller i All-inclusive-plan uden ekstra gebyrer.
Tidio tilbyder en Facebook -integration i plan for $46/måned.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen giver også brugerne mulighed for at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Tidio tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Tidio tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Tidio tilbyder ikke en Viber-integration.
Vidensbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Tidio tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder ikke kundeforum.
Tidio tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Workflows, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Tidio tilbyder ikke automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API -funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
Tidio tilbyder planlagte API -funktioner til $46/måned.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Tidio tilbyder ikke IVR -funktioner.
Video Calls
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Tidio tilbyder ikke videoopkald.
Unlimited History
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie i billetplan for $15/agent/måned.
Tidio tilbyder ubegrænset historie i planen for $46/måned.
Unlimited Websites
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
Tidio tilbyder ubegrænsede websteder for $46/måned.
Unlimited Chat Buttons
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dit websteds.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
Tidio tilbyder ubegrænsede chatknapper i planen for $46/måned.
Unlimited Tickets/Mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Unlimited Call Recording
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Tidio tilbyder ikke ubegrænset opkaldsoptagelse.
Unlimited 24/7 Support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt i billetplanen for $15/agent/måned.
Tidio tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $46/måned.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Det hurtigste chatværktøj på markedet

Chat service er en hurtig og pålidelig mulighed for kundekommunikation. LiveAgents live chat er den hurtigste på markedet med chathastigheder på 2,5 sekunder. Det understøttes også af fantastiske funktioner, der kan forbedre kundeengagement og agentproduktivitet. Real-time skrivevisning giver dig mulighed for at se, hvad dine kunder skriver, inden de rammer send, mens proaktive chatinvitationer opfordrer kunderne til at kontakte dig. Se hele listen over funktioner, eller prøv dem.

Håndter chatsamtaler som en professionel med vores chatplatform

Løs kundeforespørgsler via flere kanaler

Tidio chat er et fantastisk værktøj til at levere kundesupport. Men ikke alle helpdesk kan stole på bare chat for at give fantastisk kundesupport. Derfor tilbyder LiveAgent e-mail billetter, live chat, callcenter, kundeportal, Viber og sociale medierFacebook, Twitter og Instagram. Opbyg bedre kunderelationer, og lad dine kunder nå dig fra alle vigtige online steder. Prøv det i dag, og se, hvordan du kan forbedre dit helpdesk med billetter til flere kanaler.
Reports in Help desk software - LiveAgent

En help desk-platform med intelligent beskedrouting

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Håndtering af kundeoplevelser gjort lettere

LiveAgent bakkes op af avancerede funktioner til alle værktøjer og kommunikationskanaler, du har til rådighed i din plan. Administrer dine kontakter, og brug avanceret filtering til at sortere indgående meddelelser fra dine kunder. Opret brugerdefinerede IVR-træer til dit callcenter. Lav tilpassede chat– og opkaldsknapper, eller juster din branding og artikelstil i din kundeportal. Se på den fulde liste over funktioner for at se, hvad du kan gøre med LiveAgent.
Banebrydende software

Vidste du?

LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2021 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.
30%

Generer flere indtægter

Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.

97%

Forbedre tilfredshed

Glæd dine kunder med lynhurtige svar.

16×

Forøg kundens værdi

Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.

Vi kan vise dig en fantastisk brugeroplevelse

Vi forstår, at det kan være et svært job at levere kundesupport, når der ikke er nogen, der kan hjælpe dig. Derfor er vores kundesupport tilgængelig 24/7 for alle, der ønsker at lære noget nyt eller har brug for hjælp til at løse et problem. LiveAgent har mange glade kunder, og du kan også blive det. Start din gratis prøveperiode i dag og se, hvordan vi gør det, eller se vores anmeldelser, og læs, hvorfor kunder skiftede til LiveAgent.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.

  • WebMaster Tilbud

    Razvan Sava

    WebMaster Tilbud

    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.

  • CSI-produkter

    Viviane Carter

    CSI-produkter

    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der tillader os yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar til at prøve vores kundesupportplatform?

Forbedre dine samtaler med kunder i dag, og start din gratis 14-dages prøveperiode. Ingen bindinger knyttet til og ingen kreditkortoplysninger er nødvendige for at gøre det. Vil du gerne lære mere? Tag et kig på vores hjemmeside og gennemse for at få mere information om LiveAgent. Sørg for at se vores tourvideo for at se LiveAgent i aktion.

Du vil være i gode hænder!

Ved du hvad Huawei, BMW, Yamaha og O2 har tilfælles? Du gættede rigtigt... LiveAgent!

Prøv det helt gratis Ingen kreditkort nødvendigt

FAQ

Hvad er Tidio, og hvad er dets bedste alternativer?

Tidio er en kundechatsoftware med mange gode funktioner. Et af dets bedste alternativer er LiveAgent, der giver billet til flere kanaler og en hurtig chat-widget med utrolige hastigheder.

Leder du efter et alternativ til Tidio?

Prøv LiveAgent, og se, hvorfor billet med flere kanaler gør et godt stykke arbejde med dine kunder. Håndter e -mails, live chat, callcenter, kundeportal og endda Viber, Facebook, Twitter og Instagram.

Hvad er fordelene ved Tidio alternative LiveAgent?

LiveAgent tilbyder rimelige prissætningsplaner for deres flerkanals billetsystem. Det kan også håndtere flere kommunikationskanaler og giver fantastisk support 24/7 til deres kunder

Related Articles to Tidio alternativ
Hvis du leder efter et kraftfuldt Kayako-alternativ, så overvej LiveAgent. Den har den hurtigste chat-widget på markedet og har 179+ nyttige helpdesk-funktioner

Leder du efter et Kayako alternativ?

Liveagent er en kundesupport software, der modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 af verificerede brugere på Capterra. Brugervenlighed og kundesupport blev bedømt til 4,6 og 4,7 ud af 5, mens værdi for pengene blev bedømt til 4,7 ud af 5. Prisen er $15/måned/agent og Liveagent tilbyder en række funktioner, inklusiv advarsler og eskaleringer, automatiseret routing, call center ledelse, e-mail og vidensbase-håndtering samt real-tids chat. Integration med sociale medier og håndtering af arbejdsgange er også tilgængelig på platformen.

Drift Alternative 2

Drift Alternative 2

LiveAgent er en populær helpdesk-løsning på grund af dets avancerede automatiseringsniveau, overkommelige priser og hjælpsomme supportteam. Brugere rapporterer, at systemet fungerer stabilt på mobile enheder og har nem organisering, integration og vedhæftning af filer. Folk har været tilfredse med LiveAgent i flere år og er ikke vendt tilbage til konkurrenterne, som Zendesk og Freshdesk.

Leder du efter et alternativ til Olark? Se nærmere på på LiveAgents muligheder, værktøjer, funktioner og omnichannel support til en fantastisk pris.

Leder du efter et Olark alternativ?

Vidner har skiftet fra ZenDesk til LiveAgent på grund af dets stabilitet på mobile platforme, avancerede automatiseringsniveau og overkommelige priser. Brugeranmeldelser roser også dets funktioner, herunder live chat, kontaktformularer, databaser og integration med sociale netværk. Kundesupport og mobile funktioner er også fremhævet som imponerende. Samtidig var nogle utilfredse med billetstilen e-mails i ZenDesk og deres begrænsede evne til at vedhæfte filer. LiveAgent blev også sammenlignet med andre helpdesk-systemer som Zendesk, Freshdesk og Zopim.

Leder du efter et alternativ til Dixa? Få mere at vide om LiveAgents billige flerkanals billetsystem og funktioner.

Leder du efter et Dixa-alternativ?

LiveAgent og Dixa er begge kundesupportsoftware, der tilbyder billettering, IVR-funktioner, callcenter og API-funktioner. LiveAgent tilbyder også videoopkald og en selvbetjeningsportal, mens Dixa ikke gør det. Begge løsninger har ubegrænset historie, websteder, chatknapper og billetter/mails, samt integration med Facebook og Twitter til behandling af kommentarer og omtaler fra sociale medier. LiveAgent tilbyder også integration med Instagram og Viber samt en vidensbase og et kundeforum, mens Dixa ikke tilbyder disse funktioner. Begge løsninger tilbyder automatisering og regler.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Plan en én-til-én samtale og opdag hvordan LiveAgent kan hjælpe din virksomhed.

Vi er tilgængelige på adskillige datoer

Planlæg en demo